BE wilt dit soort topics nietquote:Op maandag 2 mei 2005 12:07 schreef Dark_Killah het volgende:
=> KLU
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
Mag ik em ook verbouwen? Hij maakt altijd van die stronttopics aan.
de roes waarin je raakt als 20 man op je intrappen is vele malen heftiger dan welke drug ookquote:Op maandag 2 mei 2005 12:09 schreef tonks het volgende:
WIl je dat zelf ook mikey
ik heb al heel lang geen islamtopic meer aangemaaktquote:Op maandag 2 mei 2005 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
Gewoon z'n handjes een beetje verbouwenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
spijkerpistool + schedel doet ook wonderenquote:
Maakt niet uit, dat is geen excuus! Je zal boeten voor wat je in het verleden hebt gedaan jongeman!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb al heel lang geen islamtopic meer aangemaakt
ja maar ik had begrepen dat wanneer je met een 9 jarig meisje huwt je het tot profeet kan schoppen...quote:Op maandag 2 mei 2005 12:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat is geen excuus! Je zal boeten voor wat je in het verleden hebt gedaan jongeman!
Ja, jij weet nooit beter, dat weten wij wel beter.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja maar ik had begrepen dat wanneer je met een 9 jarig meisje huwt je het tot profeet kan schoppen...
dus ik wist niet beter
die's eeeeh 14 ofzoquote:Op maandag 2 mei 2005 12:20 schreef rihago het volgende:
heb je het nou over brechtje?
idd, alhoewel... grensgevalletje hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |