abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:06:32 #1
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21287820
verwijderd

[ Bericht 96% gewijzigd door Vivi op 14-08-2004 21:09:43 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_21288047
Hihi! Wat leuk Vivi!
Ik krijg er helemaal de kriebels van.
Meid, geniet er maar gewoon van. Jij wist al een poos dat het met je ex een aflopende zaak was, hij wist dat ws ook (van zíjn relatie dus). Het is echt niet altijd zo dat het mislukt als je niet eerst weer 24 jaar alleen bent.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_21288086
kerel heeft warmte nodig. Als ik zo je verhaal lees kan ik er niks anders van maken. Sorry . Weet je wel zeker dat je verliefd bent? Zou het niet zo kunnen zijn dat je nu weer spanning hebt die je een aantal jaar gemist hebt (en dat hetzelfde voor hem geld) Laat em minimaal nog 2 maanden achter je aan hobbelen en kijk dan maar of het nog hetzelfde is
"this is my life, i never shut it down for 5 seconds"
pi_21288107
Wat moonah zegt!

Het zat er idd al een tijd aan te komen en tsjah, soms gaan dingen gewoon zoals ze gaan; geniet ervan joh...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:21:11 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21288115
Wat een lange tekst zeg

Doe waar je zin in hebt en het komt goed, zoveel nadenken

Ik was vroeger ook dat ik veel deed schrijven. Maar het moet simpel gehouden worden, en niet simepeler dan dat.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_21288145
tjaaaaaaaaaaaaaa ik weet het niet, Viv...
niet zo lang geleden was je nog in dubio over een of andere barkeeper of zo, meen ik me te herinneren...

ik zou als ik jou was eerst effe lekker genieten van je vrijheid, lekker veel uitgaan, veel daten, zonder verplichtingen, zonder gedoe, zonder je meteen weer in iets met een rugzak te storten..

maaaaaaaaaaaaaar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben jou niet
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:23:00 #7
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288149
Ja maar! Vind hij me nou leuk of niet????!!!!

En Moonah en DE:
pi_21288173
weet ik veel, ik ben hem ook niet
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:25:15 #9
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288195
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:22 schreef milagro het volgende:
tjaaaaaaaaaaaaaa ik weet het niet, Viv...
niet zo lang geleden was je nog in dubio over een of andere barkeeper of zo, meen ik me te herinneren...

ik zou als ik jou was eerst effe lekker genieten van je vrijheid, lekker veel uitgaan, veel daten, zonder verplichtingen, zonder gedoe, zonder je meteen weer in iets met een rugzak te storten..

maaaaaaaaaaaaaar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben jou niet
Yep, I know, maar met die barman wist ik van te voren dat het gewoon lust was..hij boeide me totaal niet als mens, zeg maar....maar deze is anders...ik heb nog nooit echt vlinders gehad en nu... alles klikt

*In neurotische 16-jarige getransformeerd is*
pi_21288201
Jezelf er lekker instorten. En kijken hoe lang het duurt.
Waarom zou je jezelf nu kwellen terwijl je ook plezier kan hebben en loopt het verkeerd af, dan zijn er nog genoeg anderen.
Als je hart ja zegt dan moet je zelf ook gewoon ja zeggen.
Je bent nu tenslotte weer single en dan mag het.
Geniet en heb plezier, wees lekker smoor op hem.
Misschien is het gewoon lust, misschien liefde, maar in je eentje thuis zitten daar wordt je ook niet blij van.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_21288218
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:17 schreef Moonah het volgende:
Hihi! Wat leuk Vivi!
Ik krijg er helemaal de kriebels van.
Meid, geniet er maar gewoon van. Jij wist al een poos dat het met je ex een aflopende zaak was, hij wist dat ws ook (van zíjn relatie dus). Het is echt niet altijd zo dat het mislukt als je niet eerst weer 24 jaar alleen bent.
Mee eens. Als hij echt zo leuk is, is het zonde om hem te laten lopen omdat je net van je vorige relatie af bent (tenzij je hem nog heel erg mist of zoiets dergelijks). Volgens mij laten mensen zich in zo'n geval vooral tegenhouden door een gevoel van 'dat hoort niet' en niet omdat het echt niet kan.

Ik heb een aantal maanden geleden ook een relatie van vier jaar verbroken (was al lang niet meer gelukkig in die relatie en had me dus ook al van hem losgemaakt - weet niet in hoeverre dat bij jou is, dat weet je zelf het beste) en twee weken werd ik verliefd op iemand anders. Dat is nu al twee maanden aan en ik ben in ieder geval heel blij dat ik dat niet heb afgehouden omdat de relatie daarvoor nog niet zo lang uit was, want ik ben echt heel, heel erg blij met mijn nieuwe vriend.

Als het goed voelt voor jou en voor hem... de enige manier om er dan achter te komen of dit kans van slagen heeft is door het gewoon te proberen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_21288292
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Yep, I know, maar met die barman wist ik van te voren dat het gewoon lust was..hij boeide me totaal niet als mens, zeg maar....maar deze is anders...ik heb nog nooit echt vlinders gehad en nu... alles klikt

*In neurotische 16-jarige getransformeerd is*
hm ik heb jou toch echt iets anders horen beweren over die barkeeper

maar goed, never mind, doe wat je niet laten kan, er is niemand die je tegenhoudt, aan wie je verantwoording moet afleggen, dus go ahead make your day
als het niet bevalt, is er altijd nog wel ergens een barkeeper

het valt me eigenlijk een beetje tegen van je dat je dit moet vragen... altijd een grote bek, maar zelf zomaar beslissingen durven nemen, ho maar
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:29:44 #13
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288299
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:19 schreef diggers het volgende:
kerel heeft warmte nodig. Als ik zo je verhaal lees kan ik er niks anders van maken.
Maar die kan ie dus makkelijk bij anderen halen, er zitten megaveel wijven achter hem aan.. ik weet zeker dat hij mij echt mag en mij niet op mijn hart wil trappen.. denk ik
quote:
Sorry . Weet je wel zeker dat je verliefd bent? Zou het niet zo kunnen zijn dat je nu weer spanning hebt die je een aantal jaar gemist hebt (en dat hetzelfde voor hem geld)
Nope, ik ben eraan
quote:
Laat em minimaal nog 2 maanden achter je aan hobbelen en kijk dan maar of het nog hetzelfde is
Dat is sowieso een goed plan Jakkes
pi_21288333
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:29 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar die kan ie dus makkelijk bij anderen halen, er zitten megaveel wijven achter hem aan.. ik weet zeker dat hij mij echt mag en mij niet op mijn hart wil trappen.. denk ik
[..]

Nope, ik ben eraan
[..]

Dat is sowieso een goed plan Jakkes
oh god je gaat toch niet de suffe RULES op hem loslaten, hè

en dan zelf hier jammeren "wat moet ik doen????!!!!!!!!! paniek!!!!!!!"

een gotspe is het!!!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:33:03 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288351
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:29 schreef milagro het volgende:

het valt me eigenlijk een beetje tegen van je dat je dit moet vragen... altijd een grote bek, maar zelf zomaar beslissingen durven nemen, ho maar
Ik ben flieft jah

zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:33:53 #16
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288363
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:31 schreef milagro het volgende:

[..]

oh god je gaat toch niet de suffe RULES op hem loslaten, hè

en dan zelf hier jammeren "wat moet ik doen????!!!!!!!!! paniek!!!!!!!"

een gotspe is het!!!
Ehh, nee, geen RULES (ik luister wel eens hoor) maar ik wil hem niet benauwen en daardoor alles verpesten
pi_21288364
Viiiiiiiiiiv!!!

Gewoon doen, kan jou het bommen!
Je klinkt als een verliefde puber, hij eigenlijk ook, en wat heb je te verliezen behalve een lege doos tissues?

Ik zou 'm wel effe een beetje laten bungelen uiteraard, voor je het weet roept ie na afloop:"Ja maar ik zei toch dat ik er nog niet klaar voor was."
Get it?

Genieten!!!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_21288369
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ehh, nee, geen RULES (ik luister wel eens hoor) maar ik wil hem niet beauwen en daardoor alles verpesten
2 maanden is wel erg suf, hoor
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:35:38 #19
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21288393
Thunderbirds are go.

Gaan dus, en hard.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:36:03 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288402
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:33 schreef shmoopy het volgende:
Viiiiiiiiiiv!!!
Shmoops
quote:
hij eigenlijk ook
Vind je
quote:
Ik zou 'm wel effe een beetje laten bungelen uiteraard, voor je het weet roept ie na afloop:"Ja maar ik zei toch dat ik er nog niet klaar voor was."
Get it?

Genieten!!!
Bungelen is het juiste plan he?

pi_21288423
Leuk Vivi.

Owja, wat goed is komt snel.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:37:48 #22
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288437
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:34 schreef milagro het volgende:

[..]

2 maanden is wel erg suf, hoor
Ach mens dat red ik ook niet hoor

*Glij*
pi_21288465
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:36 schreef Vivi het volgende:

Shmoops
Beebske.
quote:
Vind je
Well duh, sms-jes enzo, puhlease woman, ben je vergeten hoe mannen doen?
quote:
Bungelen is het juiste plan he?
Ja, maar geen maanden, hoor, gewoon een beetje over het punt van 'ik ben hier helemaal niet klaar voor' heen zien te komen, en dan verslinden, sort of.
quote:
Ik wil alles weten!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_21288467
jezus als ik echt helemaal hoteldebotel ben van een vent (en hij op mij) e n hij belt aan, dan sleur ik hem aan zijn broekriem van de voordeurdrempel af, smijt de deur achter hem dicht en grijp hem in de gang... dan ga ik dus echt niet 2 maanden mezelf kwellen opdat ik hem kan laten bungelen als suffe test
pi_21288492
en ook niet 1 maand....
ws niet eens een halve...
of een kwart ...
pi_21288494
't Is misschien in dit geval wel handig om het een beetje over je heen te laten komen en af te wachten wat voor initiatieven hij neemt, als hij in eerste instantie nog twijfelt. Zodat je niet het gevoel hebt dat jij hem tot dingen hebt overgehaald en je echt het gevoel hebt van 'hij wil dit echt zelf zo'.

Maar dat is wat anders dan echt hard to get, er is nogal een middenweg tussen hem de hele tijd bellen en opzoeken en expres heel afstandelijk reageren als hij belt en je opzoekt.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_21288515
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:40 schreef Angeles het volgende:
't Is misschien in dit geval wel handig om het een beetje over je heen te laten komen en af te wachten wat voor initiatieven hij neemt, als hij in eerste instantie nog twijfelt. Zodat je niet het gevoel hebt dat jij hem tot dingen hebt overgehaald en je echt het gevoel hebt van 'hij wil dit echt zelf zo'.

Maar dat is wat anders dan echt hard to get, er is nogal een middenweg tussen hem de hele tijd bellen en opzoeken en expres heel afstandelijk reageren als hij belt en je opzoekt.
waarom nu zo moeilijk doen
ze gaat niet met hem trouwen of zo..
wat is er mis met gewoon wel zien waar het schip strand en lekker hard van stapel lopen...(grijp hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

ja, je kunt je neus stoten, maar dat kan je ook als je eerst het rustig aan hebt gedaan
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:42:33 #28
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21288526
Het verontrust me wel dat 'ie sms't.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21288535
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:42 schreef popolon het volgende:

nu ja zolang hij maar niet msn-ed
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:43:21 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288540
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:42 schreef popolon het volgende:

Hoezo?
pi_21288562
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:41 schreef milagro het volgende:
wat is er mis met gewoon wel zien waar het schip strand en lekker hard van stapel lopen...(grijp hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Precies, het is zomer en het leven is een feest.
Dat werk.
pi_21288567
gewoon je gevoel volgen!
je kunt deze tijd dat je lekker verliefd bent genieten of je zorgen maken of het wel kans van slagen heeft. Dat laatste weet je nooit, dat kun je van geen enkele relatie zeggen.

Mijn vriend en ik hebben ons die vraag in het begin ook gesteld, en we hebben besloten dat we ervoor moesten gaan, ondanks alles wat tegen ons pleitte (allebei korte relatie uitgemaakt, leeftijdsverschil, grote afstand, van alles). Hoeveel kansen op geluk krijg je in je leven? Als iets goed voelt, een kans geven. Op z'n minst heb je nu een heerlijke verliefde tijd samen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_21288572
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:39 schreef milagro het volgende:
jezus als ik echt helemaal hoteldebotel ben van een vent (en hij op mij) e n hij belt aan, dan sleur ik hem aan zijn broekriem van de voordeurdrempel af, smijt de deur achter hem dicht en grijp hem in de gang... dan ga ik dus echt niet 2 maanden mezelf kwellen opdat ik hem kan laten bungelen als suffe test
Kijk! Zo doen we dat!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:45:46 #34
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21288584
Als je blijft twijfelen weet je het nooit. Jah, nee, Jah nee, Jah, bij twijfel blijft het nee. Is zonde van je kansen en energie.
pi_21288591
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:41 schreef milagro het volgende:

waarom nu zo moeilijk doen
ze gaat niet met hem trouwen of zo..

ja, je kunt je neus stoten, maar dat kan je ook als je eerst het rustig aan hebt gedaan
Normaal wel ja, maar omdat hij zelf de hele tijd zegt dat hij er nog niet aan toe is, of daar in elk geval aan twijfelt...

Ik weet het ook niet zeker, maar ik denk dat hij dat gevoel minder heeft als hij niet overrompeld wordt en zelf het initiatief neemt, als hij een beetje de ruimte heeft enzo.

(Ik ben geen fan van de Rules, begrijp me goed. Het gaat ook meer om dit geval en zijn huiverigheid.)
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:46:14 #36
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288598
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:40 schreef Angeles het volgende:

Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel...ik heb hem al tussen neus en lippen door dat ik wat verder ben dan hij qua verwerkingsproces, maar hij zend echt van die megategenstrijdige signalen uit...zegt dat hij er nog niet eens aan toe is om met een ander te zoenen en een half uur later lopen we al bekkend de toeristische route door Z.

Sorry hoor, maar mag ik het dan ff niet snappen???? Ik wil gewoon niet op me muil gaan
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:46:16 #37
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21288599
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:43 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik weet iet eens hoe 't moet, dat gepriechel met m'n veel te grote vingers op zo'n minitoetensbord.

Da's toch niks voor volwassen kerels?

Msn mag, mits een normale naam en op een echt toetsenbord.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:48:08 #38
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288626
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:46 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik weet iet eens hoe 't moet, dat gepriechel met m'n veel te grote vingers op zo'n minitoetensbord.

Da's toch niks voor volwassen kerels?

Msn mag, mits een normale naam en op een echt toetsenbord.
Hij staat er ook om bekend dat hij NOOOOOIIIIT iemand terugsmst..laat staan uit zichzelf

Maar sinds vannacht 3.37 niets meer dus
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:49:13 #39
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21288647
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:48 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hij staat er ook om bekend dat hij NOOOOOIIIIT iemand terugsmst..laat staan uit zichzelf

Maar sinds vannacht 3.37 niets meer dus
Conclusie ligt dus voor de hand.
pi_21288650
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel...ik heb hem al tussen neus en lippen door dat ik wat verder ben dan hij qua verwerkingsproces, maar hij zend echt van die megategenstrijdige signalen uit...zegt dat hij er nog niet eens aan toe is om met een ander te zoenen en een half uur later lopen we al bekkend de toeristische route door Z.

Sorry hoor, maar mag ik het dan ff niet snappen???? Ik wil gewoon niet op me muil gaan
Ja jij moet zo nodig vallen op een vent met een rugzakje

Gewoon op zijn bek pakken, fuck die rugzak, die smijt je in de hoek.

Hij moet gewoon niet zeuren, potlood pakken en kleuren!
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:50:54 #41
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21288679
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:49 schreef milagro het volgende:

[..]

zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:51:00 #42
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288686
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:39 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Beebske.
[..]

Well duh, sms-jes enzo, puhlease woman, ben je vergeten hoe mannen doen?
Uh, ja, ik heb 7,5 jaar in een vaste relatie gezeten...ik ben een date-n00B
quote:
Ik wil alles weten!
Ik zal alles melden
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:51:01 #43
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21288687
Inderdaad, je wil niet weten hoeveel mannen van hun witte sokken en foute slips zijn afgekomen door hun 'nieuwe' vriendin.
pi_21288709
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:46 schreef Vivi het volgende:

Nou precies, als hij van die dingen zegt over dat hij er eigenlijk nog niet aan toe is dan ligt de bal toch bij hem om te laten zien dat hij wél wil, althans, dat gevoel zou ik dan hebben.

Dat heeft geen moer met de Rules of hard-to-get te maken. Als hij zelf zegt dat hij eigenlijk nog niet wil dan voelt het voor jezelf gewoon niet lekker om zelf te hard van stapel te lopen met initiatief nemen enzo, dan heb je heel erg het gevoel dat je je opdringt. Dus zou ik in dat geval zelf ook zoiets hebben van: laat het in eerste instantie maar van hem af komen, dan zien we wel weer verder.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:52:21 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288714
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:49 schreef popolon het volgende:

[..]

Conclusie ligt dus voor de hand.
Hij vond me leuk totdat hij vanochtend wakker werd?
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:53:06 #46
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288732
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:49 schreef milagro het volgende:

[..]

Stoere vrouw

Stoer is goed
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:53:17 #47
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21288739
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:52 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hij vond me leuk totdat hij vanochtend wakker werd?
Onzeker, niet goed

Gaaaaaaan muts heft in handen etc.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:54:24 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288757
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:52 schreef Angeles het volgende:

[..]

Nou precies, als hij van die dingen zegt over dat hij er eigenlijk nog niet aan toe is dan ligt de bal toch bij hem om te laten zien dat hij wél wil, althans, dat gevoel zou ik dan hebben.

Dat heeft geen moer met de Rules of hard-to-get te maken. Als hij zelf zegt dat hij eigenlijk nog niet wil dan voelt het voor jezelf gewoon niet lekker om zelf te hard van stapel te lopen met initiatief nemen enzo, dan heb je heel erg het gevoel dat je je opdringt. Dus zou ik in dat geval zelf ook zoiets hebben van: laat het in eerste instantie maar van hem af komen, dan zien we wel weer verder.
Spijker, kop
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:57:00 #49
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_21288803
Weten jullie btw dat we verleden week nog iets heel romantisch hebben gedaan? Toen het zo warm was zijn we (hij, ik, en nog 2 hele goede vrienden van mij) 's nachts over het hek geklommen bij het buitenzwembad en gaan zwemmen...en dan elkaar de hele tijd doordringend aankijken en toen zei hij : "Ik krijg het steeds moeilijker met jou"

En toen zwom ie weer hard weg
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:58:06 #50
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21288823
Wat een patjakker zeg

spelletjes spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')