Ja hallo, wil je niet steeds het gras voor mijn maat schuit wegmaaienquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar je mag toch verwachten dat je jezelf als volwassene wat meer kunt sturen ipv je maar mee laten voeren door de 'emoties'.
En 'emoties' zet ik expres tussen aanhalingstekens, omdat emoties normaliter oprecht zijn, en in dit geval (van Vivi dus) lijken ze me nep. Bewust in stand gehouden om maar een liefdesobject te hebben. Bijna gecultiveerd.
waarom zoekt ze dan gewoon geen andere man. Ze is knap genoeg, ze krijgt aandacht genoeg.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoewel je als verliefde natuurlijk wel enigzins het verstand verliest, komt het verstand met/na/tijde ns/door iedere ervaring steeds sneller weer terug op de plek waar het hoort en krijgt de heer in kwestie steeds sneller de schop onder de holpartij
Maar goed, dat is mijn ervaring dan.
Let nu vooral op daden en niet meer zo op woorden, praatjes vullen geen gaatjes tenslotte
Ik heb het idee dat onze Viev gewoon haar leven niet boeiend vindt zonder vent, een relatie (met veel drama) gewoon nodig heeft (al is dat op zich al een beetje jammer, een vent is er gewoon voor de sex en de vuilniszakken, hoor, voor de rest alles volkomen lastige bijvangst) en zichzelf daarom vastzuigt in zoiets hopeloos als dit en in die enorme behoefte zichzelf ook daadwerkelijk verliefd weet te maken.
Als de spreekwoordelijke morgen zich een ECHT leuke vent aandient, die haar ECHT WILT, en ECHT handelt daarnaar zal ze net zo hartelijk lachen als wij om dit teejaaaaater, als het laatste schaamrood van de kaken verdwenen is, that is.
It takes one to know one, Vievert, maw been there done that seen the light
Zijn die nou eigenlijk al in mooie kalfslederen boots gestoken???quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:08 schreef milagro het volgende:
Ja hallo, wil je niet steeds het gras voor mijn maat schuit wegmaaien
neequote:Op woensdag 11 mei 2005 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn die nou eigenlijk al in mooie kalfslederen boots gestoken???
Och, slachtoffer...quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:07 schreef petitlapin het volgende:
ik denk dat vivi het slachtoffer wordt van haar manier van vertellen. Ze wil het altijd sappig vol met ironie en zelfspot doen...
Dan zouden we haar een huilie vinden.quote:moest ze hier gewoon al maanden huilend haar verhaal doen, van hoe ze wel verliefd is, en dat hij met haar voeten blijft rammelen, maar dat ze hem toch maar niet kan loslaten hoe hard ze het ook probeert en beseft dat het niet goed komt, zou ze veel meer positieve reacties krijgen ... denk ik
Zoals milagro ook al schrijft, ze máákt zichzelf verliefd. Die kriebels zullen er heus wel zijn, maar zij roept die op. Ze houdt eea bewust in stand, ze voedt haar verliefdheid. En daarom noem ik het nep. Het is imo geen oprechte verliefdheid.quote:en emoties bewust in stand houden ... dat doet ze niet, denk ik ... de kriebels die je voelt als iemand de kamer binnenkomt, of als zijn naam valt, dat kan je niet faken
Omdat ze die drama kennelijk nodig heeft in haar leven. Bekend psychologisch verschijnsel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom zoekt ze dan gewoon geen andere man. Ze is knap genoeg, ze krijgt aandacht genoeg.
als het alleen maar een opgefokt gecultiveerd gevoel was, kan ze dat toch bij iemand anders ook![]()
oh dat is niet zo moeilijk, hoor, om te verklarenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom zoekt ze dan gewoon geen andere man. Ze is knap genoeg, ze krijgt aandacht genoeg.
als het alleen maar een opgefokt gecultiveerd gevoel was, kan ze dat toch bij iemand anders ook![]()
misschien kan ik de meningen van al jullie oudere wijze vrouwen niet volgen, omdat ik me gewoon niet kan inleven in de situatie, en nog nooit in staat ben geweest om me verliefd te 'maken', laat staan die verliefdheid kunstmatig in stand te houden met iemand die geen relatie met me wou.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:13 schreef Moonah het volgende:
Zoals milagro ook al schrijft, ze máákt zichzelf verliefd. Die kriebels zullen er heus wel zijn, maar zij roept die op. Ze houdt eea bewust in stand, ze voedt haar verliefdheid. En daarom noem ik het nep. Het is imo geen oprechte verliefdheid.
Och, je hoeft toch niet álles mee te maken in je leven?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:18 schreef petitlapin het volgende:
wie weet wat ik in mijn leven nog allemaal ga meemaken![]()
dat wilde ik net postenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:18 schreef RaisinGirl het volgende:
Ik vind Henk niet veel beter dan Piep. Als je een man mag beoordelen op z'n naam dan heeftsexy-Piepie
alwéér een paar punten verloren. Ik zou die sukkel wel eens in het echt willen zien eigenlijk. Foto!
Oh jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:24 schreef RaisinGirl het volgende:
Hoho, ik geloof dat ze soulmates zijn hoor. "Jíj begrijpt me tenminste"..
En zelfs dat begrijpen is betrekkelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:24 schreef RaisinGirl het volgende:
Hoho, ik geloof dat ze soulmates zijn hoor. "Jíj begrijpt me tenminste"..
Ik weet het niet. Misschien geniet hij er ook wel van je warm voor hem te laten lopen en vervolgens weer afstandelijk te doen. Zo is jullie ''relatie'' tenslotte ook begonnen. Misschien geniet hij wel van de macht die hij over je heeft?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Liev he![]()
Maar serieus...Wat is raar dan?
Behalve dat hij dus niet zo'n botte boer is die het niets kan schelen dat hij op je hart trapt?
allez, milagro, een man die je met huilende bambi-ogen aankijkt als je weg gaat, en die heel veel van je houdt en je alles gunt, daar kan je toch niet aan weerstaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh ja
Als een vent een (weliswaar bij vlagen aardige) klootzak is, maar met een goddelijk uiterlijk en goed in bed, zou ik alles in 1 keer snappen, maar goed in bed valt al af heb ik begrepen, dus kom op met dat goddelijke uiterlijk dan.
Omg, had toch echt gedacht dat die allang door de 2 "oude dozen" te grazen was genomen!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Natuurlijk! En nog net zo irritant kroelerig!
bambi-ogen zijn bruin, niet blauw, dus zullen de tranen ws die van een krokodil zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
allez, milagro, een man die je met huilende bambi-ogen aankijkt als je weg gaat, en die heel veel van je houdt en je alles gunt, daar kan je toch niet aan weerstaan
een varken zou beter zijn, heeft heel mooie blauwe ogen, en ik kan het weten, ik woon in een streek met veel varkensboerenquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:32 schreef milagro het volgende:
[..]
bambi-ogen zijn bruin, niet blauw, dus zullen de tranen ws die van een krokodil zijn
varkens zijn heel intelligent, en deze meneer is ..we wachten gewoon op de foto dan maarquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een varken zou beter zijn, heeft heel mooie blauwe ogen, en ik kan het weten, ik woon in een streek met veel varkensboeren![]()
Weet ik, heb ik al gehad van een vriendinquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:42 schreef Ripley het volgende:
Ow, ja, en check dit boek eens aub:
http://www.usatoday.com/l(...)09-08-hes-just_x.htm
He's just not that into you, van Greg behrendt.
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:32 schreef milagro het volgende:
[..]
bambi-ogen zijn bruin, niet blauw, dus zullen de tranen ws die van een krokodil zijn
Hij is wel gek op me geweest in het hele begin zei ie....verleden zomer...weet nog steeds niet wat er nou mis is gegaan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:49 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat je verliefd was dan?
Ik snap Piep wel, als hij al vanaf het begin geen spanning voelt is er gewoon geen donder aan, al is Vivi nog zo lief en compatible. Hij houdt van het spel, de uitdaging, het onbekende.
Piep is zo iemand die op zn 50ste trouwt met een vrouw van begin 30, nog snel 3 kinderen op de wereld zet en het tot die tijd allemaal wel gescheten vindt.
Een echte man dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |