quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:46 schreef Mukie het volgende:
DE reden waarom ik series als gtst en onm heel ver uit de weg ga.
Super irritant om te lezen en slaat op kaas
Is het geen idee om je leven te koop aan te bieden bij talpa ?quote:
ik denk dat John jouw als de ideale vertolker van jezelf ziet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:51 schreef Vivi het volgende:
Maar wie moet mij dan vertolken?
Lex is Henk, JB is de exquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:51 schreef Xenomaniac het volgende:
Vivi naar Talpa!![]()
Richt je trouwens wat meer op ex-lex.
Mannen die 600 pleuro in brievenbussen duwen ben ik principieel vóór.
Ik bied me aan om JB te troosten. Waar kan ik me melden?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Lex is Henk, JB is de ex
Ik zou het ook niet meer snappen hoor....
En nee, hoewel hij een goddelijk lichaam heeft wordt dat niets meer hoor
Onmogelijk?!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:03 schreef petitlapin het volgende:
Ik zie hier echt een zelfstandige, volwassen vrouw aan het werk, die haar onmogelijke liefde aan het loslaten is, proficiat !
![]()
Vast wel, maar zoals ik het hierop lees, ben je een neukertje.quote:
Mwoh.....volgens mij merkte hij wel dat ik eigenlijk dolgraag wilde hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:07 schreef ch0c0 het volgende:
[..]
Ik bied me aan om JB te troosten. Waar kan ik me melden?
Ow, en super dat je hem hebt afgewezen die nacht. Ik heb in zo'n zwak excuus voor een relatie gezeten en hem ook (slaapdronken dus nog niet geheel bewust, anders was ik mss volgzamer geweest) in een middernachtelijk telefoongesprek verteld hoe ik er over dacht.
Sterk en stoer van je, nu vol blijven houden want je bent nu ws. nog veel aantrekkelijker voor hem
Duh!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Vast wel, maar zoals ik het hierop lees, ben je een neukertje.
Een die denkt dat ze meer kan claimen dan waar ze "recht" op heeft.
Maar goed, ben al weg
Heej dit zijn mijn diepste zieleroerselen jah!quote:
Laat Beach maar lullen hoor Viv, wij genieten van je uitspattingen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:56 schreef Vivi het volgende:
Heej dit zijn mijn diepste zieleroerselen jah!
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Onmogelijk?!
Ik zal hem krijgen hoor! Alleen de tactiek is veranderd!!!
Ach... soms wordt een neukertje een blijvertje!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Vast wel, maar zoals ik het hierop lees, ben je een neukertje.
Een die denkt dat ze meer kan claimen dan waar ze "recht" op heeft.
Maar goed, ben al weg
Ja tochquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:22 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ach... soms wordt een neukertje een blijvertje!
Dom , Blond en gewillig ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja toch
Ooit zal hij inzien dat alles wat hij zoekt recht voor zijn neus staat
Iedereen ziet het behalve hij
Dat is de beschrijving van jou ideale partner?quote:
Nee maar de zijne kennelijk wel gezien die het al een poosje met je uithoud om je aan het lijntje te houden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is de beschrijving van jou ideale partner?
Jongens, kap de slowchat
Dat zou de ultieme plot twist zijn!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:29 schreef kastanova het volgende:
Het wachten is nu tot Vivi haar ex ff in het zaad van Henk laat roeren, zoals het een echte hoer betaamt.
Die werd vanochtend wakker en dacht: 'kut, nou moet ik wel even vaagjes sorry zeggen anders valt er voor mij niks meer te neuken bij Vivi.'quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:46 schreef Vivi het volgende:
Agos..kreeg net een smsje van hem: "Gaat het weer een beetje", mevrouwtje"?
En dat na mijn boosaardige aanval van gister...zie je hij is wel lief niet dom!
Och, als hij "Goh, je bent vast ongesteld" gesmst had, zou ze dat waarschijnlijk als bezorgdheid beschouwenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:47 schreef Copycat het volgende:
Da's niet lief, dat is arrogant betuttelend.
Maar dat weet je zelf ook heus wel.
Jij hebt topic deel 1 zeker niet gelezen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:29 schreef kastanova het volgende:
Het wachten is nu tot Vivi haar ex ff in het zaad van Henk laat roeren, zoals het een echte hoer betaamt.
Nee, ik vind het liefquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:47 schreef Copycat het volgende:
Je doet het nú alleen met Henk, maar je accepteert alvast geld van die andere knul...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:57 schreef Vivi het volgende:
Jij hebt topic deel 1 zeker niet gelezen?
En ik ben geen hoer want ik die het alleen met Henk
en mbt de ex: En relaties van 5 jaar hebben altijd na-weeen![]()
En zijn makkelijkste neukertje kwijtraken?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:59 schreef Vivi het volgende:
btw, hij kan ook denken "stik er maar in muts", en niets meer laten horen, toch?
Wat zij zegt. Dikke vettequote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:47 schreef Copycat het volgende:
dus als een dame haar benen spreidt voor een man waar ze echt smoor op is, dan is ze een hoerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je doet het nú alleen met Henk, maar je accepteert alvast geld van die andere knul...
En ja, deel 1 heb ik ook gelezen, vandaar dat die hoer-opmerking toch feitelijk behoorlijk juist is in mijn ogen.
"gaat het weer een beetje, mevrouwtje?" impliceert dat jij je vannacht hebt aangesteld en het toontje is ook behoorlijk neerbuigend.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ik vind het lief
En arrogant is sexy
btw, hij kan ook denken "stik er maar in muts", en niets meer laten horen, toch?
Precies... En met een beetje nadenken weet hij precies wat hij moet zeggen om jou zover te krijgen. Zo moeilijk is het niet om het juiste te zeggen als je weet wat de ander wil horen...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
En zijn makkelijkste neukertje kwijtraken?
Hmmmz, ff een afweging maken:
- Geen smsje sturen, geen zaadreservoir maar hebben.
- Wel een smsje sturen, je zaad in een makkelijk mokkel kunnen pompen zodra je zin hebt.
You do the math.
Wel een dure hoer trouwens; 600 euro vooraf betalen is geen kleinigheidjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je doet het nú alleen met Henk, maar je accepteert alvast geld van die andere knul...
En ja, deel 1 heb ik ook gelezen, vandaar dat die hoer-opmerking toch feitelijk behoorlijk juist is in mijn ogen.
Ik ben zo niet onder de indruk van dit puberaal geneuzelquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
En zijn makkelijkste neukertje kwijtraken?
Hmmmz, ff een afweging maken:
- Geen smsje sturen, geen zaadreservoir maar hebben.
- Wel een smsje sturen, je zaad in een makkelijk mokkel kunnen pompen zodra je zin hebt.
You do the math.
Tja..ik ken hem en ik vind het wel leuk, dus...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
"gaat het weer een beetje, mevrouwtje?" impliceert dat jij je vannacht hebt aangesteld en het toontje is ook behoorlijk neerbuigend.
Niks liefs aan volgens mij.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:10 schreef HassieBassie het volgende:
Wel een dure hoer trouwens; 600 euro vooraf betalen is geen kleinigheidje![]()
Jongen, ik heb 5 jaar een relatie gehad met die jongen en er alles voor gedaan, en geloof me, hij was niet makkelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:10 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Wel een dure hoer trouwens; 600 euro vooraf betalen is geen kleinigheidje![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dus als een dame haar benen spreidt voor een man waar ze echt smoor op is, dan is ze een hoer![]()
ik heb echt wel een andere definitie van een hoer. Een hoer is iemand die het met meerdere mannen doet, en zonder gevoel.
Als de man in kwestie tussendoor andere wijven neukt en zij ook nog ff geld accepteert van een andere man, dan is ze toch bovenal een naieve hoer...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
dus als een dame haar benen spreidt voor een man waar ze echt smoor op is, dan is ze een hoer![]()
de 600 euro niet aannemen zou pas écht dom en naïef zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als de man in kwestie tussendoor andere wijven neukt en zij ook nog ff geld accepteert van een andere man, dan is ze toch bovenal een naieve hoer...
Tientallen jaren emancipatie teniet gedaan door 1 naief mokkel dat 600 piek aanneemt van een vent die ze een half jaar niet gesproken heeft...
En dat allemaal omdat ze liever met de benen wijd gaat, dan voor zichzelf zorgt.
Hihihihi, slaatje bla, hihihihi, ff neuken tussen zijn andere vriendinnen door, hihihihi, 600 euro aannemen van een vent die je een half jaar niet meer gesproken hebt, hihihi"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben zo niet onder de indruk van dit puberaal geneuzel
Dan maar dom en naief.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de 600 euro niet aannemen zou pas écht dom en naïef zijn
die 600 euro braaf teruggeven, dat zou pas onvolwassen zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hihihihi, slaatje bla, hihihihi, ff neuken tussen zijn andere vriendinnen door, hihihihi, 600 euro aannemen van een vent die je een half jaar niet meer gesproken hebt, hihihi"
Nee idd, dan ben ík onvolwassen.
Ah, een uitkeringstrekker in spéquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:21 schreef petitlapin het volgende:
de 600 euro niet aannemen zou pas écht dom en naïef zijn
ik neem die 600 aan, en ik geef er gewoon niets terug in de plaats, is zijn schuld. Ze heeft niet om dat geld gevraagd!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan maar dom en naief.
Ik verdien mijn eigen geld wel, daarvoor hoef ik echt niet te zeiken bij een kerel. Wie weet wat ie er weer voor terug wil.
jij kent mij goed, zie ikquote:
Dus die dude kwakt zomaar, out of the blue, 600 piek in haar brievenbus?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:24 schreef petitlapin het volgende:
Ze heeft niet om dat geld gevraagd!
Niet nee?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik neem die 600 aan, en ik geef er gewoon niets terug in de plaats, is zijn schuld. Ze heeft niet om dat geld gevraagd!
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:53 schreef Vivi het volgende:
ik heb meteen gezegd dat ik zo eenzaam was en de huur niet kon betalen
Maar er wel op aan gestuurd. Ze kent hem goed genoeg om hem te kunnen manipuleren kennelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik neem die 600 aan, en ik geef er gewoon niets terug in de plaats, is zijn schuld. Ze heeft niet om dat geld gevraagd!
ik ga er zelf niet om vragen en smeken, nee. en als een ex van mij zou zagen dat hij de huur niet kan betalen, is dat écht wel brute pech voor hem.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar er wel op aan gestuurd. Ze kent hem goed genoeg om hem te kunnen manipuleren kennelijk.
Ik heb ook 4 jaar een relatie gehad, maar je gaat toch niet bij je ex geld proberen los te krijgen? Daar ben ik echt te trots voor.
In een relatie deel ik alles wat ik heb en vind ik het fijn als het andersom ook zo is, maar daarbuiten ga ik echt niet zo'n bedrag aannemen van iemand.
Mwoah, als je verder nog goed met elkaar omgaat kan je je ex best wel effe een bedrag lenen. Heb ik ook weleens gedaan en het gewoon teruggekregen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:26 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ook 4 jaar een relatie gehad, maar je gaat toch niet bij je ex geld proberen los te krijgen?
Ah, je gaat hem slaatjes bla voeren?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:28 schreef Vivi het volgende:
en straks help ik hem weer op een ander vlak.
Ja, dat is wat anders. Lenen zzou ik ook kunnen doen bij vrienden en dus ook bij een vriendschappelijke ex.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mwoah, als je verder nog goed met elkaar omgaat kan je je ex best wel effe een bedrag lenen. Heb ik ook weleens gedaan en het gewoon teruggekregen.
True, en ik zou het niet willen krijgen maar in de vorm van een lening of zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:33 schreef Ripley het volgende:
Maar dat is wat anders dan 600 euro door je bus laten gooien door iemand die je al amanden niet heb gesproken. In mijn ogen dan.
Ja, ik heb hem in ruil daarvoor wat dingen gegeven ook hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mwoah, als je verder nog goed met elkaar omgaat kan je je ex best wel effe een bedrag lenen. Heb ik ook weleens gedaan en het gewoon teruggekregen.
Als je nou nog echt spitsvondig was had ik het nog wel geinig gevonden....maar je maakt alleen maar van die open deur opmerkingenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, je gaat hem slaatjes bla voeren?.
Moet ik je anders eerst ff wat geld in je handen duwen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:37 schreef Vivi het volgende:
Als je nou nog echt spitsvondig was had ik het nog wel geinig gevonden....maar je maakt alleen maar van die open deur opmerkingen
Zou je ms ergens anders willen gaan mekkeren? Ik vind je echt bijster oninteressant
600 euro. Lukt dat?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:40 schreef kastanova het volgende:
Moet ik je anders eerst ff wat geld in je handen duwen?
heb jij wel geld ? als je gewoon alle dagen achter je pc'tje zit, en er zelfs nauwelijks in slaagt een hogeschooldiplomaatje te behalen ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moet ik je anders eerst ff wat geld in je handen duwen?
Alsof jij van die volle zalen trekt met die jank verhalen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je nou nog echt spitsvondig was had ik het nog wel geinig gevonden....maar je maakt alleen maar van die open deur opmerkingen
Zou je ms ergens anders willen gaan mekkeren? Ik vind je echt bijster oninteressant
hier praat je met advocate. Als het pleidooi van de tegenpartij zo plat en zwak is als dat van kastanova, dan denk ik ook niet dat ik de moeite doe om te luisteren, neen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:49 schreef exec het volgende:
[..]
Alsof jij van die volle zalen trekt met die jank verhalen.
Als mensen met je meelullen vind je het goed, en als ze tegen je in gaan zint het je niet.
Als je toch rechten studeert, je moet toch ook naar het pleidooi van de tegenpartij luisteren.. moet je dat wel kunnen.. het luisteren dan.
Het blijft een vreemde gewaarwording hé; mensen met een ICT opleiding die achter de computer zittenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:46 schreef petitlapin het volgende:
heb jij wel geld ? als je gewoon alle dagen achter je pc'tje zit
Als ze eerst die gast smst dat ie op moet flikkeren en dat ze het niet meer wil , en dan het later allemaal goed praat door te zeggen dat het toch wel lief is, daar kan je toch op een gegeven moment niet meer serieus op reageren, zoals kastanova doet dus, en vooral als dit al 3 topics zo doorgaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hier praat je met advocate. Als het pleidooi van de tegenpartij zo plat en zwak is als dat van kastanova, dan denk ik ook niet dat ik de moeite doe om te luisteren, neen.
Hoor en wederhoor, toch wel 1 van de fundamenten van de hedendaagse advocatuur...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:50 schreef petitlapin het volgende:
hier praat je met advocate. Als het pleidooi van de tegenpartij zo plat en zwak is als dat van kastanova, dan denk ik ook niet dat ik de moeite doe om te luisteren, neen.
her mind is made up. ze is smoorverliefd op die gast ... en als het aan haar lag waren ze al lang samen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef exec het volgende:
Wel, niet, wel, niet, wel, niet, make up your mind.
2 jaar aan rené descartes gestudeerd in parijs, dan rechtenstudie afgerond in leuven, een jaartje naar amerika gegaan, en nu toch al eventjes advocatequote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoor en wederhoor, toch wel 1 van de fundamenten van de hedendaagse advocatuur...
Eerste jaar van de opleiding meisje?.
Waarom?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef exec het volgende:
Wel, niet, wel, niet, wel, niet, make up your mind.
Het is misschien niet zo makkelijk dat je het in 3 seconden doet, maar je moet wel kiezen welke weg je op gaat en je hier aan vasthouden.
Iedereen in dit topic ziet het.. behalve zijzelf waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
her mind is made up. ze is smoorverliefd op die gast ... en als het aan haar lag waren ze al lang samen.
geef vivi gewoon wat tijd om in te zien dat die gast haar niet zo graag wil als hij hem...
Ga eens wat minder op vakantie en besteed eens wat meer aandacht aan de basisprincipes van je vakquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:57 schreef petitlapin het volgende:
2 jaar aan rené descartes gestudeerd in parijs, dan rechtenstudie afgerond in leuven, een jaartje naar amerika gegaan, en nu toch al eventjes advocate![]()
En ik erger me de t***ngquote:
Nou, ik trek volgens mij wel volle zalen, de topics vinden nog gretig aftrekquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:49 schreef exec het volgende:
[..]
Alsof jij van die volle zalen trekt met die jank verhalen.
Als mensen met je meelullen vind je het goed, en als ze tegen je in gaan zint het je niet.
Als je toch rechten studeert, je moet toch ook naar het pleidooi van de tegenpartij luisteren.. moet je dat wel kunnen.. het luisteren dan.
Mwoah, je zal maar smoor op iemand zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:58 schreef exec het volgende:
je hebt toch je trots of heeft men tegenwoordig zo weinig zelfrespect?
ik heb in amerika wel een jaar gestudeerd in Chicagoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga eens wat minder op vakantie en besteed eens wat meer aandacht aan de basisprincipes van je vak.
het topic NIET openen is een optiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:59 schreef exec het volgende:
[..]
En ik erger me de t***ng![]()
kut-soap, het lijkt wel of ze in der eigen wereld leeft, ook hoe ze het vertelt, alsof het alleen ter vermaak is van ons.
Ik kan het gewoon niet echt serieus nemen zo...
Nienke H. is ook advocate en wel bij Moszkovic. Laat die nou bij mij in de klas gezeten hebben en nauwelijks een licht geweest zijn. Dus dat is weinig indrukwekkend. Overigens als je een bloeiende praktijk had, zat je hier niet zo vaak.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
2 jaar aan rené descartes gestudeerd in parijs, dan rechtenstudie afgerond in leuven, een jaartje naar amerika gegaan, en nu toch al eventjes advocate![]()
Hij heeft geen relatiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:58 schreef exec het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic ziet het.. behalve zijzelf waarschijnlijk.
Als het zo heeft moeten zijn was het wel anders geweest, maar om je nou te laten neuken door iemand die een relatie heeft met een ander, je hebt toch je trots of heeft men tegenwoordig zo weinig zelfrespect?
Moet je toch even goed je topics teruglezen, dit duidt toch wel weer op wat kastanova zegt, gewoon luisteren naar wat anderen te zeggen hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, ik trek volgens mij wel volle zalen, de topics vinden nog gretig aftrek(Freudian slip)
Niets zo leuk als andermans gejank toch?!
En ik geloof niet dat ik het niet kan hebben als mensen me niet naar de mond praten.
Raakt kant noch wal wat je zegt.
Dat ís het toch ook?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:59 schreef exec het volgende:
ook hoe ze het vertelt, alsof het alleen ter vermaak is van ons.
Klopt, maar ik vond het nou wel genoeg geweest, ik wilde me toch even mengen in de discussie.quote:
Blijkbaar, want als ze het allemaal zo erg vond had ze er allang wat aan gedaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat ís het toch ook?
Als dat niet zo was zou ze het allemaal wel in een dagboek schrijven, nietwaar?
Wát tijd?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:56 schreef petitlapin het volgende:
geef vivi gewoon wat tijd om in te zien dat die gast haar niet zo graag wil als hij hem...
Mijn excuses mevrouwquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij heeft geen relatie
Jezus blijf eens bij zeg!
Newsflash! Je *Hoeft* dit topic niet te lezen...er zijn 1000 andere topics waar je wrs meer plezier beleefdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:59 schreef exec het volgende:
[..]
En ik erger me de t***ng![]()
kut-soap, het lijkt wel of ze in der eigen wereld leeft, ook hoe ze het vertelt, alsof het alleen ter vermaak is van ons.
Ik kan het gewoon niet echt serieus nemen zo...
Ach, die onzekere factor dat maakt het zo spannend hequote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:04 schreef Joene het volgende:
Maar vivi beeb , het komt er eigenlijk gewoon op neer ga je hem nou neuken dit weekend of niet ?
Oh dus het is alleen ter vermaak, dan kan het dus net zo goed naar ONZ want zo raak JIJ kant noch wal met die blaatverhalen, aangezien je niemand je laat helpen hierzo, en op dit forum kan je je problemen bespreken en niet een beetje je levensverhaal doen omdat je mensen wil vermaken en aandacht wil.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Newsflash! Je *Hoeft* dit topic niet te lezen...er zijn 1000 andere topics waar je wrs meer plezier beleefd
Laat mij dan lekker mekkeren hier, want ja, ik weet heus wel dat dat het is, en dan hoef jij je niet te ergeren![]()
En zo is iedereen toch weer tevredenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:04 schreef exec het volgende:
[..]
en ik nu ook ja omdat ik gewoon me verhaal ook wilde doen.
Je laten helpen in R&P op Fok!.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:08 schreef exec het volgende:
aangezien je niemand je laat helpen hierzo
ik voorspel en hoop dat ze dan iemand anders heeft leren kennenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wát tijd?
Dit is al zo'n beetje aan de gang vanaf augustus 2004.
Als ik een voorspelling mag doen, gok ik dat ze rond oktober 2006 achter de kinderwagen loopt en papa nergens te bekennen is...
En als we dan toch bezig zijn; ik heb ook al zo'n idee wie elke maand een envelopje in de bus komt duwen zodat het kind te vreten heeft...
Ik heb er waarschijnlijk weinig mee bereikt bij je, net als alle anderen, maar ik ben tenminste een beetje frustratie kwijt.quote:
Nee ok ik laat der wel der gang gaan, maar ik wilde gewoon wat duidelijk maken, en ik geef toch ook inhoudelijke replies of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:11 schreef Frenkie het volgende:
exec hou es op met jammeren.
er is geen leesplicht in R&P. Kortom lees het wel of niet, erger je wel of niet, maar uit het niet hier
Je mag best je gang gaan , het is tenslotte jou leven.quote:
Oftewel je vind het lekker om pijn te hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:13 schreef Vivi het volgende:
Jongens, ik weet dat ik een domme muts ben mbt dit heerschap. Ik heb er maanden tegen gevochten, maar ik ben gewoon smoor. Dus, zoalng er niemand anders aan de horizon verschijnt die ik evt. leuk kan vinden, heb ik maar besloten te accepteren dat ik week wordt van Henkie, en aangezien ik ook maar een mens ben en af en toe lekker wil sexen en niet als een principiele mummie achter de geraniums wil verdorren doe ik dat dan maar met degene waar ik gek op ben, en niet met elke week een andere one-night stand, want dat trekt me niet. Ik wil toch de passie voelen, liever dat en het bijbehorende verdriet dan alleen in bed met mijn pricipes. En ik kan het nog verantwoorden want ik ben echt gek op hem. Dus dat is de keuze die ik maak. Ik ben dan ook niet zielig, want ik doe het allemaal zelf maar dat neemt niet weg dat ik af en toe wel ff lekker wil zeuren, en dat doe ik dan hier.
Het spijt me voor de mensen die dat niet bevalt
Doe ik ook niet, heb alleen medelijden met mezelf omdat ik het gevoel heb dat mijn hart er steeds weer wordt uitgerukt..ik kan toch niet gewoon besluiten om maar niet meer verliefd te zijn? Als dat zo makkelijk was was R&P een stuk leger hoor....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:18 schreef exec het volgende:
[..]
Je mag best je gang gaan , het is tenslotte jou leven.
Maar zo kom je nooit over hem heen, en aangezien je het allemaal zelf in de hand hebt moet je ook geen medelijden gaan krijgen met jezelf of vragen om medelijden omdat ie toevallig iets doet wat jou niet zint.
In a way...liever dat, en de bijbehorende hoogtepunten...dan leegte en vlakheidquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Oftewel je vind het lekker om pijn te hebben![]()
![]()
Ik snap echt niet dat je het tof vind om 's avonds in je nest te liggen wetend dat hij een ander ligt te palen .quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
In a way...liever dat, en de bijbehorende hoogtepunten...dan leegte en vlakheid
Oh, ze zal vast wel iemand anders ontmoeten, maar ook daar kan ik met 99% zekerheid mijn glazen bol op loslaten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:10 schreef petitlapin het volgende:
ik voorspel en hoop dat ze dan iemand anders heeft leren kennen; Ze kan er nu beter maar extra goed van profiteren en veel het kutwijf uithangen. De bom zal dan wel eens barsten.
dus het komt er eigenlijk op neer dat vivi henk nooit zal vergeten voor de rest van haar levenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, ze zal vast wel iemand anders ontmoeten, maar ook daar kan ik met 99% zekerheid mijn glazen bol op loslaten.
Haar nieuwe vriendje zal haar namelijk nooit hetzelfde gevoel geven wat Henk doet.
En verrek, dan loopt ze Henk toevallig weer eens tegen het lijf en beseft ze pas echt weer wat ze zo mist in haar huidige vriendje, die dan vervolgens ook maar direct aan de kant gezet wordt.
Vervolgens neukt ze weer ff met Henk, want ze is immers zo eenzaam (. ) en begint het complete verhaal weer van voor af aan
.
En nee, die vicieuze cirkel zal niet snel doorbroken worden...
Je kunt vreemdgaan, haar dit verhaal létterlijk zo vertellen, haar verrot schelden, haar negeren, haar beste vriendin vol op de bek pakken waar ze naast staat, het. helpt. allemaal. geen. reet.
Vrouwen wórden niet gebruikt door mannen, vrouwen láten zich gebruiken...
Och, als de man in kwestie het naieve wicht maar lang genoeg negeert, zal ze wel móeten...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:28 schreef petitlapin het volgende:
dus het komt er eigenlijk op neer dat vivi henk nooit zal vergeten voor de rest van haar leven![]()
Nou er zijn grenzen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:25 schreef kastanova het volgende:
[..]Je kunt vreemdgaan, haar dit verhaal létterlijk zo vertellen, haar verrot schelden, haar negeren, haar beste vriendin vol op de bek pakken waar ze naast staat, het. helpt. allemaal. geen. reet.
Vrouwen wórden niet gebruikt door mannen, vrouwen láten zich gebruiken...
Dat gaat nooit gebeurenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, als de man in kwestie het naieve wicht maar lang genoeg negeert, zal ze wel móeten...
Maar zoals ze nu over hem praat, zal dat niet gebeuren, maar zal het zich blijven herhalen tot ze simpelweg niet meer sexueel aantrekkelijk is voor hem.
de man in kwestie zal haar niet negeren, want aandacht en sex krijgen van een knappe dame .... daar sol je niet mee !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, als de man in kwestie het naieve wicht maar lang genoeg negeert, zal ze wel móeten...
Maar zoals ze nu over hem praat, zal dat niet gebeuren, maar zal het zich blijven herhalen tot ze simpelweg niet meer sexueel aantrekkelijk is voor hem.
Zodat die weet dat jij 20 minuten daarna met je benen wijd ligtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar als we samen ergens zijn, wat zeg ik, zelfs als ik hem tegen kom zonder afgesproken te hebben en hij staat ff met iemand anders te praten (meisje) dan komt ie steeds weer naar mij toe om te kijken of ik nog oke ben, drankje heb etc, knuffeltje geven etc. Dus.
Borsten die op je knieen hangen, cellulitis, rosbieflippen, etc. etc.quote:
Zeg..heb jij al een relatie?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de man in kwestie zal haar niet negeren, want aandacht en sex krijgen van een knappe dame .... daar sol je niet mee !
Ach...mijn moeder is ook nog een lekker wijf die mannen van 25 om d'r pinkje wind, en dat zonder enige ingrepen dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Sowieso...Mbt mijn sex-appeal heb ik niet echt complexen ofzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Borsten die op je knieen hangen, cellulitis, rosbieflippen, etc. etc.
Think again...
ik weet niet of het relevant is, maar jaquote:
Jij misschien niet, maar Henk is degene die er moet kruipen met het licht aan hé?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:42 schreef Vivi het volgende:
Ach...mijn moeder is ook nog een lekker wijf die mannen van 25 om d'r pinkje wind, en dat zonder enige ingrepen dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Sowieso...Mbt mijn sex-appeal heb ik niet echt complexen ofzo.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik weet niet of het relevant is, maar ja![]()
Hij heeft heel lang op mij moeten wachten ... ( er is dus nog hoop voor jou, al wil ik dat hier gewoon niet zeggen, want het kan verschrikkelijk valse hoop zijn
)
dan is hij zelf al zo oud en lelijk, dat hij blij mag zijn dat hij 'ever-present' vivi nog heeft.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Borsten die op je knieen hangen, cellulitis, rosbieflippen, etc. etc.
Think again...
Zoals ik zei, Mijn sexappeal is niet echt het probleem. Eerder de reden dat ie terug blijft komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar Henk is degene die er moet kruipen met het licht aan hé?
En vergeet niet..impotentquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan is hij zelf al zo oud en lelijk, dat hij blij mag zijn dat hij 'ever-present' vivi nog heeft.
dat was ik nog niet vergeten, neequote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
dan is hij zelf al zo oud en lelijk
Je hebt je juist van je meest zielige kant laten zien door je eerst wakker te laten bellen en om 2 uur s'nachts SMS-jes terug te gaan sturen terwijl je eigenlijk wou slapenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:53 schreef Vivi het volgende:
Zijn jullie niet trots op mij mede-Fok!kertjes, ik bedoel, ik heb me nu toch wel van mijn sterke en onafhankelijke kant laten zien???
Stel dat ik nog enig respect voor je zou hebben gehad, dan is dat nu definitief verdwenenquote:dus ik heb meteen gezegd dat ik zo eenzaam was en de huur niet kon betalen, en na een hoop gegrom en gegrauw lag er 2 dagen later 600 euro in mijn brievenbusje, toch weer leuk meegenomen![]()
Hoe tokkie kun je zijnquote:"Lik je nog steeds als Lassie " oid. Had ook gekund
quote:en dat hij me als een maatje moet behandelen en niet als een of andere stomme koe die op elk gewenst moment klaar ligt (Ja IK WEET HET! )
Neem het toch allemaal niet zo letterlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je hebt je juist van je meest zielige kant laten zien door je eerst wakker te laten bellen en om 2 uur s'nachts SMS-jes terug te gaan sturen terwijl je eigenlijk wou slapen
Voor die kerel het bewijs dat je zwak en afhankelijk bent en volledig onder zijn invloed.
[..]
Stel dat ik nog enig respect voor je zou hebben gehad, dan is dat nu definitief verdwenen
[..]
Hoe tokkie kun je zijn
[..]
Tip: probeer eens...Het bord voor je kop te verwijderen Jezelf niet zo afhankelijk te maken van anderen Doe op z'n minst een poging om enig zelfrespect te krijgen
Ik moest gewoon ff reageren.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou er zijn grenzen hoor
Jezus, ik heb toch zeker de deur dichtgehouden gisteren!
Kijk dat hij geen relatie wil is 1, dat pik is dus blijkbaar wel, en dat is ook dom, oke...maar ik laat me echt niet zomaar pakken als er niet minstens een avond van onverdeelde aandacht voor MIJ aan vooraf is gegaan, hoe nep dat ook mag zijn dan. En als ie met een ander wijf aan de haal gaat voor mijn neus ben ik weg hoor. Maar als we samen ergens zijn, wat zeg ik, zelfs als ik hem tegen kom zonder afgesproken te hebben en hij staat ff met iemand anders te praten (meisje) dan komt ie steeds weer naar mij toe om te kijken of ik nog oke ben, drankje heb etc, knuffeltje geven etc. Dus.
Ik schat je in als of een dame met een rijke fantasie die deze reeks slechts aangemaakt heeft ter vermaeck van uw zelve wb de ontlokte reaties, of je bent idd zo dom, en ordi en compleet blind als dat ik hier nu even snel bijgelezen hebquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Neem het toch allemaal niet zo letterlijk![]()
God ik word echt niet goed ingeschat hier
Hèhè, was je met vakantie?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:19 schreef milagro het volgende:
Is dat het niet, dan word ik alsnog misselijk van zoveel treurige wanhopige goedgelovige domheid in een ordi sausje
Dat is maar goed ook, want dat is, samen met het vermogen om 4x per week straalbezopen in de kroeg te zitten, zo ongeveer het enige wat je hebtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach...mijn moeder is ook nog een lekker wijf die mannen van 25 om d'r pinkje wind, en dat zonder enige ingrepen dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Sowieso...Mbt mijn sex-appeal heb ik niet echt complexen ofzo.
quote:
Nu je het zegt: ook vrij vreemd voor iemand die niet weet hoe ze haar huur moet betalenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:32 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
het vermogen om 4x per week straalbezopen in de kroeg te zitten
Dat viel mij ook al op, ze is wel erg vaak lam en zo..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:34 schreef Ripley het volgende:
Nu je het zegt: ook vrij vreemd voor iemand die niet weet hoe ze haar huur moet betalen
Ripje, toch, denk je nu echt dat een dame met haar sex appeal moet betalen voor haar drankjes?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu je het zegt: ook vrij vreemd voor iemand die niet weet hoe ze haar huur moet betalen
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:34 schreef Ripley het volgende:
wordt er ergens gezegd dat die moeder dat kennelijk 'nodig' heeftquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:32 schreef HassieBassie het volgende:
Wel leuk dat je moeder ook nog zo goed in de markt ligtJammer alleen dat het voor haar kennelijk nodig is om jongens van 25 te versieren, maar ach, goed voorbeeld doet goed volgen, en gelukkig worden, dan kan altijd nog als je dood bent natuurlijk
Touché.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:38 schreef milagro het volgende:
Ripje, toch, denk je nu echt dat een dame met haar sex appeal moet betalen voor haar drankjes?
De overheid denkt dat kennelijk wel, vandaar de accijnsverhoging op breezahs..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Ripje, toch, denk je nu echt dat een dame met haar sex appeal moet betalen voor haar drankjes?
O sorry, ik ga te snel voor je.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wordt er ergens gezegd dat die moeder dat kennelijk 'nodig' heeft. Waarom willen mensen per se opmerkingen posten met ongefundeerde verwijten
![]()
omdat ze gewoon smoorverliefd is, en henk gewoon nét genoeg geeft zodat ze maar steeds blijft terugkomen !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:42 schreef Xennia het volgende:
Vivi ik begrijp nog steeds niet waarom je iemand anders zo veel macht geeft over je gevoel en je leven. Je bent emotioneel totaal afhankelijk van hem en hij kan je maken en breken en hij zal je breken.
Hoop? die hoop duurt een uur (als ze in bed liggen) en dan kan je die hoop weer vergeten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
omdat ze gewoon smoorverliefd is, en henk gewoon nét genoeg geeft zodat ze maar steeds blijft terugkomen !
hij geeft hoop, hij geeft zin ...
volgens mij heeft het geen donder met verliefdheid te maken, ik lees voornamelijk een verongelijkt ' ik wil mijn zin hebben, want ik word nooit afgewezen, iedere vent wil me en deze niet en dat kan ik niet uitstaan en zie je zelfs mijn ex wilt me eigenlijk nog steeds, hij douwt namelijk 600 euro in mijn gleuf en dat leg ik natuurlijk uit als een mijn ego strelend zie je wel dat ik onweerstaanbaar ben en dat deze meneer mij kan weerstaan klopt niet' hier eigenlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
omdat ze gewoon smoorverliefd is, en henk gewoon nét genoeg geeft zodat ze maar steeds blijft terugkomen !
hij geeft hoop, hij geeft zin ...
ik denk dat moest dit echt het enige zijn, ze er zich er net wel iets sneller overheen zou kunnen zetten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:52 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij heeft het geen donder met verliefdheid te maken, ik lees voornamelijk een verongelijkt ' ik wil mijn zin hebben, want ik word nooit afgewezen, iedere vent wil me en deze niet en dat kan ik niet uitstaan en zie je zelfs mijn ex wilt me eigenlijk nog steeds, hij douwt namelijk 600 euro in mijn gleuf en dat leg ik natuurlijk uit als een mijn ego strelend zie je wel dat ik onweerstaanbaar ben en dat deze meneer mij kan weerstaan klopt niet' hier eigenlijk
gewoon een obsessie van een verwend kind, zo zie ik het.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk dat moest dit echt het enige zijn, ze er zich er net wel iets sneller overheen zou kunnen zetten.
ze zou dan tenminste oog kunnen hebben voor anderen, nu laat ze gewoon allemaal lieve huwelijkskandidaatjes aan de kant staan omdat alleen henk haar die kriebels en dat overweldigende gevoel geeft ( en dat lijkt me toch te lijken op een zware crush ...).
dat hij aantrekkelijk blijft door zijn ... 'mysticiteit' en onbereikbaarheid speelt zeker mee.
Hi Milagro!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:52 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij heeft het geen donder met verliefdheid te maken, ik lees voornamelijk een verongelijkt ' ik wil mijn zin hebben, want ik word nooit afgewezen, iedere vent wil me en deze niet en dat kan ik niet uitstaan en zie je zelfs mijn ex wilt me eigenlijk nog steeds, hij douwt namelijk 600 euro in mijn gleuf en dat leg ik natuurlijk uit als een mijn ego strelend zie je wel dat ik onweerstaanbaar ben en dat deze meneer mij kan weerstaan klopt niet' hier eigenlijk
quote:Moonah - woensdag 4 mei 2005 @ 12:23
Ik durf zelfs te beweren dat juist het feit dat hij haar afwijst die 'enorme aantrekkelijkheid' vormt.
dat ze (misschien) verliefd op hem is geworden omdat hij niet zo gemakkelijk te veroveren was, wil ik ook nog best geloven.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:03 schreef milagro het volgende:
[..]
gewoon een obsessie van een verwend kind, zo zie ik het.
Wat milagro zegt, plus dat Vivi een enorme hang naar drama heeftquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:03 schreef milagro het volgende:
[..]
gewoon een obsessie van een verwend kind, zo zie ik het.
en wat is het verschil tussen 'verliefdheid' en een 'obsessie van een verwend kind' ?quote:
dat zei ik dus niet, maar goed, boeien verder , ze zoekt het maar uitquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en wat is het verschil tussen 'verliefdheid' en een 'obsessie van een verwend kind' ?
dus enkel als vivi verliefd wordt op iemand die ook geïnteresseerd is in haar zal het echte verliefdheid zijn![]()
dus vivi, je weet het nu, enkel verliefd worden op een bereikbare man, anders ben je een verwend kind!
soms hou je er toch echt vreemde theorïën op na, sorryquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:19 schreef milagro het volgende:
Tja, er zijn vrouwen die houden van drama, die hebben drama nodig, daar draaien ze op en dus zorgen ze dat ze verliefd worden (maken zichzelf verliefd maken, of maken zichzelf wijs dat ze verliefd zijn eigenlijk) op een vent die ze niet kunnen krijgen, om wat voor reden dan ook.
Dat wist ze al heel snel. Zie ook deel 1quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:28 schreef petitlapin het volgende:
hoe kon vivi nu in het begin, toen ze pas verliefd was, weten dat dit zo zou eindigen in een 'drama', ze was al redelijk snel in hem geïnteresseerd.
te moe en te lui om dat allemaal te gaan herlezenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:30 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat wist ze al heel snel. Zie ook deel 1
Correctie: aan het lijntje heeft LATEN houden, met open ogen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
te moe en te lui om dat allemaal te gaan herlezen, maar ze is dan ook wel enorm vet aan het lijntje gehouden.
hahaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:34 schreef Moonah het volgende:
Toch grappig...
De rollen van Milagro en Petitlapin lijken nu omgedraaid tov het andere topic met een hoog dramagehalte...
heb jij dit wel van af het hele echte begin gevolgd, en weet je dan dus hoelang dit al bezig is en zie je dan ook dat dit vanaf het allereerste begin een drama of op zijn minst een dramaatje was, beginnend met zijn ex, waar hij nog niet helemaal los van was?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
soms hou je er toch echt vreemde theorïën op na, sorry![]()
hoe kon vivi nu in het begin, toen ze pas verliefd was, weten dat dit zo zou eindigen in een 'drama', ze was al redelijk snel in hem geïnteresseerd.
dat ze er nu verstandiger aan zou doen om hem te laten gaan, is een waarheid groter als een koe (en dat weet ze zelf ook), maar al de rest slaat gewoon op niets.
Nah, in deel 1 (start augustus 2004) was al wel duidelijk dat dit een disaster zou worden hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:37 schreef petitlapin het volgende:
te moe en te lui om dat allemaal te gaan herlezen, maar ze is dan ook wel enorm vet aan het lijntje gehouden.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:34 schreef Moonah het volgende:
Toch grappig...
De rollen van Milagro en Petitlapin lijken nu omgedraaid tov het andere topic met een hoog dramagehalte...
ik denk nochtans dat ze er ook serieus down van is, hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:44 schreef milagro het volgende:
[..]
het verschil met dat andere topic is dat ik daar echt verdriet las tussen de blinde dommigheden in, hier lees ik enkel gekoketteer in
oh vast, de openingspost van dit topic daar druipt het hartzeer vanaf, inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk nochtans dat ze er ook serieus down van is, hoor.
je geloofde erin tot pagina 4 van het eerste topicquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:55 schreef milagro het volgende:
[..]
oh vast, de openingspost van dit topic daar druipt het hartzeer vanaf, inderdaad
maar buiten dat en los van, geen drama zonder hartzeer natuurlijk, al dan niet zelf opgeroepen, aangedikt.
Heb je een linkje voor me? Ik wil wel eens even teruglezen wat ik toen heb gezegdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je geloofde erin tot pagina 4 van het eerste topic.
Wat een kat-en muisspel zeg, ongelooflijk, ik denk dat vivi wat verloren tijd in te halen had
Kans van slagen nieuwe relatie kort na verbrekenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor me? Ik wil wel eens even teruglezen wat ik toen heb gezegd
ik ben echt geen pc/fok-expert, ik weet niet hoe linkje te maken, ik zal even proberenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor me? Ik wil wel eens even teruglezen wat ik toen heb gezegd
sneller dan het licht, die Kastaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kans van slagen nieuwe relatie kort na verbreken
Vivi en Henk deel 2
Dankjewel. Ik ben bijzonder content met mezelfquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kans van slagen nieuwe relatie kort na verbreken
Vivi en Henk deel 2
Kheb zat vrienden en vriendinnen en ben echt niet eenzaam hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:49 schreef exec het volgende:
Volgens mij kan ze beter "de kunst van het loslaten van een ex" gaan volgen.
Vivi, je kan natuurlijk bezig blijven zo tot je 50e en de volger zijn, maar probeer gewoon de leiding in je eigen leven te nemen, onderneem iets en zorg ervoor dat je je eigen boontjes kan doppen.
Maak vrienden/vriendinnen zodat je je niet meer eenzaam voelt en negeer hem gewoon volledig, verwijder ze nummer en alle dingen die aan hem doen denken. Als je je echt zo eenzaam voelt, moet jij er zelf wat aan doen.
Dat hij sporadisch langskomt ' to hop on the good foot and do the bad thing' stelt natuurlijk ook niks voor.
Dat is wel waar! Maar ik ben toch ook wel echt flieftquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat milagro zegt, plus dat Vivi een enorme hang naar drama heeft
Gaan we weer...quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:44 schreef Vivi het volgende:
Wel zag ik Henk geregeld met een soort Laaf van 1.20 m. met een dode poedel op haar hoofd, babbelen, maar ik zocht daar verder niet veel achter aangezien hij sowieso nogal veel bekenden heeft. Maar goed, opeens begonnen ze nogal intiem op de dansvloer te zwieren dus ja hoor!!!!!!! Het zal toch weer niet waar zijn dat ie WEER zo'n rare imbeciel aan de haak slaatWaarom nou nooit een leuk meisje waar ik nog enige begrip voor kan opbrengen, dat maakt het allemaal wat makkelijker!
Dramaqueen.quote:Heb Henk sms gestuurd: Dag lieve Blue-eyes, zal je missen. En depri in bed geklommen.
quote:Toen ik dat zei kreeg hij nogal een strakke kop en idioot genoeg tranen in zijn ogen want hij wil me niet kwijt
[...]
En kon ik gvd nou maar lekker een hekel aan hem hebben maar die jongen is dus ook nog eens harstikke lief en wringt zich in allerlei bochten om mij maar als vriendinnetje neukertje te kunnen houden
Waarom doe je dat? Wat moet er goed komen dan?quote:Nou, toen zijn we naar huis gegaan, heb hem nog een smsje gestuurd met de melding dat hij me maar even de tijd moest geven en dat het dan best wel goed zou komen, en toen kreeg ik nog hele leive smsjes terug met
toen het pas uit was met je ex, kon je ook wel een echte dramaqueen zijn, BE, en dat is niet slecht bedoeld ( vrouwen zijn het meestal, so am I). Als iemand zou moeten weten dat afscheid nemen moeilijk is, en dat iedereen dat op zijn/haar eigen manier doet, zou jij het wel mogen zijn ...quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
Dramaqueen.
Goed bezig... Keep it up, leesvoer is altijd leuk!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:52 schreef petitlapin het volgende:
toen het pas uit was met je ex, kon je ook wel een echte dramaqueen zijn, BE, en dat is niet slecht bedoeld ( vrouwen zijn het meestal, so am I). Als iemand zou moeten weten dat afscheid nemen moeilijk is, en dat iedereen dat op zijn/haar eigen manier doet, zou jij het wel mogen zijn ...
Jahaaaahhhhhh...ik WEET! Maar ze is ECHT niet leukquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gaan we weer...
Ik weet toevallig hoe je eruit ziet, dus daar zal het niet aan liggen, maar over jou kunnen mensen behoorlijk wat twijfels hebben: 'Waarom kiest hij niet een meid met pit ipv dit ruggegraatloze type?' bijvoorbeeld.
[..]
Weet ikquote:Dramaqueen.
[..]
Ehm, dat we vrienden kunnen zijn/blijven toch?quote:
[..]
Waarom doe je dat? Wat moet er goed komen dan?
Geef je eindelijk aan dat je afstand wil en moet en dan krabbel je alsnog terug...
Ik voorspel nog 518 topicsquote:Goed bezig... Keep it up, leesvoer is altijd leuk!
quote:
"Ik gun je de hele wereld, als ik er maar altijd deelgenoot van mag blijven"quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je kan een hoop van me zeggen, maar ik heb nooit dit soort dramatische sms-jes naar mijn ex gestuurd...(Mss ook wel omdat ik hem niet terug wilde?)
Ja, maar als het nou niet het uiterlijk is, waarom beschrijf je dat dan wel?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:56 schreef Vivi het volgende:
Jahaaaahhhhhh...ik WEET! Maar ze is ECHT niet leukEn niet eens om het uiterlijk pur sang, maar net als die vorige, van die mensen waarvan je ziet dat ze niet bij hem passen, want truttig en niet levensgenieterig enzo
(En ik lijk op hem dus ik weet het
) Laat me nou ff lekker katten, dat is zo fijn
Daarom verbaasd dit me ook zo!quote:En normaal gesproken heb ik wel pit alleen van hem wordt ik een soort halfzacht gekookt ei
Ik wist dat je dat wist!quote:Weet ik. Zit in mun aard.
Ja, maar in dit geval zou ik toch zeggen eerst een tijd gewoon even helemaal geen contact, wantquote:Ehm, dat we vrienden kunnen zijn/blijven toch?
Heb je al een uitgever?quote:Ik voorspel nog 518 topics
raar is het woord niet ... maar toen ik jonger was, was ik ook eens verliefd op een gast, moest daar ook afstand van nemen, begon hij ook te huilen en te knuffelen. Hij hield van mij, en heel de rimram.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:58 schreef Vivi het volgende:
Behalve dat hij dus niet zo'n botte boer is die het niets kan schelen dat hij op je hart trapt?
Dan had ie toch wel gevraagd of ik meeging met hem.. Zucht....hij zei juist, ik ga naar mijn huis en jij naar het jouwequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:51 schreef Joene het volgende:
Oftewel je komt niet van hem af en hij wil zn neuksletje niet kwijt tot dat hij wat beters heeft .
*mompelt iets over zachte heelmeesters en stinkende wonden enzoquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Liev he![]()
Maar serieus...Wat is raar dan?
Behalve dat hij dus niet zo'n botte boer is die het niets kan schelen dat hij op je hart trapt?
Neenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar als het nou niet het uiterlijk is, waarom beschrijf je dat dan wel?
En 'truttig en niet levensgenieterig'... dat vindt hij blijkbaar ook niet bij jou vertelde je net zelf, een aangezien hij blijkbaar toch ook naar jou toegetrokken word is dit mss niet eens zo vreemd?
Kan je me nog volgen?
[..]
Ja, ik blijf mezelf ook verbazenquote:Daarom verbaasd dit me ook zo!
[..]
Ik geniet er stiekem ook wel vanquote:Ik wist dat je dat wist!Hoort bij je, anders had je niet het topic zo ingekleed zoals je nu doet.
[..]
Nee, ik zoek nog een ghostwriterquote:Ja, maar in dit geval zou ik toch zeggen eerst een tijd gewoon even helemaal geen contact, want
anders kom je er echt nooit vanaf!
[..]
Heb je al een uitgever?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:58 schreef petitlapin het volgende:
"Ik gun je de hele wereld, als ik er maar altijd deelgenoot van mag blijven"
kan echt aan mij liggen, maar voor mij getuigt dit van een hoog gehalte aan dramatiek. Ik zeg dit niet eventjes tussen de soep en de patatten. Maar kan persoonlijk zijn ... bedoel het ook helemaal niet slecht
je hoeft je zelfs niet te verdedigen, het is een verschrikkelijk triest verhaal, en natuurlijk ga je daar ook niet licht over;quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zal ik hem even uitleggen?
5 jaar bij elkaar zijn, uit elkaar gaan (gezamenlijk besluit, 'het' is op), ex die er dan achter komt dat hij een SM-er is, een echte sadist, en dan eentje die niet meer zonder kan. Ga daar maar eens aanstaan om dat voor jezelf te accepteren, en manier te vinden om er mee om te gaan, een balans tussen dat en je 'normale' leven. En dan ook nog eens een partner te vinden die mee wil/kan gaan hierin...
Vandaar dat ik dat toen tegen heb gezegd heb: Ik gun je de hele wereld, als ik er maar altijd deelgenoot van mag blijven.
Maw, weet dat je bij mij terecht kan, dat ik je altijd zal blijven accepteren wie je ook bent en wat je ook doet...
Maar goed, waarom ga ik mezelf nog verdedingen ook, het ging hier niet over mij...
Ja maar..gisteren trok ik bij de zigeunertarotkaarten de kaart die zei dat ik niet naar mijn verstand moest luisteren maar mijn hartje moest geloven!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
raar is het woord niet ... maar toen ik jonger was, was ik ook eens verliefd op een gast, moest daar ook afstand van nemen, begon hij ook te huilen en te knuffelen. Hij hield van mij, en heel de rimram.
dan vraag je je verdomme af waarom hij gewoon geen relatie start, hé[quote]
Idd ja
[quote]
is nu allemaal verwerkt, maar ja ... het zal de 'chemie' zijn.
give it up, viv, give it up ...
Ik pleit voor een trilogie in zes delen !quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zal ik hem even uitleggen?
5 jaar bij elkaar zijn, uit elkaar gaan (gezamenlijk besluit, 'het' is op), ex die er dan achter komt dat hij een SM-er is, een echte sadist, en dan eentje die niet meer zonder kan. Ga daar maar eens aanstaan om dat voor jezelf te accepteren, en manier te vinden om er mee om te gaan, een balans tussen dat en je 'normale' leven. En dan ook nog eens een partner te vinden die mee wil/kan gaan hierin...
Vandaar dat ik dat toen tegen hem gezegd heb: Ik gun je de hele wereld, als ik er maar altijd deelgenoot van mag blijven.
Maw, weet dat je bij mij terecht kan, dat ik je altijd zal blijven accepteren wie je ook bent en wat je ook doet...
Maar goed, waarom ga ik mezelf nog verdedigen ook, het ging hier niet over mij...
Vivi? Is dit nog iets voor een zijspoortje in je boek?
Jij zei, dat hij zei...quote:
Dit soort hopeloze verliefdheden heeft ook wel wat. Nachtenlang mijmeren etc. etc. etc.quote:Ik geniet er stiekem ook wel van
Alleen het moet WEL goed aflopenIs toch een leuk verhaal voor de kleinkinderen als we straks met z'n allen in een Toscaanse boomgaard aan zo'n lange tafel zitten?
![]()
Ze neemt er de tijd voor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
ik vind gewoon dat vivi ook even het recht heeft om down te zijn, en wat fouten te maken.
ik ben tussen mijn veertiende en achttiende verliefd geweest op dezelfdequote:
Natuurlijk heeft ze dat. Dat mag iedereen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
ik vind gewoon dat vivi ook even het recht heeft om down te zijn, en wat fouten te maken.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef Vivi het volgende:
Ja maar..gisteren trok ik bij de zigeunertarotkaarten de kaart die zei dat ik niet naar mijn verstand moest luisteren maar mijn hartje moest geloven!!!!
Kwam me natuurlijk uitstekend uit maar dat terzijde![]()
Ik geloof het gewoon nog niet
O, zo!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij zei, dat hij zei...
Hij wordt bij jou rustig, hij wil spannende dingen en dat vindt hij niet bij jou.
Het meisje dat jij beschreef is ook niet het spannende type volgens jou.
En aangezien Henk ook naar jou toe getrokken word door 'iets' en dus ook weer naar een meisje van het type dat jij beschreef, doet mij vermoeden dat Henk wel denkt dat hij op zoek is naar iets spannends, maar dat zijn onderbewustzijn daar heel anders over denkt.
[..]
Lexquote:Dit soort hopeloze verliefdheden heeft ook wel wat. Nachtenlang mijmeren etc. etc. etc.
Je hart dat op springt als je zijn naam alleen al hoort. Al hoop ik dan wel dat Henk een alias is
Ja, EN?quote:
Ja zeur dan niet zo!quote:Wat een ge-wél-di-ge soap trouwens. Prima plotwendingen, nieuwe personages, prachtig!
AAAAHHHquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat een lekker ding ben je toch ook!
Zelfs Julius kan het niet geloven!
[afbeelding]
dan is ze anders dan mij, want ik vind verliefd worden op iemand die je gevoelens niet beantwoordt echt hartverscheurend. Ik geniet er niet vanquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze dat. Dat mag iedereen.
Maar Vivi is niet echt een watje en naast het feit dat het een rot-situatie is weet ik bijna zeker dat Vivi in zekere zin een klein beetje 'geniet' van het drama
Nee, daarvan geniet ik ook niet...behalve op de momenten dat ik hem even helemaal "had" voor mijn gevoel...dan is het dubbel zo intens...weet je dat je elk woord, elke blik moet koesteren want je weet niet of het nog terugkomtquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan is ze anders dan mij, want ik vind verliefd worden op iemand die je gevoelens niet beantwoordt echt hartverscheurend. Ik geniet er niet van![]()
ik had nooit het gevoel dat ik hem helemaal had, zelfs al lag ik in zijn armen ... zo triest allemaalquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, daarvan geniet ik ook niet...behalve op de momenten dat ik hem even helemaal "had" voor mijn gevoel...dan is het dubbel zo intens...weet je dat je elk woord, elke blik moet koesteren want je weet niet of het nog terugkomt
Julius leeft nog?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat een lekker ding ben je toch ook!
Zelfs Julius kan het niet geloven!
[afbeelding]
Maar ja, kennelijk vindt je ondanks al die leuke dingen die jullie samen delen toch nog niet leuk genoeg. Er mist dus kennelijk toch iets.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
O, zo!
Nee, hij wordt bij mij rustig omdat hij zoveel van zichzelf herkent (klopt ook, we houden van dezelfde dingen, als ik bij hem thuis ben zie ik daar precies dezelfde meubels, boeken en alles staan als bij mij, alleen dan de mannelijke variant) en als we discussies hebben met vrienden maken we elkaars zinnen af
Zijn allebei ook ontzettend bourgondisch en mediterraan ingesteld, en die meisjes waar hij dus elke keer mee aan komt zetten, zijn een totaal ander slag mensen, dan ik, en dan hij. Maar ja, ik snap wel dat dat interessant is, voor even, want jezelf ken je al he, dus nieuw is "spannend" ..
Zoals we bij ons thuis altijd zeggen: 'He would have knocked her up by now.'quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:39 schreef Ripley het volgende:
Je kunt jezelf wel allerlei dingen aanpraten, maar als ie je leuk genoeg had gevonden waren jullie nu wel bij elkaar.
Subtiel verschil is dat jij indertijd de leeftijd had om je als een bakvis te gedragen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben tussen mijn veertiende en achttiende verliefd geweest op dezelfde, vivi heeft nog drie jaar te gaan.
je hebt zo van die gevoelige losers![]()
![]()
als je verliefd bent, ben je weer die bakvis, al ben je 80 ... (denk ik)quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Subtiel verschil is dat jij indertijd de leeftijd had om je als een bakvis te gedragen.
Van Vivi zou je mogen verwachten dat ze inmiddels wat meer levenservaring en zelfrespect heeft opgebouwd...
Anyway, vroeger woonde bij ons in de buurt ene Piep.
Sexy-Piepie werd hij genoemd.
Hoe lang is het geleden dat je verliefd was dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je verliefd bent, ben je weer die bakvis, al ben je 80 ... (denk ik)
Maar je mag toch verwachten dat je jezelf als volwassene wat meer kunt sturen ipv je maar mee laten voeren door de 'emoties'.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je verliefd bent, ben je weer die bakvis, al ben je 80 ... (denk ik)
Hoewel je als verliefde natuurlijk wel enigzins het verstand verliest, komt het verstand met/na/tijde ns/door iedere ervaring steeds sneller weer terug op de plek waar het hoort en krijgt de heer in kwestie steeds sneller de schop onder de holpartijquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Subtiel verschil is dat jij indertijd de leeftijd had om je als een bakvis te gedragen.
Van Vivi zou je mogen verwachten dat ze inmiddels wat meer levenservaring en zelfrespect heeft opgebouwd...
Anyway, vroeger woonde bij ons in de buurt ene Piep.
Sexy-Piepie werd hij genoemd.
Ja hallo, wil je niet steeds het gras voor mijn maat schuit wegmaaienquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar je mag toch verwachten dat je jezelf als volwassene wat meer kunt sturen ipv je maar mee laten voeren door de 'emoties'.
En 'emoties' zet ik expres tussen aanhalingstekens, omdat emoties normaliter oprecht zijn, en in dit geval (van Vivi dus) lijken ze me nep. Bewust in stand gehouden om maar een liefdesobject te hebben. Bijna gecultiveerd.
waarom zoekt ze dan gewoon geen andere man. Ze is knap genoeg, ze krijgt aandacht genoeg.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoewel je als verliefde natuurlijk wel enigzins het verstand verliest, komt het verstand met/na/tijde ns/door iedere ervaring steeds sneller weer terug op de plek waar het hoort en krijgt de heer in kwestie steeds sneller de schop onder de holpartij
Maar goed, dat is mijn ervaring dan.
Let nu vooral op daden en niet meer zo op woorden, praatjes vullen geen gaatjes tenslotte
Ik heb het idee dat onze Viev gewoon haar leven niet boeiend vindt zonder vent, een relatie (met veel drama) gewoon nodig heeft (al is dat op zich al een beetje jammer, een vent is er gewoon voor de sex en de vuilniszakken, hoor, voor de rest alles volkomen lastige bijvangst) en zichzelf daarom vastzuigt in zoiets hopeloos als dit en in die enorme behoefte zichzelf ook daadwerkelijk verliefd weet te maken.
Als de spreekwoordelijke morgen zich een ECHT leuke vent aandient, die haar ECHT WILT, en ECHT handelt daarnaar zal ze net zo hartelijk lachen als wij om dit teejaaaaater, als het laatste schaamrood van de kaken verdwenen is, that is.
It takes one to know one, Vievert, maw been there done that seen the light
Zijn die nou eigenlijk al in mooie kalfslederen boots gestoken???quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:08 schreef milagro het volgende:
Ja hallo, wil je niet steeds het gras voor mijn maat schuit wegmaaien
neequote:Op woensdag 11 mei 2005 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn die nou eigenlijk al in mooie kalfslederen boots gestoken???
Och, slachtoffer...quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:07 schreef petitlapin het volgende:
ik denk dat vivi het slachtoffer wordt van haar manier van vertellen. Ze wil het altijd sappig vol met ironie en zelfspot doen...
Dan zouden we haar een huilie vinden.quote:moest ze hier gewoon al maanden huilend haar verhaal doen, van hoe ze wel verliefd is, en dat hij met haar voeten blijft rammelen, maar dat ze hem toch maar niet kan loslaten hoe hard ze het ook probeert en beseft dat het niet goed komt, zou ze veel meer positieve reacties krijgen ... denk ik
Zoals milagro ook al schrijft, ze máákt zichzelf verliefd. Die kriebels zullen er heus wel zijn, maar zij roept die op. Ze houdt eea bewust in stand, ze voedt haar verliefdheid. En daarom noem ik het nep. Het is imo geen oprechte verliefdheid.quote:en emoties bewust in stand houden ... dat doet ze niet, denk ik ... de kriebels die je voelt als iemand de kamer binnenkomt, of als zijn naam valt, dat kan je niet faken
Omdat ze die drama kennelijk nodig heeft in haar leven. Bekend psychologisch verschijnsel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom zoekt ze dan gewoon geen andere man. Ze is knap genoeg, ze krijgt aandacht genoeg.
als het alleen maar een opgefokt gecultiveerd gevoel was, kan ze dat toch bij iemand anders ook![]()
oh dat is niet zo moeilijk, hoor, om te verklarenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom zoekt ze dan gewoon geen andere man. Ze is knap genoeg, ze krijgt aandacht genoeg.
als het alleen maar een opgefokt gecultiveerd gevoel was, kan ze dat toch bij iemand anders ook![]()
misschien kan ik de meningen van al jullie oudere wijze vrouwen niet volgen, omdat ik me gewoon niet kan inleven in de situatie, en nog nooit in staat ben geweest om me verliefd te 'maken', laat staan die verliefdheid kunstmatig in stand te houden met iemand die geen relatie met me wou.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:13 schreef Moonah het volgende:
Zoals milagro ook al schrijft, ze máákt zichzelf verliefd. Die kriebels zullen er heus wel zijn, maar zij roept die op. Ze houdt eea bewust in stand, ze voedt haar verliefdheid. En daarom noem ik het nep. Het is imo geen oprechte verliefdheid.
Och, je hoeft toch niet álles mee te maken in je leven?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:18 schreef petitlapin het volgende:
wie weet wat ik in mijn leven nog allemaal ga meemaken![]()
dat wilde ik net postenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:18 schreef RaisinGirl het volgende:
Ik vind Henk niet veel beter dan Piep. Als je een man mag beoordelen op z'n naam dan heeftsexy-Piepie
alwéér een paar punten verloren. Ik zou die sukkel wel eens in het echt willen zien eigenlijk. Foto!
Oh jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:24 schreef RaisinGirl het volgende:
Hoho, ik geloof dat ze soulmates zijn hoor. "Jíj begrijpt me tenminste"..
En zelfs dat begrijpen is betrekkelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:24 schreef RaisinGirl het volgende:
Hoho, ik geloof dat ze soulmates zijn hoor. "Jíj begrijpt me tenminste"..
Ik weet het niet. Misschien geniet hij er ook wel van je warm voor hem te laten lopen en vervolgens weer afstandelijk te doen. Zo is jullie ''relatie'' tenslotte ook begonnen. Misschien geniet hij wel van de macht die hij over je heeft?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Liev he![]()
Maar serieus...Wat is raar dan?
allez, milagro, een man die je met huilende bambi-ogen aankijkt als je weg gaat, en die heel veel van je houdt en je alles gunt, daar kan je toch niet aan weerstaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh ja
Als een vent een (weliswaar bij vlagen aardige) klootzak is, maar met een goddelijk uiterlijk en goed in bed, zou ik alles in 1 keer snappen, maar goed in bed valt al af heb ik begrepen, dus kom op met dat goddelijke uiterlijk dan.
Omg, had toch echt gedacht dat die allang door de 2 "oude dozen" te grazen was genomen!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Natuurlijk! En nog net zo irritant kroelerig!
bambi-ogen zijn bruin, niet blauw, dus zullen de tranen ws die van een krokodil zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
allez, milagro, een man die je met huilende bambi-ogen aankijkt als je weg gaat, en die heel veel van je houdt en je alles gunt, daar kan je toch niet aan weerstaan
een varken zou beter zijn, heeft heel mooie blauwe ogen, en ik kan het weten, ik woon in een streek met veel varkensboerenquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:32 schreef milagro het volgende:
[..]
bambi-ogen zijn bruin, niet blauw, dus zullen de tranen ws die van een krokodil zijn
varkens zijn heel intelligent, en deze meneer is ..we wachten gewoon op de foto dan maarquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een varken zou beter zijn, heeft heel mooie blauwe ogen, en ik kan het weten, ik woon in een streek met veel varkensboeren![]()
Weet ik, heb ik al gehad van een vriendinquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:42 schreef Ripley het volgende:
Ow, ja, en check dit boek eens aub:
http://www.usatoday.com/l(...)09-08-hes-just_x.htm
He's just not that into you, van Greg behrendt.
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:32 schreef milagro het volgende:
[..]
bambi-ogen zijn bruin, niet blauw, dus zullen de tranen ws die van een krokodil zijn
Hij is wel gek op me geweest in het hele begin zei ie....verleden zomer...weet nog steeds niet wat er nou mis is gegaan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:49 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat je verliefd was dan?
Ik snap Piep wel, als hij al vanaf het begin geen spanning voelt is er gewoon geen donder aan, al is Vivi nog zo lief en compatible. Hij houdt van het spel, de uitdaging, het onbekende.
Piep is zo iemand die op zn 50ste trouwt met een vrouw van begin 30, nog snel 3 kinderen op de wereld zet en het tot die tijd allemaal wel gescheten vindt.
Een echte man dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |