hij wel...quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:24 schreef babba_ het volgende:
[..]
nee had een excursie hier bij een onderdeel van het bedrijf. En daar ga ik natuurlijk heen! Alles aangrijpen om maar niet hele tijd op kantoor te hoeven zitten
![]()
Yep, en een andere monitor!quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je eindelijk weer een goede pc gekregen die internet heeft ?![]()
Wanneer gaat het wel ergens overquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
LOL het gaat hier echt helemaal nergens over vandaag, kunt merken dat er weinig vrouwelijks aanwezig is vandaag
'quote:
BTW het aanmaken van een nieuw topic ligt weer geheel in jou handenquote:
you say like that is a bad thingquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
LOL het gaat hier echt helemaal nergens over vandaag, kunt merken dat er weinig vrouwelijks aanwezig is vandaag
't is idd weinig soeps vandaagquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
BTW het aanmaken van een nieuw topic ligt weer geheel in jou handen![]()
Let op er zijn weer een paar namen bijgekomen
Over dat jij er weer bent en dat we je gemist hebbenquote:
Toch wel lekkere kippensoep mag ik hopenquote:
Bij gebrek aan vrouwelijk schoon ga je bij mij slijmen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Over dat jij er weer bent en dat we je gemist hebben
Oeeeh is dit een spelletje "raad het woord" ???quote:
hier ben ikquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:12 schreef snellejelle het volgende:
we kunnen toch niet zonder de vrouwen he![]()
hij moet toch wat hè... werken doet ie nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Bij gebrek aan vrouwelijk schoon ga je bij mij slijmen?
Nee helemaal niet maar jij vroeg waar het over ging dus ik zeg dat het erover ging dat jij er weer es en dat wij jou en jij ons gemist hadquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Bij gebrek aan vrouwelijk schoon ga je bij mij slijmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |