Ik wil niet zeuren hoor, maar als ik je ouder was zou ik zeggen dat je je kamer wel eens mag opruimenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:46 schreef HPoi het volgende:
Mijn kamer:
(Bed staat midden in de kamer om ruimte te sparen.Nadeel is dat je haast nergens kan staan/lopen.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Haha, ik wist eerst niet wat je bedoelde maar na goed turen had ik het door.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:42 schreef Imperium het volgende:
dr staat een cheeseburger op je aanrecht

Gaaf HuubTuub!! Echt leuk!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:17 schreef HuubTuub het volgende:
Bedankt dat ik bij jullie mocht binnen kijken, dus hierbij een wederdienst:
*knip foto's*

Ik ben Blumchen dan wel niet maar volgens mij is dat gewoon een Klippan bank van de Ikea met een groene hoesquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:33 schreef _Arual_ het volgende:
Blumchen, waar komt jouw bank vandaan?

Is het jouw huis of van je ouders Imperium?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:15 schreef trith het volgende:
*Kwijl tv Imperium

Welnee, hier passen ze precies?! Of alles past zich hier mooi aan?!quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:54 schreef Oblivion het volgende:
NoSigar, leuk huis!![]()
De foto's kan je zeker niet ietsje pietsje (Lees: heel veel) kleiner maken?
Zijn echt groot...![]()

wat een geweldig mooie kamerquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:17 schreef HuubTuub het volgende:
Bedankt dat ik bij jullie mocht binnen kijken, dus hierbij een wederdienst:
-knip plaatjes-

Ik moest heel erg denken aan mijn vorige woonruimte toen ik dit zag. Maar in mijn geval was het marmoleum mijn eigen keuze en wilde ik het dus niet vervangen.quote:

Ah zo, ik dacht dat het vette bager was oidquote:Op donderdag 12 mei 2005 18:21 schreef Gurb het volgende:
[..]
helemaal niets, had er alleen nog nooit over gehoord

Dat hebben we begin dit jaar gewoon bij Ikea gekocht. Het is een soort zeil dat je spant op een metalen frame.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:01 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
wat een geweldig mooie kamerecht erg mooi, mag ik vragen hoe je aan dat blauwe 'schilderij' komt dat schuin tegen je dak (?) staat?
erg nice ding
![]()

Thxquote:Op zondag 15 mei 2005 00:10 schreef moussy het volgende:
die vitrinekastje hele huis trouwens, maar die kast is super

Super gezellige kamerquote:Op zondag 15 mei 2005 00:13 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Thx
Erin staat trouwens mijn collectie Pixar speeltjes![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |