quote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Havoc het volgende:
Voor het algemene antwoord waarom het topic dicht was kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
a. het was een kuttopic
b. uw IQ is ontoereikend om ook maar iets zinnigs uit uw toetsenbord te laten vloeien
c. Ik mag je niet
d. Ruis mag je niet
e. MUUS of Kasta mag je niet
f. Knut mag je niet, maar dat telt niet meer
g. een van de hulppausen mag je niet
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:01 schreef Havoc het volgende:
Veranderingen op Onzin met ingang van NU.
Er wordt veel gebaggerd, te veel.
Dus overal in elk topic maar even gaan reageren met een post die totaal niet op het topic slaat
is gewoon opzouten. Hetzelfde geldt trouwens voor in het Feedback topic van Onzin.
Kappen met die bagger of je hebt een weekban.
Er wordt gebashed, te veel.
En met bashen is dat zowel userbashing als allochtonen. Bashen is ook een weekban.
Altijd gebeurt het weer dat als er een user op Fok!onzin komt die net buiten de boot valt die persoon meer dan 20 man over zich heen krijgt en moet proberen zich staande te houden. Dat is als ontgroening 1 topic lang leuk, daarna niet meer.
Offtopic gepost met doel een topic om zeep te helpen.
Vanaf heden doe je dat maar 1 keer want je bent meteen een week met verlof, oftewel weekban. Je hoeft niet te reageren als je niets te vertellen hebt. Af en toe hebben wij het idee dat er post junks zijn die zich totaal niet kunnen beheersen. Gaan we dus ook maatregelen tegen nemen door je gewoon een week lang van onzin af te tiefen, misschien dat je dan even kan afkicken.
Slowchatten is vanaf heden niet zonder meer toegestaan. Als wij in de gaten krijgen dat er moedwillig topics om zeep worden geholpen door slowchat dan gaat dit ook een weekban opleveren. 'The art of slowchat', denken sommigen als ze aan het posten slaan, domme lul topics waar het vaak niet verder gaat dan 'heej biertje' en 'hebbie nog geneukt?' Als je wil slowchatten doe dat dan niet in andermans topic maar probeer het centraal te houden in 1 topic.
Er zit blijkbaar totaal geen creativiteit meer in Onzin, een paar uitzonderingen daargelaten. Topics met 1 regeltje is gewoon niet leuk, is in onze ogen bagger en dus niet wenselijk. Probeer maar eens iets moois van een topic te maken in plaats van je hersenen dusdanig kort te gebruiken dat je niet verder komt als 1 regel die nergens op slaan. Daar gaan dus ook gewoon slotjes op. blijf je dat soort dingen doen, sja weekje wieberen maar weer hè. Bedenk eens iets waar iedereen aan mee kan doen en waar je een topic mee kunt vullen.
Je zult nu wel denken dat je dus heel snel gebanned wordt als je iets fout doet.
Nee niet echt want we gaan je wel waarschuwen. Verder gaan we in bovenstaande gevallen in eerste instantie gewoon deleten, mass deleten...
Ga dus niet in Feedback Onzin lopen janken dat je een post kwijt bent. Deleten doen we alleen maar als het troep is. Ga je dat wel doen dan is dat ook weer een weekban.
Zorg dat je niet bij de gebanden zit mensen. na die week ban heb je namelijk een proeftijd en als je die al niet doorkomt dan ben je dus een maand weg.....
Dus gaan we iets anders proberen.
We gaan kijken of jullie bereid zijn je intellect te gebruiken en wat briljante topics op je naam gaan zetten. We gaan nog in overleg met anderen om te kijken of we daar ook prijzen aan kunnen verbinden. Ik noem als voorbeeld een tagje achter je naam.
We gaan dus gewoon een beloningssysteem hanteren, ben je goed bezig dan kun je iets winnen. Ben je slecht bezig dan win je ban, na ban, na ban, na ban.
In ieder geval gaan de nieuwe regels vanaf heden in.
Je krijgt vanaf nu nog maar 1 keer een waarschuwing, luister je niet dan krijg je een ban. Makkelijker kunnen we het niet maken, wel leuker.
Drie mods die géén uitzonderingen maken voor persoonlijke favorieten? Die niet onder de pussywhip van yvonne zitten? Consequente mods die alles totaal objectief beoordelen. Want in zo'n streng beleid werkt inconsequentie natuurlijk alleen maar averechts.quote:
Ik ben ook benieuwd hoe dat nieuwe beleid uitgevoerd gaat worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Drie mods die géén uitzonderingen maken voor persoonlijke favorieten? Die niet onder de pussywhip van yvonne zitten? Consequente mods die alles totaal objectief beoordelen. Want in zo'n streng beleid werkt inconsequentie natuurlijk alleen maar averechts.
Nou, trek je grapjurk maar alvast aan, want dit is toch zeker een lachertje.
Wat is er mis met bookmarks?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:25 schreef SlimShady het volgende:
Ok. Gelezen en begrepen.
tvp's mogen dus ook niet..?
nou, kom dan eens met de pluspunten van een [tvp]?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Zal ik alle redenen/nadelen op een rijtje zetten of geef je gewoon antwoord?
Ik blijf natuurlijk gewoon antwoord geven. Maar het lijstje hoef je niet te posten hoor. Ik snap ook wel dat een tvp meer gewenst is. Maar als er een leuk topic is en de eerste 20 posts zijn tvp's dan is het topic om zeep.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Zal ik alle redenen/nadelen op een rijtje zetten of geef je gewoon antwoord?
Stickies zijn tof.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:30 schreef CartWOman het volgende:
Hoog inzetten. Smart.
"Komt ie dan he"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:29 schreef Ruis het volgende:
[..]
nou, kom dan eens met de pluspunten van een [tvp]?
MUUS gaat langzaam het hele forum bij langs, eerst was B&H/US aan de beurt, nu ONZ.. dus als je ffkes geduld hebt.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:32 schreef Stranger het volgende:
Nog een vraagje? is dit in overleg met de rest van het forum gebeurd, of alleen met ONZ? Ik zou nl heel graag hebben dat deze regels op heel het forum ingevoerd worden (mits consequent). Het probleem van verbaggering en bashen is daar namelijk veel groter, ik vind onzin vaak het 'ontopicste' forum.
Ik zeg alvast dat dit dé grap van 2005 op Fok! is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Drie mods die géén uitzonderingen maken voor persoonlijke favorieten? Die niet onder de pussywhip van yvonne zitten? Consequente mods die alles totaal objectief beoordelen. Want in zo'n streng beleid werkt inconsequentie natuurlijk alleen maar averechts.
Nou, trek je grapjurk maar alvast aan, want dit is toch zeker een lachertje.
ow ja, die 4 dagen van jou, dat was idd in 2004 hè.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:35 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ik zeg alvast dat dit dé grap van 2005 op Fok! is.![]()
Wow, een direct antwoord, en zo ontzettend onverwacht. Hoe ga jij je baggervriendjes eigenlijk beoordelen Ruis? Volledig via nieuwe regels, of buig je ze toch een beetje voor hen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
MUUS gaat langzaam het hele forum bij langs, eerst was B&H/US aan de beurt, nu ONZ.. dus als je ffkes geduld hebt.
Ik denk niet dat Ruis dat zal doen. En ach al doet hij het wel, MUUS en ik dan zeker niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wow, een direct antwoord, en zo ontzettend onverwacht. Hoe ga jij je baggervriendjes eigenlijk beoordelen Ruis? Volledig via nieuwe regels, of buig je ze toch een beetje voor hen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:36 schreef Ruis het volgende:
[..]
ow ja, die 4 dagen van jou, dat was idd in 2004 hè.
Dat kost je dus bij deze een weekban klungel.quote:Er wordt gebashed, te veel.
En met bashen is dat zowel userbashing als allochtonen. Bashen is ook een weekban.
Altijd gebeurt het weer dat als er een user op Fok!onzin komt die net buiten de boot valt die persoon meer dan 20 man over zich heen krijgt en moet proberen zich staande te houden. Dat is als ontgroening 1 topic lang leuk, daarna niet meer.
Baggervriendjes? over wie hebben we 't nu precies Stranger? En zoals Havoc al zei, mocht ik er toch niet gelijk bovenop springen, dan doet Havoc en/of MUUS dat wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wow, een direct antwoord, en zo ontzettend onverwacht. Hoe ga jij je baggervriendjes eigenlijk beoordelen Ruis? Volledig via nieuwe regels, of buig je ze toch een beetje voor hen?
god, je bent t selectieve lezen quoten nog niet verleerd hè..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:39 schreef Anguisy het volgende:
[..]
[..]
Dat kost je dus bij deze een weekban klungel.![]()
De inconsequentie slaat NU al toe.![]()
quote:Je zult nu wel denken dat je dus heel snel gebanned wordt als je iets fout doet.
Nee niet echt want we gaan je wel waarschuwen. Verder gaan we in bovenstaande gevallen in eerste instantie gewoon deleten, mass deleten...
Ik ben benieuwd. Jullie lezen alle drie het hele forum en verdelen dus geen taken onderling? Wat is dan uberhaupt het nut van drie moderators?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:38 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ruis dat zal doen. En ach al doet hij het wel, MUUS en ik dan zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |