En welke man heeft nu een roze avater. MET een half naakt nijntje.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je wordt bedankt jij.
Er staat toch wel duidelijk meis in mijn nick.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
Wiens idee was dat ook alweer van de Mannendag?? Echt een geniaal plan, diegene verdient een standbeeld
tsss je zit jezelf dus een beetje op te hemelen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En toen kwam ik met het idee van de Mannendag![]()
Ik ben er ook pas om 09:00 uurquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar jij was er niet om op te reageren, dus gingen we ervanuit dat jij ook afwezig zou zijn
Hij wilt graag een standbeeldquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[..]
tsss je zit jezelf dus een beetje op te hemelen!
Ik haat Rozequote:Op woensdag 4 mei 2005 11:12 schreef R-Alph het volgende:
[..]
En welke man heeft nu een roze avater. MET een half naakt nijntje.
Dan ben je pedo
Ik bedoelde gisteren na 12 uurquote:
Iedereen mag daarom vandaag ijsmeis billenkoek gevenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan had je gisteren na 12 uur maar mannendag moeten vieren.
Vandaag is het ijsmeis dag.
Dat klopt, wil graag een standbeeld van mezelfquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[..]
tsss je zit jezelf dus een beetje op te hemelen!
toen waren er nog veel vrouwen, dus kon niet, maar goed vandaag is dus geen mannendag! Uit respect voor ijsmeisquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan had je gisteren na 12 uur maar mannendag moeten vieren.
Vandaag is het ijsmeis dag.
Zeg, wie bepaalt dat? Het is vandaag zeker wel Mannendag. Maandag is weer iemand anders aan de beurtquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
toen waren er nog veel vrouwen, dus kon niet, aar goed vandaag is dus geen mannendag! Uit respect voor ijsmeis
tss egotrippertquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat klopt, wil graag een standbeeld van mezelf
vind ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, wie bepaalt dat? Het is vandaag zeker wel Mannendag. Maandag is weer iemand anders aan de beurt
ik vind t lullig voor ijsmeisquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, wie bepaalt dat? Het is vandaag zeker wel Mannendag. Maandag is weer iemand anders aan de beurt
De enige die vandaag aan me billen komt ben ik zelf.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Iedereen mag daarom vandaag ijsmeis billenkoek geven![]()
![]()
Ik ookquote:
Maar dat doen we toch altijd?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik vind dat het vandaag gewoon gecombineerde dag moet zijn, zowel ijsmeis dag als mannendag
Alle mannen moeten lief doen tegen ijsmeis![]()
dat altijd natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik vind dat het vandaag gewoon gecombineerde dag moet zijn, zowel ijsmeis dag als mannendag
Alle mannen moeten lief doen tegen ijsmeis![]()
Sssstt nou ze was er absoluut ingetraptquote:
Sorry dat ik je naam verkeerd schreef, wil je het me vergeven?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn nick begint met een lange ij. Dus het is IJsmeis.
Zo, heb je weer wat geleerd vandaag.
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Sssstt nou ze was er absoluut ingetrapt
Dat blonde haar van mij hè? Is nepquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Sssstt nou ze was er absoluut ingetrapt
Was toch al neit van plan je kont af te vegenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De enige die vandaag aan me billen komt ben ik zelf.
En wat zie je?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:20 schreef R-Alph het volgende:
[..]
* R-Alph doet paar posts naar boven kijken
IJsmeis is geen trutquote:
Verdommequote:
Nee omdat je dat gewoon lekker vindquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:24 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ben ook niet boos geworden toen jij je riem erbij pakte
Ha! Ik houd van uitzonderingenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
oke, oke, jij bent de uitzondering die de regel bevestigd![]()
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:25 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ha! Ik houd van uitzonderingen
Al dat maatschappelijk kuddegedrag... het zou verboden moeten worden![]()
Nooit gezegd.... en hoe weet jij nou wat ik lekker vind en nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee omdat je dat gewoon lekker vind
Mensenkennisquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:26 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nooit gezegd.... en hoe weet jij nou wat ik lekker vind en niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |