Echte stagaires hebben een heerlijke kantinequote:Op woensdag 4 mei 2005 12:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Halen
Neem gewoon elke dag je eigen bammetjes mee![]()
wat 't inderdaad maar 17.00 uur.. schiet echt niet op vandaagquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:33 schreef exec het volgende:
Ik ga ook maar even de deur uit, collega is weg dus valt weinig te doen hier.
Gelukkig laatste dag van de week voor mij, lekker lang weekend
Was het maar al 5u!
Op mn vorige stage was er echt een supergoeie kantinequote:Op woensdag 4 mei 2005 12:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Echte stagaires hebben een heerlijke kantine
ja had ik gehoord, kan er alleen helaas niet naartoe vanaafquote:
iddquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Halen
Neem gewoon elke dag je eigen bammetjes mee![]()
Op mijn eerste stage hadden ze echt een heerlijke kantine daar at ik ook altijd als het pauze is, maar bij mijn 2e en 3e (huidige) is de kantine echt niet om aan te zien. daarom eet ik maar gewoon mijn eigen bammetjes want het dichtstbijzijnde om iets te halen is het station en dan moet ik me haasten om dat binnen de pauze tijd te halen dus dat doe ik ook maar nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Echte stagaires hebben een heerlijke kantine
In de mondial komt Darkraverquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:37 schreef stribe het volgende:
[..]
ja had ik gehoord, kan er alleen helaas niet naartoe vanaaf
Dat is wel een voordeel ja, je geeft geen geld uit aan je etenquote:
Nummer is echt vervelend, blijft direct in je kop zitten als je het 1x hebt gehoordquote:
Het is echt een k*tnummerquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nummer is echt vervelend, blijft direct in je kop zitten als je het 1x hebt gehoord![]()
'k ook straks......maar nog nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:48 schreef R-Alph het volgende:
even naar de appie heijn voor wat te bikken
Ik ook, maandag weerquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Jaja, back! Maar moet wel 1 en ander doen
Heb je eindelijk weer een goede pc gekregen die internet heeft ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Jaja, back! Maar moet wel 1 en ander doen
Eet zequote:Op woensdag 4 mei 2005 12:51 schreef c0mpleX het volgende:
* c0mpleX zit nu lekker te genieten van z'n ham-kaas croissantjes
quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:51 schreef c0mpleX het volgende:
* c0mpleX zit nu lekker te genieten van z'n ham-kaas croissantjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |