Dat is volgens Google de titel van het nummer.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:59 schreef GLO het volgende:
Black Velvet Band, wat wil je daarmee zeggen?
Dat is dat nummer van de Dublinersquote:Op maandag 2 mei 2005 17:59 schreef GLO het volgende:
Helemaal juistquote:Op maandag 2 mei 2005 18:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Glen Hughes, The Voice Of Rock
Really? Lekker bezig, GLO...quote:Op maandag 2 mei 2005 18:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zelf een tijdje geleden nog gevraagd
Ja, die ken ik wel. Van die hit.quote:Een mooie vraag voor tijdens etenstijd: Wie o wie?
[afbeelding]
Oftewel:quote:Op maandag 2 mei 2005 18:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zelf een tijdje geleden nog gevraagd
Wie o wie?
Die bedoel ik. Van Puttin' On The Ritz...quote:Op maandag 2 mei 2005 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Taco?
Shit... te laat.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:42 schreef Neleos het volgende:
Rubettes misschien?
Helemaalquote:Op maandag 2 mei 2005 18:42 schreef Neleos het volgende:
Rubettes misschien?
Die had ik laatst zelf ook een keer gevraagd.quote:
Ohja, inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
U heeft trouwens recht op 2 puntjes...
Gefixedquote:Op maandag 2 mei 2005 18:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
U heeft trouwens recht op 2 puntjes...
is de 3e Kane?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:51 schreef thaleia het volgende:
Wanneer ga je naar Rome peaceman>
Ontopic: ik weet het niet.
Tevens tvp
Kane is heel close, en dan nog ff op volgorde zetten.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
is de 3e Kane?
offtopic: 9 juni en 10 juni is het concert
da's mooi... wist trouwens niet eens dat Keane een nieuwe single uit had.... of staat ie er al 15 weken in ofzo? En hoog ook tot mijn grote verbazing... Kane leek me logischer in dit land... alhoewel de meeste trivia-spelers (waaronder ik) er niks mee hebben....quote:
Keane staat nu 6 weken in de lijst met This Is The Last Time. En Kane staat op 6 met Something To Say. Ik denk ook dat de meeste triviaspelers niet veel met de top 40 muziek hebben, maar met zo nu en dan een top 40 vraag blijf je wel op de hoogte van wat er populair is nu.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
da's mooi... wist trouwens niet eens dat Keane een nieuwe single uit had.... of staat ie er al 15 weken in ofzo? En hoog ook tot mijn grote verbazing... Kane leek me logischer in dit land... alhoewel de meeste trivia-spelers (waaronder ik) er niks mee hebben....
Klopt, daarom ben ik sinds ik actief mee doe bij Trivia, er weer wat meer op aan het letten... maar top 40 is niet meer wat het geweest is..helaas...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Keane staat nu 6 weken in de lijst met This Is The Last Time. En Kane staat op 6 met Something To Say. Ik denk ook dat de meeste triviaspelers niet veel met de top 40 muziek hebben, maar met zo nu en dan een top 40 vraag blijf je wel op de hoogte van wat er populair is nu.![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:00 schreef peaceman het volgende:
In 1969, het 1e jaar van de top 40, waren er ook al Alarmschijven. 9 om precies te zijn. Ik wil er 5 van de 9 horen. Artiest en titel. Succes!
Joepie, eindelijk een winnaar!!quote:Op maandag 2 mei 2005 17:59 schreef GLO het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:37 schreef lubje25 het volgende:
The doors dan??? Of misschien nog een keer Fleetwood Mac?
Is het zo erg? Of begrijp ik je hint niet goed?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
hint: het is absoluut niet zo dat je het bij allemaal wil weten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |