quote:Op maandag 2 mei 2005 01:31 schreef bukgeit het volgende:
Welke bloemenband is dit?
Dank voor de kernachtige samenvatting. OP inmiddels aangepast.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:14 schreef belsen het volgende:
De openstaande vraag:
[..]
[afbeelding]
Het is:Niet iets met 'flowers' Geen Chrysanthemums, Rose Tattoo, Gerania, Tulips, New Fast Automatic Daffodills, Lillies of Daisys (was) een Sarah-band.
En dit is de plant:
[afbeelding]
Dat is goed, doe maar een nieuwe vraag.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
een orchidee, dus misschien The Orchids?
Nee, hij voelde zich eigenlijk zelfs wel gevleid.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Hij vond het maar niks en riep keihard: "Fuck off!!" en daarna liep hij kwaad weg.![]()
Ja, dat wel, maar dat had een reden...quote:Op maandag 2 mei 2005 11:50 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Hij vond zelf dat het absoluut niet de beste plaat was uit de jaren '80 ?
Zo te merken wel, maar ik kom er niet meer in met het oude wachtwoord...quote:Op maandag 2 mei 2005 11:52 schreef Z het volgende:
Bestaat het fokmuziektrivia hotmailadres nog belsen?
Hij vond een andere plaat van The Clash nog beter ?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar dat had een reden...
[..]
Nee, dat was het niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Hij vond een andere plaat van The Clash nog beter ?
wat is een Sarah-bandjequote:Op maandag 2 mei 2005 11:52 schreef Z het volgende:
The Orchids, dat is toch zo'n zgn, ' Sarah bandje'?
ik ook. Ik heb een hele hoop van various artistsquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:18 schreef bartrid het volgende:
ik ook. Ik heb een hele hoop van various artists
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:17 schreef bartrid het volgende:
hij vond het geen album uit de 80er jaren omdat het in december 1979 uit is gekomen?
Aino, leuk om te verzamelen, een hoop van die Sarah platen worden opnieuw uitgebracht, The Field Mice enzoquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ringo Starr ?
Drumde die dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:06 schreef RoofingBurner het volgende:
Nico van Velvet Underground?
Niet iedereen weet dat ze ook drumde, denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:14 schreef ranja het volgende:
Karen Carpenter lijkt me
Dat zou ik na de hint van 12.46 al gezegd hebben als ik toen niet lunchen was
Oja, de Carpenters, vroeger waren die met zijn tweeën, maar op een gegeven moment is er een afgevallen.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat ze ook drumde, denk ik.
Nou, belsen toch..quote:Op maandag 2 mei 2005 13:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Oja, de Carpenters, vroeger waren die met zijn tweeën, maar op een gegeven moment is er een afgevallen.
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Oja, de Carpenters, vroeger waren die met zijn tweeën, maar op een gegeven moment is er een afgevallen.
Yep..Wavy Gravy/Hugh Romneyquote:Op maandag 2 mei 2005 13:42 schreef Z het volgende:
Is dat overigens die Woodstock leipo in jouw avatar newbie?
buk300quote:Op maandag 2 mei 2005 11:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar dat had een reden...
[..]
Zo te merken wel, maar ik kom er niet meer in met het oude wachtwoord...
veel te makkelijk dusquote:Op maandag 2 mei 2005 13:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stray cats?
Op de ranglijst tweede, maar het schaduwklassement voer ik inmiddels wel aanquote:Op maandag 2 mei 2005 13:52 schreef bukgeit het volgende:
Stray Cats
Weer een bloembandquote:Op maandag 2 mei 2005 14:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Bloem
Goedemiddag zeer gewaardeerde GLO en alle andere muziektrivia-spelers. Dit is een iets socialere TVP dan de vorigequote:
quote:After the morning before and the jury of rights for our attempt I had the judge, he said, who seems "young comrade the case against you is rather clear, and seven years your sentence are far you against Van Dieman ' s country on the basis of your friends, and the relations"
Nee, maar qua land van herkomst zit je goed.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:43 schreef GLO het volgende:
U2 - Van Diemen's Land?
Dat komt al dichter in de buurt.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Finnegans Wake?
Bekend in de uitvoeringen van Dublinners en Dropkick Murphys.quote:Next morning before judge and jury
For our trial I had to appear
The judge, he said, "Young fellow
The case against you is quite clear
And seven years is your sentence
You're going to Van Dieman's Land
Far away from your friends and relations
Dat is volgens Google de titel van het nummer.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:59 schreef GLO het volgende:
Black Velvet Band, wat wil je daarmee zeggen?
Dat is dat nummer van de Dublinersquote:Op maandag 2 mei 2005 17:59 schreef GLO het volgende:
Helemaal juistquote:Op maandag 2 mei 2005 18:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Glen Hughes, The Voice Of Rock
Really? Lekker bezig, GLO...quote:Op maandag 2 mei 2005 18:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zelf een tijdje geleden nog gevraagd
Ja, die ken ik wel. Van die hit.quote:Een mooie vraag voor tijdens etenstijd: Wie o wie?
[afbeelding]
Oftewel:quote:Op maandag 2 mei 2005 18:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zelf een tijdje geleden nog gevraagd
Wie o wie?
Die bedoel ik. Van Puttin' On The Ritz...quote:Op maandag 2 mei 2005 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Taco?
Shit... te laat.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:42 schreef Neleos het volgende:
Rubettes misschien?
Helemaalquote:Op maandag 2 mei 2005 18:42 schreef Neleos het volgende:
Rubettes misschien?
Die had ik laatst zelf ook een keer gevraagd.quote:
Ohja, inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
U heeft trouwens recht op 2 puntjes...
Gefixedquote:Op maandag 2 mei 2005 18:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
U heeft trouwens recht op 2 puntjes...
is de 3e Kane?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:51 schreef thaleia het volgende:
Wanneer ga je naar Rome peaceman>
Ontopic: ik weet het niet.
Tevens tvp
Kane is heel close, en dan nog ff op volgorde zetten.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
is de 3e Kane?
offtopic: 9 juni en 10 juni is het concert
da's mooi... wist trouwens niet eens dat Keane een nieuwe single uit had.... of staat ie er al 15 weken in ofzo? En hoog ook tot mijn grote verbazing... Kane leek me logischer in dit land... alhoewel de meeste trivia-spelers (waaronder ik) er niks mee hebben....quote:
Keane staat nu 6 weken in de lijst met This Is The Last Time. En Kane staat op 6 met Something To Say. Ik denk ook dat de meeste triviaspelers niet veel met de top 40 muziek hebben, maar met zo nu en dan een top 40 vraag blijf je wel op de hoogte van wat er populair is nu.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's mooi... wist trouwens niet eens dat Keane een nieuwe single uit had.... of staat ie er al 15 weken in ofzo? En hoog ook tot mijn grote verbazing... Kane leek me logischer in dit land... alhoewel de meeste trivia-spelers (waaronder ik) er niks mee hebben....
Klopt, daarom ben ik sinds ik actief mee doe bij Trivia, er weer wat meer op aan het letten... maar top 40 is niet meer wat het geweest is..helaas...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Keane staat nu 6 weken in de lijst met This Is The Last Time. En Kane staat op 6 met Something To Say. Ik denk ook dat de meeste triviaspelers niet veel met de top 40 muziek hebben, maar met zo nu en dan een top 40 vraag blijf je wel op de hoogte van wat er populair is nu.![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:00 schreef peaceman het volgende:
In 1969, het 1e jaar van de top 40, waren er ook al Alarmschijven. 9 om precies te zijn. Ik wil er 5 van de 9 horen. Artiest en titel. Succes!
Joepie, eindelijk een winnaar!!quote:Op maandag 2 mei 2005 17:59 schreef GLO het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:37 schreef lubje25 het volgende:
The doors dan??? Of misschien nog een keer Fleetwood Mac?
Is het zo erg? Of begrijp ik je hint niet goed?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
hint: het is absoluut niet zo dat je het bij allemaal wil weten.....
Laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat ik het niet wist van sommigen....ben zelfs blij dat ik niet weet hoe het nummer gaat, maar anderen zijn best leuk en 1 erg goed!quote:Op maandag 2 mei 2005 19:43 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Is het zo erg? Of begrijp ik je hint niet goed?
Jan Smit bestond nog niet![]()
dit alles geheel objectief natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2005 19:45 schreef peaceman het volgende:
Laat ik het zo zeggen: ik ben blij dat ik het niet wist van sommigen....ben zelfs blij dat ik niet weet hoe het nummer gaat, maar anderen zijn best leuk en 1 erg goed!
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Een andere associatie die ik heb met de alarmschijf is The Cats. Die hadden er vast ook wel eentje in 1969
Da's nummer 2quote:Op maandag 2 mei 2005 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Marian, dan zeker?
De Top 40 is gestart op 1 januari 1965...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:00 schreef peaceman het volgende:
In 1969, het 1e jaar van de top 40,
Naast Fleetwood Mac en The Cats meen ik me ook Het Zal Je Kind Maar Wezen van Piet, Adèle & Leen te herinneren. Dus dat zijn dan mijn 2 cents.quote:waren er ook al Alarmschijven. 9 om precies te zijn. Ik wil er 5 van de 9 horen. Artiest en titel. Succes! [/b]
Je hebt gelijk....maar vanaf 1969 bestaat de alarmschijf.....quote:Op maandag 2 mei 2005 20:01 schreef GLO het volgende:
[..]
De Top 40 is gestart op 1 januari 1965...
[..]
Naast Fleetwood Mac en The Cats meen ik me ook Het Zal Je Kind Maar Wezen van Piet, Adèle & Leen te herinneren. Dus dat zijn dan mijn 2 cents.
Prachtig nummer, maar wel fout...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Zager & Evans - 2525?
Dat zal dan wel "We zijn op de wereld om mekaar te helpen niet waar" zijnquote:Op maandag 2 mei 2005 20:05 schreef peaceman het volgende:
Nummer 3 heb je wel bijna, titel is fout...!
'We zijn op de wereld' om precies te zijn, maar ik reken m goed hoorquote:Op maandag 2 mei 2005 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zal dan wel "We zijn op de wereld om mekaar te helpen niet waar" zijn
Nope... ik zal jullie helpen bij 1tje.... er zit een blinde muzikant/zanger bij...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:10 schreef Neleos het volgende:
The Rubettes?
Klopt, maar welk nummer....hint: 5 woorden, waarvan 3x hetzelfde woordquote:Op maandag 2 mei 2005 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Stevie Wonder?
Oh, niet My Cherie Amour dus.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt, maar welk nummer....hint: 5 woorden, waarvan 3x hetzelfde woord
Zoiets?quote:Op maandag 2 mei 2005 20:22 schreef peaceman het volgende:
Stevie Wonder - Yester me Yester you, Yesterday
Los Piratos - Na na na na
Led Zeppelin - Whole lotta love
1e en 3e zijn goed, de 2e is close......quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:29 schreef ranja het volgende:
Engelbert Humperdink - Release me
Ben Cramer - De clown
ook close maar niet correctquote:Op maandag 2 mei 2005 20:30 schreef GLO het volgende:
Bij Los Piratos moet er natuurlijk nog hey hey hey achter. Of hee hee hee. NL cover van Steam.
yep die is goed GLO +2quote:Op maandag 2 mei 2005 20:30 schreef GLO het volgende:
En Lou Christie is She Sold Me Magic denk ik.
Anyway, ik ga film kijken
Is goed...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik dan maar een nieuwe vraag doen?
O, dat maakt niet uitquote:Op maandag 2 mei 2005 20:48 schreef peaceman het volgende:
Trouwens ik was zo streng op de titels, omdat de vraag al zoveel makkelijker gemaakt was dan de startvraag... sorry, want je was echt superclose..
Hmm je wraak is zoetquote:Op maandag 2 mei 2005 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dat maakt niet uit![]()
Mijn wraak is onderstaande foto![]()
[afbeelding]
Wie?
Chet Baker is dood.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm je wraak is zoet![]()
Geen idee...Chet Baker(of is die nog niet zo oud
)
Ja toen ik het typte begon ik me ook sterk af te vragen of ie nog wel leefde....quote:Op maandag 2 mei 2005 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Chet Baker is dood.
Net als deze meneer trouwens.
Beiden zijn ze overleden in 1988
Klinkt niet onlogisch...quote:Op maandag 2 mei 2005 21:04 schreef cafca het volgende:
Charles Aznavour?
Nee, het was een Canadeesquote:Op maandag 2 mei 2005 21:04 schreef cafca het volgende:
Charles Aznavour?
Chet Baker is uit het raam van z'n hotelkamer 'gevallen' in Amsterdamquote:Op maandag 2 mei 2005 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja toen ik het typte begon ik me ook sterk af te vragen of ie nog wel leefde....
aha...Herman Brood's grote voorbeeld?quote:Op maandag 2 mei 2005 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Chet Baker is uit het raam van z'n hotelkamer 'gevallen' in Amsterdam
En inmiddels uit de platenkast van Iggy. In dat verband heb ik meneer's naam hier al eens genoemd.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:06 schreef cafca het volgende:
tis wel iemand uit de platenkast van mijn vader, volgens mij....
Die is het inderdaad niet. Meneer was een toetsenist maar toch vooral een geniaal arrangeur die z'n leven lang met z'n tijd is meegegaan.quote:
Ik zal voor je bidden mijn zoonquote:
Shit, had ik eigenlijk moeten wetenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Affijn, het was Gil Evans
Iemand anders mag door
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Marga Bult, Sjoukje Spijker en sinds kort Justine Pamelay
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:51 schreef Gambolputty het volgende:
frank duval
zeg datquote:Als je het over schaampunten hebt zeg....
Ja, van Steam. Het origineel dus.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:33 schreef ranja het volgende:
[..]
hm, de officiele titel is geloof ik Na na na hey hey kiss him goodbye
Hmm, wie zijn dit ook alweer. Een tweeling toch?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:14 schreef Berkery het volgende:
Ik denk dat deze ook wel te doen is, een klein bruggetje met de vorige vraag:
Hoe heette hun vader?
[afbeelding]
Inderdaad een tweeling, niet Van Halen btw.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Hmm, wie zijn dit ook alweer. Een tweeling toch?
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:50 schreef GLO het volgende:
Maar wel Brits, lijkt me.
Neen, helaas.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is 't niet die dikke van Keane?
Dat wou ik net zeggenquote:Op maandag 2 mei 2005 23:52 schreef bigshadow het volgende:
Keith Flint van de prodigy
Yup. Zoals gespot in tong 80's fototopic.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:52 schreef bigshadow het volgende:
Keith Flint van de prodigy
Doe maar een Black Sabbath-vraag om 't goed te makenquote:
bij deze!quote:Op maandag 2 mei 2005 23:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Doe maar een Black Sabbath-vraag om 't goed te maken
Nee, deze meiden zijn veel zoetsappigerquote:Op maandag 2 mei 2005 23:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Pffff, Bad Candy misschien?
ik heb echt geen enkel ideequote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:04 schreef bigshadow het volgende:
[..]
True, maar deze dames hebben een hele korte "band"naam
Ken je groupiesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kus?
Men nemen een vriendin die 's ochtends altijd heel vroeg wakker wordt en dan Nickolodeon of Fox Kids (of Jetix heet 't nu toch?) gaat kijken. Vervolgens na een half uurtje weer bij je in bed kruipt en je daarbij wakker maakt en de tv altijd op maximaal volume laat aan staan. Gevolg: je kan niet meer in slaap komen, maar je bent wel te lui om te tv uit te gaan zetten. Herhaal dit een aantal keer per week. Dan heb je dus de hele week dit in je kop zitten:quote:
Nee, The Bourne Identity op SBS6. Daarom moest ik daarnet zo snel weg, omdat-ie al begonnen was.quote:
Oh, maar dat was de remake, dat valt altijd tegen zelfs als het orgineel met Richard Chamberlain isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, The Bourne Identity op SBS6. Daarom moest ik daarnet zo snel weg, omdat-ie al begonnen was.
Ooh! Dus dát zingt mijn dochter de hele dag!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Z'n allereerste zoen, iemand moet 't doen
't Broertje van m'n beste vriendin
Geluid aan, en www.kus.nl kun je er eindeloos bij wegdromenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Ooh! Dus dát zingt mijn dochter de hele dag!
Inderdaad, snel een nieuwe voor 2 punten GLO......quote:
Was theme from Shaka Zulu...niet de artiestquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:39 schreef thaleia het volgende:
Shaka Zulu - We are growing?
Volgens mij Kaoma - Lambada...quote:
Is niet erg, maar geef haar dan wel ff 2 puntenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:45 schreef GLO het volgende:
[..]
Sorry peaceman, ik vond die spelfout niet zo erg...
Just testing, just testingquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is niet erg, maar geef haar dan wel ff 2 punten![]()
yeah right.....quote:
Ze maken beide metal?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dank u!!
Ik doe mijn best geen metalvraag te stellen
Sorry, niet gelukt.
Wat is de overeenkomst tussen de bands Atrocity en Leaves' Eyes?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dank u!!
Ik doe mijn best geen metalvraag te stellen
Sorry, niet gelukt.
Euh, de ene band is een afsplitsing van de andere?quote:Wat is de overeenkomst tussen de bands Atrocity en Leaves' Eyes?
Iets specifieker gaarnequote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:52 schreef GLO het volgende:
[..]
[..]
Euh, de ene band is een afsplitsing van de andere?
Ja, en.....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:11 schreef GLO het volgende:
Liv heeft een relatie met de grote man van Atrocity?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:11 schreef ranja het volgende:
ik heb geen idee, viel dat niet op?
bedtijd denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |