abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:19:38 #1
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26710789
quote:
Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Havoc het volgende:
Voor het algemene antwoord waarom het topic dicht was kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:

a. het was een kuttopic
b. uw IQ is ontoereikend om ook maar iets zinnigs uit uw toetsenbord te laten vloeien
c. Ik mag je niet
d. Ruis mag je niet
e. MUUS of Kasta mag je niet
f. Knut mag je niet, maar dat telt niet meer
g. een van de hulppausen mag je niet

A whole different ballgame.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:22:27 #2
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26710905
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:01 schreef Havoc het volgende:
Veranderingen op Onzin met ingang van NU.

Er wordt veel gebaggerd, te veel.
Dus overal in elk topic maar even gaan reageren met een post die totaal niet op het topic slaat
is gewoon opzouten. Hetzelfde geldt trouwens voor in het Feedback topic van Onzin.
Kappen met die bagger of je hebt een weekban.

Er wordt gebashed, te veel.
En met bashen is dat zowel userbashing als allochtonen. Bashen is ook een weekban.
Altijd gebeurt het weer dat als er een user op Fok!onzin komt die net buiten de boot valt die persoon meer dan 20 man over zich heen krijgt en moet proberen zich staande te houden. Dat is als ontgroening 1 topic lang leuk, daarna niet meer.

Offtopic gepost met doel een topic om zeep te helpen.
Vanaf heden doe je dat maar 1 keer want je bent meteen een week met verlof, oftewel weekban. Je hoeft niet te reageren als je niets te vertellen hebt. Af en toe hebben wij het idee dat er post junks zijn die zich totaal niet kunnen beheersen. Gaan we dus ook maatregelen tegen nemen door je gewoon een week lang van onzin af te tiefen, misschien dat je dan even kan afkicken.

Slowchatten is vanaf heden niet zonder meer toegestaan. Als wij in de gaten krijgen dat er moedwillig topics om zeep worden geholpen door slowchat dan gaat dit ook een weekban opleveren. 'The art of slowchat', denken sommigen als ze aan het posten slaan, domme lul topics waar het vaak niet verder gaat dan 'heej biertje' en 'hebbie nog geneukt?' Als je wil slowchatten doe dat dan niet in andermans topic maar probeer het centraal te houden in 1 topic.

Er zit blijkbaar totaal geen creativiteit meer in Onzin, een paar uitzonderingen daargelaten. Topics met 1 regeltje is gewoon niet leuk, is in onze ogen bagger en dus niet wenselijk. Probeer maar eens iets moois van een topic te maken in plaats van je hersenen dusdanig kort te gebruiken dat je niet verder komt als 1 regel die nergens op slaan. Daar gaan dus ook gewoon slotjes op. blijf je dat soort dingen doen, sja weekje wieberen maar weer hè. Bedenk eens iets waar iedereen aan mee kan doen en waar je een topic mee kunt vullen.

Je zult nu wel denken dat je dus heel snel gebanned wordt als je iets fout doet.
Nee niet echt want we gaan je wel waarschuwen. Verder gaan we in bovenstaande gevallen in eerste instantie gewoon deleten, mass deleten...
Ga dus niet in Feedback Onzin lopen janken dat je een post kwijt bent. Deleten doen we alleen maar als het troep is. Ga je dat wel doen dan is dat ook weer een weekban.

Zorg dat je niet bij de gebanden zit mensen. na die week ban heb je namelijk een proeftijd en als je die al niet doorkomt dan ben je dus een maand weg.....

Dus gaan we iets anders proberen.
We gaan kijken of jullie bereid zijn je intellect te gebruiken en wat briljante topics op je naam gaan zetten. We gaan nog in overleg met anderen om te kijken of we daar ook prijzen aan kunnen verbinden. Ik noem als voorbeeld een tagje achter je naam.

We gaan dus gewoon een beloningssysteem hanteren, ben je goed bezig dan kun je iets winnen. Ben je slecht bezig dan win je ban, na ban, na ban, na ban.

In ieder geval gaan de nieuwe regels vanaf heden in.

Je krijgt vanaf nu nog maar 1 keer een waarschuwing, luister je niet dan krijg je een ban. Makkelijker kunnen we het niet maken, wel leuker.
pi_26710920
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:17 schreef Havoc het volgende:

[..]

3 andere mods.
Drie mods die géén uitzonderingen maken voor persoonlijke favorieten? Die niet onder de pussywhip van yvonne zitten? Consequente mods die alles totaal objectief beoordelen. Want in zo'n streng beleid werkt inconsequentie natuurlijk alleen maar averechts.

Nou, trek je grapjurk maar alvast aan, want dit is toch zeker een lachertje.
pi_26711020
Ok. Gelezen en begrepen.
tvp's mogen dus ook niet..?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:25:05 #5
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26711022
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:22 schreef Stranger het volgende:

[..]

Drie mods die géén uitzonderingen maken voor persoonlijke favorieten? Die niet onder de pussywhip van yvonne zitten? Consequente mods die alles totaal objectief beoordelen. Want in zo'n streng beleid werkt inconsequentie natuurlijk alleen maar averechts.

Ik ben ook benieuwd hoe dat nieuwe beleid uitgevoerd gaat worden.

Ik durf al haast niet meer te posten.

Mijn verwachting is dat ONZ nu definitief zal sterven doordat nieuwkomers met talent niks meer durven of mogen en de bekende users er geen reet meer aan vinden, omdat de meesten geilen op slowchat en bagger.

dinsdag 3 mei 2005 @ 22:26:28 #6
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26711079
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:25 schreef SlimShady het volgende:
Ok. Gelezen en begrepen.
tvp's mogen dus ook niet..?
Wat is er mis met bookmarks?
I'm getting too old for this....
pi_26711113
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:26 schreef Havoc het volgende:

[..]

Dat ze niet in MyAT verschijnen, maar dat is meer iets FB-igs
pi_26711146
quote:

[..]

Zal ik alle redenen/nadelen op een rijtje zetten of geef je gewoon antwoord?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:29:45 #9
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26711205
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:28 schreef SlimShady het volgende:

[..]

nou, kom dan eens met de pluspunten van een [tvp]?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:30:12 #10
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26711224
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:28 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Ik blijf natuurlijk gewoon antwoord geven. Maar het lijstje hoef je niet te posten hoor. Ik snap ook wel dat een tvp meer gewenst is. Maar als er een leuk topic is en de eerste 20 posts zijn tvp's dan is het topic om zeep.
pi_26711258
Hoog inzetten. Smart.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_26711271
wat is "pussywhip"?

sorry, ik vraag het me af
Werewolf
pi_26711302
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:30 schreef CartWOman het volgende:
Hoog inzetten. Smart.
Stickies zijn tof.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_26711373
Nog een vraagje? is dit in overleg met de rest van het forum gebeurd, of alleen met ONZ? Ik zou nl heel graag hebben dat deze regels op heel het forum ingevoerd worden (mits consequent). Het probleem van verbaggering en bashen is daar namelijk veel groter, ik vind onzin vaak het 'ontopicste' forum.
pi_26711418
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:29 schreef Ruis het volgende:

[..]

nou, kom dan eens met de pluspunten van een [tvp]?
"Komt ie dan he"
+ Je favo topics staan dan in MyAT
+ Als je geen tijd hebt om heel het topic door te lezen en je dus nog niks inhoudelijks te vertellen/posten hebt
Dat was het eigenlijk..
Die laatste is eigenlijk in dit subforum niet van toepassing.
Ik zal ze wel gewoon als bookmark toevoegen.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:35:10 #16
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26711466
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:32 schreef Stranger het volgende:
Nog een vraagje? is dit in overleg met de rest van het forum gebeurd, of alleen met ONZ? Ik zou nl heel graag hebben dat deze regels op heel het forum ingevoerd worden (mits consequent). Het probleem van verbaggering en bashen is daar namelijk veel groter, ik vind onzin vaak het 'ontopicste' forum.
MUUS gaat langzaam het hele forum bij langs, eerst was B&H/US aan de beurt, nu ONZ.. dus als je ffkes geduld hebt.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:35:56 #17
112892 Anguisy
The Enema Bandit
pi_26711489
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:22 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik zeg alvast dat dit dé grap van 2005 op Fok! is.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:36:28 #18
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_26711521
quote:

[..]

Niks mis met bookmarks.
Saubere Schuhe gefallen jedem!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:36:52 #19
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26711545
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:35 schreef Anguisy het volgende:

[..]

Ik zeg alvast dat dit dé grap van 2005 op Fok! is.
ow ja, die 4 dagen van jou, dat was idd in 2004 hè.
pi_26711615
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:35 schreef Ruis het volgende:

[..]

MUUS gaat langzaam het hele forum bij langs, eerst was B&H/US aan de beurt, nu ONZ.. dus als je ffkes geduld hebt.
Wow, een direct antwoord, en zo ontzettend onverwacht. Hoe ga jij je baggervriendjes eigenlijk beoordelen Ruis? Volledig via nieuwe regels, of buig je ze toch een beetje voor hen?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:38:53 #21
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26711663
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:37 schreef Stranger het volgende:

[..]

Wow, een direct antwoord, en zo ontzettend onverwacht. Hoe ga jij je baggervriendjes eigenlijk beoordelen Ruis? Volledig via nieuwe regels, of buig je ze toch een beetje voor hen?
Ik denk niet dat Ruis dat zal doen. En ach al doet hij het wel, MUUS en ik dan zeker niet.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:39:53 #22
112892 Anguisy
The Enema Bandit
pi_26711708
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:36 schreef Ruis het volgende:

[..]

ow ja, die 4 dagen van jou, dat was idd in 2004 hè.
quote:
Er wordt gebashed, te veel.
En met bashen is dat zowel userbashing als allochtonen. Bashen is ook een weekban.
Altijd gebeurt het weer dat als er een user op Fok!onzin komt die net buiten de boot valt die persoon meer dan 20 man over zich heen krijgt en moet proberen zich staande te houden. Dat is als ontgroening 1 topic lang leuk, daarna niet meer.
Dat kost je dus bij deze een weekban klungel.

De inconsequentie slaat NU al toe.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:41:25 #23
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26711776
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:37 schreef Stranger het volgende:

[..]

Baggervriendjes? over wie hebben we 't nu precies Stranger? En zoals Havoc al zei, mocht ik er toch niet gelijk bovenop springen, dan doet Havoc en/of MUUS dat wel.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:42:47 #24
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26711850
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:39 schreef Anguisy het volgende:

[..]

[..]

Dat kost je dus bij deze een weekban klungel.

De inconsequentie slaat NU al toe.
god, je bent t selectieve lezen quoten nog niet verleerd hè..
quote:
Je zult nu wel denken dat je dus heel snel gebanned wordt als je iets fout doet.
Nee niet echt want we gaan je wel waarschuwen. Verder gaan we in bovenstaande gevallen in eerste instantie gewoon deleten, mass deleten...

pi_26711852
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:38 schreef Havoc het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Ruis dat zal doen. En ach al doet hij het wel, MUUS en ik dan zeker niet.
Ik ben benieuwd. Jullie lezen alle drie het hele forum en verdelen dus geen taken onderling? Wat is dan uberhaupt het nut van drie moderators?

En nog een vraag Ruis: Je bent zelf jarenlang een baggeraar geweest, totdat sommige mensen je om de een of andere onbegrijpelijke reden ineens niet meer zo beoordeelden en je mod maakte. Denk je dat je, als je baggeren niet werd getolereerd, was gebleven op het forum? Of was je dan weggegaan en nooit zo'n 'rolmodel' geworden?
pi_26711913
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef Ruis het volgende:

[..]

Baggervriendjes? over wie hebben we 't nu precies Stranger? En zoals Havoc al zei, mocht ik er toch niet gelijk bovenop springen, dan doet Havoc en/of MUUS dat wel.
Bosbeetle is de enige naam die me nog te binnen schiet, maar dat komt omdat ik topics van jullie had al heb aangeleerd stelselmatig te negeren. Die ene keer per maand dat ik per ongeluk iets als een GPD aanklik daarentegen, zijn alle posts tegen 'de nieuwe 'regels''.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:45:34 #27
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26711945
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:42 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Jullie lezen alle drie het hele forum en verdelen dus geen taken onderling? Wat is dan uberhaupt het nut van drie moderators?
2 stuk laat ik ff aan Ruis over.

Maar het komt puur op online tijden aan. Ruis en ik werken bv overdag en hebben af en toe wel tijd om te kijken maar niet continu. 's avonds heb je een betere bezetting.
pi_26712043
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:45 schreef Havoc het volgende:

[..]

2 stuk laat ik ff aan Ruis over.

Maar het komt puur op online tijden aan. Ruis en ik werken bv overdag en hebben af en toe wel tijd om te kijken maar niet continu. 's avonds heb je een betere bezetting.
Maar jullie lezen dus wel alle drie alle reacties? Pff, lijkt me niet alleen zo goed als onmogelijk, maar ook nog eens geen fijne taak om aan te gaan zitten.

Verder zou ik graag van jou een reactie hebben op mijn vorige vraag of dit een proefballonnetje is voor de rest van het forum?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:48:03 #29
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26712046
Wanneer wordt het grote Fok! regelboek in PDF formaat uitgegeven? Een complete verzameling van al de regeltjes die er tot doen.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:49:15 #30
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26712079
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:42 schreef Stranger het volgende:

[..]

verschillende online tijden misschien?
quote:
En nog een vraag Ruis: Je bent zelf jarenlang een baggeraar geweest, totdat sommige mensen je om de een of andere onbegrijpelijke reden ineens niet meer zo beoordeelden en je mod maakte. Denk je dat je, als je baggeren niet werd getolereerd, was gebleven op het forum? Of was je dan weggegaan en nooit zo'n 'rolmodel' geworden?
sorry, ik moet hier toch even een "vroegah" verhaal bij maken, "in mijn tijd" werd er namelijk
totaal anders gebaggerd, en werden er ook dingen getolereerd, die tegenwoordig niet meer kunnen,
puur door de groei die Fok! heeft meegemaakt, en andersom ook, nu blijven er topics
open die eerder gewoonweg als banwaardig werden gezien.

Fok! verandert gewoon, users ook, blijkbaar, als ik nu als newbie op Fok!, en in ONZ in
het bijzonder, zou komen, ben ik bang dat ik niet lang zou blijven, gewoon vanwege
de harde sfeer die er hangt.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:49:21 #31
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26712084
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:47 schreef Stranger het volgende:

[..]

Maar jullie lezen dus wel alle drie alle reacties? Pff, lijkt me niet alleen zo goed als onmogelijk, maar ook nog eens geen fijne taak om aan te gaan zitten.

Verder zou ik graag van jou een reactie hebben op mijn vorige vraag of dit een proefballonnetje is voor de rest van het forum?
Nope geen proefballontje. Initiatief ligt compleet bij ons en is na goedkeuring ingevoerd. Mocht het werken dan zou het best mogelijk op de rest van het forum doorgevoerd kunnen worden.

Ik denk dat je bij de bron moet beginnen van de bagger en dat is en blijft gewoon onzin.
pi_26712212
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:49 schreef Havoc het volgende:

[..]

Nope geen proefballontje. Initiatief ligt compleet bij ons en is na goedkeuring ingevoerd. Mocht het werken dan zou het best mogelijk op de rest van het forum doorgevoerd kunnen worden.

Ik denk dat je bij de bron moet beginnen van de bagger en dat is en blijft gewoon onzin.
Maar is de bagger, die ik echt veel meer zie op andere subfora, niet juist begonnen bij de vorige hervorming van ONZ, waarbij alle postopkrikkers/baggeraars verdwenen uit onz en andere topics zochten om in te spammen/baggeren? Natuurlijk is het in ONZ niet fijn deze zooi te hebben, maar het centraliseert het wel een beetje. (hmmz nu is dit geen ONZ-FB meer, maar gewoon FB, natuurlijk willen jullie gewoon het beste voor jullie subforum)
pi_26712232
Wat leuk!
Een mod die zegt wat er wel kan( dus niet baggeren), en wat doen de mods van ONZ:

JA!
WAT HIJ ZEGT!

Maar dat is natuurlijk totaal nodig, en het is om het topic hoog te houden, en BLABLBALB.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:54:32 #34
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26712263
Ik kan niet anders dan concluderen dat de mods van de andere fora dat voor hun eigen verantwoording moeten nemen. Onzin is geen vergaarbak van wat niet in andere fora wenselijk is. Dat is nooit de bedoeling van Onzin geweest en dient het dus ook niet te zijn.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:54:41 #35
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26712269
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:53 schreef Stranger het volgende:

[..]

Maar is de bagger, die ik echt veel meer zie op andere subfora, niet juist begonnen bij de vorige hervorming van ONZ, waarbij alle postopkrikkers/baggeraars verdwenen uit onz en andere topics zochten om in te spammen/baggeren? Natuurlijk is het in ONZ niet fijn deze zooi te hebben, maar het centraliseert het wel een beetje. (hmmz nu is dit geen ONZ-FB meer, maar gewoon FB, natuurlijk willen jullie gewoon het beste voor jullie subforum)
In welke subfora (m.u.v. OUD) zie jij dan bagger?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:55:17 #36
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26712292
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat leuk!
Een mod die zegt wat er wel kan( dus niet baggeren), en wat doen de mods van ONZ:

JA!
WAT HIJ ZEGT!

Maar dat is natuurlijk totaal nodig, en het is om het topic hoog te houden, en BLABLBALB.
probeer het nu nog eens, met fatsoenlijke quotes en volzinnen?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:55:29 #37
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26712299
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:53 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat leuk!

JA!
WAT HIJ ZEGT!

Daarmee aangevend dat ze het eens met het geposte zijn en dus volledig als mod er achter staan.

Dat is iets anders als bagger.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:55:44 #38
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26712305
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:54 schreef BrauN het volgende:

[..]

WGR, net nog.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:55:53 #39
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26712312
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:54 schreef Havoc het volgende:

Dat is nooit de bedoeling van Onzin geweest en dient het dus ook niet te zijn.
Mag ik vragen wat wel de bedoeling is? Zo heb ik me altijd al afgevraagd waarom dit forum onderdeel niet "Hoogstaande kwaliteitstopics" heet.
pi_26712335
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:55 schreef Havoc het volgende:

[..]

Daarmee aangevend dat ze het eens met het geposte zijn en dus volledig als mod er achter staan.

Dat is iets anders als bagger.
Hmmz, ik snap het, en wat nou als er eentje het niet mee eens zou zijn? Enne ruis is het er niet mee eens ofzo?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:57:19 #41
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26712361
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:56 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Hmmz, ik snap het, en wat nou als er eentje het niet mee eens zou zijn? Enne ruis is het er niet mee eens ofzo?
Dan was het nooit gepost. Maar het is bedoeld om naar de users uit te dragen dat dit een eensgezind besluit is geweest.
pi_26712369
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:54 schreef BrauN het volgende:

[..]

Lees jij eens de eerste reacties van een gemiddeld topic in GC of KLB? Allemaal fipo- en bashgedrag. Of R&P, waar de eerste reacties bijna verplicht negatief tegenover de TS moeten zijn? Of alle slowchat en opkrik in dingen als associatiespelletjes. Maar dit is geen ONZ-FB meer, en ik wil geen waarschuwing krijgen wegens offtopic
pi_26712382
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:55 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat wel de bedoeling is? Zo heb ik me altijd al afgevraagd waarom dit forum onderdeel niet "Hoogstaande kwaliteitstopics" heet.
Precies. Wat is de norm?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:58:29 #44
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26712400
quote:

[..]

ik zie anders ook nergens "voor al uw Bier-, bagger-, vrouwen-poepen-niet- en Alberto-checkt-de-park-Topics" staan.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 22:59:34 #45
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_26712437
quote:

[..]

Het is afgeleid van Geld voor je Leven van Veronica wat eigenlijk bedoeld was als een 'Hoe is het nu met die en die uit BigBrother 1' Dus hebben ze er Onzin voor je Leven van gemaakt. Als zijnde wees hier niet serieus over het geposte, als het maar grappig is.
pi_26712528
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:58 schreef Ruis het volgende:

[..]

ik zie anders ook nergens "voor al uw Bier-, bagger-, vrouwen-poepen-niet- en Alberto-checkt-de-park-Topics" staan.
Beter dan dat dat in de andere fora wordt gespamd toch?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:02:17 #47
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_26712529
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:58 schreef Ruis het volgende:

Ja, ik ben ook geen fan van deze topics. Echter je moet wel begrijpen de naam Onzin staat voor gekakel, gekkenpraat, geklets, etc. en niet bijvoorbeeld voor humor. Wat hier nog wel eens gedacht wordt, of voor hoge kwaliteit topics. Echter sommige moderators denken wel dat het deze betekenis heeft. Het is simpelweg vragen om bagger posts, en ook al zal je honderd regels op stellen dit zal er echt geen eind aan maken.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:02:30 #48
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26712536
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:59 schreef Havoc het volgende:

[..]

Het is afgeleid van Geld voor je Leven van Veronica wat eigenlijk bedoeld was als een 'Hoe is het nu met die en die uit BigBrother 1' Dus hebben ze er Onzin voor je Leven van gemaakt. Als zijnde wees hier niet serieus over het geposte, als het maar grappig is.
I did not know that..

b.t.w waar blijft Bupatih/Pool/wie dan ook met die geniale topic titel?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:03:20 #49
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_26712562
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:02 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Beter dan dat dat in de andere fora wordt gespamd toch?
nee, beter dat het gewoon niet gepost word.
pi_26712609
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:03 schreef Ruis het volgende:

[..]

nee, beter dat het gewoon niet gepost word.
Bagger=Onzin
Dus wat ik voorstel is het volgende.
Verander de naam naar "Humor voor je Leven" en de korte naam "HUM".
What d'ya say?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')