Ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:32 schreef peaceman het volgende:
Bram 'wijlen' Vemeulen?
Die dusquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter "adem mijn adem" Schaap?
Ja, dat moet 'm zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter "adem mijn adem" Schaap?
Daar staan volgens mij niet zoveel nummers op....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:49 schreef GLO het volgende:
Bob Marley & The Wailers - Live?
Iig zou dan NWNC er bij moeten staanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar staan volgens mij niet zoveel nummers op....
't Was ook een gok, en op cd kan er aardig wat aan de oorspronkelijke tracklist vastgebreid worden...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar staan volgens mij niet zoveel nummers op....
Ik heb die plaat zelf niet, maar herken wel de tracks LUY en RM (#O'CR), maar dan van Natty Dread, dus het moet of een compi of live zijn. Vandaar de gok.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iig zou dan NWNC er bij moeten staan
Uiteraardquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb die plaat zelf niet, maar herken wel de tracks LUY en RM (#O'CR), maar dan van Natty Dread.
Babylon By Bus dan?
Ik hou niet zo van liveplaten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Aanradertje om voor een tientje mee te nemen in de cd-zaak.
Deze ook. Van wie?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar dit is een uitzondering
Haha, dat heb ik met een Beatles-bootleg, 'Live At Shea Stadium' (en in het echt meegemaakt bij de Backstreet Boys). Maar op Get Yer Ya-Ya's Out! is daar geen sprake van. Een meesterlijk album. Weet je wat: koop jij Ya-Ya's, dan ga ik op zoek naar Babylon By Bus (hoewel ik liever Live koop, gezien de reputatie van die plaat).quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Enige live-elpee die ik van de Stones heb is "Got live if you want it" Daar kun je door het gegil van het publiek de muziek nauwelijks meer horen.
Ede Staal iid. Van het prachtige 'Hoogelaand'quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:15 schreef GLO het volgende:
Alweer een Groninger? Ede Staal?
Dealquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:17 schreef GLO het volgende:
Weet je wat: koop jij Ya-Ya's, dan ga ik op zoek naar Babylon By Bus (hoewel ik liever Live koop, gezien de reputatie van die plaat).
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Buckwheat?
Jazeker welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geen idee terwijl ik toch wel een liefhebber van het genre genoemd mag worden. King of Zydeco geldt zeker niet als bijnaam?
Scrutinizer +1quote:The undisputed "King of Zydeco," Clifton Chenier was the first Creole to be presented a Grammy award on national television. Blending the French and Cajun two-steps and waltzes of southwest Louisiana with New Orleans R&B, Texas blues and big band jazz, Chenier created the modern, dance-inspiring, sounds of zydeco. A flamboyant personality, remembered for his gold tooth and the cape and crown that he wore during concerts, Chenier set the standard for all the zydeco players who have followed in his footsteps.
Volgens mij heeft Buckwheat de zydeco van Clifton geleerdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:33 schreef GLO het volgende:
Een mindere collega, gezien Cliftons bijnaam...
Dat zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Buckwheat de zydeco van Clifton geleerd
Zydeco is zeker toffe muziekquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Zydeco is echt te gekke muziek. Je had vroeger in Nederland ook een zydecoband die Jole Blonde heette, erg leuk!
Beide spellingen komen voor maar Jole Blon, Jole Blond of Jole Blonde is een veel gebruikte term in de Zydeco.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:41 schreef GLO het volgende:
[..]
Zydeco is zeker toffe muziek
Jole Blonde (is het niet Jole Blon?) ken ik alleen van naam,
Wel eens iets van gehoord maar Zydeco is bij uitstek muziek die je live moet meemaken.quote:maar ken jij Cochon Bleu, uit Groningen? Die mixen het weliswaar met cajun, maar zijn een briljante liveband.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |