quote:Op maandag 2 mei 2005 12:11 schreef Dirkh het volgende:Straks kan ik ook overal glazen wanden, deuren e.d. plaatsen.
Allles is behang. De kleur groen komt op de foto wat flets over, maar is limoengroen.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:14 schreef Tinkerbell het volgende:
Dirkh, die rode banen, is dat verf of een strook behang? En wat voor kleur groen is dat? Waar heb je de verf gekocht?
Wat een huisquote:Op maandag 2 mei 2005 11:07 schreef DarkElf het volgende:
Nog een paar pics van net na de oplevering, tis nu allemaal minder kaal natuurlijk
de wc:
[afbeelding]
Via de woonkamer de gang in door een glazen deur:
[afbeelding]
Naar de badkamer/slaapkamer (zitten aan elkaar vast) via een glazen schuifdeur:
[afbeelding]
Slaapkamer met aangrenzend de badkamer:
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
plakband dingquote:
Meneer Leen Bakker goed gesponserd zie ikquote:Op maandag 2 mei 2005 11:58 schreef Dirkh het volgende:
Na twee weken klussen is de woonkamer eindelijk klaar. Op een paar kleine dingetjes na dan.
Langs de lange wand, komt morgen nog een aquarium van 1,20 m. Vandaar dat het daar wat kaal is.
We zijn dus van een redelijk donkere kamer naar een lichte kamer gegaan.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yep, Leen Bakker en de Kwantum zijn mijn grootste vrienden geweest de afgelopen weken.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:42 schreef Niowskie het volgende:
[..]
Meneer Leen Bakker goed gesponserd zie ikZiet er leuk uit!
Dan woon je mooi straks.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:55 schreef DarkElf het volgende:
Onze woonkamerwe wonen hier vanaf eind januari
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Glazen deuren.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:07 schreef DarkElf het volgende:
Nog een paar pics van net na de oplevering, tis nu allemaal minder kaal natuurlijk
de wc:
[afbeelding]
Via de woonkamer de gang in door een glazen deur:
[afbeelding]
Naar de badkamer/slaapkamer (zitten aan elkaar vast) via een glazen schuifdeur:
[afbeelding]
[afbeelding]
Badkamer:
[afbeelding]
Das toch de Nöresund?quote:Op maandag 2 mei 2005 11:07 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
Leuk ingericht Dirkh!! Mooie kleuren!!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:58 schreef Dirkh het volgende:
Na twee weken klussen is de woonkamer eindelijk klaar. Op een paar kleine dingetjes na dan.
Langs de lange wand, komt morgen nog een aquarium van 1,20 m. Vandaar dat het daar wat kaal is.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er ook zeker niet slecht uitquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:20 schreef Oblivion het volgende:
Wat een heerlijke stek heb je toch, Libris... Dat dakterras...![]()
Okay onze stulp nog maar een keer...
[afbeelding]
Alleen heeft het dressoir plaats moeten maken voor deze kast:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn oudere foto's, zal wel weer eens een paar recente schieten...![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:55 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Wat ontzettend gezellig!quote:Op maandag 2 mei 2005 11:58 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Och heden! Hij zit ook al naar die webcam van het Koningsplein te staren!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:09 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn multimedia tafelKlein weetje over deze tafel.
Deze tafel is geschat op 150 a 200 jaar oud en komt officieel uit een monniken klooster. Je kan op de tafel zien dat er aardig wat mee gebeurd is. Ze hebben ook hier en daar gewoon gehele happen uit de tafel gehaald en daar een nieuw stuk hout in gelegt en netjes weggewerkt. Echt ongelovelijk hoe ze dat gedaan hebben. Mocht iemand daar een foto van willen zien kan ik die schieten. De tafel poten zijn mooi bewerkt met versieringen.
[afbeelding]
Hier zie je de plek waar alles gebeurd op fokEr achter staat een klein thee meubel. Hoe oud dat ding is weet ik niet. Ik gebruik hem als rommel kast. De klok er op is een jaartje of 60 oud volgens mijn oma. JE ziet rechts nog een stukje kleding kast. Maar daar later meer over
[afbeelding]
Van uit mijn bed gezien mijn TV plus media center die er naast staat. Die kast word zo snel mogelijk vervangen door een mooie media center kast zo dat het 1 geheel word. De TV komt op zeer korte termein eindelijk plat tegen de muur te hangen. En ja die speakers zijn kut daar komt ook nog vervaning voor
[afbeelding]
Mijn fokplekje van dicht bij. En ja die PC staat open en de hardeschijfen liggen gewoon op mijn tafel. Werkt perfectEn nee die muis is niet vies dat is verf wat er op zit
[afbeelding]
Hie rdan mijn bed en een veel te donkere fotoMaar goed als je goed kijkt zie je dat beeld daar staan met daar voor een laptop. Want je moet ook van uit je bed op fok kunnen he
![]()
[afbeelding]
Hier dan de kast waar ik het eerder over had. Dit is een echte engelse linnenkast. Geschat op 250+ jaar oud. In deze kast komt geen 1 schroef of spijker voor. Alles is een klik systeem. Je kan de kast heel makkelijk uit elkaar halen. Al met al is het toch een hele stevige kast en achterlijk zwaar. Je hebt wel genoeg ruimte er in![]()
zo dat was het weer denk ik zo beetje. Als er nog vragen zijn hoor ik dit graag
En ja ik woon nog bij mijn ouders![]()
Leenbakker stylequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:37 schreef TC03 het volgende:
Dat bed heb ik ook.Alleen dan zonder die kastjes erboven
.
valt best nog wel mee voor mijn doenquote:
Ja erg he. Ben er al weer mee gestopt hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Och heden! Hij zit ook al naar die webcam van het Koningsplein te staren!
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:55 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Ik zie ze nietquote:
ja alles wat boven op ligt ga ik er binnen kort van af halen. Alleen die fles heineken blijft staan daar komt die blauwe kip op te zitten. Die witte pelikaan blijft in het midden staan en rechts blijft zoals het nu is. Die zooi onder mijn kast is al jaren een dorn in mijn oog. Maar dat moet blijven liggen van mijn moeder helaasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:17 schreef ParanoidEv het volgende:
ook_gek: Erg mooie kast! Alleen jammer van de troep.
welke kamerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:17 schreef ParanoidEv het volgende:
ook_gek: Erg mooie kast! Alleen jammer van de troep.
En hoe cd's blijven hangen, ik heb er ooit 1 met lijm aan de muur gehangen jaren terug, ik krijg hem er helaas niet meer af
Mijn kamer is ook niet echt super. De vloer is vies en oud, en een aantal meubels zijn geel, afgrijselijk. Als ik ga verhuizen gaan die echt de vuilniscontainer in.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je nais pasquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Picserver is dood zo te zien. Haal het wel even weg.
Oh opeens doen ze het weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |