Mijn held!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:25 schreef gr8w8 het volgende:
Speciaal voor het KLU forum aandacht voor het rolgordijntje en de klok aan de muur: Ik heb even in een veel kleinere kamer gewoond, waar eigenlijk alleen een bed, een buro en die kast in kon. Door dat rolgrodijn erop te schroeven, kreeg ik een afgesloten gedeelte voor mijn kleren.
heb je het over mijn tv en radio ding?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:19 schreef ook_gek het volgende:
Kleine tip voor je beovision TV. Als je hem nou net even iets meer naar achteren zet kan je de draden ongezien in die bal laten vallen van je CV.
Een een mooie Beosound 3200 hangt daar ( als ik het goed zie )
Mag ik vragen welke speakers je hebt?
Ik wil zelf ook de beosound 9000 gaan halen met een mooie set speakers er bij. Effe door sparen nog![]()
He ik zie dat je in den haag woont. Is dit huis in de vruchtenbuurd? Lijkt het wel op. En heb je de B&O spullen gekocht in den haag? Zo ja weet ik wel waar![]()
Sorry voor off topic
Ja over je TV en radio ding jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:22 schreef Jett het volgende:
[..]
heb je het over mijn tv en radio ding?
ik heb geen idee wat voor speakers we hebben, ze zijn goudik wil er wel een foto van maken
jaaa die hebben wijquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja over je TV en radio ding jaB&O leuk speelgoed is dat
Ik denk dat jij de BeoLab 4000 speakers heb.
[afbeelding]
Deze denk ik.
ben een beetje een B&O freak![]()
Kenner ben ik hequote:
nee gewoon ergens achter de bankquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kenner ben ik he![]()
Op een pilaar of ligt hij los op of in je boeken kast? ( kan beiden namelijk )
Ook leuk hoe die radio zijn raam open doet wanneer je met je hand er voor gaat.
Blijft geweldig speelgoed![]()
Zonde want het zijn speakers die gezien mogen worden. Ze zouden perfect in je boekenkast passen. Maar goed genoeg of topic gepraatquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:47 schreef Jett het volgende:
[..]
nee gewoon ergens achter de banken naast de kast
en mijn schoonmaakster schrok zich dood toen dat 'raampje' bewoog te grappig
[offtopic]quote:Op zondag 1 mei 2005 23:38 schreef TC03 het volgende:
TS vangt aanWel een beetje vage foto's helaas
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Argh, tikfout in de titel.
Nu ik ze weer zie!quote:Op maandag 2 mei 2005 09:55 schreef DarkElf het volgende:
Onze woonkamerwe wonen hier vanaf eind januari
[afbeelding]
en
[afbeelding]
It's mirror timequote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:26 schreef Maggie het volgende:
Ik kan die 2 foto's van de woonkamer van DE niet zienBen nu wel heel nieuwsgierig..
nee zal wel aan mijn-album.nl liggen.. (of aan mij natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik zie helemaal geen foto's Ultimora, klopt dat?
Ze doen hetquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:15 schreef Ultimora het volgende:
nu moeten er foto's staan... anders word ik er erg moe van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |