quote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef Havoc het volgende:
Voor het algemene antwoord waarom het topic dicht was kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
a. het was een kuttopic
b. uw IQ is ontoereikend om ook maar iets zinnigs uit uw toetsenbord te laten vloeien
c. Ik mag je niet
d. Ruis mag je niet
e. Knut mag je niet
f. een van de hulppausen mag je niet
quote:
Nou, die was me een partij verrassend!quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]Het ging toch eigenlijk alleen om de titel
Deze is heel wat creatiever dan jouw slaadje bla
En mijn OP is informatiever
Goed idee, ik zal je dus niet mailen als ik tips nodig heb. Ik stel ook voor dat jij mij niet mailt op het niet bestaande Karboenkeltje@fok.nl en dan komt het helemaal goed met onze non-communicatie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:19 schreef Bupatih het volgende:
Voor vragen kun je me niet mailen at Bupatih@fok.nl, want dat bestaat helemaal niet !!!!![]()
![]()
Verrassingquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Nou, die was me een partij verrassend!
Ja. en ook zo waar.
Langolier was de volgende toch ?
Maar waar moet ik dan naartoe mailen als ik te klagen heb over onze makker Pepijn?quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:23 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal je dus niet mailen als ik tips nodig heb. Ik stel ook voor dat jij mij niet mailt op het niet bestaande Karboenkeltje@fok.nl en dan komt het helemaal goed met onze non-communicatie.
[hulpmod]quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:24 schreef Etui het volgende:
Het is 'hartstikke'.
Slechte hulpmodquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[hulpmod]
Que?
[/hulpmod]
Je hebt gelijk hoor. Maar waar staat het fout?
In een topic van mij dat gesloten is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[hulpmod]
Que?
[/hulpmod]
Je hebt gelijk hoor. Maar waar staat het fout?
Ik vergeef het je hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:28 schreef Knut het volgende:
[..]
Slechte hulpmod
Ik maakte een typo in een slotpost
Ksst. Ga slotjes zettenquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:28 schreef Knut het volgende:
[..]
Slechte hulpmod
Ik maakte een typo in een slotpost
*aai over de bol geeft*quote:
Jottem, ik ga mijn denkhoed alvast oppoetsen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:23 schreef Knut het volgende:
Langolier was de volgende toch ?
Is het niet 'spijbelen van of tijdens'? Spijbelen onder klinkt gewoon verkeerd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:30 schreef Bupatih het volgende:
Knut heeft vaak gespijbeld onder Nederlands.
Daar vraag je me wat.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is het niet 'spijbelen van of tijdens'? Spijbelen onder klinkt gewoon verkeerd.
Dan is Knut een slechte mod. Zijn frustraties afreageren op forummers door slotjes te gaan zetten. Ik plaag Knut niet. Knut zette trouwens slotjes voor ik iets zei over zijn spelfouten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*aai over de bol geeft*
Het is Knut maar. Knut heeft soms moeite met woordjes.
Knut heeft vaak gespijbeld onder Nederlands.
Daar mag je Knut niet mee plagen. Knut wordt dan boos.
Knut gaat dan meer slotjes zetten.
Ga nou maar weer fijn verder spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |