Wat is de bedoeling van dat topic? Je eigen favoriete lied van de dag posten? Waarom posten sommigen er dan meedere op dezelfde dag en overlapt dat dan niet een beetje boel met Wat Luister Je Nu?quote:
Wat precies de bedoeling is moet je aan Thaleia vragen, maar volgens mij kun je daar een nummer posten wat je die dag veel gedraaid hebt of dat typerend is voor die dag.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van dat topic? Je eigen favoriete lied van de dag posten? Waarom posten sommigen er dan meedere op dezelfde dag en overlapt dat dan niet een beetje boel met Wat Luister Je Nu?
Laatst gekeken geweldig filmpje.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:34 schreef Ascaroth het volgende:
Mr. T - Mother
Dat zou zomaar kunnen, geen idee.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
is dat Rosie O'Donnell op die bovenste foto?
Mother. There is no other. So treat her right. Treat her right.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:39 schreef Neleos het volgende:
Laatst gekeken geweldig filmpje.
Het heet eigenlijk Treat Her Right, maar reken het goed.
Ascaroth +1
Lijkt me duidelijk, peaceman + 1.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:46 schreef peaceman het volgende:
Tie your mother down - Queen
Mother - John Lennon
Mother's dream - Candlebox
Mama - Genesis
Mama mia - Abba
Dear mama - 2 pac
Even aan mijn moeder vragen - Bloem
Mama - Heintje
Your mother should know - Beatles
Mother, mother - Tracy Bonham
batrid +1quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:57 schreef bartrid het volgende:
debbie gibson?
Volgens mij was ook mijn eerste die ik voor de volle prijs kocht...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:02 schreef peaceman het volgende:
Out of the blue was de 1e lp die ik kocht van mijn eigen verdiende geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |