Niet iedereen weet dat ze ook drumde, denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:14 schreef ranja het volgende:
Karen Carpenter lijkt me
Dat zou ik na de hint van 12.46 al gezegd hebben als ik toen niet lunchen was
Oja, de Carpenters, vroeger waren die met zijn tweeën, maar op een gegeven moment is er een afgevallen.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat ze ook drumde, denk ik.
Nou, belsen toch..quote:Op maandag 2 mei 2005 13:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Oja, de Carpenters, vroeger waren die met zijn tweeën, maar op een gegeven moment is er een afgevallen.
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Oja, de Carpenters, vroeger waren die met zijn tweeën, maar op een gegeven moment is er een afgevallen.
Yep..Wavy Gravy/Hugh Romneyquote:Op maandag 2 mei 2005 13:42 schreef Z het volgende:
Is dat overigens die Woodstock leipo in jouw avatar newbie?
buk300quote:Op maandag 2 mei 2005 11:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar dat had een reden...
[..]
Zo te merken wel, maar ik kom er niet meer in met het oude wachtwoord...
veel te makkelijk dusquote:Op maandag 2 mei 2005 13:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stray cats?
Op de ranglijst tweede, maar het schaduwklassement voer ik inmiddels wel aanquote:Op maandag 2 mei 2005 13:52 schreef bukgeit het volgende:
Stray Cats
Weer een bloembandquote:Op maandag 2 mei 2005 14:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Bloem
Goedemiddag zeer gewaardeerde GLO en alle andere muziektrivia-spelers. Dit is een iets socialere TVP dan de vorigequote:
quote:After the morning before and the jury of rights for our attempt I had the judge, he said, who seems "young comrade the case against you is rather clear, and seven years your sentence are far you against Van Dieman ' s country on the basis of your friends, and the relations"
Nee, maar qua land van herkomst zit je goed.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:43 schreef GLO het volgende:
U2 - Van Diemen's Land?
Dat komt al dichter in de buurt.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Finnegans Wake?
Bekend in de uitvoeringen van Dublinners en Dropkick Murphys.quote:Next morning before judge and jury
For our trial I had to appear
The judge, he said, "Young fellow
The case against you is quite clear
And seven years is your sentence
You're going to Van Dieman's Land
Far away from your friends and relations
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |