Yep, I know, maar met die barman wist ik van te voren dat het gewoon lust was..hij boeide me totaal niet als mens, zeg maar....maar deze is anders...ik heb nog nooit echt vlinders gehad en nu... alles kliktquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:22 schreef milagro het volgende:
tjaaaaaaaaaaaaaa ik weet het niet, Viv...
niet zo lang geleden was je nog in dubio over een of andere barkeeper of zo, meen ik me te herinneren...
ik zou als ik jou was eerst effe lekker genieten van je vrijheid, lekker veel uitgaan, veel daten, zonder verplichtingen, zonder gedoe, zonder je meteen weer in iets met een rugzak te storten..
maaaaaaaaaaaaaar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben jou niet
Mee eens. Als hij echt zo leuk is, is het zonde om hem te laten lopen omdat je net van je vorige relatie af bent (tenzij je hem nog heel erg mist of zoiets dergelijks). Volgens mij laten mensen zich in zo'n geval vooral tegenhouden door een gevoel van 'dat hoort niet' en niet omdat het echt niet kan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:17 schreef Moonah het volgende:
Hihi! Wat leuk Vivi!
Ik krijg er helemaal de kriebels van.
Meid, geniet er maar gewoon van. Jij wist al een poos dat het met je ex een aflopende zaak was, hij wist dat ws ook (van zíjn relatie dus). Het is echt niet altijd zo dat het mislukt als je niet eerst weer 24 jaar alleen bent.
hm ik heb jou toch echt iets anders horen beweren over die barkeeperquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Yep, I know, maar met die barman wist ik van te voren dat het gewoon lust was..hij boeide me totaal niet als mens, zeg maar....maar deze is anders...ik heb nog nooit echt vlinders gehad en nu... alles klikt
*In neurotische 16-jarige getransformeerd is*
Maar die kan ie dus makkelijk bij anderen halen, er zitten megaveel wijven achter hem aan.. ik weet zeker dat hij mij echt mag en mij niet op mijn hart wil trappen.. denk ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:19 schreef diggers het volgende:
kerel heeft warmte nodig. Als ik zo je verhaal lees kan ik er niks anders van maken.
Nope, ik ben eraanquote:Sorry . Weet je wel zeker dat je verliefd bent? Zou het niet zo kunnen zijn dat je nu weer spanning hebt die je een aantal jaar gemist hebt (en dat hetzelfde voor hem geld)
Dat is sowieso een goed planquote:Laat em minimaal nog 2 maanden achter je aan hobbelen en kijk dan maar of het nog hetzelfde is
oh god je gaat toch niet de suffe RULES op hem loslaten, hèquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar die kan ie dus makkelijk bij anderen halen, er zitten megaveel wijven achter hem aan.. ik weet zeker dat hij mij echt mag en mij niet op mijn hart wil trappen.. denk ik
[..]
Nope, ik ben eraan
[..]
Dat is sowieso een goed planJakkes
Ik ben flieft jahquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:29 schreef milagro het volgende:
het valt me eigenlijk een beetje tegen van je dat je dit moet vragen... altijd een grote bek, maar zelf zomaar beslissingen durven nemen, ho maar
Ehh, nee, geen RULES (ik luister wel eens hoor) maar ik wil hem niet benauwen en daardoor alles verpestenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:31 schreef milagro het volgende:
[..]
oh god je gaat toch niet de suffe RULES op hem loslaten, hè
en dan zelf hier jammeren "wat moet ik doen????!!!!!!!!! paniek!!!!!!!"
een gotspe is het!!!
2 maanden is wel erg suf, hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ehh, nee, geen RULES (ik luister wel eens hoor) maar ik wil hem niet beauwen en daardoor alles verpesten
Shmoopsquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:33 schreef shmoopy het volgende:
Viiiiiiiiiiv!!!
Vind jequote:hij eigenlijk ook
Bungelen is het juiste plan he?quote:Ik zou 'm wel effe een beetje laten bungelen uiteraard, voor je het weet roept ie na afloop:"Ja maar ik zei toch dat ik er nog niet klaar voor was."
Get it?
Genieten!!!
Ach mens dat red ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:34 schreef milagro het volgende:
[..]
2 maanden is wel erg suf, hoor
Beebske.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:36 schreef Vivi het volgende:
Shmoops
Well duh, sms-jes enzo, puhlease woman, ben je vergeten hoe mannen doen?quote:Vind je
Ja, maar geen maanden, hoor, gewoon een beetje over het punt van 'ik ben hier helemaal niet klaar voor' heen zien te komen, en dan verslinden, sort of.quote:Bungelen is het juiste plan he?
Ik wil alles weten!quote:
waarom nu zo moeilijk doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:40 schreef Angeles het volgende:
't Is misschien in dit geval wel handig om het een beetje over je heen te laten komen en af te wachten wat voor initiatieven hij neemt, als hij in eerste instantie nog twijfelt. Zodat je niet het gevoel hebt dat jij hem tot dingen hebt overgehaald en je echt het gevoel hebt van 'hij wil dit echt zelf zo'.
Maar dat is wat anders dan echt hard to get, er is nogal een middenweg tussen hem de hele tijd bellen en opzoeken en expres heel afstandelijk reageren als hij belt en je opzoekt.
nu ja zolang hij maar niet msn-edquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:42 schreef popolon het volgende:
Het verontrust me wel dat 'ie sms't.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:42 schreef popolon het volgende:
Het verontrust me wel dat 'ie sms't.
Precies, het is zomer en het leven is een feest.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:41 schreef milagro het volgende:
wat is er mis met gewoon wel zien waar het schip strand en lekker hard van stapel lopen...(grijp hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Kijk! Zo doen we dat!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:39 schreef milagro het volgende:
jezus als ik echt helemaal hoteldebotel ben van een vent (en hij op mij) e n hij belt aan, dan sleur ik hem aan zijn broekriem van de voordeurdrempel af, smijt de deur achter hem dicht en grijp hem in de gang... dan ga ik dus echt niet 2 maanden mezelf kwellen opdat ik hem kan laten bungelen als suffe test
Normaal wel ja, maar omdat hij zelf de hele tijd zegt dat hij er nog niet aan toe is, of daar in elk geval aan twijfelt...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:41 schreef milagro het volgende:
waarom nu zo moeilijk doen
ze gaat niet met hem trouwen of zo..
wat is er mis met gewoon wel zien waar het schip strand en lekker hard van stapel lopen...(grijp hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
ja, je kunt je neus stoten, maar dat kan je ook als je eerst het rustig aan hebt gedaan
Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel...ik heb hem al tussen neus en lippenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:40 schreef Angeles het volgende:
't Is misschien in dit geval wel handig om het een beetje over je heen te laten komen en af te wachten wat voor initiatieven hij neemt, als hij in eerste instantie nog twijfelt. Zodat je niet het gevoel hebt dat jij hem tot dingen hebt overgehaald en je echt het gevoel hebt van 'hij wil dit echt zelf zo'.
Maar dat is wat anders dan echt hard to get, er is nogal een middenweg tussen hem de hele tijd bellen en opzoeken en expres heel afstandelijk reageren als hij belt en je opzoekt.
Ik weet iet eens hoe 't moet, dat gepriechel met m'n veel te grote vingers op zo'n minitoetensbord.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet iet eens hoe 't moet, dat gepriechel met m'n veel te grote vingers op zo'n minitoetensbord.
Da's toch niks voor volwassen kerels?
Msn mag, mits een normale naam en op een echt toetsenbord.
Conclusie ligt dus voor de hand.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij staat er ook om bekend dat hij NOOOOOIIIIT iemand terugsmst..laat staan uit zichzelf
Maar sinds vannacht 3.37 niets meer dus
Ja jij moet zo nodig vallen op een vent met een rugzakjequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel...ik heb hem al tussen neus en lippendoor dat ik wat verder ben dan hij qua verwerkingsproces, maar hij zend echt van die megategenstrijdige signalen uit...zegt dat hij er nog niet eens aan toe is om met een ander te zoenen en een half uur later lopen we al bekkend de toeristische route door Z.
Sorry hoor, maar mag ik het dan ff niet snappen???? Ik wil gewoon niet op me muil gaan
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja jij moet zo nodig vallen op een vent met een rugzakje
Gewoon op zijn bek pakken, fuck die rugzak, die smijt je in de hoek.
Hij moet gewoon niet zeuren, potlood pakken en kleuren!
Uh, ja, ik heb 7,5 jaar in een vaste relatie gezeten...ik ben een date-n00Bquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Beebske.
[..]
Well duh, sms-jes enzo, puhlease woman, ben je vergeten hoe mannen doen?
Ik zal alles meldenquote:Ik wil alles weten!![]()
Nou precies, als hij van die dingen zegt over dat hij er eigenlijk nog niet aan toe is dan ligt de bal toch bij hem om te laten zien dat hij wél wil, althans, dat gevoel zou ik dan hebben.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:46 schreef Vivi het volgende:
Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel...ik heb hem al tussen neus en lippendoor dat ik wat verder ben dan hij qua verwerkingsproces, maar hij zend echt van die megategenstrijdige signalen uit...zegt dat hij er nog niet eens aan toe is om met een ander te zoenen en een half uur later lopen we al bekkend de toeristische route door Z.
Sorry hoor, maar mag ik het dan ff niet snappen???? Ik wil gewoon niet op me muil gaan
Hij vond me leuk totdat hij vanochtend wakker werd?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Conclusie ligt dus voor de hand.
Stoere vrouwquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja jij moet zo nodig vallen op een vent met een rugzakje
Gewoon op zijn bek pakken, fuck die rugzak, die smijt je in de hoek.
Hij moet gewoon niet zeuren, potlood pakken en kleuren!
Onzeker, niet goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij vond me leuk totdat hij vanochtend wakker werd?
Spijker, kopquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:52 schreef Angeles het volgende:
[..]
Nou precies, als hij van die dingen zegt over dat hij er eigenlijk nog niet aan toe is dan ligt de bal toch bij hem om te laten zien dat hij wél wil, althans, dat gevoel zou ik dan hebben.
Dat heeft geen moer met de Rules of hard-to-get te maken. Als hij zelf zegt dat hij eigenlijk nog niet wil dan voelt het voor jezelf gewoon niet lekker om zelf te hard van stapel te lopen met initiatief nemen enzo, dan heb je heel erg het gevoel dat je je opdringt. Dus zou ik in dat geval zelf ook zoiets hebben van: laat het in eerste instantie maar van hem af komen, dan zien we wel weer verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |