Leuk bureau TC03, waar heb je dat vandaan?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:38 schreef TC03 het volgende:
TS vangt aanWel een beetje vage foto's helaas
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Argh, tikfout in de titel.
Show hier je opgeknapte slaapkamerquote:Op maandag 2 mei 2005 00:13 schreef tvdleur het volgende:
[afbeelding]
Het gaat om de slaapkamer... de rest van het huis is interessanter
Ikea.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:14 schreef Tarak het volgende:
[..]
Leuk bureau TC03, waar heb je dat vandaan?
quote:Op maandag 2 mei 2005 00:02 schreef Dos37 het volgende:
OMG wat heb jij het netjes
quote:Op maandag 2 mei 2005 00:01 schreef Elocyp het volgende:
TS heeft hetzelfde dekbed als ik.
lekker boeiend
De rommelhoek staat niet op de fotoquote:Op maandag 2 mei 2005 00:02 schreef Dos37 het volgende:
OMG wat heb jij het netjes
Van mij mag het. En ik woon gewoon bovendien gewoon thuis.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:07 schreef Brighteyes het volgende:
Mogen woonkamers ook?
[afbeelding]
[afbeelding]
TS, als je studentenkamers bedoelde als in 'op kamers wonen' moet je het even zeggen, dan haal ik ze weer weg.
Jaquote:Op maandag 2 mei 2005 00:09 schreef Dolfhin het volgende:
Minimalist style, I like iten een leuke avatar en een coole poster aan de muur.
Ikea iddquote:Op maandag 2 mei 2005 00:14 schreef Tarak het volgende:
[..]
Leuk bureau TC03, waar heb je dat vandaan?
Ja, jij dacht natuurlijk dat de TT was: Het show hier je enorm grote kamer.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:11 schreef DarkElf het volgende:
ja ben er nog steeds blij mee en dat wil ik graag delen met jullie
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:11 schreef DarkElf het volgende:
ja ben er nog steeds blij mee en dat wil ik graag delen met jullie
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]Trut
Maar ik ben ook klaar, zaterdag de laatste klusjes gedaan. Morgen komt er een nieuw aquarium en dan is het compleet.
Ik zal er nog even foto's van maken.
* Skull-splitter jaloersquote:Op maandag 2 mei 2005 09:55 schreef DarkElf het volgende:
Onze woonkamerwe wonen hier vanaf eind januari
[afbeelding]
en
[afbeelding]
WAUWquote:Op maandag 2 mei 2005 09:55 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Wat een ongelofelijk stomme kamer.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:55 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Die koelkastquote:Op maandag 2 mei 2005 09:55 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:55 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Echt zo onwijs mooi!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:07 schreef DarkElf het volgende:
Nog een paar pics van net na de oplevering, tis nu allemaal minder kaal natuurlijk
de wc:
[afbeelding]
Via de woonkamer de gang in door een glazen deur:
[afbeelding]
Naar de badkamer/slaapkamer (zitten aan elkaar vast) via een glazen schuifdeur:
[afbeelding]
Slaapkamer met aangrenzend de badkamer:
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:40 schreef Conflict het volgende:
[afbeelding]
Moet het plafond nog schilderen![]()
Thanx, jaja, ik woon hier op mezelf.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Complimenten Conflict. Dat is toch je eigen kribbe hè? Je woont op jezelf toch?
Hoezo thundernerd?!quote:Op maandag 2 mei 2005 00:26 schreef The_Terminator het volgende:
Mijn kamertje:
[[url=http://fok.phserver.net/IMG_4867_th.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://fok.phserver.net/IMG_4868_th.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://fok.phserver.net/IMG_4869_th.jpg]afbeelding][/url]
Wel een verdomd mooi huis.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:07 schreef DarkElf het volgende:
Nog een paar pics van net na de oplevering, tis nu allemaal minder kaal natuurlijk
de wc:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:11 schreef Dirkh het volgende:Straks kan ik ook overal glazen wanden, deuren e.d. plaatsen.
Allles is behang. De kleur groen komt op de foto wat flets over, maar is limoengroen.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:14 schreef Tinkerbell het volgende:
Dirkh, die rode banen, is dat verf of een strook behang? En wat voor kleur groen is dat? Waar heb je de verf gekocht?
Wat een huisquote:Op maandag 2 mei 2005 11:07 schreef DarkElf het volgende:
de wc:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
plakband dingquote:
Meneer Leen Bakker goed gesponserd zie ikquote:Op maandag 2 mei 2005 11:58 schreef Dirkh het volgende:
Na twee weken klussen is de woonkamer eindelijk klaar. Op een paar kleine dingetjes na dan.
Langs de lange wand, komt morgen nog een aquarium van 1,20 m. Vandaar dat het daar wat kaal is.
We zijn dus van een redelijk donkere kamer naar een lichte kamer gegaan.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yep, Leen Bakker en de Kwantum zijn mijn grootste vrienden geweest de afgelopen weken.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:42 schreef Niowskie het volgende:
[..]
Meneer Leen Bakker goed gesponserd zie ikZiet er leuk uit!
Dan woon je mooi straks.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:55 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Glazen deuren.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:07 schreef DarkElf het volgende:
de wc:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
Das toch de Nöresund?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:07 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
Leuk ingericht Dirkh!! Mooie kleuren!!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:58 schreef Dirkh het volgende:
Na twee weken klussen is de woonkamer eindelijk klaar. Op een paar kleine dingetjes na dan.
Langs de lange wand, komt morgen nog een aquarium van 1,20 m. Vandaar dat het daar wat kaal is.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er ook zeker niet slecht uitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:20 schreef Oblivion het volgende:
Wat een heerlijke stek heb je toch, Libris... Dat dakterras...![]()
Okay onze stulp nog maar een keer...
[afbeelding]
Alleen heeft het dressoir plaats moeten maken voor deze kast:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn oudere foto's, zal wel weer eens een paar recente schieten...![]()
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Wat ontzettend gezellig!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:58 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Och heden! Hij zit ook al naar die webcam van het Koningsplein te staren!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:09 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn multimedia tafelKlein weetje over deze tafel.
Deze tafel is geschat op 150 a 200 jaar oud en komt officieel uit een monniken klooster. Je kan op de tafel zien dat er aardig wat mee gebeurd is. Ze hebben ook hier en daar gewoon gehele happen uit de tafel gehaald en daar een nieuw stuk hout in gelegt en netjes weggewerkt. Echt ongelovelijk hoe ze dat gedaan hebben. Mocht iemand daar een foto van willen zien kan ik die schieten. De tafel poten zijn mooi bewerkt met versieringen.
[afbeelding]
Hier zie je de plek waar alles gebeurd op fokEr achter staat een klein thee meubel. Hoe oud dat ding is weet ik niet. Ik gebruik hem als rommel kast. De klok er op is een jaartje of 60 oud volgens mijn oma. JE ziet rechts nog een stukje kleding kast. Maar daar later meer over
[afbeelding]
Van uit mijn bed gezien mijn TV plus media center die er naast staat. Die kast word zo snel mogelijk vervangen door een mooie media center kast zo dat het 1 geheel word. De TV komt op zeer korte termein eindelijk plat tegen de muur te hangen. En ja die speakers zijn kut daar komt ook nog vervaning voor
[afbeelding]
Mijn fokplekje van dicht bij. En ja die PC staat open en de hardeschijfen liggen gewoon op mijn tafel. Werkt perfectEn nee die muis is niet vies dat is verf wat er op zit
[afbeelding]
Hie rdan mijn bed en een veel te donkere fotoMaar goed als je goed kijkt zie je dat beeld daar staan met daar voor een laptop. Want je moet ook van uit je bed op fok kunnen he
![]()
[afbeelding]
Hier dan de kast waar ik het eerder over had. Dit is een echte engelse linnenkast. Geschat op 250+ jaar oud. In deze kast komt geen 1 schroef of spijker voor. Alles is een klik systeem. Je kan de kast heel makkelijk uit elkaar halen. Al met al is het toch een hele stevige kast en achterlijk zwaar. Je hebt wel genoeg ruimte er in![]()
zo dat was het weer denk ik zo beetje. Als er nog vragen zijn hoor ik dit graag
En ja ik woon nog bij mijn ouders![]()
Leenbakker stylequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:37 schreef TC03 het volgende:
Dat bed heb ik ook.Alleen dan zonder die kastjes erboven
.
valt best nog wel mee voor mijn doenquote:
Ja erg he. Ben er al weer mee gestopt hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Och heden! Hij zit ook al naar die webcam van het Koningsplein te staren!
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Ik zie ze nietquote:
ja alles wat boven op ligt ga ik er binnen kort van af halen. Alleen die fles heineken blijft staan daar komt die blauwe kip op te zitten. Die witte pelikaan blijft in het midden staan en rechts blijft zoals het nu is. Die zooi onder mijn kast is al jaren een dorn in mijn oog. Maar dat moet blijven liggen van mijn moeder helaasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:17 schreef ParanoidEv het volgende:
ook_gek: Erg mooie kast! Alleen jammer van de troep.
welke kamerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:17 schreef ParanoidEv het volgende:
ook_gek: Erg mooie kast! Alleen jammer van de troep.
En hoe cd's blijven hangen, ik heb er ooit 1 met lijm aan de muur gehangen jaren terug, ik krijg hem er helaas niet meer af
Mijn kamer is ook niet echt super. De vloer is vies en oud, en een aantal meubels zijn geel, afgrijselijk. Als ik ga verhuizen gaan die echt de vuilniscontainer in.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je nais pasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Picserver is dood zo te zien. Haal het wel even weg.
Oh opeens doen ze het weer
Mijn held!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:25 schreef gr8w8 het volgende:
Speciaal voor het KLU forum aandacht voor het rolgordijntje en de klok aan de muur: Ik heb even in een veel kleinere kamer gewoond, waar eigenlijk alleen een bed, een buro en die kast in kon. Door dat rolgrodijn erop te schroeven, kreeg ik een afgesloten gedeelte voor mijn kleren.
heb je het over mijn tv en radio ding?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:19 schreef ook_gek het volgende:
Kleine tip voor je beovision TV. Als je hem nou net even iets meer naar achteren zet kan je de draden ongezien in die bal laten vallen van je CV.
Een een mooie Beosound 3200 hangt daar ( als ik het goed zie )
Mag ik vragen welke speakers je hebt?
Ik wil zelf ook de beosound 9000 gaan halen met een mooie set speakers er bij. Effe door sparen nog![]()
He ik zie dat je in den haag woont. Is dit huis in de vruchtenbuurd? Lijkt het wel op. En heb je de B&O spullen gekocht in den haag? Zo ja weet ik wel waar![]()
Sorry voor off topic
Ja over je TV en radio ding jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:22 schreef Jett het volgende:
[..]
heb je het over mijn tv en radio ding?
ik heb geen idee wat voor speakers we hebben, ze zijn goudik wil er wel een foto van maken
jaaa die hebben wijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja over je TV en radio ding jaB&O leuk speelgoed is dat
Ik denk dat jij de BeoLab 4000 speakers heb.
[afbeelding]
Deze denk ik.
ben een beetje een B&O freak![]()
Kenner ben ik hequote:
nee gewoon ergens achter de bankquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kenner ben ik he![]()
Op een pilaar of ligt hij los op of in je boeken kast? ( kan beiden namelijk )
Ook leuk hoe die radio zijn raam open doet wanneer je met je hand er voor gaat.
Blijft geweldig speelgoed![]()
Zonde want het zijn speakers die gezien mogen worden. Ze zouden perfect in je boekenkast passen. Maar goed genoeg of topic gepraatquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:47 schreef Jett het volgende:
[..]
nee gewoon ergens achter de banken naast de kast
en mijn schoonmaakster schrok zich dood toen dat 'raampje' bewoog te grappig
[offtopic]quote:Op zondag 1 mei 2005 23:38 schreef TC03 het volgende:
TS vangt aanWel een beetje vage foto's helaas
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Argh, tikfout in de titel.
Nu ik ze weer zie!quote:Op maandag 2 mei 2005 09:55 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
It's mirror timequote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:26 schreef Maggie het volgende:
Ik kan die 2 foto's van de woonkamer van DE niet zienBen nu wel heel nieuwsgierig..
nee zal wel aan mijn-album.nl liggen.. (of aan mij natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik zie helemaal geen foto's Ultimora, klopt dat?
Ze doen hetquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:15 schreef Ultimora het volgende:
nu moeten er foto's staan... anders word ik er erg moe van...
Hier dusquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:59 schreef Beaker het volgende:
Het is te koop!!! we hebben alweer een ander huis gekocht![]()
![]()
Maar wel bedankt voor de complimentenik heb verbouw foto's in het andere topic gezet
![]()
Bedankt voor de link Tinkquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:03 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Hier dus
Mooi geworden Beaker en wat een puinhoop was het eerst![]()
waar loop je nuquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:45 schreef Ultimora het volgende:
mijn fatboy is binnen en jullie hielden dus nog een foto te goedom even de overgebleven ruimte in te schatten... volgens mij is het nul, maar de fatboy kan ook wel op een andere kamer als ik eventjes niet wil chillen.
[afbeelding]
he een makro bedquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:25 schreef junkiesietze het volgende:
Komt ie dan he.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
beetje een rotzooi maar ja...
makro?quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he een makro bed![]()
Slaapt lekker he dat bed![]()
ik heb het zelfde bed maar gekocht bij de makro was aanbieding of zo. Ding is perfect.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:51 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
makro?
we hebben m bij een beddenzaak gekocht...
met een superduur/chill matras van 220 bij 160
Zoals ik dus al zei, zou er een aquarium komen. En die is er inmiddels. Best wel leuk eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:58 schreef Dirkh het volgende:
dat verhonginkje moet ik toch maar eens doenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:58 schreef neusaap het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
studenten hebben het helemaal niet zo slecht![]()
Die beer is leuk!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:58 schreef neusaap het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat kleine model krijgt een andere bestemming. De visjes zijn allemaal verhuisd en zijn heel blij met hun nieuwe woning.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:11 schreef Adelante het volgende:
wat is er met dat kleine model aquarium gebeurd dan?en met diens vissen?
Nette studenten kamer, daar hoeven de dames van "Hoe schoon is jouw huis" niet langs te komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:58 schreef neusaap het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tv kijken is echt voor in bed bedoeld, dan zit je namelijk nog goed tussen het geluidquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Netjes ingericht! Heb je ergens nog een bank of stoel, of kan je alleen vanuit bed tv kijken?
En leuke foto tussen je twee monitoren
leuke kamerquote:
dood die niet alle andere vissen danquote:Op zondag 8 mei 2005 02:43 schreef DarkElf het volgende:
@ Dirk, mooi aquarium! en een japanse vechtvis erin?
Kind, jij ook hier????quote:Op zondag 8 mei 2005 01:27 schreef moussy het volgende:ik herken het huis van mn ouders in het huis van duderinnetje
luvquote:Op zondag 8 mei 2005 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Leuk huis duderinnetje
Wrom ga je verhuizen????
Die tussendeur in de gang is zooo
Had je nog niet gezien?quote:
Het huis is niet zo groot, daarom. En het staat in Den Haag en De Liefde huist in Groningenquote:Op zondag 8 mei 2005 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Leuk huis duderinnetje
Wrom ga je verhuizen????
Die tussendeur in de gang is zooo
Dank je.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:39 schreef beatmeisje het volgende:
Duderinnetje, wat een tof huis met dat glas in lood en die paneeldeurtjes![]()
Leuk ingericht ook![]()
Jaaaa, mooie klapdeuren! En volgens mij heb jij er ook nog het originele beslag op, klopt dat? Zo'n bakelieten greepje?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Inderdaad!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jaaaa, mooie klapdeuren! En volgens mij heb jij er ook nog het originele beslag op, klopt dat? Zo'n bakelieten greepje?
die bank die stoel!!! WAAR!!!! HOEVEEL!!!!?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook even showenSorry voor de brakke kwaliteit
Het voorste gedeelte van mijn woonkamer:
[afbeelding]
En het achterste gedeelte:
[afbeelding]
Allereerst: dankjewel voor de complimenten!quote:Op maandag 9 mei 2005 18:38 schreef zwahiel het volgende:
[..]
die bank die stoel!!! WAAR!!!! HOEVEEL!!!!?
Ik ben ook student hoor! Dus het kan best! Mijn salontafel is van m'n oma geweest en de zwaar eikenhouten eettafel van mijn ouders. De boekenkastjes zijn simpele BILLY's, maar dan geverfdquote:Woei dat zijn mooie meubels zeg!Ook verder mooi ingericht, ik zit hier in mijn studentenhuisje en probeer er iets moois van te maken, maar echt lukken doet dat niet
![]()
zwaar gave bank hoor!quote:Op maandag 9 mei 2005 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Allereerst: dankjewel voor de complimenten!
De stoel is van de Trendhopper. Gekocht van mijn allereerste verdiende centjes (ergens in '96 ofzo). De bank komt van Marktplaats en heb ik samen met mijn audiomeubel gekocht (misschien zet ik daarvan vanavond nog wel een fotootje online)
[..]
Ik ben ook student hoor! Dus het kan best! Mijn salontafel is van m'n oma geweest en de zwaar eikenhouten eettafel van mijn ouders. De boekenkastjes zijn simpele BILLY's, maar dan geverfd.
Ik was ook meteen ernstig verliefd op die bankquote:Op maandag 9 mei 2005 19:13 schreef zwahiel het volgende:
[..]
zwaar gave bank hoor!
hier wil de rest niet meebetalen
maar ja hier gaat alles over ongeveer 2 jaar tegen de vlakte aan, dus daarom willen ze 't allemaal zo karig mogelijk houden, maar ik heb zoiet van, ik woon nu hier dus tegen een beetje kleine prijs mag het er best wel redelijk uit komen te zien
wauw dat doe je goed zeg!quote:Op maandag 9 mei 2005 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was ook meteen ernstig verliefd op die bank
Mijn budget is ook superklein, maar t'is me toch gelukt om er iets leuks van te maken, al zeg ik het zelf. De bank + audiomeubel hebben me 150 euro gekost! Dat was echt geweldig!
Overigens hier een fotootje van de "audiohoek"
[afbeelding]
Euhm, dit topic gaat over de huiskamer enzo...quote:
pleaur je badkamer hier in!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Euhm, dit topic gaat over de huiskamer enzo...![]()
Maar ja de badkamer is allang af!Erg mooi geworden.
Nu alleen de hangende kastjes nog en de spiegel wil ik donkerder...Ik wil nog zoveel...
![]()
oe oe oe oe moooooi!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:17 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was ie net af... Dus hij is een beetje kaal, tegenwoordig hebben we 2 schilderijtjes boven het bad hangen...![]()
En dus achter de douchecabine, boven het bad wil ik graag een hangende kast, en boven het toilet een klein kastje.![]()
En die grotere hangende kast komen dan van die mooie chromen buizen onder te hangen waar ook badhandoeken kunnen hangen.
Juist wel, want het wordt een dunne hang kast...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
oe oe oe oe moooooi!
Maar boven het bad handoeken?
niet zo erg praktisch denk ik
Een legkast opzich wel.
Als ik zo kijk niet een denderend grote badkamer maar verder handig gemaakt, maar inderdaad niet veel opberg plek.
Doet die NX laptop het nog ?quote:
Oeh, muziek in de badkamer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:17 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was ie net af... Dus hij is een beetje kaal, tegenwoordig hebben we 2 schilderijtjes boven het bad hangen...![]()
En dus achter de douchecabine, boven het bad wil ik graag een hangende kast, en boven het toilet een klein kastje.![]()
En die grotere hangende kast komen dan van die mooie chromen buizen onder te hangen waar ook badhandoeken kunnen hangen.
Mooi nog steeds, hoezo?quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:14 schreef Loedertje het volgende:
Hoe zien je doucheschuifdeuren er inmiddels uit?
dat vinden wij dus ookquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooi nog steeds, hoezo?
Als je het niet schoonmaakt dan ja...
Maar als je 1 keer in de week met een schuursponsje en wat azijn zachtjes wrijft blijft het mooi.
Is trouwens geen schuifdeur, maar een soort inklapdeur.
toevallig was het opgeruimd hoor. Het is hier ook wel eens een grote teringzooi. Er wordt geleefd in een huis hoor... toch?!quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef Tinkerbell het volgende:
Vicky wat mooi, dat dressoir met die spiegel en die slaapkamermuur. Smullen, smullen!
Wat ik wel vind he, bij sommige mensen is het zo netjes. Ik durf dus echt geen foto's te nemen hier he, niet dat het een puinzooi is, maar er wordt hier wel gewoond![]()
ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef Tinkerbell het volgende:
Wat ik wel vind he, bij sommige mensen is het zo netjes. Ik durf dus echt geen foto's te nemen hier he, niet dat het een puinzooi is, maar er wordt hier wel gewoond![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
toevallig was het opgeruimd hoor. Het is hier ook wel eens een grote teringzooi. Er wordt geleefd in een huis hoor... toch?!
Gewoon na het opruimen een fotootje nemen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef Tinkerbell het volgende:
Vicky wat mooi, dat dressoir met die spiegel en die slaapkamermuur. Smullen, smullen!
quote:
Goed voorbeeld van hoe je een witte kamer gezellig kan maken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:46 schreef Blumchen het volgende:
[afbeelding]
Hier een stukje van mijn kamer
Ik hou meer van zwart/wit:quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:46 schreef Blumchen het volgende:
[afbeelding]
Hier een stukje van mijn kamer
zwart laminaat?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:45 schreef Geqxon het volgende:
Bureaustoel word tzt door een exemplaar van Eames vervangen, de Ikea prutstoelen door iets uit de collectie van Vitra-design en het marmoleum door zwart laminaat. Tafel blijft, is al 20 jaar oud en blijft mooi![]()
Je bureau mist een laquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik hou meer van zwart/wit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bureaustoel word tzt door een exemplaar van Eames vervangen, de Ikea prutstoelen door iets uit de collectie van Vitra-design en het marmoleum door zwart laminaat. Tafel blijft, is al 20 jaar oud en blijft mooi![]()
gok de Ikea Klippanquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:33 schreef _Arual_ het volgende:
Blumchen, waar komt jouw bank vandaan?
Ik wil niet zeuren hoor, maar als ik je ouder was zou ik zeggen dat je je kamer wel eens mag opruimenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:46 schreef HPoi het volgende:
Mijn kamer:
(Bed staat midden in de kamer om ruimte te sparen.Nadeel is dat je haast nergens kan staan/lopen.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha, ik wist eerst niet wat je bedoelde maar na goed turen had ik het door.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:42 schreef Imperium het volgende:
dr staat een cheeseburger op je aanrecht
Gaaf HuubTuub!! Echt leuk!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:17 schreef HuubTuub het volgende:
Bedankt dat ik bij jullie mocht binnen kijken, dus hierbij een wederdienst:
*knip foto's*
Ik ben Blumchen dan wel niet maar volgens mij is dat gewoon een Klippan bank van de Ikea met een groene hoesquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:33 schreef _Arual_ het volgende:
Blumchen, waar komt jouw bank vandaan?
Is het jouw huis of van je ouders Imperium?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:15 schreef trith het volgende:
*Kwijl tv Imperium
Welnee, hier passen ze precies?! Of alles past zich hier mooi aan?!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:54 schreef Oblivion het volgende:
NoSigar, leuk huis!![]()
De foto's kan je zeker niet ietsje pietsje (Lees: heel veel) kleiner maken?
Zijn echt groot...![]()
wat een geweldig mooie kamerquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:17 schreef HuubTuub het volgende:
Bedankt dat ik bij jullie mocht binnen kijken, dus hierbij een wederdienst:
-knip plaatjes-
Ik moest heel erg denken aan mijn vorige woonruimte toen ik dit zag. Maar in mijn geval was het marmoleum mijn eigen keuze en wilde ik het dus niet vervangen.quote:
Ah zo, ik dacht dat het vette bager was oidquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:21 schreef Gurb het volgende:
[..]
helemaal niets, had er alleen nog nooit over gehoord
Dat hebben we begin dit jaar gewoon bij Ikea gekocht. Het is een soort zeil dat je spant op een metalen frame.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:01 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
wat een geweldig mooie kamerecht erg mooi, mag ik vragen hoe je aan dat blauwe 'schilderij' komt dat schuin tegen je dak (?) staat?
erg nice ding
![]()
Thxquote:Op zondag 15 mei 2005 00:10 schreef moussy het volgende:
die vitrinekastje hele huis trouwens, maar die kast is super
Super gezellige kamerquote:Op zondag 15 mei 2005 00:13 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Thx
Erin staat trouwens mijn collectie Pixar speeltjes![]()
Vraagje he, zijn dat tegels op de vloer? lijkt bijna wel hout, maar dat lijkt me zo sterk (als er water op komt trekt dat vast krom, of heb je dat weer bewerkt ofzo?)quote:Op maandag 2 mei 2005 11:07 schreef DarkElf het volgende:
de wc:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
* Sport_Life gaat als het goed is in augustus verhuizenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:14 schreef Nijna het volgende:
Leuk topic, ook om ideeën op te doen.
* Nijna gaat in oktober verhuizen
qua tint wel , de hele kamer is ingesteld op lichte tinten , plaats je er donkere stoelen in , dan vind ik dat persoonlijk afbreuk , want stoelen vind ik nou niet een item in een huiskamer die de aandacht hoeven weg te trekkenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:09 schreef Tinkerbell het volgende:
Moet alles bij elkaar passen dan?
De stoelen en de tafel passen niet bij elkaar omdat de stoelen van een andere eethoek komen die ik al had (met een ronde tafel, maar ik wilde per se een rechthoekige). Heb even geen geld om nieuwe eetkamestoelen te kopen, dat zal wrsch volgend jaar worden. Of misschien dat ik ze ooit nog een ander kleurtje geef.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
PiperMaru : leuke inrichting alleen je eetkamer stoelen passen niet bij je inrichting , had je daar ook ideeën over
Ik heb nog ruim de tijd om er over na te denkenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:08 schreef Barcelona het volgende:
Nee niet doen!!! Dat bed is juist mooi zo.![]()
Nou ik vind dat je een leuke kamer hebt, maar ik heb sowieso een zwak voor zolderkamersquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:21 schreef innepin het volgende:
*snik* iedereen negeert mijn fotootjes *snik*
Het is geen zolderkamer; wij hebben een stolpboerderij (noord-hollands geval, vierkant met een boel schuine daken).quote:Op maandag 23 mei 2005 18:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ik vind dat je een leuke kamer hebt, maar ik heb sowieso een zwak voor zolderkamers![]()
Nouja, schuine-wanden-kamer danquote:Op maandag 23 mei 2005 19:43 schreef innepin het volgende:
[..]
Het is geen zolderkamer; wij hebben een stolpboerderij (noord-hollands geval, vierkant met een boel schuine daken).En dankjewel
![]()
Iedereen verklaarde me voor gek toen ik zei dat ik de muur goud wilde, maar achteraf staat het erg leuk. Jammer dat de foto's zo donker zijn, want het is echt een mooie kleur geworden.
Dat balkon-dinges! Mooi!quote:
Mooie kraanquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:41 schreef elvy het volgende:
Ik heb zojuist geleerd hoe je hier foto's moet plakken (digitaal ben ik nog niet zo'n doe-het-zelver...)
en wil nu graag ook even ons stekkie laten zien. Klein, maar wij vinden het erg fijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |