Milord van Corry Brokken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:04 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nou.. volgens een lijstje dat ik heb, hebben maar zestien platen langer dan acht weken op 1 gestaan, al lees ik niets over zestien weken. Welke plaat is dat?
Vanaf de Top 40 dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ah, een prehistorische hit. Mijn lijstje loopt vanaf 1965.
Ben waarschijnlijk de enige die dit niet weet Belsen maar waar is "bij ons"?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:00 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat vond ik echt een heel naar stelletje bij elkaar.
Die zijn ooit bij ons komen optreden. Ze kijken je niet aan, duiken meteen de kleedkamer in, moesten hun eigen PA-set meenemen lees huren (die overigens ook nog eens precies identiek was aan de PA die we hadden staan), liepen alleen maar te griepen en kwamen vervolgens het podium op: "Oh, wat zijn we blij dat we hier mogen spelen!" Stelletje eikels.
Nee je bent niet de enige....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:15 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ben waarschijnlijk de enige die dit niet weet Belsen maar waar is "bij ons"?![]()
Heel goed Newbiedoobiedoo!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Iggy Pop
Superknap Sack Blabbath.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jamiroquai
En weer Sack Blabbath die er het snelst bij is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Lostprophets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |