Oh dus het is alleen ter vermaak, dan kan het dus net zo goed naar ONZ want zo raak JIJ kant noch wal met die blaatverhalen, aangezien je niemand je laat helpen hierzo, en op dit forum kan je je problemen bespreken en niet een beetje je levensverhaal doen omdat je mensen wil vermaken en aandacht wil.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Newsflash! Je *Hoeft* dit topic niet te lezen...er zijn 1000 andere topics waar je wrs meer plezier beleefd
Laat mij dan lekker mekkeren hier, want ja, ik weet heus wel dat dat het is, en dan hoef jij je niet te ergeren![]()
En zo is iedereen toch weer tevredenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:04 schreef exec het volgende:
[..]
en ik nu ook ja omdat ik gewoon me verhaal ook wilde doen.
Je laten helpen in R&P op Fok!.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:08 schreef exec het volgende:
aangezien je niemand je laat helpen hierzo
ik voorspel en hoop dat ze dan iemand anders heeft leren kennenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wát tijd?
Dit is al zo'n beetje aan de gang vanaf augustus 2004.
Als ik een voorspelling mag doen, gok ik dat ze rond oktober 2006 achter de kinderwagen loopt en papa nergens te bekennen is...
En als we dan toch bezig zijn; ik heb ook al zo'n idee wie elke maand een envelopje in de bus komt duwen zodat het kind te vreten heeft...
Ik heb er waarschijnlijk weinig mee bereikt bij je, net als alle anderen, maar ik ben tenminste een beetje frustratie kwijt.quote:
Nee ok ik laat der wel der gang gaan, maar ik wilde gewoon wat duidelijk maken, en ik geef toch ook inhoudelijke replies of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:11 schreef Frenkie het volgende:
exec hou es op met jammeren.
er is geen leesplicht in R&P. Kortom lees het wel of niet, erger je wel of niet, maar uit het niet hier
Je mag best je gang gaan , het is tenslotte jou leven.quote:
Oftewel je vind het lekker om pijn te hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:13 schreef Vivi het volgende:
Jongens, ik weet dat ik een domme muts ben mbt dit heerschap. Ik heb er maanden tegen gevochten, maar ik ben gewoon smoor. Dus, zoalng er niemand anders aan de horizon verschijnt die ik evt. leuk kan vinden, heb ik maar besloten te accepteren dat ik week wordt van Henkie, en aangezien ik ook maar een mens ben en af en toe lekker wil sexen en niet als een principiele mummie achter de geraniums wil verdorren doe ik dat dan maar met degene waar ik gek op ben, en niet met elke week een andere one-night stand, want dat trekt me niet. Ik wil toch de passie voelen, liever dat en het bijbehorende verdriet dan alleen in bed met mijn pricipes. En ik kan het nog verantwoorden want ik ben echt gek op hem. Dus dat is de keuze die ik maak. Ik ben dan ook niet zielig, want ik doe het allemaal zelf maar dat neemt niet weg dat ik af en toe wel ff lekker wil zeuren, en dat doe ik dan hier.
Het spijt me voor de mensen die dat niet bevalt
Doe ik ook niet, heb alleen medelijden met mezelf omdat ik het gevoel heb dat mijn hart er steeds weer wordt uitgerukt..ik kan toch niet gewoon besluiten om maar niet meer verliefd te zijn? Als dat zo makkelijk was was R&P een stuk leger hoor....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:18 schreef exec het volgende:
[..]
Je mag best je gang gaan , het is tenslotte jou leven.
Maar zo kom je nooit over hem heen, en aangezien je het allemaal zelf in de hand hebt moet je ook geen medelijden gaan krijgen met jezelf of vragen om medelijden omdat ie toevallig iets doet wat jou niet zint.
In a way...liever dat, en de bijbehorende hoogtepunten...dan leegte en vlakheidquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Oftewel je vind het lekker om pijn te hebben![]()
![]()
Ik snap echt niet dat je het tof vind om 's avonds in je nest te liggen wetend dat hij een ander ligt te palen .quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
In a way...liever dat, en de bijbehorende hoogtepunten...dan leegte en vlakheid
Oh, ze zal vast wel iemand anders ontmoeten, maar ook daar kan ik met 99% zekerheid mijn glazen bol op loslaten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:10 schreef petitlapin het volgende:
ik voorspel en hoop dat ze dan iemand anders heeft leren kennen; Ze kan er nu beter maar extra goed van profiteren en veel het kutwijf uithangen. De bom zal dan wel eens barsten.
dus het komt er eigenlijk op neer dat vivi henk nooit zal vergeten voor de rest van haar levenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, ze zal vast wel iemand anders ontmoeten, maar ook daar kan ik met 99% zekerheid mijn glazen bol op loslaten.
Haar nieuwe vriendje zal haar namelijk nooit hetzelfde gevoel geven wat Henk doet.
En verrek, dan loopt ze Henk toevallig weer eens tegen het lijf en beseft ze pas echt weer wat ze zo mist in haar huidige vriendje, die dan vervolgens ook maar direct aan de kant gezet wordt.
Vervolgens neukt ze weer ff met Henk, want ze is immers zo eenzaam (. ) en begint het complete verhaal weer van voor af aan
.
En nee, die vicieuze cirkel zal niet snel doorbroken worden...
Je kunt vreemdgaan, haar dit verhaal létterlijk zo vertellen, haar verrot schelden, haar negeren, haar beste vriendin vol op de bek pakken waar ze naast staat, het. helpt. allemaal. geen. reet.
Vrouwen wórden niet gebruikt door mannen, vrouwen láten zich gebruiken...
Och, als de man in kwestie het naieve wicht maar lang genoeg negeert, zal ze wel móeten...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:28 schreef petitlapin het volgende:
dus het komt er eigenlijk op neer dat vivi henk nooit zal vergeten voor de rest van haar leven![]()
Nou er zijn grenzen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:25 schreef kastanova het volgende:
[..]Je kunt vreemdgaan, haar dit verhaal létterlijk zo vertellen, haar verrot schelden, haar negeren, haar beste vriendin vol op de bek pakken waar ze naast staat, het. helpt. allemaal. geen. reet.
Vrouwen wórden niet gebruikt door mannen, vrouwen láten zich gebruiken...
Dat gaat nooit gebeurenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, als de man in kwestie het naieve wicht maar lang genoeg negeert, zal ze wel móeten...
Maar zoals ze nu over hem praat, zal dat niet gebeuren, maar zal het zich blijven herhalen tot ze simpelweg niet meer sexueel aantrekkelijk is voor hem.
de man in kwestie zal haar niet negeren, want aandacht en sex krijgen van een knappe dame .... daar sol je niet mee !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, als de man in kwestie het naieve wicht maar lang genoeg negeert, zal ze wel móeten...
Maar zoals ze nu over hem praat, zal dat niet gebeuren, maar zal het zich blijven herhalen tot ze simpelweg niet meer sexueel aantrekkelijk is voor hem.
Zodat die weet dat jij 20 minuten daarna met je benen wijd ligtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar als we samen ergens zijn, wat zeg ik, zelfs als ik hem tegen kom zonder afgesproken te hebben en hij staat ff met iemand anders te praten (meisje) dan komt ie steeds weer naar mij toe om te kijken of ik nog oke ben, drankje heb etc, knuffeltje geven etc. Dus.
Borsten die op je knieen hangen, cellulitis, rosbieflippen, etc. etc.quote:
Zeg..heb jij al een relatie?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de man in kwestie zal haar niet negeren, want aandacht en sex krijgen van een knappe dame .... daar sol je niet mee !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |