quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mag ik wel zomaar gokken eigenlijk?
DaisyDuke +1quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:04 schreef DaisyDuke het volgende:
How Am I Supposed To Live Without You - Michael Bolton
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:16 schreef Neleos het volgende:
Gok: Creedence Clearwater Revival.
quote:
Plus Magic Band bedoel je dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:26 schreef bigshadow het volgende:
Misschien Captain Beefheart ???
...maar ook weer te makkelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:33 schreef peaceman het volgende:
Camel? is een logische associatie....
quote:helped forge the connection between rock and country, and with their 1969 debut album,
, they virtually invented the blueprint for country-rock. Though the band's glory days were brief, they left behind a small body of work that proved vastly influential both in rock and country.
reunited later in the '70s, albeit without their founding members
and
, and continued performing and recording in a variety of incarnations into the '80s.
Hebbesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat zijn The Flying Burrito Brothers
De eerste twee zijn goed. De derde die je noemt is de titel van het album waar deze hits vanaf komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:55 schreef Neleos het volgende:
U Can't Touch This
Pray
Please Hammer. Don't Hurt Him
meer nummers ken ik niet
Have You Seen Her is correct!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Have you seen her?
Of had Coolio die nu gedaan..:?
Please Hammer Don't Hurt 'Em is ook alleen een album heb ik ff snel opgezocht.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:55 schreef Neleos het volgende:
Please Hammer. Don't Hurt Him
meer nummers ken ik niet
Dat zei ik...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Please Hammer Don't Hurt 'Em is ook alleen een album heb ik ff snel opgezocht.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ahja..ik was in de war met C U when I get there..
En dan..de vraag die niemand van newbie verwacht!!!
Wie zijn dit?
[afbeelding]
Je hebt gelijk, ik had het later toegevoegd. Je wordt niet gek!quote:
het newbie/reggaemoment was kort maar krachtig...gelukkig.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:16 schreef GLO het volgende:
Gokje op Steel Pulse
Bien sûrquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:21 schreef DaisyDuke het volgende:
Patricia Kaas?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik voel me hier af en toe net Joop Zoetemelk
Vier goed. Sam & Dave zaten niet op Motown maar op Stax.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:46 schreef ranja het volgende:
Four tops - Reach out I'll be there
Supremes - Baby love
Stevie Wonder - Superstition
Sam & Dave - Soul man
Marvin Gaye - What's going on
Full housequote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:49 schreef Neleos het volgende:
Marvin Gaye – What’s Goin On
The Supremes – Baby Love
The Commodores – Three Times A Lady
Stevie Wonder – Superstition
The Temptations – My Girl
Wat is de bedoeling van dat topic? Je eigen favoriete lied van de dag posten? Waarom posten sommigen er dan meedere op dezelfde dag en overlapt dat dan niet een beetje boel met Wat Luister Je Nu?quote:
Wat precies de bedoeling is moet je aan Thaleia vragen, maar volgens mij kun je daar een nummer posten wat je die dag veel gedraaid hebt of dat typerend is voor die dag.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van dat topic? Je eigen favoriete lied van de dag posten? Waarom posten sommigen er dan meedere op dezelfde dag en overlapt dat dan niet een beetje boel met Wat Luister Je Nu?
Laatst gekeken geweldig filmpje.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:34 schreef Ascaroth het volgende:
Mr. T - Mother
Dat zou zomaar kunnen, geen idee.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
is dat Rosie O'Donnell op die bovenste foto?
Mother. There is no other. So treat her right. Treat her right.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:39 schreef Neleos het volgende:
Laatst gekeken geweldig filmpje.
Het heet eigenlijk Treat Her Right, maar reken het goed.
Ascaroth +1
Lijkt me duidelijk, peaceman + 1.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:46 schreef peaceman het volgende:
Tie your mother down - Queen
Mother - John Lennon
Mother's dream - Candlebox
Mama - Genesis
Mama mia - Abba
Dear mama - 2 pac
Even aan mijn moeder vragen - Bloem
Mama - Heintje
Your mother should know - Beatles
Mother, mother - Tracy Bonham
batrid +1quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:57 schreef bartrid het volgende:
debbie gibson?
Volgens mij was ook mijn eerste die ik voor de volle prijs kocht...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:02 schreef peaceman het volgende:
Out of the blue was de 1e lp die ik kocht van mijn eigen verdiende geld
Ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:32 schreef peaceman het volgende:
Bram 'wijlen' Vemeulen?
Die dusquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter "adem mijn adem" Schaap?
Ja, dat moet 'm zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter "adem mijn adem" Schaap?
Daar staan volgens mij niet zoveel nummers op....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:49 schreef GLO het volgende:
Bob Marley & The Wailers - Live?
Iig zou dan NWNC er bij moeten staanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar staan volgens mij niet zoveel nummers op....
't Was ook een gok, en op cd kan er aardig wat aan de oorspronkelijke tracklist vastgebreid worden...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar staan volgens mij niet zoveel nummers op....
Ik heb die plaat zelf niet, maar herken wel de tracks LUY en RM (#O'CR), maar dan van Natty Dread, dus het moet of een compi of live zijn. Vandaar de gok.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iig zou dan NWNC er bij moeten staan
Uiteraardquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb die plaat zelf niet, maar herken wel de tracks LUY en RM (#O'CR), maar dan van Natty Dread.
Babylon By Bus dan?
Ik hou niet zo van liveplaten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Aanradertje om voor een tientje mee te nemen in de cd-zaak.
Deze ook. Van wie?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar dit is een uitzondering
Haha, dat heb ik met een Beatles-bootleg, 'Live At Shea Stadium' (en in het echt meegemaakt bij de Backstreet Boys). Maar op Get Yer Ya-Ya's Out! is daar geen sprake van. Een meesterlijk album. Weet je wat: koop jij Ya-Ya's, dan ga ik op zoek naar Babylon By Bus (hoewel ik liever Live koop, gezien de reputatie van die plaat).quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Enige live-elpee die ik van de Stones heb is "Got live if you want it" Daar kun je door het gegil van het publiek de muziek nauwelijks meer horen.
Ede Staal iid. Van het prachtige 'Hoogelaand'quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:15 schreef GLO het volgende:
Alweer een Groninger? Ede Staal?
Dealquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:17 schreef GLO het volgende:
Weet je wat: koop jij Ya-Ya's, dan ga ik op zoek naar Babylon By Bus (hoewel ik liever Live koop, gezien de reputatie van die plaat).
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Buckwheat?
Jazeker welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geen idee terwijl ik toch wel een liefhebber van het genre genoemd mag worden. King of Zydeco geldt zeker niet als bijnaam?
Scrutinizer +1quote:The undisputed "King of Zydeco," Clifton Chenier was the first Creole to be presented a Grammy award on national television. Blending the French and Cajun two-steps and waltzes of southwest Louisiana with New Orleans R&B, Texas blues and big band jazz, Chenier created the modern, dance-inspiring, sounds of zydeco. A flamboyant personality, remembered for his gold tooth and the cape and crown that he wore during concerts, Chenier set the standard for all the zydeco players who have followed in his footsteps.
Volgens mij heeft Buckwheat de zydeco van Clifton geleerdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:33 schreef GLO het volgende:
Een mindere collega, gezien Cliftons bijnaam...
Dat zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Buckwheat de zydeco van Clifton geleerd
Zydeco is zeker toffe muziekquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Zydeco is echt te gekke muziek. Je had vroeger in Nederland ook een zydecoband die Jole Blonde heette, erg leuk!
Beide spellingen komen voor maar Jole Blon, Jole Blond of Jole Blonde is een veel gebruikte term in de Zydeco.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:41 schreef GLO het volgende:
[..]
Zydeco is zeker toffe muziek
Jole Blonde (is het niet Jole Blon?) ken ik alleen van naam,
Wel eens iets van gehoord maar Zydeco is bij uitstek muziek die je live moet meemaken.quote:maar ken jij Cochon Bleu, uit Groningen? Die mixen het weliswaar met cajun, maar zijn een briljante liveband.
Da's waar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beide spellingen komen voor maar Jole Blon, Jole Blond of Jole Blonde is een veel gebruikte term in de Zydeco.
Op zich mee eens, maar een plaat als 'Bogalusa Boogie' van Chenier blijf ik toch een momument vinden.quote:Wel eens iets van gehoord maar Zydeco is bij uitstek muziek die je live moet meemaken.
Oeps, jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:51 schreef peaceman het volgende:
Hey GLO volgens mij moet je het punt nog 'officieel' toekennen
Ik ken 'm wel maar hij staat, als zovelen, nog op m'n verlanglijstjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:58 schreef GLO het volgende:
Op zich mee eens, maar een plaat als 'Bogalusa Boogie' van Chenier blijf ik toch een momument vinden.
Oh, dat was om aan te geven dat ik in de verste verte het antwoord niet weetquote:
Touchéquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:07 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, dat was om aan te geven dat ik in de verste verte het antwoord niet weet
En ik ben niet de enige, zo te zien, dus misschien is een zetje van jouw kant wel op zijn plaats
And we have a winnerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Hommy?
1 foutje!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:27 schreef GLO het volgende:
From Her To Eternity
Tender Prey
Murder Ballads
The Good Son
No More Shall We Part
Zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:29 schreef GLO het volgende:
Tender Prey en Murder Ballads omdraaien dan.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:31 schreef peaceman het volgende:
From Her To Eternity
Tender Prey
The Good Son
Murder Ballads
No More Shall We Part
Ja, dan zal dat 'm wel zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:31 schreef peaceman het volgende:
From Her To Eternity
Tender Prey
The Good Son
Murder Ballads
No More Shall We Part
Pure mazzelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:32 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
![]()
Uit 1984, 1988, 1990, 1996 en 2001.
peaceman+1
Tja....quote:
Oei oei....wel jullie festivals bijhouden he....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:43 schreef Berkery het volgende:
Dit is al de zoveelste vraag vanavond waarvan ik denk; 'duh...uh?', de glazige blik moet je er zelf bij verzinnen.
Ja, waar het is weet ik wel, maar ik ken maar twee Hongaarse artiesten, als dat de hint tenminste is: Marcel en Yonderboi. Die gok ik dan dus maar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja....![]()
Het is een festival in Hongarije....haha gelijk maar een hint erbij dus...![]()
Je hebt me niet teleurgesteld sack.. de 4e was Sean Paul (Jamaica) trouwensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Good Charlotte
The Game
Toy Dolls en nog iemand
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Pinkpop?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:09 schreef GLO het volgende:
Dance Valley?
Dat is 'm ja!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:18 schreef bukgeit het volgende:
Elvis Costello?
Dus ook bands, want dan kom je idd zo rond 1989, 1990 uit. Afijn, te laat nu.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:19 schreef DaisyDuke het volgende:
De 150ste artiest speelde op de editie van '89.
Foto!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:24 schreef bukgeit het volgende:
Offtopic: de Peter Pan Speedrock-prijsvraag (dertig topics geleden een vraag over gesteld) is gewonnen door een vriend van mij. De hoofdprijs was een auto voorzien van special Peter Pan Speedrock-paint.
Dit mag ook wel wat minder.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:46 schreef peaceman het volgende:
goed voor je topografie deze vraag haha
venlo?
1e 2 zijn goed:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:54 schreef ranja het volgende:
George Baker
Golden earring(s)
Cuby + blizzards
Q'65
Shocking Blue en Focus?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:54 schreef ranja het volgende:
George Baker
Golden earring(s)
Cuby + blizzards
Q'65
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:54 schreef GLO het volgende:
Golden Earring
George Baker Selection
Opus
De Dream
Kun je nagaan hoe vaak ze er al hebben gestaanquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:03 schreef bukgeit het volgende:
Mick Jagger
Zo zielig voor Janquote:Ex-Wailer Peter Tosh is bij het publiek vooral bekend vanwege zijn duet per Mick Jagger. De zingende helft van de Glimmer Twins is zelfs aanwezig en beklimt de trap naar het podium wanneer de eerste tonen van Don’t Look Back weerklinken, maar bedenkt zich dan en gaat backstage een balletje trappen met de roadies. Jagger weigerde op te treden omdat de ontvangst hem niet beviel. Een regelrechte afknapper voor organisator Smeets, die een paar weken nodig had om bij te komen van de klap.
(Bron: 25 jaar Pinkpop)
Wat de stunt had moeten worden, werd voor Jan Smeets (en vele anderen) een regelrechte afknapper. ‘Het zal nog wel een paar weken duren voordat ik het voorval uit mijn hoofd kan zetten,’ aldus de poporganisator. Maandagavond kon hij de emoties niet bedwingen. Voor Jan Smeets eindigde het 10de Pinkpop met dik betraande ogen en een stem waarmee hij slechts nog piepgeluidjes kon produceren...
(Bron: De Limburger 06-06-1979)
ok dat is natuurlijk behoorlijk subjectiefquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:03 schreef GLO het volgende:
de beroemdste artiest
Denk dat je met Mick Jagger toch niet echt mis kan zitten in combinatie met PP natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:10 schreef ranja het volgende:
[..]
ok dat is natuurlijk behoorlijk subjectief
Inderdaad. Wie is de beroemdste vriend van Ad Visser?quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:10 schreef ranja het volgende:
[..]
ok dat is natuurlijk behoorlijk subjectief
Nou ja, als je alleen kijkt naar wie er niet op het podium hebben gestaan maar wel rond gelopen kan het wel kloppen jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Denk dat je met Mick Jagger toch niet echt mis kan zitten
Is die vraag voor een punt? Dan gok ik op neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |