Open er een topic overquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:42 schreef Janetje het volgende:ik zal toch verdomd zijn als mijn topic met één reactie ten onder gaat...
Het is wel een leuk idee hoor Janetje , maar je geeft misschien iets teveel criteria voor het gros van de users .quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:42 schreef Janetje het volgende:ik zal toch verdomd zijn als mijn topic met één reactie ten onder gaat...
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:50 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Het is wel een leuk idee hoor Janetje , maar je geeft misschien iets teveel criteria voor het gros van de users .
Ik zou graag een leuk gifje willen maken , maar heb hier op mijn werk niet de juiste gif-makers ...
ik begin er thuis aan
gif animators zijn er zat gratis te vindenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:50 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Het is wel een leuk idee hoor Janetje , maar je geeft misschien iets teveel criteria voor het gros van de users .
Ik zou graag een leuk gifje willen maken , maar heb hier op mijn werk niet de juiste gif-makers ...
ik begin er thuis aan
je hebt helemaal gelijk , maar ze beginnen hier al snel te zeuren als ik van alles op mijn computer installeer , ze schijnen hier van me te verwachten dat ik echt daadwerkelijk werk afleverquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
gif animators zijn er zat gratis te vinden
voor foto's zie fotoboeken
en tja dat verhaaltje, der moet ook nog wel een beetje creativiteit in zitten he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |