ik heb echt geen enkel ideequote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:04 schreef bigshadow het volgende:
[..]
True, maar deze dames hebben een hele korte "band"naam
Ken je groupiesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kus?
Men nemen een vriendin die 's ochtends altijd heel vroeg wakker wordt en dan Nickolodeon of Fox Kids (of Jetix heet 't nu toch?) gaat kijken. Vervolgens na een half uurtje weer bij je in bed kruipt en je daarbij wakker maakt en de tv altijd op maximaal volume laat aan staan. Gevolg: je kan niet meer in slaap komen, maar je bent wel te lui om te tv uit te gaan zetten. Herhaal dit een aantal keer per week. Dan heb je dus de hele week dit in je kop zitten:quote:
Nee, The Bourne Identity op SBS6. Daarom moest ik daarnet zo snel weg, omdat-ie al begonnen was.quote:
Oh, maar dat was de remake, dat valt altijd tegen zelfs als het orgineel met Richard Chamberlain isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, The Bourne Identity op SBS6. Daarom moest ik daarnet zo snel weg, omdat-ie al begonnen was.
Ooh! Dus dát zingt mijn dochter de hele dag!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Z'n allereerste zoen, iemand moet 't doen
't Broertje van m'n beste vriendin
Geluid aan, en www.kus.nl kun je er eindeloos bij wegdromenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Ooh! Dus dát zingt mijn dochter de hele dag!
Inderdaad, snel een nieuwe voor 2 punten GLO......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |