Oh, niet My Cherie Amour dus.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt, maar welk nummer....hint: 5 woorden, waarvan 3x hetzelfde woord
Zoiets?quote:Op maandag 2 mei 2005 20:22 schreef peaceman het volgende:
Stevie Wonder - Yester me Yester you, Yesterday
Los Piratos - Na na na na
Led Zeppelin - Whole lotta love
1e en 3e zijn goed, de 2e is close......quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 20:29 schreef ranja het volgende:
Engelbert Humperdink - Release me
Ben Cramer - De clown
ook close maar niet correctquote:Op maandag 2 mei 2005 20:30 schreef GLO het volgende:
Bij Los Piratos moet er natuurlijk nog hey hey hey achter. Of hee hee hee. NL cover van Steam.
yep die is goed GLO +2quote:Op maandag 2 mei 2005 20:30 schreef GLO het volgende:
En Lou Christie is She Sold Me Magic denk ik.
Anyway, ik ga film kijken
Is goed...quote:Op maandag 2 mei 2005 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik dan maar een nieuwe vraag doen?
O, dat maakt niet uitquote:Op maandag 2 mei 2005 20:48 schreef peaceman het volgende:
Trouwens ik was zo streng op de titels, omdat de vraag al zoveel makkelijker gemaakt was dan de startvraag... sorry, want je was echt superclose..
Hmm je wraak is zoetquote:Op maandag 2 mei 2005 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dat maakt niet uit![]()
Mijn wraak is onderstaande foto![]()
[afbeelding]
Wie?
Chet Baker is dood.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm je wraak is zoet![]()
Geen idee...Chet Baker(of is die nog niet zo oud
)
Ja toen ik het typte begon ik me ook sterk af te vragen of ie nog wel leefde....quote:Op maandag 2 mei 2005 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Chet Baker is dood.
Net als deze meneer trouwens.
Beiden zijn ze overleden in 1988
Klinkt niet onlogisch...quote:Op maandag 2 mei 2005 21:04 schreef cafca het volgende:
Charles Aznavour?
Nee, het was een Canadeesquote:Op maandag 2 mei 2005 21:04 schreef cafca het volgende:
Charles Aznavour?
Chet Baker is uit het raam van z'n hotelkamer 'gevallen' in Amsterdamquote:Op maandag 2 mei 2005 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja toen ik het typte begon ik me ook sterk af te vragen of ie nog wel leefde....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |