wauw dat doe je goed zeg!quote:Op maandag 9 mei 2005 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was ook meteen ernstig verliefd op die bank
Mijn budget is ook superklein, maar t'is me toch gelukt om er iets leuks van te maken, al zeg ik het zelf. De bank + audiomeubel hebben me 150 euro gekost! Dat was echt geweldig!
Overigens hier een fotootje van de "audiohoek"
[afbeelding]
Euhm, dit topic gaat over de huiskamer enzo...quote:
pleaur je badkamer hier in!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Euhm, dit topic gaat over de huiskamer enzo...![]()
Maar ja de badkamer is allang af!Erg mooi geworden.
Nu alleen de hangende kastjes nog en de spiegel wil ik donkerder...Ik wil nog zoveel...
![]()
oe oe oe oe moooooi!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:17 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was ie net af... Dus hij is een beetje kaal, tegenwoordig hebben we 2 schilderijtjes boven het bad hangen...![]()
En dus achter de douchecabine, boven het bad wil ik graag een hangende kast, en boven het toilet een klein kastje.![]()
En die grotere hangende kast komen dan van die mooie chromen buizen onder te hangen waar ook badhandoeken kunnen hangen.
Juist wel, want het wordt een dunne hang kast...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
oe oe oe oe moooooi!
Maar boven het bad handoeken?
niet zo erg praktisch denk ik
Een legkast opzich wel.
Als ik zo kijk niet een denderend grote badkamer maar verder handig gemaakt, maar inderdaad niet veel opberg plek.
Doet die NX laptop het nog ?quote:
Oeh, muziek in de badkamer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:17 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was ie net af... Dus hij is een beetje kaal, tegenwoordig hebben we 2 schilderijtjes boven het bad hangen...![]()
En dus achter de douchecabine, boven het bad wil ik graag een hangende kast, en boven het toilet een klein kastje.![]()
En die grotere hangende kast komen dan van die mooie chromen buizen onder te hangen waar ook badhandoeken kunnen hangen.
Mooi nog steeds, hoezo?quote:Op woensdag 11 mei 2005 03:14 schreef Loedertje het volgende:
Hoe zien je doucheschuifdeuren er inmiddels uit?
dat vinden wij dus ookquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooi nog steeds, hoezo?
Als je het niet schoonmaakt dan ja...
Maar als je 1 keer in de week met een schuursponsje en wat azijn zachtjes wrijft blijft het mooi.
Is trouwens geen schuifdeur, maar een soort inklapdeur.
toevallig was het opgeruimd hoor. Het is hier ook wel eens een grote teringzooi. Er wordt geleefd in een huis hoor... toch?!quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef Tinkerbell het volgende:
Vicky wat mooi, dat dressoir met die spiegel en die slaapkamermuur. Smullen, smullen!
Wat ik wel vind he, bij sommige mensen is het zo netjes. Ik durf dus echt geen foto's te nemen hier he, niet dat het een puinzooi is, maar er wordt hier wel gewoond![]()
ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef Tinkerbell het volgende:
Wat ik wel vind he, bij sommige mensen is het zo netjes. Ik durf dus echt geen foto's te nemen hier he, niet dat het een puinzooi is, maar er wordt hier wel gewoond![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
toevallig was het opgeruimd hoor. Het is hier ook wel eens een grote teringzooi. Er wordt geleefd in een huis hoor... toch?!
Gewoon na het opruimen een fotootje nemen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef Tinkerbell het volgende:
Vicky wat mooi, dat dressoir met die spiegel en die slaapkamermuur. Smullen, smullen!
quote:
Goed voorbeeld van hoe je een witte kamer gezellig kan maken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:46 schreef Blumchen het volgende:
[afbeelding]
Hier een stukje van mijn kamer
Ik hou meer van zwart/wit:quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:46 schreef Blumchen het volgende:
[afbeelding]
Hier een stukje van mijn kamer
zwart laminaat?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:45 schreef Geqxon het volgende:
Bureaustoel word tzt door een exemplaar van Eames vervangen, de Ikea prutstoelen door iets uit de collectie van Vitra-design en het marmoleum door zwart laminaat. Tafel blijft, is al 20 jaar oud en blijft mooi![]()
Je bureau mist een laquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik hou meer van zwart/wit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bureaustoel word tzt door een exemplaar van Eames vervangen, de Ikea prutstoelen door iets uit de collectie van Vitra-design en het marmoleum door zwart laminaat. Tafel blijft, is al 20 jaar oud en blijft mooi![]()
gok de Ikea Klippanquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:33 schreef _Arual_ het volgende:
Blumchen, waar komt jouw bank vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |