quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
toevallig was het opgeruimd hoor. Het is hier ook wel eens een grote teringzooi. Er wordt geleefd in een huis hoor... toch?!

Gewoon na het opruimen een fotootje nemen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:53 schreef Tinkerbell het volgende:
Vicky wat mooi, dat dressoir met die spiegel en die slaapkamermuur. Smullen, smullen!
Wat ik wel vind he, bij sommige mensen is het zo netjes. Ik durf dus echt geen foto's te nemen hier he, niet dat het een puinzooi is, maar er wordt hier wel gewoond![]()

quote:

Goed voorbeeld van hoe je een witte kamer gezellig kan maken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:46 schreef Blumchen het volgende:
[afbeelding]
Hier een stukje van mijn kamer

Ik hou meer van zwart/wit:quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:46 schreef Blumchen het volgende:
[afbeelding]
Hier een stukje van mijn kamer

zwart laminaat?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:45 schreef Geqxon het volgende:
Bureaustoel word tzt door een exemplaar van Eames vervangen, de Ikea prutstoelen door iets uit de collectie van Vitra-design en het marmoleum door zwart laminaat. Tafel blijft, is al 20 jaar oud en blijft mooi![]()

Je bureau mist een laquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik hou meer van zwart/wit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bureaustoel word tzt door een exemplaar van Eames vervangen, de Ikea prutstoelen door iets uit de collectie van Vitra-design en het marmoleum door zwart laminaat. Tafel blijft, is al 20 jaar oud en blijft mooi![]()

gok de Ikea Klippanquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:33 schreef _Arual_ het volgende:
Blumchen, waar komt jouw bank vandaan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |