Ik pleit voor een trilogie in zes delen !quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zal ik hem even uitleggen?
5 jaar bij elkaar zijn, uit elkaar gaan (gezamenlijk besluit, 'het' is op), ex die er dan achter komt dat hij een SM-er is, een echte sadist, en dan eentje die niet meer zonder kan. Ga daar maar eens aanstaan om dat voor jezelf te accepteren, en manier te vinden om er mee om te gaan, een balans tussen dat en je 'normale' leven. En dan ook nog eens een partner te vinden die mee wil/kan gaan hierin...
Vandaar dat ik dat toen tegen hem gezegd heb: Ik gun je de hele wereld, als ik er maar altijd deelgenoot van mag blijven.
Maw, weet dat je bij mij terecht kan, dat ik je altijd zal blijven accepteren wie je ook bent en wat je ook doet...
Maar goed, waarom ga ik mezelf nog verdedigen ook, het ging hier niet over mij...
Vivi? Is dit nog iets voor een zijspoortje in je boek?
Jij zei, dat hij zei...quote:
Dit soort hopeloze verliefdheden heeft ook wel wat. Nachtenlang mijmeren etc. etc. etc.quote:Ik geniet er stiekem ook wel van
Alleen het moet WEL goed aflopenIs toch een leuk verhaal voor de kleinkinderen als we straks met z'n allen in een Toscaanse boomgaard aan zo'n lange tafel zitten?
![]()
Ze neemt er de tijd voor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
ik vind gewoon dat vivi ook even het recht heeft om down te zijn, en wat fouten te maken.
ik ben tussen mijn veertiende en achttiende verliefd geweest op dezelfdequote:
Natuurlijk heeft ze dat. Dat mag iedereen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
ik vind gewoon dat vivi ook even het recht heeft om down te zijn, en wat fouten te maken.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef Vivi het volgende:
Ja maar..gisteren trok ik bij de zigeunertarotkaarten de kaart die zei dat ik niet naar mijn verstand moest luisteren maar mijn hartje moest geloven!!!!
Kwam me natuurlijk uitstekend uit maar dat terzijde![]()
Ik geloof het gewoon nog niet
O, zo!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij zei, dat hij zei...
Hij wordt bij jou rustig, hij wil spannende dingen en dat vindt hij niet bij jou.
Het meisje dat jij beschreef is ook niet het spannende type volgens jou.
En aangezien Henk ook naar jou toe getrokken word door 'iets' en dus ook weer naar een meisje van het type dat jij beschreef, doet mij vermoeden dat Henk wel denkt dat hij op zoek is naar iets spannends, maar dat zijn onderbewustzijn daar heel anders over denkt.
[..]
Lexquote:Dit soort hopeloze verliefdheden heeft ook wel wat. Nachtenlang mijmeren etc. etc. etc.
Je hart dat op springt als je zijn naam alleen al hoort. Al hoop ik dan wel dat Henk een alias is
Ja, EN?quote:
Ja zeur dan niet zo!quote:Wat een ge-wél-di-ge soap trouwens. Prima plotwendingen, nieuwe personages, prachtig!
AAAAHHHquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat een lekker ding ben je toch ook!
Zelfs Julius kan het niet geloven!
[afbeelding]
dan is ze anders dan mij, want ik vind verliefd worden op iemand die je gevoelens niet beantwoordt echt hartverscheurend. Ik geniet er niet vanquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze dat. Dat mag iedereen.
Maar Vivi is niet echt een watje en naast het feit dat het een rot-situatie is weet ik bijna zeker dat Vivi in zekere zin een klein beetje 'geniet' van het drama
Nee, daarvan geniet ik ook niet...behalve op de momenten dat ik hem even helemaal "had" voor mijn gevoel...dan is het dubbel zo intens...weet je dat je elk woord, elke blik moet koesteren want je weet niet of het nog terugkomtquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan is ze anders dan mij, want ik vind verliefd worden op iemand die je gevoelens niet beantwoordt echt hartverscheurend. Ik geniet er niet van![]()
ik had nooit het gevoel dat ik hem helemaal had, zelfs al lag ik in zijn armen ... zo triest allemaalquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, daarvan geniet ik ook niet...behalve op de momenten dat ik hem even helemaal "had" voor mijn gevoel...dan is het dubbel zo intens...weet je dat je elk woord, elke blik moet koesteren want je weet niet of het nog terugkomt
Julius leeft nog?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat een lekker ding ben je toch ook!
Zelfs Julius kan het niet geloven!
[afbeelding]
Maar ja, kennelijk vindt je ondanks al die leuke dingen die jullie samen delen toch nog niet leuk genoeg. Er mist dus kennelijk toch iets.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
O, zo!
Nee, hij wordt bij mij rustig omdat hij zoveel van zichzelf herkent (klopt ook, we houden van dezelfde dingen, als ik bij hem thuis ben zie ik daar precies dezelfde meubels, boeken en alles staan als bij mij, alleen dan de mannelijke variant) en als we discussies hebben met vrienden maken we elkaars zinnen af
Zijn allebei ook ontzettend bourgondisch en mediterraan ingesteld, en die meisjes waar hij dus elke keer mee aan komt zetten, zijn een totaal ander slag mensen, dan ik, en dan hij. Maar ja, ik snap wel dat dat interessant is, voor even, want jezelf ken je al he, dus nieuw is "spannend" ..
Zoals we bij ons thuis altijd zeggen: 'He would have knocked her up by now.'quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:39 schreef Ripley het volgende:
Je kunt jezelf wel allerlei dingen aanpraten, maar als ie je leuk genoeg had gevonden waren jullie nu wel bij elkaar.
Subtiel verschil is dat jij indertijd de leeftijd had om je als een bakvis te gedragen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben tussen mijn veertiende en achttiende verliefd geweest op dezelfde, vivi heeft nog drie jaar te gaan.
je hebt zo van die gevoelige losers![]()
![]()
als je verliefd bent, ben je weer die bakvis, al ben je 80 ... (denk ik)quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Subtiel verschil is dat jij indertijd de leeftijd had om je als een bakvis te gedragen.
Van Vivi zou je mogen verwachten dat ze inmiddels wat meer levenservaring en zelfrespect heeft opgebouwd...
Anyway, vroeger woonde bij ons in de buurt ene Piep.
Sexy-Piepie werd hij genoemd.
Hoe lang is het geleden dat je verliefd was dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je verliefd bent, ben je weer die bakvis, al ben je 80 ... (denk ik)
Maar je mag toch verwachten dat je jezelf als volwassene wat meer kunt sturen ipv je maar mee laten voeren door de 'emoties'.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je verliefd bent, ben je weer die bakvis, al ben je 80 ... (denk ik)
Hoewel je als verliefde natuurlijk wel enigzins het verstand verliest, komt het verstand met/na/tijde ns/door iedere ervaring steeds sneller weer terug op de plek waar het hoort en krijgt de heer in kwestie steeds sneller de schop onder de holpartijquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Subtiel verschil is dat jij indertijd de leeftijd had om je als een bakvis te gedragen.
Van Vivi zou je mogen verwachten dat ze inmiddels wat meer levenservaring en zelfrespect heeft opgebouwd...
Anyway, vroeger woonde bij ons in de buurt ene Piep.
Sexy-Piepie werd hij genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |