Heb je een linkje voor me? Ik wil wel eens even teruglezen wat ik toen heb gezegdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je geloofde erin tot pagina 4 van het eerste topic.
Wat een kat-en muisspel zeg, ongelooflijk, ik denk dat vivi wat verloren tijd in te halen had
Kans van slagen nieuwe relatie kort na verbrekenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor me? Ik wil wel eens even teruglezen wat ik toen heb gezegd
ik ben echt geen pc/fok-expert, ik weet niet hoe linkje te maken, ik zal even proberenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor me? Ik wil wel eens even teruglezen wat ik toen heb gezegd
sneller dan het licht, die Kastaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kans van slagen nieuwe relatie kort na verbreken
Vivi en Henk deel 2
Dankjewel. Ik ben bijzonder content met mezelfquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kans van slagen nieuwe relatie kort na verbreken
Vivi en Henk deel 2
Kheb zat vrienden en vriendinnen en ben echt niet eenzaam hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:49 schreef exec het volgende:
Volgens mij kan ze beter "de kunst van het loslaten van een ex" gaan volgen.
Vivi, je kan natuurlijk bezig blijven zo tot je 50e en de volger zijn, maar probeer gewoon de leiding in je eigen leven te nemen, onderneem iets en zorg ervoor dat je je eigen boontjes kan doppen.
Maak vrienden/vriendinnen zodat je je niet meer eenzaam voelt en negeer hem gewoon volledig, verwijder ze nummer en alle dingen die aan hem doen denken. Als je je echt zo eenzaam voelt, moet jij er zelf wat aan doen.
Dat hij sporadisch langskomt ' to hop on the good foot and do the bad thing' stelt natuurlijk ook niks voor.
Dat is wel waar! Maar ik ben toch ook wel echt flieftquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat milagro zegt, plus dat Vivi een enorme hang naar drama heeft
Gaan we weer...quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:44 schreef Vivi het volgende:
Wel zag ik Henk geregeld met een soort Laaf van 1.20 m. met een dode poedel op haar hoofd, babbelen, maar ik zocht daar verder niet veel achter aangezien hij sowieso nogal veel bekenden heeft. Maar goed, opeens begonnen ze nogal intiem op de dansvloer te zwieren dus ja hoor!!!!!!! Het zal toch weer niet waar zijn dat ie WEER zo'n rare imbeciel aan de haak slaatWaarom nou nooit een leuk meisje waar ik nog enige begrip voor kan opbrengen, dat maakt het allemaal wat makkelijker!
Dramaqueen.quote:Heb Henk sms gestuurd: Dag lieve Blue-eyes, zal je missen. En depri in bed geklommen.
quote:Toen ik dat zei kreeg hij nogal een strakke kop en idioot genoeg tranen in zijn ogen want hij wil me niet kwijt
[...]
En kon ik gvd nou maar lekker een hekel aan hem hebben maar die jongen is dus ook nog eens harstikke lief en wringt zich in allerlei bochten om mij maar als vriendinnetje neukertje te kunnen houden
Waarom doe je dat? Wat moet er goed komen dan?quote:Nou, toen zijn we naar huis gegaan, heb hem nog een smsje gestuurd met de melding dat hij me maar even de tijd moest geven en dat het dan best wel goed zou komen, en toen kreeg ik nog hele leive smsjes terug met
toen het pas uit was met je ex, kon je ook wel een echte dramaqueen zijn, BE, en dat is niet slecht bedoeld ( vrouwen zijn het meestal, so am I). Als iemand zou moeten weten dat afscheid nemen moeilijk is, en dat iedereen dat op zijn/haar eigen manier doet, zou jij het wel mogen zijn ...quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
Dramaqueen.
Goed bezig... Keep it up, leesvoer is altijd leuk!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:52 schreef petitlapin het volgende:
toen het pas uit was met je ex, kon je ook wel een echte dramaqueen zijn, BE, en dat is niet slecht bedoeld ( vrouwen zijn het meestal, so am I). Als iemand zou moeten weten dat afscheid nemen moeilijk is, en dat iedereen dat op zijn/haar eigen manier doet, zou jij het wel mogen zijn ...
Jahaaaahhhhhh...ik WEET! Maar ze is ECHT niet leukquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gaan we weer...
Ik weet toevallig hoe je eruit ziet, dus daar zal het niet aan liggen, maar over jou kunnen mensen behoorlijk wat twijfels hebben: 'Waarom kiest hij niet een meid met pit ipv dit ruggegraatloze type?' bijvoorbeeld.
[..]
Weet ikquote:Dramaqueen.
[..]
Ehm, dat we vrienden kunnen zijn/blijven toch?quote:
[..]
Waarom doe je dat? Wat moet er goed komen dan?
Geef je eindelijk aan dat je afstand wil en moet en dan krabbel je alsnog terug...
Ik voorspel nog 518 topicsquote:Goed bezig... Keep it up, leesvoer is altijd leuk!
quote:
"Ik gun je de hele wereld, als ik er maar altijd deelgenoot van mag blijven"quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je kan een hoop van me zeggen, maar ik heb nooit dit soort dramatische sms-jes naar mijn ex gestuurd...(Mss ook wel omdat ik hem niet terug wilde?)
Ja, maar als het nou niet het uiterlijk is, waarom beschrijf je dat dan wel?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:56 schreef Vivi het volgende:
Jahaaaahhhhhh...ik WEET! Maar ze is ECHT niet leukEn niet eens om het uiterlijk pur sang, maar net als die vorige, van die mensen waarvan je ziet dat ze niet bij hem passen, want truttig en niet levensgenieterig enzo
(En ik lijk op hem dus ik weet het
) Laat me nou ff lekker katten, dat is zo fijn
Daarom verbaasd dit me ook zo!quote:En normaal gesproken heb ik wel pit alleen van hem wordt ik een soort halfzacht gekookt ei
Ik wist dat je dat wist!quote:Weet ik. Zit in mun aard.
Ja, maar in dit geval zou ik toch zeggen eerst een tijd gewoon even helemaal geen contact, wantquote:Ehm, dat we vrienden kunnen zijn/blijven toch?
Heb je al een uitgever?quote:Ik voorspel nog 518 topics
raar is het woord niet ... maar toen ik jonger was, was ik ook eens verliefd op een gast, moest daar ook afstand van nemen, begon hij ook te huilen en te knuffelen. Hij hield van mij, en heel de rimram.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:58 schreef Vivi het volgende:
Behalve dat hij dus niet zo'n botte boer is die het niets kan schelen dat hij op je hart trapt?
Dan had ie toch wel gevraagd of ik meeging met hem.. Zucht....hij zei juist, ik ga naar mijn huis en jij naar het jouwequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:51 schreef Joene het volgende:
Oftewel je komt niet van hem af en hij wil zn neuksletje niet kwijt tot dat hij wat beters heeft .
*mompelt iets over zachte heelmeesters en stinkende wonden enzoquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Liev he![]()
Maar serieus...Wat is raar dan?
Behalve dat hij dus niet zo'n botte boer is die het niets kan schelen dat hij op je hart trapt?
Neenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar als het nou niet het uiterlijk is, waarom beschrijf je dat dan wel?
En 'truttig en niet levensgenieterig'... dat vindt hij blijkbaar ook niet bij jou vertelde je net zelf, een aangezien hij blijkbaar toch ook naar jou toegetrokken word is dit mss niet eens zo vreemd?
Kan je me nog volgen?
[..]
Ja, ik blijf mezelf ook verbazenquote:Daarom verbaasd dit me ook zo!
[..]
Ik geniet er stiekem ook wel vanquote:Ik wist dat je dat wist!Hoort bij je, anders had je niet het topic zo ingekleed zoals je nu doet.
[..]
Nee, ik zoek nog een ghostwriterquote:Ja, maar in dit geval zou ik toch zeggen eerst een tijd gewoon even helemaal geen contact, want
anders kom je er echt nooit vanaf!
[..]
Heb je al een uitgever?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:58 schreef petitlapin het volgende:
"Ik gun je de hele wereld, als ik er maar altijd deelgenoot van mag blijven"
kan echt aan mij liggen, maar voor mij getuigt dit van een hoog gehalte aan dramatiek. Ik zeg dit niet eventjes tussen de soep en de patatten. Maar kan persoonlijk zijn ... bedoel het ook helemaal niet slecht
je hoeft je zelfs niet te verdedigen, het is een verschrikkelijk triest verhaal, en natuurlijk ga je daar ook niet licht over;quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zal ik hem even uitleggen?
5 jaar bij elkaar zijn, uit elkaar gaan (gezamenlijk besluit, 'het' is op), ex die er dan achter komt dat hij een SM-er is, een echte sadist, en dan eentje die niet meer zonder kan. Ga daar maar eens aanstaan om dat voor jezelf te accepteren, en manier te vinden om er mee om te gaan, een balans tussen dat en je 'normale' leven. En dan ook nog eens een partner te vinden die mee wil/kan gaan hierin...
Vandaar dat ik dat toen tegen heb gezegd heb: Ik gun je de hele wereld, als ik er maar altijd deelgenoot van mag blijven.
Maw, weet dat je bij mij terecht kan, dat ik je altijd zal blijven accepteren wie je ook bent en wat je ook doet...
Maar goed, waarom ga ik mezelf nog verdedingen ook, het ging hier niet over mij...
Ja maar..gisteren trok ik bij de zigeunertarotkaarten de kaart die zei dat ik niet naar mijn verstand moest luisteren maar mijn hartje moest geloven!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
raar is het woord niet ... maar toen ik jonger was, was ik ook eens verliefd op een gast, moest daar ook afstand van nemen, begon hij ook te huilen en te knuffelen. Hij hield van mij, en heel de rimram.
dan vraag je je verdomme af waarom hij gewoon geen relatie start, hé[quote]
Idd ja
[quote]
is nu allemaal verwerkt, maar ja ... het zal de 'chemie' zijn.
give it up, viv, give it up ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |