Ik dacht even serieus dat jij dat was.quote:Op zondag 13 november 2005 01:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
@Jag:
dat is die gast die daar werkt
die indruk kreeg ik jaquote:Op zondag 13 november 2005 01:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht even serieus dat jij dat was.![]()
Dat is bij benadering. Je weet dat nooit zeker.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:59 schreef D.Rose het volgende:
300,16 pk op de achterwielen (da's 375 pk op de motor) en 409.45 torque
ik meld allebei omdat veel mensen het verschil niet weten, en ze in autobladen eigenlijk altijd het laatste gebruikenquote:Op zondag 13 november 2005 12:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat is bij benadering. Je weet dat nooit zeker.
Waarom niet gewoon zeggen dat je 300rwhp hebt? Dat is een veel eerlijker getal, en de meeste liefhebbers hebben liever dat getal dan een veel hoger aantal.
rwhp's = alles
crank hp's = mickey mouse pk's.
Het blijft onbetrouwbaar. Misschien heb jij wel 500pk aan de krukas, maar krijg je er 'maar' 300 aan de weg. Wie zal het zeggen, het blijft gokwerk waar niemand wat aan heeft.quote:Op zondag 13 november 2005 12:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik meld allebei omdat veel mensen het verschil niet weten, en ze in autobladen eigenlijk altijd het laatste gebruiken
klopt, ik ben ook slecht uitgegaan van wat die kerele bij dat bedrijf verteldequote:Op zondag 13 november 2005 13:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het blijft onbetrouwbaar. Misschien heb jij wel 500pk aan de krukas, maar krijg je er 'maar' 300 aan de weg. Wie zal het zeggen, het blijft gokwerk waar niemand wat aan heeft.
Dank je, ben er zelf ook niet ontevreden meequote:Oh, ik had nog niet gezegd dat ik 300pk een erg net getal vind! Mooi hoor, ik hoop dat mijn auto volgend jaar ook rond die getallen gaat uitpoepen.
Volgens mij liggen de verlies percentages (afhankelijk van type aandrijving) tussen redelijk beperkte waarden. Als dit niet zo is, verlies je ergens vermogen, wat eigenlijk nergens anders naar toe kan gaan dan de wielen.quote:Op zondag 13 november 2005 13:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het blijft onbetrouwbaar. Misschien heb jij wel 500pk aan de krukas, maar krijg je er 'maar' 300 aan de weg. Wie zal het zeggen, het blijft gokwerk waar niemand wat aan heeft.
Oh, ik had nog niet gezegd dat ik 300pk een erg net getal vind! Mooi hoor, ik hoop dat mijn auto volgend jaar ook rond die getallen gaat uitpoepen.
Zoals ik al aangaf, de mensen van de Dyno hadden het over 20% verlies.quote:Op maandag 14 november 2005 07:01 schreef FunnyName het volgende:
Dus het is inderdaad niet exact, maar honderden PK's kan het nooit schelen volgens mij.
Volgens een E46 forum rond de 270/280quote:Op maandag 14 november 2005 08:47 schreef yup het volgende:
300 pktjes aan de wielen.
Wat doet een E46 M3 bijv.Volgens mij minder toch
zal dadelijk thuis ff kijkenquote:Op maandag 14 november 2005 11:48 schreef yup het volgende:
Heb je geen betere foto van de achterkant bij de weg ?
quote:Op maandag 14 november 2005 10:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens een E46 forum rond de 270/280
Amerikaanse PK's met Duitse PK's vergelijkenquote:Op maandag 14 november 2005 08:47 schreef yup het volgende:
300 pktjes aan de wielen.
Wat doet een E46 M3 bijv.Volgens mij minder toch
Iig wel indrukwekkend
als ze op dezelfde dyno staan is een pk een pk hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:10 schreef pAin het volgende:
[..]
Amerikaanse PK's met Duitse PK's vergelijken.
alleen jammer dat je koppel en vermogen door elkaar haaltquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:05 schreef Hugster het volgende:
Mooi vermogens kromme btw
Bij 2k rpm al vol vermogen
Cijfermatig gezien wel ja. Maar de kromme zegt toch zoveel meer??quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als ze op dezelfde dyno staan is een pk een pk hoor
Het gaat allemaal om 1 ding:quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:58 schreef pAin het volgende:
[..]
Cijfermatig gezien wel ja. Maar de kromme zegt toch zoveel meer??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |