Da's waar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beide spellingen komen voor maar Jole Blon, Jole Blond of Jole Blonde is een veel gebruikte term in de Zydeco.
Op zich mee eens, maar een plaat als 'Bogalusa Boogie' van Chenier blijf ik toch een momument vinden.quote:Wel eens iets van gehoord maar Zydeco is bij uitstek muziek die je live moet meemaken.
Oeps, jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:51 schreef peaceman het volgende:
Hey GLO volgens mij moet je het punt nog 'officieel' toekennen
Ik ken 'm wel maar hij staat, als zovelen, nog op m'n verlanglijstjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:58 schreef GLO het volgende:
Op zich mee eens, maar een plaat als 'Bogalusa Boogie' van Chenier blijf ik toch een momument vinden.
Oh, dat was om aan te geven dat ik in de verste verte het antwoord niet weetquote:
Touchéquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:07 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, dat was om aan te geven dat ik in de verste verte het antwoord niet weet
En ik ben niet de enige, zo te zien, dus misschien is een zetje van jouw kant wel op zijn plaats
And we have a winnerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Hommy?
1 foutje!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:27 schreef GLO het volgende:
From Her To Eternity
Tender Prey
Murder Ballads
The Good Son
No More Shall We Part
Zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:29 schreef GLO het volgende:
Tender Prey en Murder Ballads omdraaien dan.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:31 schreef peaceman het volgende:
From Her To Eternity
Tender Prey
The Good Son
Murder Ballads
No More Shall We Part
Ja, dan zal dat 'm wel zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:31 schreef peaceman het volgende:
From Her To Eternity
Tender Prey
The Good Son
Murder Ballads
No More Shall We Part
Pure mazzelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:32 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
![]()
Uit 1984, 1988, 1990, 1996 en 2001.
peaceman+1
Tja....quote:
Oei oei....wel jullie festivals bijhouden he....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:43 schreef Berkery het volgende:
Dit is al de zoveelste vraag vanavond waarvan ik denk; 'duh...uh?', de glazige blik moet je er zelf bij verzinnen.
Ja, waar het is weet ik wel, maar ik ken maar twee Hongaarse artiesten, als dat de hint tenminste is: Marcel en Yonderboi. Die gok ik dan dus maar.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja....![]()
Het is een festival in Hongarije....haha gelijk maar een hint erbij dus...![]()
Je hebt me niet teleurgesteld sack.. de 4e was Sean Paul (Jamaica) trouwensquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Good Charlotte
The Game
Toy Dolls en nog iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |