tv kijken is echt voor in bed bedoeld, dan zit je namelijk nog goed tussen het geluidquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Netjes ingericht! Heb je ergens nog een bank of stoel, of kan je alleen vanuit bed tv kijken?
En leuke foto tussen je twee monitoren
leuke kamerquote:
dood die niet alle andere vissen danquote:Op zondag 8 mei 2005 02:43 schreef DarkElf het volgende:
@ Dirk, mooi aquarium! en een japanse vechtvis erin?
Kind, jij ook hier????quote:Op zondag 8 mei 2005 01:27 schreef moussy het volgende:ik herken het huis van mn ouders in het huis van duderinnetje
luvquote:Op zondag 8 mei 2005 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Leuk huis duderinnetje
Wrom ga je verhuizen????
Die tussendeur in de gang is zooo
Had je nog niet gezien?quote:
Het huis is niet zo groot, daarom. En het staat in Den Haag en De Liefde huist in Groningenquote:Op zondag 8 mei 2005 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Leuk huis duderinnetje
Wrom ga je verhuizen????
Die tussendeur in de gang is zooo
Dank je.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:39 schreef beatmeisje het volgende:
Duderinnetje, wat een tof huis met dat glas in lood en die paneeldeurtjes![]()
Leuk ingericht ook![]()
Jaaaa, mooie klapdeuren! En volgens mij heb jij er ook nog het originele beslag op, klopt dat? Zo'n bakelieten greepje?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Inderdaad!quote:Op maandag 9 mei 2005 13:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jaaaa, mooie klapdeuren! En volgens mij heb jij er ook nog het originele beslag op, klopt dat? Zo'n bakelieten greepje?
die bank die stoel!!! WAAR!!!! HOEVEEL!!!!?quote:Op maandag 9 mei 2005 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook even showenSorry voor de brakke kwaliteit
Het voorste gedeelte van mijn woonkamer:
[afbeelding]
En het achterste gedeelte:
[afbeelding]
Allereerst: dankjewel voor de complimenten!quote:Op maandag 9 mei 2005 18:38 schreef zwahiel het volgende:
[..]
die bank die stoel!!! WAAR!!!! HOEVEEL!!!!?
Ik ben ook student hoor! Dus het kan best! Mijn salontafel is van m'n oma geweest en de zwaar eikenhouten eettafel van mijn ouders. De boekenkastjes zijn simpele BILLY's, maar dan geverfdquote:Woei dat zijn mooie meubels zeg!Ook verder mooi ingericht, ik zit hier in mijn studentenhuisje en probeer er iets moois van te maken, maar echt lukken doet dat niet
![]()
zwaar gave bank hoor!quote:Op maandag 9 mei 2005 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Allereerst: dankjewel voor de complimenten!
De stoel is van de Trendhopper. Gekocht van mijn allereerste verdiende centjes (ergens in '96 ofzo). De bank komt van Marktplaats en heb ik samen met mijn audiomeubel gekocht (misschien zet ik daarvan vanavond nog wel een fotootje online)
[..]
Ik ben ook student hoor! Dus het kan best! Mijn salontafel is van m'n oma geweest en de zwaar eikenhouten eettafel van mijn ouders. De boekenkastjes zijn simpele BILLY's, maar dan geverfd.
Ik was ook meteen ernstig verliefd op die bankquote:Op maandag 9 mei 2005 19:13 schreef zwahiel het volgende:
[..]
zwaar gave bank hoor!
hier wil de rest niet meebetalen
maar ja hier gaat alles over ongeveer 2 jaar tegen de vlakte aan, dus daarom willen ze 't allemaal zo karig mogelijk houden, maar ik heb zoiet van, ik woon nu hier dus tegen een beetje kleine prijs mag het er best wel redelijk uit komen te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |