Blijf je nu heel lang hierzo rondhangen ??? iedere keer als je op F5 drukt staat er namelijk wel weer een reply op wat jij hebt gezegdquote:
Werken ? hoe doe je dat ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij moet toch wat hè... werken doet ie niet
O, op die fietsquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee helemaal niet maar jij vroeg waar het over ging dus ik zeg dat het erover ging dat jij er weer es en dat wij jou en jij ons gemist had
geen idee, dat vraag ik mijzelf nou ookal de hele dag af.. heb nog geen fuck gedaan, naja af en toe hier eens iets posten uiteraardquote:
wil je het topic vol of niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Blijf je nu heel lang hierzo rondhangen ??? iedere keer als je op F5 drukt staat er namelijk wel weer een reply op wat jij hebt gezegd
JEUJ!!!!quote:
bij jou vinden we dat niet ergquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:38 schreef ki_ki het volgende:
[..]
maar ik ben niet op mn stage vandaag, dus het is een beetje vals-spelen
wat een latente homoquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Bij gebrek aan vrouwelijk schoon ga je bij mij slijmen?
Dan doe je het nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:40 schreef ki_ki het volgende:
ik moet zo boodschappen gaan doen... geen zin in![]()
Raadsel dan maar?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:40 schreef Houniet het volgende:
nee dat is geen spelletje, ik verveel me gewoon
Geef maar toe dat je aan het fantaseren was dat die banaan ergens anders in zatquote:
Jaa, dat zou je wel willen hé? Viezerikquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je aan het fantaseren was dat die banaan ergens anders in zat
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee blijf bij ons !!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:40 schreef ki_ki het volgende:
ik moet zo boodschappen gaan doen... geen zin in![]()
tja, is een mogelijkheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |