En ik dacht hier nu dus nieuwe foto's of iets dergelijks terug te vinden.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:03 schreef D.Rose het volgende:
He, dit topic staat ineens boven in mijn AT
ik heb wel een mooie tekening, is dat ook goed?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En ik dacht hier nu dus nieuwe foto's of iets dergelijks terug te vinden.![]()
Prima, voor nu.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb wel een mooie tekening, is dat ook goed?
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima, voor nu.
Laat maar zien dat mooie apparaat .
Hij is wel zwart, alleen schijnt er licht opquote:Op zondag 8 januari 2006 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi ding.![]()
Jammer dat die niet zwart is, dat is pas stoer.![]()
De tekening lijkt grijs, in het echt is die bak wel stoer .quote:Op zondag 8 januari 2006 16:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij is wel zwart, alleen schijnt er licht op
van deze foto
[afbeelding]
ik vind de tekening ook stoerquote:Op zondag 8 januari 2006 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De tekening lijkt grijs, in het echt is die bak wel stoer .![]()
bij utrecht naast de a12?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij is wel zwart, alleen schijnt er licht op
van deze foto
[afbeelding]
idd vette bakquote:Op zondag 8 januari 2006 16:15 schreef CittaR het volgende:
egt een hele vette kar
wanneer komen die filmpjes nouquote:
En nog alleen foto's van de auto.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Deejjjjjjjjj
Camera eindelijk terug?![]()
dan mogen die foto's nu wel komen!quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:37 schreef Tjabbo het volgende:
Beetje slowchat verwijderd in afwachting van piccaz
Kroymans Hilversum?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is niet echt mooi weer voor foto's
vooruit, eentje dan
[afbeelding]
das net te verquote:
Dat zijn wellicht de auto's die zo'n 2 weken geleden richting Frankrijk zijn gegaan naar een circuit zodat de pers 'm uit kon proberen. (o.a. deze week in Autoweek te lezen)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:19 schreef Hugster het volgende:
Ik reed er gisteren langs en toen stond er een hele lange dubbele combinatie vrachtauto bomvol met C6'en Z06'en. Best apart om er zoveel bij elkaar te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |