Inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:04 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja t is onze dag, dus wij mogen beslissen
Nou ja als dat is wat jullie willenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En op vrouwendag moeten wij zeker de was doen en het bier aangeven.
als t ff kanquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
en koken en kinderen barenquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De benen wijd?quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou ja als dat is wat jullie willen
Maar in ieder geval moeten dan de benen wijdt
Kinderen baren hoeft opzich niet eens.... kinderen proberen te maken welquote:
dunno moet je ff terug zoeken in deel 14 ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
Wiens idee was dat ook alweer van de Mannendag?? Echt een geniaal plan, diegene verdient een standbeeld
Baby'squote:Op woensdag 4 mei 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kinderen?.
Ik neem nog liever een hond.
t moet iig een man zijn geweestquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
Wiens idee was dat ook alweer van de Mannendag?? Echt een geniaal plan, diegene verdient een standbeeld
als jij dat wil mag dat maar andere dingen mogen ook hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet nee.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:08 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hopelijk hebben velen van jullie geen afstudeerstage
Dat kwam door mij , omdat ik zei dat alle vrouwen er niet zouden zijn vandaagquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat kwam door mij , omdat ik zei dat alle vrouwen er niet zouden zijn vandaag
Je wordt bedankt jijquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
'k ook! de vrouw voor mij....quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kinderen?.
Ik neem nog liever een hond.
En toen kwam ik met het idee van de Mannendagquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
idd tis een schandequote:Op woensdag 4 mei 2005 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je wordt bedankt jij.
Er staat toch wel duidelijk meis in mijn nick.
Maar jij was er niet om op te reageren, dus gingen we ervanuit dat jij ook afwezig zou zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je wordt bedankt jij.
Er staat toch wel duidelijk meis in mijn nick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |