Wie heeft het bier ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
Tijd voor een feestje
Eens per nieuw deel magquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al; je valt in herhaling![]()
Ik heb gratis koffie (allerlei soorten), thee en chocomelk (warm)quote:
* hier ook.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb gratis koffie (allerlei soorten), thee en chocomelk (warm)
En op vrouwendag moeten wij zeker de was doen en het bier aangevenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:04 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja t is onze dag, dus wij mogen beslissen
Inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:04 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja t is onze dag, dus wij mogen beslissen
Nou ja als dat is wat jullie willenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En op vrouwendag moeten wij zeker de was doen en het bier aangeven.
als t ff kanquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
en koken en kinderen barenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De benen wijd?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou ja als dat is wat jullie willen
Maar in ieder geval moeten dan de benen wijdt
Kinderen baren hoeft opzich niet eens.... kinderen proberen te maken welquote:
dunno moet je ff terug zoeken in deel 14 ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
Wiens idee was dat ook alweer van de Mannendag?? Echt een geniaal plan, diegene verdient een standbeeld
Baby'squote:Op woensdag 4 mei 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kinderen?.
Ik neem nog liever een hond.
t moet iig een man zijn geweestquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
Wiens idee was dat ook alweer van de Mannendag?? Echt een geniaal plan, diegene verdient een standbeeld
als jij dat wil mag dat maar andere dingen mogen ook hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet nee.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:08 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hopelijk hebben velen van jullie geen afstudeerstage
Dat kwam door mij , omdat ik zei dat alle vrouwen er niet zouden zijn vandaagquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat kwam door mij , omdat ik zei dat alle vrouwen er niet zouden zijn vandaag
Je wordt bedankt jijquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
'k ook! de vrouw voor mij....quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kinderen?.
Ik neem nog liever een hond.
En toen kwam ik met het idee van de Mannendagquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
idd tis een schandequote:Op woensdag 4 mei 2005 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je wordt bedankt jij.
Er staat toch wel duidelijk meis in mijn nick.
Maar jij was er niet om op te reageren, dus gingen we ervanuit dat jij ook afwezig zou zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je wordt bedankt jij.
En welke man heeft nu een roze avater. MET een half naakt nijntje.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je wordt bedankt jij.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
tsss je zit jezelf dus een beetje op te hemelen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En toen kwam ik met het idee van de Mannendag![]()
Ik ben er ook pas om 09:00 uurquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar jij was er niet om op te reageren, dus gingen we ervanuit dat jij ook afwezig zou zijn
Hij wilt graag een standbeeldquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[..]
tsss je zit jezelf dus een beetje op te hemelen!
Ik haat Rozequote:Op woensdag 4 mei 2005 11:12 schreef R-Alph het volgende:
[..]
En welke man heeft nu een roze avater. MET een half naakt nijntje.
Dan ben je pedo
Ik bedoelde gisteren na 12 uurquote:
Iedereen mag daarom vandaag ijsmeis billenkoek gevenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan had je gisteren na 12 uur maar mannendag moeten vieren.
Vandaag is het ijsmeis dag.
Dat klopt, wil graag een standbeeld van mezelfquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[..]
tsss je zit jezelf dus een beetje op te hemelen!
toen waren er nog veel vrouwen, dus kon niet, maar goed vandaag is dus geen mannendag! Uit respect voor ijsmeisquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan had je gisteren na 12 uur maar mannendag moeten vieren.
Vandaag is het ijsmeis dag.
Zeg, wie bepaalt dat? Het is vandaag zeker wel Mannendag. Maandag is weer iemand anders aan de beurtquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
toen waren er nog veel vrouwen, dus kon niet, aar goed vandaag is dus geen mannendag! Uit respect voor ijsmeis
tss egotrippertquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat klopt, wil graag een standbeeld van mezelf
vind ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, wie bepaalt dat? Het is vandaag zeker wel Mannendag. Maandag is weer iemand anders aan de beurt
ik vind t lullig voor ijsmeisquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, wie bepaalt dat? Het is vandaag zeker wel Mannendag. Maandag is weer iemand anders aan de beurt
De enige die vandaag aan me billen komt ben ik zelf.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Iedereen mag daarom vandaag ijsmeis billenkoek geven![]()
![]()
Ik ookquote:
Maar dat doen we toch altijd?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik vind dat het vandaag gewoon gecombineerde dag moet zijn, zowel ijsmeis dag als mannendag
Alle mannen moeten lief doen tegen ijsmeis![]()
dat altijd natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik vind dat het vandaag gewoon gecombineerde dag moet zijn, zowel ijsmeis dag als mannendag
Alle mannen moeten lief doen tegen ijsmeis![]()
Sssstt nou ze was er absoluut ingetraptquote:
Sorry dat ik je naam verkeerd schreef, wil je het me vergeven?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn nick begint met een lange ij. Dus het is IJsmeis.
Zo, heb je weer wat geleerd vandaag.
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Sssstt nou ze was er absoluut ingetrapt
Dat blonde haar van mij hè? Is nepquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Sssstt nou ze was er absoluut ingetrapt
Was toch al neit van plan je kont af te vegenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De enige die vandaag aan me billen komt ben ik zelf.
En wat zie je?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:20 schreef R-Alph het volgende:
[..]
* R-Alph doet paar posts naar boven kijken
IJsmeis is geen trutquote:
Verdommequote:
Nee omdat je dat gewoon lekker vindquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:24 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ben ook niet boos geworden toen jij je riem erbij pakte
Ha! Ik houd van uitzonderingenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
oke, oke, jij bent de uitzondering die de regel bevestigd![]()
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:25 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ha! Ik houd van uitzonderingen
Al dat maatschappelijk kuddegedrag... het zou verboden moeten worden![]()
Nooit gezegd.... en hoe weet jij nou wat ik lekker vind en nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee omdat je dat gewoon lekker vind
Mensenkennisquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:26 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nooit gezegd.... en hoe weet jij nou wat ik lekker vind en niet
als je t niet lekker vond, had je t al gelijk gezegdquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:26 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nou, informeer ons even dan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:26 schreef R-Alph het volgende:
[..]
I dont wanna know wat hij lekker vind en wat nietquote:
Heb het nog nooit gedaan en het lijkt me niet echt fijnquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:28 schreef Freel het volgende:
*Heeft opeens niet meer zoveel zin om door ijsmeis op Rock'in Park gezien te worden*
Met een riem kun je niet alleen maar mee geslagen worden hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:28 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gedaan en het lijkt me niet echt fijn
Geef mij maar gewone sex 14.gif
idd not interested|!quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
I dont wanna know wat hij lekker vind en wat niet![]()
jij bent goed op de hoogtequote:Op woensdag 4 mei 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Met een riem kun je niet alleen maar mee geslagen worden hoor![]()
Je kunt er bijvoorbeeld ook mee vastgebonden worden![]()
en je kunt er je broek mee vast makenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja en ik zeg... dat heb ik nog nooit gedaan en het is me nog nooit overkomen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ikke niet, ik moet vanalles inpakken vanavond voor een weekendje wegquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:32 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ja en ik zeg... dat heb ik nog nooit gedaan en het is me nog nooit overkomen.
Stelletje preutse mensen hier allemaal die dit nog niet eens kunnen aanhoren
Vanavond zitten ze weer over het net te surfen naar nieuw prOn materiaal om eens flink onder de lakens te sporten.
anders zou je 't wel doen???quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ikke niet, ik moet vanalles inpakken vanavond voor een weekendje weg
Dan geloof je het nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jaja
wel leuk weekend weg, waar gaat jij heen?
aha , leuk leuk leuk! waarzo?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet
Ik ga een weekend wedstrijdzeilen
roeienquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar heb ik ook wel es gezeild
en het hele meer overgeroeid
Dan val je tenminste helemaal goed opquote:
Nope helaas je zult ze toch zelf moeten kopen, vandaag voor 6 uur op de post lukt namelijk niet meerquote:
toch nepquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:51 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik werk al vanaf begin januari 47 uur per week, dit is de eerste keer dat ik eens vrij heb
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nope helaas je zult ze toch zelf moeten kopen, vandaag voor 6 uur op de post lukt namelijk niet meer
Pannenkoeken?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:53 schreef Houniet het volgende:
jullie raden nooit wat ik vanmiddag ga eten
Pannenkoeken?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:53 schreef Houniet het volgende:
vertel t dan maar gelijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:53 schreef Houniet het volgende:
jij bent gewoon goedquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:55 schreef jitzzzze het volgende:
Hoe wist ik het
Alweer pancakes?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:53 schreef Houniet het volgende:
neequote:Op woensdag 4 mei 2005 11:56 schreef c0mpleX het volgende:
en weten jullie wat ik vanmidag ga eten?
eetsequote:Op woensdag 4 mei 2005 12:03 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga lunchen, tot zo
En ik zit elke dag gewoon een mn bammetjes die ik smorgens vroeg klaarmaakquote:
En er waren frieten, frikandellen/kroketjes (maja die zijn er altijdquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En ik zit elke dag gewoon een mn bammetjes die ik smorgens vroeg klaarmaak![]()
Leven is niet eerlijk
Halenquote:
* Remzerrr heeft ook zijn eigen brood meequote:Op woensdag 4 mei 2005 12:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Halen
Neem gewoon elke dag je eigen bammetjes mee![]()
Echte stagaires hebben een heerlijke kantinequote:Op woensdag 4 mei 2005 12:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Halen
wat 't inderdaad maar 17.00 uur.. schiet echt niet op vandaagquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:33 schreef exec het volgende:
Ik ga ook maar even de deur uit, collega is weg dus valt weinig te doen hier.
Gelukkig laatste dag van de week voor mij, lekker lang weekend
Was het maar al 5u!
Op mn vorige stage was er echt een supergoeie kantinequote:Op woensdag 4 mei 2005 12:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Echte stagaires hebben een heerlijke kantine
ja had ik gehoord, kan er alleen helaas niet naartoe vanaafquote:
iddquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Halen
Op mijn eerste stage hadden ze echt een heerlijke kantine daar at ik ook altijd als het pauze is, maar bij mijn 2e en 3e (huidige) is de kantine echt niet om aan te zien. daarom eet ik maar gewoon mijn eigen bammetjes want het dichtstbijzijnde om iets te halen is het station en dan moet ik me haasten om dat binnen de pauze tijd te halen dus dat doe ik ook maar nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Echte stagaires hebben een heerlijke kantine
In de mondial komt Darkraverquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:37 schreef stribe het volgende:
[..]
ja had ik gehoord, kan er alleen helaas niet naartoe vanaaf
Dat is wel een voordeel ja, je geeft geen geld uit aan je etenquote:
Nummer is echt vervelend, blijft direct in je kop zitten als je het 1x hebt gehoordquote:
Het is echt een k*tnummerquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nummer is echt vervelend, blijft direct in je kop zitten als je het 1x hebt gehoord![]()
'k ook straks......maar nog nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:48 schreef R-Alph het volgende:
even naar de appie heijn voor wat te bikken
Ik ook, maandag weerquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Jaja, back! Maar moet wel 1 en ander doen
Heb je eindelijk weer een goede pc gekregen die internet heeft ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Jaja, back! Maar moet wel 1 en ander doen
Eet zequote:Op woensdag 4 mei 2005 12:51 schreef c0mpleX het volgende:
* c0mpleX zit nu lekker te genieten van z'n ham-kaas croissantjes
quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:51 schreef c0mpleX het volgende:
* c0mpleX zit nu lekker te genieten van z'n ham-kaas croissantjes
Nou, vooruit dan maarquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:00 schreef ki_ki het volgende:
oké ik ben dan wel vrij, maar posten mag toch altijd?
neej toch geen succesquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:13 schreef c0mpleX het volgende:
nee we moeten niet te veel van deze mannen dagen hebben![]()
Natuurlijk welquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:13 schreef c0mpleX het volgende:
nee we moeten niet te veel van deze mannen dagen hebben![]()
als je zo laat bent misschien de bus ofzo?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:21 schreef babba_ het volgende:
daar was ik weer!heb ik nog iets gemist vanochtend?
of de treinquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:23 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
als je zo laat bent misschien de bus ofzo?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:23 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
als je zo laat bent misschien de bus ofzo?
daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:24 schreef babba_ het volgende:
[..]
nee had een excursie hier bij een onderdeel van het bedrijf. En daar ga ik natuurlijk heen! Alles aangrijpen om maar niet hele tijd op kantoor te hoeven zitten
![]()
hij wel...quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:24 schreef babba_ het volgende:
[..]
nee had een excursie hier bij een onderdeel van het bedrijf. En daar ga ik natuurlijk heen! Alles aangrijpen om maar niet hele tijd op kantoor te hoeven zitten
![]()
Yep, en een andere monitor!quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je eindelijk weer een goede pc gekregen die internet heeft ?![]()
Wanneer gaat het wel ergens overquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
LOL het gaat hier echt helemaal nergens over vandaag, kunt merken dat er weinig vrouwelijks aanwezig is vandaag
'quote:
BTW het aanmaken van een nieuw topic ligt weer geheel in jou handenquote:
you say like that is a bad thingquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
LOL het gaat hier echt helemaal nergens over vandaag, kunt merken dat er weinig vrouwelijks aanwezig is vandaag
't is idd weinig soeps vandaagquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
BTW het aanmaken van een nieuw topic ligt weer geheel in jou handen![]()
Let op er zijn weer een paar namen bijgekomen
Over dat jij er weer bent en dat we je gemist hebbenquote:
Toch wel lekkere kippensoep mag ik hopenquote:
Bij gebrek aan vrouwelijk schoon ga je bij mij slijmen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Over dat jij er weer bent en dat we je gemist hebben
Oeeeh is dit een spelletje "raad het woord" ???quote:
hier ben ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:12 schreef snellejelle het volgende:
we kunnen toch niet zonder de vrouwen he![]()
hij moet toch wat hè... werken doet ie nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Bij gebrek aan vrouwelijk schoon ga je bij mij slijmen?
Nee helemaal niet maar jij vroeg waar het over ging dus ik zeg dat het erover ging dat jij er weer es en dat wij jou en jij ons gemist hadquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Blijf je nu heel lang hierzo rondhangen ??? iedere keer als je op F5 drukt staat er namelijk wel weer een reply op wat jij hebt gezegdquote:
Werken ? hoe doe je dat ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij moet toch wat hè... werken doet ie niet
O, op die fietsquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee helemaal niet maar jij vroeg waar het over ging dus ik zeg dat het erover ging dat jij er weer es en dat wij jou en jij ons gemist had
geen idee, dat vraag ik mijzelf nou ookal de hele dag af.. heb nog geen fuck gedaan, naja af en toe hier eens iets posten uiteraardquote:
wil je het topic vol of niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Blijf je nu heel lang hierzo rondhangen ??? iedere keer als je op F5 drukt staat er namelijk wel weer een reply op wat jij hebt gezegd
JEUJ!!!!quote:
bij jou vinden we dat niet ergquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:38 schreef ki_ki het volgende:
[..]
maar ik ben niet op mn stage vandaag, dus het is een beetje vals-spelen
wat een latente homoquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Dan doe je het nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:40 schreef ki_ki het volgende:
ik moet zo boodschappen gaan doen... geen zin in![]()
Raadsel dan maar?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:40 schreef Houniet het volgende:
nee dat is geen spelletje, ik verveel me gewoon
Geef maar toe dat je aan het fantaseren was dat die banaan ergens anders in zatquote:
Jaa, dat zou je wel willen hé? Viezerikquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je aan het fantaseren was dat die banaan ergens anders in zat
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee blijf bij ons !!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:40 schreef ki_ki het volgende:
ik moet zo boodschappen gaan doen... geen zin in![]()
tja, is een mogelijkheidquote:
jijquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:41 schreef Houniet het volgende:
wie begint er met een raadsle dan
Ach, morgen is er genoeg op straat te koopquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:43 schreef ki_ki het volgende:
[..]
tja, is een mogelijkheid
maar dan is er straks niks te eten,
en morgen ook niet..
beetje jammer!
In m'n mond zou ik prettiger vinden jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaa, dat zou je wel willen hé? Viezerik
oké nog eventjes danquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee blijf bij ons !!!!!!!!!!!!!!![]()
Maakt niet uit, je bent een stagiaire dus je mag hier posten....quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:38 schreef ki_ki het volgende:
[..]
maar ik ben niet op mn stage vandaag, dus het is een beetje vals-spelen
Dankjewel je bent een schatquote:
Welnee, hij is niet wanhopigquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent een stagiaire dus je mag hier posten....
En omdat je ook nog eens vrouwelijk bent mag je hier zeker weten posten !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lust niet eens bananen, kan je nagaan...Maar alles beter dan in m'n oorquote:
sjeempiequote:Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent een stagiaire dus je mag hier posten....
En omdat je ook nog eens vrouwelijk bent mag je hier zeker weten posten !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neej helemaal niet hoe kom je daar nou toch bijquote:
Hé? Zei je wat?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik lust niet eens bananen, kan je nagaan...Maar alles beter dan in m'n oor
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Neej helemaal niet hoe kom je daar nou toch bij![]()
Ik weet het antwoord!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:45 schreef babba_ het volgende:
ik weet nog wel een leuk raadselje hebt de getallen 3, 3, 8 en 8. Maak een som zodat er 24 uit komt, (alle getallen gebruiken) zijn jullie vast wel even zoet mee
ik wel iig
Of "Desperate Stagiairs"quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:46 schreef ki_ki het volgende:
[..]
niet?
haha,... "Desperate Interns", de nieuwe hit!-serie op Fok!
Mag ik dan de voorzitter zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |