Havoc, ik hoop echt voor je dat het gaat lukken. Maar het zal weinig of geen verschil uit gaan maken. Het zal simpelweg roeien tegen de stroming in zijn. En het zal jouw alleen maar frustraties opleveren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:34 schreef Havoc het volgende:
Nee klopt, omdat je er op moet blijven zitten, en niet na een maandje moet denken van 'oh, het loopt lekker' en dus je aandacht laat verslappen.

Frustreren doe ik me niet. Vind ik alleen maar zonde van mijn eigen humeur. Mocht ik dat wel krijgen dan ben ik heel snel weer op zwart hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:40 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Havoc, ik hoop echt voor je dat het gaat lukken. Maar het zal weinig of geen verschil uit gaan maken. Het zal simpelweg roeien tegen de stroming in zijn. En het zal jouw alleen maar frustraties opleveren.

Je bedoeld zo'n topic waar TS-ers in het zonnetje worden gezet en waar ze eindeloos op kunnen geilen, dat in hun sig kunnen zetten en overal kunnen pochen dat ze een GGG topic hebben?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:08 schreef Croupouque het volgende:
A whole different ballgame.
Leuk bedacht, dat 'beloningssysteem.'
Ik heb daar wel een suggestie voor, wat dachten jullie van een topic waarin leuke topics en users gemeld kunnen worden? Ik zou het dan het "GGG"-topic noemen, het "Guitige Geschikte Gebruikers"-topic.

Pracht plan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:08 schreef Croupouque het volgende:
A whole different ballgame.
Leuk bedacht, dat 'beloningssysteem.'
Ik heb daar wel een suggestie voor, wat dachten jullie van een topic waarin leuke topics en users gemeld kunnen worden? Ik zou het dan het "GGG"-topic noemen, het "Guitige Geschikte Gebruikers"-topic.

Deze arrogantie dan!quote:We gaan dus gewoon een beloningssysteem hanteren, ben je goed bezig dan kun je iets winnen

Naam gechanged of gewoon compleet weggetieft gok ik?quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:26 schreef Yosomite het volgende:
Waar is het topic over Llanfairpwllgwyngylllolerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch gebleven?
Als ik erbij wil komen krijg ik opmerkingen als: ik heb geen recht om deze pagina te bekijken.

heb zon vaag vermoeden dat dat ook wel eens zou kunnen gebeurenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:26 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind de nieuwe regels opzich wel een goed idee, maar ik vind dat 'belonen voor goede topis' nergens op slaan.
Breng dan gewoon de TTT weer opnieuw in leven, want een vermelding in de TTT is ook een zogenaamde beloning.

Kies maar uit:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:02 schreef Ruis het volgende:
[..]
I did not know that..
b.t.w waar blijft Bupatih/Pool/wie dan ook met die geniale topic titel?

Zoiets hebben we al eens gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:01 schreef Dark_Killah het volgende:
Mod je wat van me?

Mooi toch.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:13 schreef S1nn3rz het volgende:
Dan vergaat mij de lust tot posten in een slowchat topic.

jup het was een topic met totaal geen inhoud en de topic titel verneukte de layout. En sja eerlijk gezegd zat het deleted knopje wel erg naast het slotjes knopje, dus die is gedelete ja.quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:26 schreef Yosomite het volgende:
Waar is het topic over Llanfairpwllgwyngylllolerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch gebleven?
Als ik erbij wil komen krijg ik opmerkingen als: ik heb geen recht om deze pagina te bekijken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |