1e 2 zijn goed:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:54 schreef ranja het volgende:
George Baker
Golden earring(s)
Cuby + blizzards
Q'65
Shocking Blue en Focus?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:54 schreef ranja het volgende:
George Baker
Golden earring(s)
Cuby + blizzards
Q'65
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:54 schreef GLO het volgende:
Golden Earring
George Baker Selection
Opus
De Dream
Kun je nagaan hoe vaak ze er al hebben gestaanquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:03 schreef bukgeit het volgende:
Mick Jagger
Zo zielig voor Janquote:Ex-Wailer Peter Tosh is bij het publiek vooral bekend vanwege zijn duet per Mick Jagger. De zingende helft van de Glimmer Twins is zelfs aanwezig en beklimt de trap naar het podium wanneer de eerste tonen van Don’t Look Back weerklinken, maar bedenkt zich dan en gaat backstage een balletje trappen met de roadies. Jagger weigerde op te treden omdat de ontvangst hem niet beviel. Een regelrechte afknapper voor organisator Smeets, die een paar weken nodig had om bij te komen van de klap.
(Bron: 25 jaar Pinkpop)
Wat de stunt had moeten worden, werd voor Jan Smeets (en vele anderen) een regelrechte afknapper. ‘Het zal nog wel een paar weken duren voordat ik het voorval uit mijn hoofd kan zetten,’ aldus de poporganisator. Maandagavond kon hij de emoties niet bedwingen. Voor Jan Smeets eindigde het 10de Pinkpop met dik betraande ogen en een stem waarmee hij slechts nog piepgeluidjes kon produceren...
(Bron: De Limburger 06-06-1979)
ok dat is natuurlijk behoorlijk subjectiefquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:03 schreef GLO het volgende:
de beroemdste artiest
Denk dat je met Mick Jagger toch niet echt mis kan zitten in combinatie met PP natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:10 schreef ranja het volgende:
[..]
ok dat is natuurlijk behoorlijk subjectief
Inderdaad. Wie is de beroemdste vriend van Ad Visser?quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:10 schreef ranja het volgende:
[..]
ok dat is natuurlijk behoorlijk subjectief
Nou ja, als je alleen kijkt naar wie er niet op het podium hebben gestaan maar wel rond gelopen kan het wel kloppen jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Denk dat je met Mick Jagger toch niet echt mis kan zitten
Is die vraag voor een punt? Dan gok ik op neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |