quote:
Tering was me het middagje avondje wel weer. Ben het neit echt gewend meer om bier te drinken en na 15 stuks ging ik toch aardig lam over de weg
Maar goed, zoals gezegd (naja was meer een poging gisteren avond ) Rozenburg was ZEER kick, wat een geluid komt er uit die dingen zeg hee. Ik moet echt 30 meter bij Pep vandaan hebben gestaan maar helaas toch niet gezien:P
Die stunters van die middag waren dus ook die gasten van Rotterdam Airport, en die ene met die CBR was dus ook die gene die op zijn plaat ging met de ZXR400. Die met die witte helm zat nu op een bandit en stunte er aardig op los, ik herkende hem vooral aan zijn schoenen
Nu ff bijkomen van gisteren
Ik MOET helemaal niks hehquote:Op zondag 1 mei 2005 11:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja en daarna moest je een nieuw topic openen![]()
Yepquote:Op zondag 1 mei 2005 11:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
zag ik het nu goed in het vorige topic dat BWT ook straks van de partij is ?
Je was me net een slag voorquote:Op zondag 1 mei 2005 11:25 schreef Patrick281 het volgende:
Wel knap van Mark, 3~4 keer in 2 weken een topic afsluiten en geen nieuwe openen.![]()
Fok MC 1 mei meetingsnieuws!!
Is dat een tic dat mensen uit Dordrecht zichzelf herhalen?quote:
Ik heb nog een paar minuten gewacht, even op M-F gelurkt, toen nog 3 keer F5 gedaan en gepost.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:36 schreef RB het volgende:
Je was mee net een slag voor![]()
Was zelf al aan het stoeien met een nieuw topic![]()
En anders moeten we sanctie's nemen.quote:
dan komen wij "naked "quote:Op zondag 1 mei 2005 11:34 schreef RB het volgende:
[..]
Yep
Zal me zo eens gereed maken![]()
Fototoestel bij ondeugend ophalen,ff bakkie doen![]()
En gaan rijden![]()
![]()
Doe ik ook straks, op het strand vlakbij de Maasvlakte.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan komen wij "naked "
dat betekend dus zonder fototoestel![]()
Nee niet echt een tic maar is dat geen traditie dat je de laatste post herhaalt ?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat een tic dat mensen uit Dordrecht zichzelf herhalen?![]()
En gisteren zei je ook al min of meer hetzelfde hoor.![]()
Maar die CBR heb ik niet zien stunten, kwam net toen de Hayabusa's bezig waren.
Lekker geluidje swa.![]()
En we stonden inderdaad op iets van 30 meter haha
Ik was toen bij het omroephuisje, en ben later naar het eindje van het rechte stuk gegaan.
Het laatste half uur stond ik met 2 motorforummers (Zweedse klei en Nico!) tussen het einde van het rechte stuk en het omroephuisje.
De eerste gast heeft trouwens een draaibank staan thuis, en ik moest mijn busjes van de handkappen maar even naar hem opsturen, dan zou hij ze wel even afdraaien.![]()
Nu zo na de volgende bak koffie ff naar de Maasvlakte om een motorforummer met een CR500 te zien crossen, en hij zou nog speciale (gratizz) bougie's hebben voor mij.![]()
moeten we hierbij net zo streng zijn als we bij Riet en PatM waren ?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar minuten gewacht, even op M-F gelurkt, toen nog 3 keer F5 gedaan en gepost.![]()
[..]
En anders moeten we sanctie's nemen.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 11:34 schreef RB het volgende:
[..]
Fototoestel bij ondeugend ophalen,ff bakkie doen![]()
Koffie niet klaar?quote:
Ik ga meteen het apparaat saboterenquote:
Die jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 1 mei 2005 11:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ga meteen het apparaat saboteren
Hoe laat, ik kom net uit mijn nest man !![]()
Ik heb de voorwaarden nooit ondertekend en ben er nooit expliciet opgewezen. Zodoende kan ik dus ook niet aan de voorwaarden vast gepint wordenquote:
in ongeveer 20 minuten sta ik voor je deurquote:Op zondag 1 mei 2005 11:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ga meteen het apparaat saboteren
Hoe laat, ik kom net uit mijn nest man !![]()
Natuurlijk !quote:Op zondag 1 mei 2005 11:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik heb de voorwaarden nooit ondertekend en ben er nooit expliciet opgewezen. Zodoende kan ik dus ook niet aan de voorwaarden vast gepint worden
En sancties my ass.
Owja PatM
hij lukrt mee heb ik uit betrouwbare bron ontvangen![]()
Sodeju !quote:
Dat is weer een hele andere discussie ben ik bangquote:Op zondag 1 mei 2005 11:50 schreef ondeugend het volgende:
Nog leuker zou zijn als ze er met zijn tweetjes gewoon staan op de afgesproken tijd toch ?
Nee daar is dan geen tijd voor, iedereen moet rijden.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat is weer een hele andere discussie ben ik bang
dat geld neem ik aan alleen voor jullie toch ?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
Ik heb iig al een naam om later over te vertellen tegen je kleinkinderen over deze meetde LMOG meet (lees 'EL MOG'
)
Laatste Meet Ooit Gehouden
15:00
![]()
Euhm, ik weet het nietquote:Op zondag 1 mei 2005 11:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat geld neem ik aan alleen voor jullie toch ?![]()
Je kan de motoGP live bekijken @ vianen. Start om 15:00quote:Op zondag 1 mei 2005 11:53 schreef Makster het volgende:
KKKUUUUUTTTT MOTOGP is volgens mij NU op de buis...
Ben ff kijken dus
quote:
met hier posten ben je uiteraard accoord gegaan met de regels die hier geldenquote:Op zondag 1 mei 2005 11:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik heb de voorwaarden nooit ondertekend en ben er nooit expliciet opgewezen. Zodoende kan ik dus ook niet aan de voorwaarden vast gepint worden
En sancties my ass.
Owja PatM
hij lukrt mee heb ik uit betrouwbare bron ontvangen![]()
waarvoor moet ik mij schamen ??quote:Op zondag 1 mei 2005 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
Geen tijd meer om overal op te reageren, maar Mercy ga je schamenarme Lars is zo druk bezig nu.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
al is het maar een meet organiseren waarbij heel veel KM gereden worden de SM's niet mee kunnen vanwege beperkingen
![]()
Doen we binnenkort als we allemaal een minibike hebbenquote:Op zondag 1 mei 2005 12:05 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ik stem voor een stuntelmeet ala Maasvlakte. Niks km rijden, gewoon een beetje aan kutten met sprintjes trekken en stom doen. Dat is de shit
Klotebanquote:Youssef zegt:![]()
![]()
Moeten we nog wat meenemen trouwens?
Ik weet nog wel dat martie had beloofd ooit een CD met alle meetfoto's te branden en aan mij te geven, maar dat is ie nu zeker vergeten
![]()
Die zijn al vertrokken toch?
![]()
dat klopt heb ik nog niet helemaal af omdat ik nog niet alle meet foto's hebquote:
Okay is niet erg, komt vast nog wel een andere keerquote:Op zondag 1 mei 2005 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
dat klopt heb ik nog niet helemaal af omdat ik nog niet alle meet foto's heb![]()
en aan de DVDdie ik nu heb is voor jullie niet zoveel aan,
ik was het ook niet vergeten, het is er nog niet van gekomen om even met OPM te msn'en en de rest van de meetfoto's te verkrijgen,quote:Op zondag 1 mei 2005 12:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Okay is niet erg, komt vast nog wel een andere keer
Zo weinig nog maar?? Naja, hij krijgt er nu sowieso 2x180 + 115 km bijquote:Op zondag 1 mei 2005 12:29 schreef ondeugend het volgende:
Ralf is vertrokken met de stand van 349 km op de teller.
Wat maak je ervan dan dat je moet renderen?quote:Op zondag 1 mei 2005 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik was het ook niet vergeten, het is er nog niet van gekomen om even met OPM te msn'en en de rest van de meetfoto's te verkrijgen,
daarna is de pjuter 14 uur bezig met renderenen ik heb AMD2600+
middagquote:
Ja, volgens mij heeft ie meer bij de TT-baan gestaan dan gereden.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo weinig nog maar?? Naja, hij krijgt er nu sowieso 2x180 + 115 km bijHij heeft z'n MSN trouwens thuis aan laten staan, of heeft ie een Garmin Special Edition MSN Enabled op z'n motor?
quote:Op zondag 1 mei 2005 12:05 schreef Makster het volgende:
Ik stem voor een stuntelmeet ala Maasvlakte. Niks km rijden, gewoon een beetje aan kutten met sprintjes trekken en stom doen. Dat is de shit
Ik denk dat er nu nog grotere cracks komen.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:02 schreef Makster het volgende:
Spaanse Polder is ook om de hoek, ben er denk ik wel weer bij. Was wel tof gisteren, die gasten gingen HARD langs de hekken echt niet normaal meer.
Die Quads trouwens ook hoor hee, eigenlijk was het op sommige stukken super link. Als die quad van de baan raakte nam hij zeker 6 man mee ofzo
HEt was wel gek en dat telt op het laatst![]()
![]()
Wel thuis maar we moeten ook eten.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:20 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben 2 uurtjes weg geweest, letterlijk van de wereld af, denk even bij te lezen over die motorbende, is er nog niemand thuis.
![]()
![]()
![]()
Zeker met zijn allen aan het zalig avondmaal begonnen.
Ik heb niks meer in huis qua normaal drinken, dus dan maar de laatste paar wodka breezers.
De eerste twee zijn je eigen schuld.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:30 schreef Makster het volgende:
Waarom heb ik binnenkort examen en waarom heb ik nog niet alle onderele voor de SM en WAAROM ken ik niemand die adapters kan maken
Voor de veranderde afstand naar de remklauw als de nieuwe schijf er opzit.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De eerste twee zijn je eigen schuld.Wat voor adapter moet je hebben?
Mja eindpunt was zeker weer vlakbij Vianen, dus voor de rest duurt het wel even.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:32 schreef hollander172 het volgende:
Wel thuis maar we moeten ook eten.
Ging lekker allemaal.
De eerstvolgende mag alles uit de doeken doen.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat een dag om te rijden vandaag![]()
alleen heb ik geen minuutje gereden
namelijk verjaardag gevierd in r'dam met me pa & de rest vd fam...
ik kan moelijk me oma en broer achterop nemenquote:Op zondag 1 mei 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
Dan kon je toch op de motor naar je familie
gheghe, eerst 2 uur op een boot gezetenquote:En kom je dan niet even langs als je in de buurt bent?
Je kon er vast wel even een paar uurtjes er tussen uit, even sigaretten halen.![]()
Zoals Pep dus zegt, kan zijn dat ik de goede remklauw vind die zonder adapter past maar 99% dat ik een adapter moet (laten) maken. Naja wat moet dat moetquote:Op zondag 1 mei 2005 19:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De eerste twee zijn je eigen schuld.Wat voor adapter moet je hebben?
Wie? Wat? Waar?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:36 schreef Drifter__ het volgende:
Hicham jij dove!
Je moet rechts en linksom kijken wanneer je hoort dat je geroepen wordt!
lol@Hanekam van Youssef
Inderdaad, was echt een hete dag, was mijn eerste keer zo heet. Zelfs op de snelweg bleef het me erg heet onder de helmquote:Op zondag 1 mei 2005 20:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij ook weer thuis,
was een geslaagd dagjebloedheet lekker vlot en hier en daar best verassend
![]()
met 100KM door een 30 KM zone is eigenlijk veel te vlotquote:Op zondag 1 mei 2005 20:38 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Inderdaad, was echt een hete dag, was mijn eerste keer zo heet. Zelfs op de snelweg bleef het me erg heet onder de helm. Helm zit nog steeds niet echt lekker op me voorhoofd, dikkere wangen zijn besteld en ik kneed hem 's avonds wat bij
Vlot vond ik het trouwens niet![]()
Toen ik lekker doortrok bedoel je?quote:
Volgens mij reden mijn broertje en ik die dag samen over het blad. Toen ramde die zijn rechterstepje tegen de grond en daarna zijn we elkaar kwijt geraaktquote:Op zondag 1 mei 2005 20:40 schreef VitruvianMan het volgende:
Dit is Zonder_ZX9R....
@ Hicham.
Reed jij vrijdagavond over het klaverblad bij de A4 en de A9?
Zo ja, doe het dan eens wat rustiger aan. Je hinderde mij in mijn normale koekblik![]()
Huh, wanneer was dat precies? Keek ik uberhaupt wel om of heb ik je helemaal niet gehoord?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:36 schreef Drifter__ het volgende:
Hicham jij dove!
Je moet rechts en linksom kijken wanneer je hoort dat je geroepen wordt!
lol@Hanekam van Youssef
Euhm, ja daar heb ik afgelopen vrijdag zitten spelen met Youssefquote:Op zondag 1 mei 2005 20:40 schreef VitruvianMan het volgende:
Dit is Zonder_ZX9R....
@ Hicham.
Reed jij vrijdagavond over het klaverblad bij de A4 en de A9?
Zo ja, doe het dan eens wat rustiger aan. Je hinderde mij in mijn normale koekblik![]()
Vriendin van Lars was euhm, Bianca. Die van Raus ben ik ook vergetenquote:Op zondag 1 mei 2005 20:41 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Weet de namen van de meiden/vrouwen trouwens niet meer. Ralf, Martie en Lars kende ik al
Uurtje ofzo man, je keek rechtsom, in plaats van linksom. En toen moest Youssef zonodig doortrekkenquote:Op zondag 1 mei 2005 20:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Huh, wanneer was dat precies? Keek ik uberhaupt wel om of heb ik je helemaal niet gehoord?
[..]
Dat hij die auto inhaalde opeens?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:49 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Uurtje ofzo man, je keek rechtsom, in plaats van linksom. En toen moest Youssef zonodig doortrekken
Ik zag het eigenlijk aan de achterknippers van je,quote:Op zondag 1 mei 2005 20:48 schreef hicham het volgende:
Euhm, ja daar heb ik afgelopen vrijdag zitten spelen met YoussefHeb ik je daar buitenom zitten inhalen of kwam ik keihard achterop je rijden ?
Was nogal druk daar maar ik probeer die bochten zo lang mogelijk aan te houden en vervolgens op het laatste moment te remmen. Wist je dat ik het was
![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 20:42 schreef hicham het volgende:
Verslag
Jah toenquote:Op zondag 1 mei 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
Hier nog een filmpje van bwt die wegreed bij het terras (wederom niet duidelijk, die verdomde motoren stonden ervoor en ik was te lui om mijn reet uit de stoel te trekken)
Klik Bwt dacht dat ik een foto ging maken volgens mijMaar ik filmde dus
[..]
Dat hij die auto inhaalde opeens?Ik weet niet of ik naar rechts keek omdat je me riep. Kan me niet herinneren dat ik werd geroepen
. Naja, volgende keer beter
En ik was daar al een keer teruggekomen en heb toen een beetje rond gekeken en was even gestopt om te bellenquote:Op zondag 1 mei 2005 20:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
cool ik had het zeker niet mooier kunnen vertellen
![]()
ondanks tig keer langs hetzelfde terras gereden te zijnmensen gingen steeds aandachtiger kijken
![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 20:48 schreef Phatzak het volgende:Mjah dat is het verhaal wel zo een beetje. Ik was het op een gegeven moment eigenlijk wel goed zat, de hele tijd spiegelen, drempels en rechte stukjes. Had helemaal een houten kont
Gelukkig kwamen we na een tijdje eindelijk aan bij Ralf, die overigens volgens mijn hypothese
, inderdaad door was gereden.
Jammer Ralf, en volgens mij was het leukste stuk inderdaad het stuk dat we op het einde hebben gereden en het stuk dat we hebben overgeslagen.Hoe lang zaten jullie eigenlijk al op de motor Martie en die ander
Met zoveel mensen moest de route eigenlijk bochtiger, want nu konden we er veelal rechtop door.![]()
dat hoort erbijquote:Op zondag 1 mei 2005 21:00 schreef Phatzak het volgende:
Ik vond het niet echt relaxed, kon amper normaal naar de pompshop lopen![]()
Was ook behoorlijk uitgedroogd... Keren lukt me nog niet echt goed, maar dat oefen ik nu al een aantal keer op mijn lesterrein en dat gaat steeds beter
![]()
Motor is volgens mij ook nog nooit zo heet geweest, werd behoorlijk warm onder me kont
Had je dan niet even kunnen toeteren? Dan zou ik achteraf hier wel op het forum kunnen lezen dat jij dat wasquote:Op zondag 1 mei 2005 20:52 schreef VitruvianMan het volgende:
[..]
Ik zag het eigenlijk aan de achterknippers van je,
Ik zat direct achter je![]()
Ok, dan weet ik dat weer. Die van Bianca was ik ook alweer vergeten hoor, maar dat hoorde ik nog een keer op het terras dus vandaar dat ik eht weer wist. Van bwt hoorde ik nog van Youssef en de andere namen had ik al eerder op het forum gelezen. Niemand nam de moeite om jouw naam nog eens te herhalenquote:Op zondag 1 mei 2005 20:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Mijn naam vergeten. Jullie weten in ieder geval nog dat ik Raus ben, dus tja dat is al goed. Maar ik had me voorgesteld als Anita.
![]()
Hebben jullie dat ook, dat het altijd zo raar is om te lopen na het motorrijden? Echt wel lekker relaxt!
Doe je altijd 3 maal je route dan omdat je met z'n allen verkeerd rijdtquote:
Zal wel aan de zithouding liggen, ik heb er niet echt last van als ik van de Bandit stapquote:Op zondag 1 mei 2005 21:00 schreef Phatzak het volgende:
Ik vond het niet echt relaxed, kon amper normaal naar de pompshop lopen![]()
Was ook behoorlijk uitgedroogd... Keren lukt me nog niet echt goed, maar dat oefen ik nu al een aantal keer op mijn lesterrein en dat gaat steeds beter
![]()
Motor is volgens mij ook nog nooit zo heet geweest, werd behoorlijk warm onder me kont
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:02 schreef hicham het volgende:
Ok, dan weet ik dat weer. Die van Bianca was ik ook alweer vergeten hoor, maar dat hoorde ik nog een keer op het terras dus vandaar dat ik eht weer wist. Van bwt hoorde ik nog van Youssef en de andere namen had ik al eerder op het forum gelezen. Niemand nam de moeite om jouw naam nog eens te herhalen
Helemaal vergeten dat jij nog zo een zere knie had trouwensHoe ging dat vandaag? Of helemaal geen last van gehad
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Zal wel aan de zithouding liggen, ik heb er niet echt last van als ik van de Bandit stapKeren gaat ook lastig met de supersports zag ik
Ook dat Raus voor me wat moeite had met keren omdat ze niet zo lang is als Mercy
Heb ik ook soms llast van, als je niet goed met je voeten bij de grond kan en niet in 1 keer kan draaien, dan moet ik achteruit steppen wil niet altijd even goed lukken
Naja, ik heb vandaag volgens mij 3 keer mijn BV'tje halve draai kunnen oefenen
ik heb vandaag weer voor het eerst sinds tijden mijn achterrem weer gebruiktquote:Op zondag 1 mei 2005 21:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Zal wel aan de zithouding liggen, ik heb er niet echt last van als ik van de Bandit stapKeren gaat ook lastig met de supersports zag ik
Ook dat Raus voor me wat moeite had met keren omdat ze niet zo lang is als Mercy
Heb ik ook soms llast van, als je niet goed met je voeten bij de grond kan en niet in 1 keer kan draaien, dan moet ik achteruit steppen wil niet altijd even goed lukken
Naja, ik heb vandaag volgens mij 3 keer mijn BV'tje halve draai kunnen oefenen
Mooi is datquote:Op zondag 1 mei 2005 21:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja ik had een zere knie. Sinds het vocht uit mijn knie is gehaald, kan ik weer normaal lopen en motor rijden. Twee weken geleden moest ik nog om de 10 minuten pauzeren.
![]()
Maar nu kan ik gewoon weer lang op de motor zitten. Ik heb wel links de knieprotectie eruit gehaald, want met doet nog wel zeer.
Ja, ik heb expres ook foto's gemaakt omdat hij niet op zijn eigen foto's staat, hij is degene achter de lensquote:Op zondag 1 mei 2005 21:11 schreef Phatzak het volgende:
Ok, nu ga ik even mijn vakantie inplannen. Ben benieuwd naar de foto's van Ralf die zeer waarschijnlijk op die van Hicham zullen lijkenFotoshooten is niet echt gelukt.
Ik gebruik mijn achterrem nog altijd, gewoon uit automatisme, ik lees wel vaker dat mensen hun achterrem niet gebruiken, tenzij ze de roest eraf willen schrapenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb vandaag weer voor het eerst sinds tijden mijn achterrem weer gebruikt![]()
Komt zeker weer omdat je op die wijvenbandit rijdtquote:Op zondag 1 mei 2005 21:16 schreef hicham het volgende:
Ik gebruik mijn achterrem nog altijd, gewoon uit automatisme, ik lees wel vaker dat mensen hun achterrem niet gebruiken, tenzij ze de roest eraf willen schrapen![]()
meestal was het gewoon even strekkenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:16 schreef hicham het volgende:
Mercy zit ook nogal vaak te rekken en strekken op de motor, alleen weet ik dan niet of ie echt aan het rekken / strekken is of dat ie mij iets duidelijk probeert te maken![]()
En 1 keer deed ie het ook precies toen we een scooterrijder inhaalde, daardoor leek het alsof ie de scooterrijder van de weg wou schoppen
Of wou hij nou juist die scooterrijder van de weg schoppen en leek het op strekken
![]()
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:19 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Komt zeker weer omdat je op die wijvenbandit rijdt
quote:hoe die die rode babemagnet heen en weer gooit
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
meestal was het gewoon even strekkenbij dat k*t scootertje was het dat ook
![]()
![]()
klonk best leukquote:Op zondag 1 mei 2005 21:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Wel errug flauw trouwens om bij dat ene stoplicht aan het gas te jengelen![]()
![]()
Anita heb jij je theorieboeken nog?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat was de keer dat we besloten helemaal naar het startpunt terug te rijden toch?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:45 schreef Phatzak het volgende:Ik was in het begin nog wel behoorlijk geschrokken trouwens. Ik liep wat uit en verwachtte dat jullie der wel achteraan zouden knallen. Maar achteraf bleek dus dat we in een rustig tempo moesten rijden.
Toen ik dus terugreed en Raus en Martie langs de weg zag staan dacht ik dat ze op d'r bek gegaan was![]()
dat is cool met zijn 2tjes rijden isquote:Op zondag 1 mei 2005 21:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Anita heb jij je theorieboeken nog?Mijn vriendin was al om maar sinds vandaag helemaal, ze wil mijn ZXR.
Kan ik mooi kijken naar wat zwaarders want vandaag was het echt een beperking, Martie zal dat ook kunnen beamen.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:04 schreef Phatzak het volgende:
Volgende week ga ik denk ik wel naar de mega meet, ik weet nog niet of H. gaat.
quote:Wel tof leven trouwens van jullie. Heb het eindelijk een beetje mogen ervarenNormaal altijd zondag als enige dag vrij en dan nog stapels huiwerk
Nu 3 weken vrij dus kon zorgeloos verkeerd rijden
![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Anita heb jij je theorieboeken nog?Mijn vriendin was al om maar sinds vandaag helemaal, ze wil mijn ZXR.
Kan ik mooi kijken naar wat zwaarders want vandaag was het echt een beperking, Martie zal dat ook kunnen beamen.![]()
Als zij het niet heeft heb ik ze nog wel hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 21:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was de keer dat we besloten helemaal naar het startpunt terug te rijden toch?
Dat gevoel had ik toen ook![]()
![]()
Ik keek achterom, Lars stond achter mij en jij ging vast terugrijden. In de verte zag ik Mercy naar z'n motor staan ,andere motor erbij en nog wat fietsers. Ik dacht dat er wat gebeurd was
Gelukkig niks aan het handje
RB heeft wel een lekker geluidje trouwensToen we van het terras wegreden iedereen ff pimpen (ik met m'n standaarduitlaat
) en nog een beetje zitten knallen dat korte stukje dat we met z'n 7 waren
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is cool met zijn 2tjes rijden is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij moest flink werken om het een beetje te kunnen bijbenenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Als zij het niet heeft heb ik ze nog wel hoorEen theorie boek en een boek met 1100 vragen
Hield jij trouwens bewust veel afstand op sommige stukken, of waren dat de momenten dat je tekort kwam? Of de drempels uiteraard, ik weet niet wat het was
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:53 schreef hollander172 het volgende:
Ze is wat stil in gezelschap maar dat wordt een terrorist op de weg als ze het eenmaal heeft gehaald.![]()
Hij moest eigenlijk vooropquote:Op zondag 1 mei 2005 21:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hij moest flink werken om het een beetje te kunnen bijbenenvooral al die drempels waren een groot obstakel, moest flink in de ankers iedere keer
![]()
Ik rook trouwens nietquote:Op zondag 1 mei 2005 20:42 schreef hicham het volgende:
Eenmaal op het terras waren we weer unitedHebben daar samen wat gedronken, gerookt en gegeten.
Tsja, beetje dubbel inderdaad, voor de drempels flink in de ankers (wegens duo) daarna flink doortrekken om bij te blijven maar weer niet boven de 8000 toeren komen wegens gebrek aan oordoppen en de aanwezigheid van open uitlaat.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hij moest flink werken om het een beetje te kunnen bijbenenvooral al die drempels waren een groot obstakel, moest flink in de ankers iedere keer
![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:56 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Hij moest eigenlijk voorop
[..]
Ik rook trouwens niet![]()
Ik heb ze nog wel, maar ik geloof dat een vriend van Martie ze binnenkort nodig heeft. Misschien kun je Hicham dan toch vragen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel, maar ik geloof dat een vriend van Martie ze binnenkort nodig heeft. Misschien kun je Hicham dan toch vragen.
Nofi maar ik moest af en toe toen ik tussen Martie en Anita reed even bijremmen.quote:
Ik heb vandaag heel overtuigend gezegd dat zelf rijden zo veel lekkerder is.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]Ze vond het eerst helemaal niks (straks rij je je nog dood
) na wat sessies met zijn tween vond ze het al leuker en nu sinds 2 weken wil ze persee zelf rijden.
Ze is wat stil in gezelschap maar dat wordt een terrorist op de weg als ze het eenmaal heeft gehaald.![]()
subMoest nog van haar vragen wat Barrymet paarden deed, tweede hobby van haar.
![]()
Tis dat Anita niet uit Dordrecht komt, anders had je weer een flinke flamesessie geopendquote:Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nofi maar ik moest af en toe toen ik tussen Martie en Anita reed even bijremmen.
Niet verkeerd bedoeld voor jou hoor Anita. Je reed hartstikke goed, ik denk achteraf dat ik af en toe teveel risico nam. (lichte motor zware bepakking.)
Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat je echt hartstikke goed reedzolang heb je je rijbewijs ook nog niet toch?
Ik zou aardig mijn best moeten doen je bij te kunnen houden als ik zonder duo rij.
Dus daar hadden jullie het over toen we in Vianen stonden?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb vandaag heel overtuigend gezegd dat zelf rijden zo veel lekkerder is.![]()
![]()
Ze ziet het heel erg zitten.quote:Geheel naar waarheid overigens. Onze weekenden zijn zo erg leuk. Lekker samen ergens rijden of meeten met een stel anderen. Ik was in het begin zelfs huiverig om achterop te gaan, maar na 1 rit was ik eigenlijk al om. En bij de tweede rit (dag erna) vroeg ik Martie wat hij ervan vond als ik zelf zou gaan rijden. Een dag later (maandags) heb ik meteen de rijschool gebeld.![]()
Plisiequote:Op zondag 1 mei 2005 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
Nou jullie hebben een leuke dag gehad zie ik.![]()
![]()
Check hier de mensen in de achtergrond.
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nofi maar ik moest af en toe toen ik tussen Martie en Anita reed even bijremmen.
Niet verkeerd bedoeld voor jou hoor Anita. Je reed hartstikke goed, ik denk achteraf dat ik af en toe teveel risico nam. (lichte motor zware bepakking.)
Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat je echt hartstikke goed reedzolang heb je je rijbewijs ook nog niet toch?
Ik zou aardig mijn best moeten doen je bij te kunnen houden als ik zonder duo rij.
onze motoren zijn allebei nu ook best hard afgeveerdquote:Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ken haar al wat langer, lieve meid.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:04 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Tis dat Anita niet uit Dordrecht komt, anders had je weer een flinke flamesessie geopend
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:07 schreef hollander172 het volgende:
Ze zei trouwens van de een op andere dag dat de ZXR van haar zou worden![]()
quote:
Ik deed mijn best.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Thanks.
![]()
![]()
Ik denk dat ik teveel op jou aan het letten was. Je had al een paar keer gezegd dat je met duo was en last had van drempels, dat je ook al even niet meer had gereden en dat je de motor met het minste vermogen had. Ik wilde voorkomen dat de afstand tussen Youssef (want die blies maar door) en de laatste niet te groot werd zodat we weer iemand kwijt zouden raken. Later bleek dat je het gewoon heel goed bij kunt houden, maar ja...
Je rijd primaquote:Soms kan ik wel treuzelen, maar over het algemeen vind ik zelf ook dat ik goed rijd.(mag je dat van jezelf zeggen
?)
Ik heb 10 december mijn rijbewijs gehaald, daarna 1 dag gereden en toen ongeveer 3 maanden niet vanwege de winterstop. Ik heb dus eigenlijk nog niet zo veel gereden. Pas sinds eind maart weer.
In het begin blies ik echt een beetje door, maar nadat Martie me daar op had gewezen blies ik door om vervolgens wel weer af te remmen en te wachten hoor.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik wilde voorkomen dat de afstand tussen Youssef (want die blies maar door) en de laatste niet te groot werd zodat we weer iemand kwijt zouden raken. Later bleek dat je het gewoon heel goed bij kunt houden, maar ja...
Dudequote:
Hay Didiotquote:
Dat klopt, daarna ging het veel beter. Toen wist iedereen ook beter wat ie moest doen volgens mij. Het ging harstikke lekker hoor! Maar samenrijden is altijd even wennen. Ik moest al wennen om met z'n tweeën te rijden. Hoe je bijv. iets moet doorgeven aan elkaar. En dat je naar voren moet rijden als je ergens wilt stoppen. En dan meteen nog voorop rijden in een meet ook!quote:Op zondag 1 mei 2005 22:14 schreef Phatzak het volgende:
[..]
In het begin blies ik echt een beetje door, maar nadat Martie me daar op had gewezen blies ik door om vervolgens wel weer af te remmen en te wachten hoor.Laatste stukje vond ik wel lekker gaan daarom, bleven wat dichter bij elkaar.
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:19 schreef RB het volgende:
Meet was zekers geslaagd
Zeker als je met 7 begint![]()
met 2 man 2/3 van de route rijdt![]()
en met 7motoren weer eindigd![]()
Laaste stuk was qua asfalt ook 100x beterquote:Op zondag 1 mei 2005 22:14 schreef Phatzak het volgende:
[..]
In het begin blies ik echt een beetje door, maar nadat Martie me daar op had gewezen blies ik door om vervolgens wel weer af te remmen en te wachten hoor.Laatste stukje vond ik wel lekker gaan daarom, bleven wat dichter bij elkaar.
quote:
Mooi ding.quote:
Betersquote:Op zondag 1 mei 2005 22:25 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zekers
![]()
![]()
![]()
Ben vandaag de 800 kilometer gepasseerd, zal deze week een afspraak maken voor de eerste buurt en verwijderen van de db killersgeluidje is nog een beetje te zacht
![]()
![]()
Ik kan nietquote:Op zondag 1 mei 2005 22:26 schreef Phatzak het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)9/singlepost/2863584
Gaan we elkaar nog proberen te vinden? Volgens mij kwam Didiot ook? En Martie, Anita en OPMNog een zooi volgens mij...
Zekers maar ik ga eind deze maand in duitsland rijden, dan kan ik ze er beter weer inzettenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:28 schreef Didiot het volgende:
[..]
Beters![]()
En killers moeten er idd uit... herrie moet het maken
Die dag valt ook nog op moederdagquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:40 schreef stinkie het volgende:
Volgende keer gewoon in omgeving Gouda, dan kan ik dat ding nog terugduwen
Worden jullie weer een jaartje ouderquote:Op zondag 1 mei 2005 22:34 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Die dag valt ook nog op moederdagWel jammer, hicham is trouwens vergeten te melden gister dat jullie cadeau's mee moesten nemen. 3 mei hebben wij feest
![]()
Na je 18de is er helemaal nix leuks meer aan een verjaardag volgens mij, je mag alles alquote:
Niks nie doorbijten gewoon doen en kilometers makenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:40 schreef Phatzak het volgende:
Mij maakt het niets uit waar er gemeet wordt, gewoon net als Ralf even flink doorbijten
Je eigen !!!quote:
We zijn toevallig nog wel in Vianen geweest, dus als men een blauwe SV650N, blauwe SV650S met donderpijp en zwarte Bandit hebben gezienquote:Op zondag 1 mei 2005 11:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk !
Nog leuker zou zijn als ze er met zijn tweetjes gewoon staan op de afgesproken tijd toch ?
Je bent op moederdag jarig?quote:
Volgens mij deed Berry (quote:Op zondag 1 mei 2005 21:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moest nog van haar vragen wat Barrymet paarden deed, tweede hobby van haar.
![]()
Tussendoor bleef je ook wel goed bij hoor, maar sommige stukken moest ik wel even wachten op je. Maar nu ik eraan denk was dat inderdaad steeds bij drempels. Je demper viel me ook al opquote:Op zondag 1 mei 2005 21:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wil graag dat het voor Bi ook leuk is en dat ze niet half doof van de motor stapt.(ze zit net boven de demper.
)
Ik dacht dat ik trouwens tussendoor vrij aardig bij bleef?(kutdrempels....)
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
Nou jullie hebben een leuke dag gehad zie ik.![]()
![]()
Check hier de mensen in de achtergrond.
[afbeelding]
Met name die 2 blauwen..
Youssef wou eerst nog een disclaimer geven dat het misschien niet zo snel zou gaan omdat ie z'n rijbewijs niet zo lang had. Maar achteraf gezien was dat niet nodigquote:Op zondag 1 mei 2005 22:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat klopt, daarna ging het veel beter. Toen wist iedereen ook beter wat ie moest doen volgens mij. Het ging harstikke lekker hoor! Maar samenrijden is altijd even wennen. Ik moest al wennen om met z'n tweeën te rijden. Hoe je bijv. iets moet doorgeven aan elkaar. En dat je naar voren moet rijden als je ergens wilt stoppen. En dan meteen nog voorop rijden in een meet ook!Het was super leuk vandaag.
Beetje te zacht?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:25 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zekers
![]()
![]()
![]()
Ben vandaag de 800 kilometer gepasseerd, zal deze week een afspraak maken voor de eerste buurt en verwijderen van de db killersgeluidje is nog een beetje te zacht
![]()
![]()
Yep soms op moederdag soms op hemelvaarts dagquote:Op zondag 1 mei 2005 22:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bent op moederdag jarig?Apart zeg maar.
![]()
En waarom zijn jullie dan niet aangesloten ?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef Didiot het volgende:
[..]
We zijn toevallig nog wel in Vianen geweest, dus als men een blauwe SV650N, blauwe SV650S met donderpijp en zwarte Bandit hebben gezien
Met wie heeft hij gereden danquote:Op zondag 1 mei 2005 22:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En waarom zijn jullie dan niet aangesloten ?
Abraham bedoel je.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:53 schreef RB het volgende:
[..]
Yep soms op moederdag soms op hemelvaarts dag![]()
ga langzaam richting de 40![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:53 schreef hicham het volgende:
Beetje te zacht?Hij maakt nu al teveel lawaai
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Een gecastreerde ZX6R zonder duo gaat gewoon harder dan een ongecastreerde ZXR400 met duo. ;
Ik heb ook maar 63pk.
Tja, we waren bang dat er te stevig door gereden zou worden door Fok!MC. Te hard over wegen (Mercy ging 100 ofzo waar 30 toegestaan was las ik ergens terug). Te hard door bochten, gewoon te snel... We wilden gewoon lekker relaxed rustig toerenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En waarom zijn jullie dan niet aangesloten ?
Dus dat is meteen een afzegging voor komende meets.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:01 schreef Didiot het volgende:
[..]
Tja, we waren bang dat er te stevig door gereden zou worden door Fok!MC. Te hard over wegen (Mercy ging 100 ofzo waar 30 toegestaan was las ik ergens terug). Te hard door bochten, gewoon te snel... We wilden gewoon lekker relaxed rustig toeren
Makster en PatM Didiot.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:04 schreef Phatzak het volgende:
Wie misten we nu eigenlijk op de meet? Alleen Pepijn en OPM toch?![]()
En ZX9Rquote:
Lekker kinderachtig.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dus dat is meteen een afzegging voor komende meets.
Die bestaat niet meer.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:07 schreef stinkie het volgende:
niemand die mij heeft gemist
Ik verlaat meteen het MC SC
Owww lekker !quote:Op zondag 1 mei 2005 23:06 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Lekker kinderachtig.Wie was de derde die mee ging meeten?
Ja, ik communiceer via jou ondeugend![]()
![]()
Mij ook niet, maar ik heb gewoon een bord voor mijn kop.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:07 schreef stinkie het volgende:
Wat heb jij voor lelijke motor in je avatar?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat heb jij voor lelijke motor in je avatar?
Ik kan het niet goed zieneen groene BMW met tanktas?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet doen, ik heb geen bericht voor jouquote:Op zondag 1 mei 2005 23:07 schreef stinkie het volgende:
Luc had het gewoon helemaal gehad.quote:
ik geef het wel even door hor, geen probleemquote:Op zondag 1 mei 2005 23:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet doen, ik heb geen bericht voor joumaar voor die maat uit Pijnacker van je met die CR.
Hij zocht nog een zijstandaard voor het ding, dan hoeft hij hem niet meer overal tegenaan te zetten.![]()
[afbeelding]
Foto is een voorbeeld van het ding op een Yamaha, voor de CR zal het wel iets anders moeten.
Maar die staat wel vermeld in de omschrijving van het ding. Ow ja tik even 100 euro af voor een standaardje.![]()
![]()
![]()
Maar verder erg lastig om aan die dingen te komen voor een crosser geloof ik.
Niemand in het terrein wil ze erop hebben.
Jij zit toch in de computers?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik geef het wel even door hor, geen probleem
linkje naar waar dat ding te krijgen is?
geef daar de link eens van, kan die lul zijn adres niet meer vindenquote:Op zondag 1 mei 2005 23:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij zit toch in de computers?Kan je zien waar dat plaatje vandaag gelinkt is?
![]()
![]()
Ik heb het ook nog even gepost in het topic op M-F waar hij het aan mij vroeg.
Laterszz.
Damn, wat ben jij onhandig.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
geef daar de link eens van, kan die lul zijn adres niet meer vinden
niet bepaald, vraag hem naar zijn duikzoon en je weet of je de goeie hebt. Heb hier alleen geen adressen (van niemand dus). Ken 'm nu jaar of 5 eerst van het duiken. Zijn allebei in zelfde periode begonnen met rijlessen zonder dat we het van elkaar wistenquote:Op maandag 2 mei 2005 00:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn, wat ben jij onhandig.Maar het is dus echt een vage kennis dus.
![]()
Achterin dit topic, maar kan hem zelf ook mailen hoor dan.![]()
Ales is mogelijk de zomer is nog langquote:Op maandag 2 mei 2005 00:19 schreef bwt het volgende:
Nu heb ik vandaag dus met 1 gedeelte van het FOK! MC gezelschap kennis mee gemaakt.
Nu de rest nog.
quote:MrSuzuki - Over 29 dagen naar de Ring zegt:
Vatten jullie het nou echt niet ofzo? Ik wil geen ene tering meer met deze rijsc.. ik bedoel motorclub te maken hebben... het is voor mij echt definitief over, de reden heb ik al verteld. Waarom word er dan toch nog verwacht dat wij nog op zo'n kneuzenmeet komen? Echte flinke mazzel met jullie......
Patatliefhebberquote:Op maandag 2 mei 2005 00:55 schreef ondeugend het volgende:
Laat nou maar Phatzak
wrom lees ik iedere keer patatzak ?
LOLquote:
Ik begrijp het ook niet helemaal, maar goed het is niet andersquote:Vraag me slechts af wie er onder deze grootpraters werden verstaan.
Martie, Anita, Lars, Berry? , Ralf
Geen van allen heb ik volgens mij nonsense zien postenMaargoed, lekker
nu.
Tussendoor kon ik telkens weer redelijk aansluiten tot de volgende drempel.quote:Op maandag 2 mei 2005 07:21 schreef hicham het volgende:
Ook heb je in je blinde frustratie aanval volgens mij niet doorgekregen waarom Lars niet echt meekwam.
quote:
En wie stond er naast de weg op de Bosweg, bijna onderuit in de bosjes.quote:Op maandag 2 mei 2005 07:21 schreef hicham het volgende:
<knip>
* Misschien dat hij ook op een SS tekeer kan gaan, maar dat zal ongetwijfeld zijn omdat ie dan al het algemeen vertrouwen van de banden heeft gewonnen dankzij de Bandit
[sub]Ja, ik erken dat de rit van vandaag niet hard ging. Maar daar ga ik niet moeilijk om doen omdat ik iedereen zijn eigen tempo laat rijden zoals diegene zelf wilt. Iets waar met name Riet altijd een hoge hoed van op had, hij zei altijd iets in de zin van 'probeer ons niet bij te houden, rijd je eigen tempo anders gebeuren er ongelukken'![]()
duidelijk te merken dat het 2 verwende kindjes zijnquote:Op maandag 2 mei 2005 09:03 schreef Patrick281 het volgende:
Zo triest heb ik het nog nooit gezien.
Verval in herhaling.
Maar ja probeer het te snappen.
Waarom zijn iemands capaciteiten zo belangrijk, waarom moet je het er zo dik opleggen en jezelf in woorden bewijzen. Djust do it gaat hier echt niet meer op.
Het gaat er toch om wie je bent, niet wat je kan.
Anders zijn er wel veel betere motormaatjes te vinden dan die 2.
Helaas leggen ze het op persoonlijk ook compleet af na 1.5 jaar.
Ik snap niet dat ze zo over dat rijden doorzeuren, daar hebben we het toch helemaal niet over gehad de laatste maanden??quote:Op maandag 2 mei 2005 09:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
duidelijk te merken dat het 2 verwende kindjes zijn![]()
ik denk dat het gaat over het stukje wat Hicham geschreven had over gisteren,quote:Op maandag 2 mei 2005 09:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze zo over dat rijden doorzeuren, daar hebben we het toch helemaal niet over gehad de laatste maanden??
Precies zo is het maar net! Wat maakt het uit dat het niet helemaal vlekkeloos verliep. En verkeerdrijden gebeurt tijdens de meeste meets wel eens hoor. Het gaat om een leuke dag rijden en die hebben we in ieder geval gehad!quote:Op maandag 2 mei 2005 07:21 schreef hicham het volgende:
Volgens mij kan Riet er gewoon niet tegen dat er een succesvolle meet is geweest (heeft nog over MSN iets gezegd in de vorm van 'zie nog maar een meet te regelen zonder mij'), en gaat ie nu maar kankeren op het feit dat we verkeerd zijn gereden. Hoe diep kun je zinken
Wij hebben iig wel een leuke dag gehad en daar kunnen jullie niks meer aan veranderen
Youssef was inderdaad lekker enthousiast de eerste paar km's.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat het gaat over het stukje wat Hicham geschreven had over gisteren,
daar komt ook iets in voor waarin ik Yoessef verteld heb dat als hij inhaalt even moet kijken of de rest ook kan volgen of volgt, en dat ging de eerste paar KM even fout omdat ie dat niet wist waardoor we RB en BWT kwijt waren, daarna heeft ie erop gelet en is het niet meer voorgekomen,
heeft dus niets te maken met een 25KW niet bij kunnen houden![]()
Ja, ok, maar we hebben de laatste tijd toch niet naar elkaar zitten flamen en die 2 in de afgrond lopen praten dat zij niet kunnen rijden?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk dat het gaat over het stukje wat Hicham geschreven had over gisteren,
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:23 schreef hollander172 het volgende:
Patrick heb ik over de hele lengte van zijn carriere alleen maar excuses zien posten waarom hij niet zo rap ging of excuses zien maken als ie weer iemand bijna onderuit hielp.
Dat waren een hoop aanvaringen met Gerako toendertijd, die zat zich daar mateloos aan te ergeren.quote:Stephan heeft zich altijd opgeworpen als goeroe en viel daarbij terug op de circuitervaring met een kawa waarvan het plaatje ontmaskerd werd alszijnde "geleend".
quote:Ik zie niet in waarom we nog tijd in deze heren moeten steken eigenlijk.
Tja ik weet het ook niet. Het is iedere keer een herhaling op een herhaling. De hoeveelste herhaling zou dit zijn?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:03 schreef Patrick281 het volgende:
Zo triest heb ik het nog nooit gezien.
Verval in herhaling.
Maar ja probeer het te snappen.
Waarom zijn iemands capaciteiten zo belangrijk, waarom moet je het er zo dik opleggen en jezelf in woorden bewijzen. Djust do it gaat hier echt niet meer op.
Het gaat er toch om wie je bent, niet wat je kan.
Anders zijn er wel veel betere motormaatjes te vinden dan die 2.
Helaas leggen ze het op persoonlijk ook compleet af na 1.5 jaar.
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Youssef was inderdaad lekker enthousiast de eerste paar km's.
Beter !quote:Op zondag 1 mei 2005 23:28 schreef Patrick281 het volgende:
Makster, hier je nieuwe onderhoudsbok.![]()
![]()
[afbeelding]
Ik heb er 2 besteld, en een nieuwe uitlaat.![]()
Het geld is al afgeschreven zelfs.![]()
![]()
1 euro en 38 cent duurder dan die van Louis, maar hier zit een plastickapje over het handvat.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:43 schreef Makster het volgende:
Beter !
Mail anders maar ff hoeveel geld ik moet overmaken en waarheen
Mooi dingetie
Daarnaast snap ik niet waarom Patrick nu met veel bombarie hetzelfde gedrag en uitspraken ten toon spreid als de mensen op M-F die hij zo vervloekte en waar hij ook al zo dramatisch afscheid heeft genomen.quote:
Ik geloof altijd gewoon wat mensen zeggentenzij het tegendeel bewezen wordt. Vond het al wel erg duur speelgoed voor een 17 jarige buiten het feit om dat ik me niet voor kan stellen dat ouders dat goed vinden. (geen rijbewijs, niet verzekerd, jong etc.)quote:Dat waren een hoop aanvaringen met Gerako toendertijd, die zat zich daar mateloos aan te ergeren.
Ik weet ook nog die RGV250 die hij in de schuur had staan voor de racery.
OPM wilde toen dat ding wel hebben, toen had Riet hem net die middag naar de sloop gebracht.![]()
Search:quote:
Maar ik heb hem nog wel eens een verkooptopic zien openen voor de Mille.quote:Deze functie is voor onderhoudsdoeleinden uitgeschakeld.
Geen regenoveral gekocht bij de Lidl? Wij wel en ik vind ze er goed uit zien. Ik heb nog nooit zo'n kwalitatief goed pak gehad en ik moest naar school iedere dag in totaal 25 km fietsen.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:06 schreef Patrick281 het volgende:
Lekker weer.![]()
![]()
Wilde eigenlijk met de fiets komen, maar er zouden aardige buien komen.
Met de auto sta ik soms zwaar in de file hier, dus dan maar met de CR.![]()
Alleen mijn regenbroek is brak van Louis, pas nieuw (november en 3 keer gedragen) en trek een paar weken geleden zo een pijp kapoten ik reed vanochtend weg bij de pin automaat en bleek geen handschoenen aan te hebben gedaan.
Toen was het nog droog. Zal lekker rijden worden op de terugweg.
Maar geen last van file's.
Dat is wel weer relaxed..
*kuch* het was een dag na de aanbiedingquote:Op maandag 2 mei 2005 10:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Geen regenoveral gekocht bij de Lidl? Wij wel en ik vind ze er goed uit zien. Ik heb nog nooit zo'n kwalitatief goed pak gehad en ik moest naar school iedere dag in totaal 25 km fietsen.
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
*kuch* het was een dag na de aanbiedingen ik had dus net in november die regenoverall gekocht.
![]()
Ik moet nog spatborden kopen voor de mountainbike, nu is het echt een spray van 2 meter hoog, het achterwiel gooit het ook gewoon over je heen.
Rugzakje ziet er niet uit na een rit in de regen, schoenen moeten 3 dagen drogen.
Nee, als ze zeggen een enkele regenbui dan wil ik nog wel eens gokken, maar nu was het echt doffe ellende wat ze voorspelden, met mogelijk bliksem aan toe..
Dat is het beste denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:47 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Als ze vrijwillig weg gaan.
En ze komen dan zielig onder een andere naam posten.
Dan reageer je toch gewoon niet?
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:56 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Misschien koop ik voor tussendoor wel een sleutelbak in de vorm van een CR500 oid
quote:Nette CR500 Supermotard van 1997 met kenteken.
Excel wielen met Maxxis Goldspeed banden.
320 mm Motomaster remschijf en Motomaster zachte remblokken.
Wp Extreme voorvork en Wp achterschokdemper aangepast door BON motoren.
Speciale Spes supermoto uitlaat en Dep demper
Ook nog stickers en plastic aanwezig en de cross velgen zitten er ook bij
quote:Te koop kx500 supermotard, met kenteken.
let op 2takt, dus erg snel
in uitstekende staat
pas grote beurt gehad, nieuwe zuiger enz.
weg / circuit klaar.
Ik had echt verwacht dat we gingen knallen, dus ik wilde een voorsprong nemenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Youssef was inderdaad lekker enthousiast de eerste paar km's.
We hadden ook wel een beetje pech met al die koekblikken die in de weg reden.
Daar erger ik me eigenlijk nog het meest aan. Juist de hele FokMC heeft volgens mij keer op keer alles geslikt 'om de vrede te bewaren'. Als een relletje over was dan deden we alsof er niets aan de hand was en gingen we weer 'normaal met elkaar om'.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
ach over een week komen ze gewoon weer terug net alsof er niets aan de hand is![]()
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:59 schreef Phatzak het volgende:
Pepijn, heb je het soms over die rugzak die je ook op een van de meets om heb? Liev![]()
Expansiepijpquote:Op maandag 2 mei 2005 13:00 schreef Phatzak het volgende:
[..]D'r zit een wurgslang om het motorblok
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:59 schreef Phatzak het volgende:
Daar erger ik me eigenlijk nog het meest aan. Juist de hele FokMC heeft volgens mij keer op keer alles geslikt 'om de vrede te bewaren'. Als een relletje over was dan deden we alsof er niets aan de hand was en gingen we weer 'normaal met elkaar om'.
Uiteraard was "olie op het vuur" geheel naar de maatstaven van anderen en probeerden we ons daar in te levenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Heb de afgelopen 1.5 jaar menig bericht getikt, en toch maar niet geposten ook van anderen die mailden had ik geadviseerd om dingen maar niet te posten omdat ze dan weer olie op het vuur gooiden.
Kijk nou maar eens terug op je posts, ben je er trots op?quote:
Dat graaf diep, maar inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:17 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Uiteraard was "olie op het vuur" geheel naar de maatstaven van anderen en probeerden we ons daar in te leven
HeH een edit, ff kijken wat er in die quote staat.quote:[..]
Kijk nou maar eens terug op je posts, ben je er trots op?
Ik had ook nog wel gehoopt dat we normaal met elkaar zouden omgaan, en het zou ook wel grappig zijn als ze gister opeens op de meet waren. Maar kennelijk zit het ze zo dwars dat ze het nodig vinden terug te komen en nog even te rellen. Naja, dan niet he. We zijn tegenwoordig een 'rijschool' in plaats van een 'motorclub' naar hun maatstavenquote:Op maandag 2 mei 2005 08:33 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, ik wilde nog normaal met die gasten omgaan als ik ze zou zien of spreken in de toekomst, en ik hoopte dat ze nog zo sterk waren om gisteren gewoon te verschijnen -er was ook eigenlijk helemaal niets aan de hand, maar zo bekrompen als dit heb ik het nog nooit gezienen dan worden wij nog door hun ervan beschuldigt.
![]()
Ik had gehoopt nog duidelijk te kunnen maken hoe het zit, maar dat is verloren hoop denk ik nuquote:Op maandag 2 mei 2005 11:47 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Als ze vrijwillig weg gaan.
En ze komen dan zielig onder een andere naam posten.
Dan reageer je toch gewoon niet?
Presteren doe ik ergens anders wel, hier kom ik ter vermaak.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:17 schreef Phatzak het volgende:
Kijk nou maar eens terug op je posts, ben je er trots op?
niet meer over hebbenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had ook nog wel gehoopt dat we normaal met elkaar zouden omgaan, en het zou ook wel grappig zijn als ze gister opeens op de meet waren. Maar kennelijk zit het ze zo dwars dat ze het nodig vinden terug te komen en nog even te rellen. Naja, dan niet he. We zijn tegenwoordig een 'rijschool' in plaats van een 'motorclub' naar hun maatstaven
[..]
Ik had gehoopt nog duidelijk te kunnen maken hoe het zit, maar dat is verloren hoop denk ik nuIk zal er verder ook geen woorden meer aan vuil maken. Ik heb in een eerdere post mijn visie hierop kunnen weergeven en meer kan ik niet doen
HeH m'n gele motortje.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:21 schreef Phatzak het volgende:
Nu begrijp ik ook pas de anekdoteover jou Pep. Iets met regen, richting Assen en de laatste 10 minuten die iemand met een motorpak maar voor je ging afleggen.
Jij reed natuurlijk weer in
spijkerbroek
![]()
Ben ik ook niet meer van planquote:
Wie's die gozer met dat zwarte haar eigenlijk? Random voorbijganger of...?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:21 schreef Phatzak het volgende:
Nu begrijp ik ook pas de anekdoteover jou Pep. Iets met regen, richting Assen en de laatste 10 minuten die iemand met een motorpak maar voor je ging afleggen.
Jij reed natuurlijk weer in
spijkerbroek
![]()
Ben je nou al aan het (motorrij)lessen, dan kan je pas echt presterenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Presteren doe ik ergens anders wel, hier kom ik ter vermaak.
En dat lukt aardig kan ik zeggen.
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:29 schreef Phatzak het volgende:
Hej 581, de nieuwe aanbiedingen van de Lidl al gezien![]()
Hij kijkt zo:quote:Op maandag 2 mei 2005 13:37 schreef hicham het volgende:
Wie's die gozer met dat zwarte haar eigenlijk? Random voorbijganger of...?
Bedoel je Jesse?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:37 schreef hicham het volgende:
Da's Jessequote:Op maandag 2 mei 2005 13:37 schreef hicham het volgende:
Lekker ragegeeeuh dat hoeredingquote:Op maandag 2 mei 2005 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
Maar jij hebt verzachtende omstandighedenje rijdt op zijn ex'vriendin.
![]()
Oeps, ik wou horen wat we gingen doen daar bij dat kruispunt maar ging iets te enthousiast naar vorenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:11 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Kom er nu dus achter dat die rode streep op mijn hippe uitlaat van Hichams voorspatbord kwam. Toen ie me op het einde bijna van de motor bumpte voor we de A2 op gingen.
quote:En Raus die als enige niet 2 keer de rotonde over ging![]()
Ja, dat had ik ooit eens gezien in een motorrijders filmpje, handig om de verloren motorrijders weer bij de groep aan te laten sluiten. Alleen was de groep al compleet dus was het gewoon een vreugdedansjequote:Op maandag 2 mei 2005 14:18 schreef hollander172 het volgende:
Die snapte ik ook al niet.Dacht eerst dat jullie wilden dat iemand anders voorop ging rijden
maar dacht, fuck doen we gewoon nog een rondje.
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
HeH m'n gele motortje.
Maar Mercy wilde zo graag op de Beemer rijden motorrijden dat Raus helemaal gek werd in de auto.![]()
Het was best uit te houden.![]()
Wat wilde je er aan ontkennen dan?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
overdrijven is jou ook niet vreemd
maar het klopt hier en daar aardig
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:43 schreef Patrick281 het volgende:
Veel dode links daar ook. Wat is dat een een site?Schoolbank.
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:53 schreef Patrick281 het volgende:
Echt een vage siteanders zeg je even waar het voor is als webmaster. Wel iets anders dan ik dacht ja.
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:15 schreef hicham het volgende:
Oeps, ik wou horen wat we gingen doen daar bij dat kruispunt maar ging iets te enthousiast naar voren![]()
Klein puntje op mijn spatbord links is nu ontdaan van de lak
Ik had ook naast Raus kunnen blijven staan natuurlijk maar die volgt gewoon blindelings Mercy
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat wilde je er aan ontkennen dan?![]()
Raus zei dat jij al de hele tijd in de auto zat te praten:
ik wil rijden, ik wil rijden, ik wil rijden, ga het zo vragen, ga het zo vragen.
En in eerste instantie reageerde je ook zo teleurgesteld toen ik zei dat het best ging.![]()
Doe jij toch lekker een laag bod onder het mom van Wil je dat ding nog kwijt of hoe zit datquote:Op maandag 2 mei 2005 16:30 schreef Patrick281 het volgende:
Je zat natuurlijk in al die trouwfoto's te lurken.
Ik zie zo op die hele site niet iets wat interessant is.![]()
![]()
![]()
Net weer een mailtje van iemand met een DR800.
6 weken geleden een bod gedaan, ding heeft hij nog niet verkocht.
(Kans)loos gewoon.![]()
Nadeel van tweeling zijn. Ook al is er 1 eerder uit geplopt dan de ander, je blijft toch min of meer even oudquote:Op maandag 2 mei 2005 16:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
dat is gewoon makkelijk, zie het als een soort ingebouwde sensor.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |