Hay Didiotquote:
Dat klopt, daarna ging het veel beter. Toen wist iedereen ook beter wat ie moest doen volgens mij. Het ging harstikke lekker hoor! Maar samenrijden is altijd even wennen. Ik moest al wennen om met z'n tweeën te rijden. Hoe je bijv. iets moet doorgeven aan elkaar. En dat je naar voren moet rijden als je ergens wilt stoppen. En dan meteen nog voorop rijden in een meet ook!quote:Op zondag 1 mei 2005 22:14 schreef Phatzak het volgende:
[..]
In het begin blies ik echt een beetje door, maar nadat Martie me daar op had gewezen blies ik door om vervolgens wel weer af te remmen en te wachten hoor.Laatste stukje vond ik wel lekker gaan daarom, bleven wat dichter bij elkaar.
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:19 schreef RB het volgende:
Meet was zekers geslaagd
Zeker als je met 7 begint![]()
met 2 man 2/3 van de route rijdt![]()
en met 7motoren weer eindigd![]()
Laaste stuk was qua asfalt ook 100x beterquote:Op zondag 1 mei 2005 22:14 schreef Phatzak het volgende:
[..]
In het begin blies ik echt een beetje door, maar nadat Martie me daar op had gewezen blies ik door om vervolgens wel weer af te remmen en te wachten hoor.Laatste stukje vond ik wel lekker gaan daarom, bleven wat dichter bij elkaar.
quote:
Mooi ding.quote:
Betersquote:Op zondag 1 mei 2005 22:25 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zekers
![]()
![]()
![]()
Ben vandaag de 800 kilometer gepasseerd, zal deze week een afspraak maken voor de eerste buurt en verwijderen van de db killersgeluidje is nog een beetje te zacht
![]()
![]()
Ik kan nietquote:Op zondag 1 mei 2005 22:26 schreef Phatzak het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)9/singlepost/2863584
Gaan we elkaar nog proberen te vinden? Volgens mij kwam Didiot ook? En Martie, Anita en OPMNog een zooi volgens mij...
Zekers maar ik ga eind deze maand in duitsland rijden, dan kan ik ze er beter weer inzettenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:28 schreef Didiot het volgende:
[..]
Beters![]()
En killers moeten er idd uit... herrie moet het maken
Die dag valt ook nog op moederdagquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:40 schreef stinkie het volgende:
Volgende keer gewoon in omgeving Gouda, dan kan ik dat ding nog terugduwen
Worden jullie weer een jaartje ouderquote:Op zondag 1 mei 2005 22:34 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Die dag valt ook nog op moederdagWel jammer, hicham is trouwens vergeten te melden gister dat jullie cadeau's mee moesten nemen. 3 mei hebben wij feest
![]()
Na je 18de is er helemaal nix leuks meer aan een verjaardag volgens mij, je mag alles alquote:
Niks nie doorbijten gewoon doen en kilometers makenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:40 schreef Phatzak het volgende:
Mij maakt het niets uit waar er gemeet wordt, gewoon net als Ralf even flink doorbijten
Je eigen !!!quote:
We zijn toevallig nog wel in Vianen geweest, dus als men een blauwe SV650N, blauwe SV650S met donderpijp en zwarte Bandit hebben gezienquote:Op zondag 1 mei 2005 11:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk !
Nog leuker zou zijn als ze er met zijn tweetjes gewoon staan op de afgesproken tijd toch ?
Je bent op moederdag jarig?quote:
Volgens mij deed Berry (quote:Op zondag 1 mei 2005 21:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moest nog van haar vragen wat Barrymet paarden deed, tweede hobby van haar.
![]()
Tussendoor bleef je ook wel goed bij hoor, maar sommige stukken moest ik wel even wachten op je. Maar nu ik eraan denk was dat inderdaad steeds bij drempels. Je demper viel me ook al opquote:Op zondag 1 mei 2005 21:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wil graag dat het voor Bi ook leuk is en dat ze niet half doof van de motor stapt.(ze zit net boven de demper.
)
Ik dacht dat ik trouwens tussendoor vrij aardig bij bleef?(kutdrempels....)
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
Nou jullie hebben een leuke dag gehad zie ik.![]()
![]()
Check hier de mensen in de achtergrond.
[afbeelding]
Met name die 2 blauwen..
Youssef wou eerst nog een disclaimer geven dat het misschien niet zo snel zou gaan omdat ie z'n rijbewijs niet zo lang had. Maar achteraf gezien was dat niet nodigquote:Op zondag 1 mei 2005 22:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat klopt, daarna ging het veel beter. Toen wist iedereen ook beter wat ie moest doen volgens mij. Het ging harstikke lekker hoor! Maar samenrijden is altijd even wennen. Ik moest al wennen om met z'n tweeën te rijden. Hoe je bijv. iets moet doorgeven aan elkaar. En dat je naar voren moet rijden als je ergens wilt stoppen. En dan meteen nog voorop rijden in een meet ook!Het was super leuk vandaag.
Beetje te zacht?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:25 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zekers
![]()
![]()
![]()
Ben vandaag de 800 kilometer gepasseerd, zal deze week een afspraak maken voor de eerste buurt en verwijderen van de db killersgeluidje is nog een beetje te zacht
![]()
![]()
Yep soms op moederdag soms op hemelvaarts dagquote:Op zondag 1 mei 2005 22:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bent op moederdag jarig?Apart zeg maar.
![]()
En waarom zijn jullie dan niet aangesloten ?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef Didiot het volgende:
[..]
We zijn toevallig nog wel in Vianen geweest, dus als men een blauwe SV650N, blauwe SV650S met donderpijp en zwarte Bandit hebben gezien
Met wie heeft hij gereden danquote:Op zondag 1 mei 2005 22:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En waarom zijn jullie dan niet aangesloten ?
Abraham bedoel je.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:53 schreef RB het volgende:
[..]
Yep soms op moederdag soms op hemelvaarts dag![]()
ga langzaam richting de 40![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:53 schreef hicham het volgende:
Beetje te zacht?Hij maakt nu al teveel lawaai
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Een gecastreerde ZX6R zonder duo gaat gewoon harder dan een ongecastreerde ZXR400 met duo. ;
Ik heb ook maar 63pk.
Tja, we waren bang dat er te stevig door gereden zou worden door Fok!MC. Te hard over wegen (Mercy ging 100 ofzo waar 30 toegestaan was las ik ergens terug). Te hard door bochten, gewoon te snel... We wilden gewoon lekker relaxed rustig toerenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En waarom zijn jullie dan niet aangesloten ?
Dus dat is meteen een afzegging voor komende meets.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:01 schreef Didiot het volgende:
[..]
Tja, we waren bang dat er te stevig door gereden zou worden door Fok!MC. Te hard over wegen (Mercy ging 100 ofzo waar 30 toegestaan was las ik ergens terug). Te hard door bochten, gewoon te snel... We wilden gewoon lekker relaxed rustig toeren
Makster en PatM Didiot.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:04 schreef Phatzak het volgende:
Wie misten we nu eigenlijk op de meet? Alleen Pepijn en OPM toch?![]()
En ZX9Rquote:
Lekker kinderachtig.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dus dat is meteen een afzegging voor komende meets.
Die bestaat niet meer.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:07 schreef stinkie het volgende:
niemand die mij heeft gemist
Ik verlaat meteen het MC SC
Owww lekker !quote:Op zondag 1 mei 2005 23:06 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Lekker kinderachtig.Wie was de derde die mee ging meeten?
Ja, ik communiceer via jou ondeugend![]()
![]()
Mij ook niet, maar ik heb gewoon een bord voor mijn kop.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:07 schreef stinkie het volgende:
niemand die mij heeft gemist
Ik verlaat meteen het MC SC
Wat heb jij voor lelijke motor in je avatar?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat heb jij voor lelijke motor in je avatar?
Ik kan het niet goed zieneen groene BMW met tanktas?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |