dat hoort erbijquote:Op zondag 1 mei 2005 21:00 schreef Phatzak het volgende:
Ik vond het niet echt relaxed, kon amper normaal naar de pompshop lopen![]()
Was ook behoorlijk uitgedroogd... Keren lukt me nog niet echt goed, maar dat oefen ik nu al een aantal keer op mijn lesterrein en dat gaat steeds beter
![]()
Motor is volgens mij ook nog nooit zo heet geweest, werd behoorlijk warm onder me kont
Had je dan niet even kunnen toeteren? Dan zou ik achteraf hier wel op het forum kunnen lezen dat jij dat wasquote:Op zondag 1 mei 2005 20:52 schreef VitruvianMan het volgende:
[..]
Ik zag het eigenlijk aan de achterknippers van je,
Ik zat direct achter je![]()
Ok, dan weet ik dat weer. Die van Bianca was ik ook alweer vergeten hoor, maar dat hoorde ik nog een keer op het terras dus vandaar dat ik eht weer wist. Van bwt hoorde ik nog van Youssef en de andere namen had ik al eerder op het forum gelezen. Niemand nam de moeite om jouw naam nog eens te herhalenquote:Op zondag 1 mei 2005 20:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Mijn naam vergeten. Jullie weten in ieder geval nog dat ik Raus ben, dus tja dat is al goed. Maar ik had me voorgesteld als Anita.
![]()
Hebben jullie dat ook, dat het altijd zo raar is om te lopen na het motorrijden? Echt wel lekker relaxt!
Doe je altijd 3 maal je route dan omdat je met z'n allen verkeerd rijdtquote:
Zal wel aan de zithouding liggen, ik heb er niet echt last van als ik van de Bandit stapquote:Op zondag 1 mei 2005 21:00 schreef Phatzak het volgende:
Ik vond het niet echt relaxed, kon amper normaal naar de pompshop lopen![]()
Was ook behoorlijk uitgedroogd... Keren lukt me nog niet echt goed, maar dat oefen ik nu al een aantal keer op mijn lesterrein en dat gaat steeds beter
![]()
Motor is volgens mij ook nog nooit zo heet geweest, werd behoorlijk warm onder me kont
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:02 schreef hicham het volgende:
Ok, dan weet ik dat weer. Die van Bianca was ik ook alweer vergeten hoor, maar dat hoorde ik nog een keer op het terras dus vandaar dat ik eht weer wist. Van bwt hoorde ik nog van Youssef en de andere namen had ik al eerder op het forum gelezen. Niemand nam de moeite om jouw naam nog eens te herhalen
Helemaal vergeten dat jij nog zo een zere knie had trouwensHoe ging dat vandaag? Of helemaal geen last van gehad
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Zal wel aan de zithouding liggen, ik heb er niet echt last van als ik van de Bandit stapKeren gaat ook lastig met de supersports zag ik
Ook dat Raus voor me wat moeite had met keren omdat ze niet zo lang is als Mercy
Heb ik ook soms llast van, als je niet goed met je voeten bij de grond kan en niet in 1 keer kan draaien, dan moet ik achteruit steppen wil niet altijd even goed lukken
Naja, ik heb vandaag volgens mij 3 keer mijn BV'tje halve draai kunnen oefenen
ik heb vandaag weer voor het eerst sinds tijden mijn achterrem weer gebruiktquote:Op zondag 1 mei 2005 21:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Zal wel aan de zithouding liggen, ik heb er niet echt last van als ik van de Bandit stapKeren gaat ook lastig met de supersports zag ik
Ook dat Raus voor me wat moeite had met keren omdat ze niet zo lang is als Mercy
Heb ik ook soms llast van, als je niet goed met je voeten bij de grond kan en niet in 1 keer kan draaien, dan moet ik achteruit steppen wil niet altijd even goed lukken
Naja, ik heb vandaag volgens mij 3 keer mijn BV'tje halve draai kunnen oefenen
Mooi is datquote:Op zondag 1 mei 2005 21:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja ik had een zere knie. Sinds het vocht uit mijn knie is gehaald, kan ik weer normaal lopen en motor rijden. Twee weken geleden moest ik nog om de 10 minuten pauzeren.
![]()
Maar nu kan ik gewoon weer lang op de motor zitten. Ik heb wel links de knieprotectie eruit gehaald, want met doet nog wel zeer.
Ja, ik heb expres ook foto's gemaakt omdat hij niet op zijn eigen foto's staat, hij is degene achter de lensquote:Op zondag 1 mei 2005 21:11 schreef Phatzak het volgende:
Ok, nu ga ik even mijn vakantie inplannen. Ben benieuwd naar de foto's van Ralf die zeer waarschijnlijk op die van Hicham zullen lijkenFotoshooten is niet echt gelukt.
Ik gebruik mijn achterrem nog altijd, gewoon uit automatisme, ik lees wel vaker dat mensen hun achterrem niet gebruiken, tenzij ze de roest eraf willen schrapenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb vandaag weer voor het eerst sinds tijden mijn achterrem weer gebruikt![]()
Komt zeker weer omdat je op die wijvenbandit rijdtquote:Op zondag 1 mei 2005 21:16 schreef hicham het volgende:
Ik gebruik mijn achterrem nog altijd, gewoon uit automatisme, ik lees wel vaker dat mensen hun achterrem niet gebruiken, tenzij ze de roest eraf willen schrapen![]()
meestal was het gewoon even strekkenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:16 schreef hicham het volgende:
Mercy zit ook nogal vaak te rekken en strekken op de motor, alleen weet ik dan niet of ie echt aan het rekken / strekken is of dat ie mij iets duidelijk probeert te maken![]()
En 1 keer deed ie het ook precies toen we een scooterrijder inhaalde, daardoor leek het alsof ie de scooterrijder van de weg wou schoppen
Of wou hij nou juist die scooterrijder van de weg schoppen en leek het op strekken
![]()
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:19 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Komt zeker weer omdat je op die wijvenbandit rijdt
quote:hoe die die rode babemagnet heen en weer gooit
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
meestal was het gewoon even strekkenbij dat k*t scootertje was het dat ook
![]()
![]()
klonk best leukquote:Op zondag 1 mei 2005 21:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Wel errug flauw trouwens om bij dat ene stoplicht aan het gas te jengelen![]()
![]()
Anita heb jij je theorieboeken nog?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat was de keer dat we besloten helemaal naar het startpunt terug te rijden toch?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:45 schreef Phatzak het volgende:Ik was in het begin nog wel behoorlijk geschrokken trouwens. Ik liep wat uit en verwachtte dat jullie der wel achteraan zouden knallen. Maar achteraf bleek dus dat we in een rustig tempo moesten rijden.
Toen ik dus terugreed en Raus en Martie langs de weg zag staan dacht ik dat ze op d'r bek gegaan was![]()
dat is cool met zijn 2tjes rijden isquote:Op zondag 1 mei 2005 21:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Anita heb jij je theorieboeken nog?Mijn vriendin was al om maar sinds vandaag helemaal, ze wil mijn ZXR.
Kan ik mooi kijken naar wat zwaarders want vandaag was het echt een beperking, Martie zal dat ook kunnen beamen.![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:04 schreef Phatzak het volgende:
Volgende week ga ik denk ik wel naar de mega meet, ik weet nog niet of H. gaat.
quote:Wel tof leven trouwens van jullie. Heb het eindelijk een beetje mogen ervarenNormaal altijd zondag als enige dag vrij en dan nog stapels huiwerk
Nu 3 weken vrij dus kon zorgeloos verkeerd rijden
![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Anita heb jij je theorieboeken nog?Mijn vriendin was al om maar sinds vandaag helemaal, ze wil mijn ZXR.
Kan ik mooi kijken naar wat zwaarders want vandaag was het echt een beperking, Martie zal dat ook kunnen beamen.![]()
Als zij het niet heeft heb ik ze nog wel hoorquote:Op zondag 1 mei 2005 21:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat was de keer dat we besloten helemaal naar het startpunt terug te rijden toch?
Dat gevoel had ik toen ook![]()
![]()
Ik keek achterom, Lars stond achter mij en jij ging vast terugrijden. In de verte zag ik Mercy naar z'n motor staan ,andere motor erbij en nog wat fietsers. Ik dacht dat er wat gebeurd was
Gelukkig niks aan het handje
RB heeft wel een lekker geluidje trouwensToen we van het terras wegreden iedereen ff pimpen (ik met m'n standaarduitlaat
) en nog een beetje zitten knallen dat korte stukje dat we met z'n 7 waren
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is cool met zijn 2tjes rijden is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij moest flink werken om het een beetje te kunnen bijbenenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Als zij het niet heeft heb ik ze nog wel hoorEen theorie boek en een boek met 1100 vragen
Hield jij trouwens bewust veel afstand op sommige stukken, of waren dat de momenten dat je tekort kwam? Of de drempels uiteraard, ik weet niet wat het was
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:53 schreef hollander172 het volgende:
Ze is wat stil in gezelschap maar dat wordt een terrorist op de weg als ze het eenmaal heeft gehaald.![]()
Hij moest eigenlijk vooropquote:Op zondag 1 mei 2005 21:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hij moest flink werken om het een beetje te kunnen bijbenenvooral al die drempels waren een groot obstakel, moest flink in de ankers iedere keer
![]()
Ik rook trouwens nietquote:Op zondag 1 mei 2005 20:42 schreef hicham het volgende:
Eenmaal op het terras waren we weer unitedHebben daar samen wat gedronken, gerookt en gegeten.
Tsja, beetje dubbel inderdaad, voor de drempels flink in de ankers (wegens duo) daarna flink doortrekken om bij te blijven maar weer niet boven de 8000 toeren komen wegens gebrek aan oordoppen en de aanwezigheid van open uitlaat.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hij moest flink werken om het een beetje te kunnen bijbenenvooral al die drempels waren een groot obstakel, moest flink in de ankers iedere keer
![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:56 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Hij moest eigenlijk voorop
[..]
Ik rook trouwens niet![]()
Ik heb ze nog wel, maar ik geloof dat een vriend van Martie ze binnenkort nodig heeft. Misschien kun je Hicham dan toch vragen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel, maar ik geloof dat een vriend van Martie ze binnenkort nodig heeft. Misschien kun je Hicham dan toch vragen.
Nofi maar ik moest af en toe toen ik tussen Martie en Anita reed even bijremmen.quote:
Ik heb vandaag heel overtuigend gezegd dat zelf rijden zo veel lekkerder is.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]Ze vond het eerst helemaal niks (straks rij je je nog dood
) na wat sessies met zijn tween vond ze het al leuker en nu sinds 2 weken wil ze persee zelf rijden.
Ze is wat stil in gezelschap maar dat wordt een terrorist op de weg als ze het eenmaal heeft gehaald.![]()
subMoest nog van haar vragen wat Barrymet paarden deed, tweede hobby van haar.
![]()
Tis dat Anita niet uit Dordrecht komt, anders had je weer een flinke flamesessie geopendquote:Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nofi maar ik moest af en toe toen ik tussen Martie en Anita reed even bijremmen.
Niet verkeerd bedoeld voor jou hoor Anita. Je reed hartstikke goed, ik denk achteraf dat ik af en toe teveel risico nam. (lichte motor zware bepakking.)
Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat je echt hartstikke goed reedzolang heb je je rijbewijs ook nog niet toch?
Ik zou aardig mijn best moeten doen je bij te kunnen houden als ik zonder duo rij.
Dus daar hadden jullie het over toen we in Vianen stonden?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb vandaag heel overtuigend gezegd dat zelf rijden zo veel lekkerder is.![]()
![]()
Ze ziet het heel erg zitten.quote:Geheel naar waarheid overigens. Onze weekenden zijn zo erg leuk. Lekker samen ergens rijden of meeten met een stel anderen. Ik was in het begin zelfs huiverig om achterop te gaan, maar na 1 rit was ik eigenlijk al om. En bij de tweede rit (dag erna) vroeg ik Martie wat hij ervan vond als ik zelf zou gaan rijden. Een dag later (maandags) heb ik meteen de rijschool gebeld.![]()
Plisiequote:Op zondag 1 mei 2005 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
Nou jullie hebben een leuke dag gehad zie ik.![]()
![]()
Check hier de mensen in de achtergrond.
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nofi maar ik moest af en toe toen ik tussen Martie en Anita reed even bijremmen.
Niet verkeerd bedoeld voor jou hoor Anita. Je reed hartstikke goed, ik denk achteraf dat ik af en toe teveel risico nam. (lichte motor zware bepakking.)
Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat je echt hartstikke goed reedzolang heb je je rijbewijs ook nog niet toch?
Ik zou aardig mijn best moeten doen je bij te kunnen houden als ik zonder duo rij.
onze motoren zijn allebei nu ook best hard afgeveerdquote:Op zondag 1 mei 2005 22:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ken haar al wat langer, lieve meid.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:04 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Tis dat Anita niet uit Dordrecht komt, anders had je weer een flinke flamesessie geopend
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:07 schreef hollander172 het volgende:
Ze zei trouwens van de een op andere dag dat de ZXR van haar zou worden![]()
quote:
Ik deed mijn best.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Thanks.
![]()
![]()
Ik denk dat ik teveel op jou aan het letten was. Je had al een paar keer gezegd dat je met duo was en last had van drempels, dat je ook al even niet meer had gereden en dat je de motor met het minste vermogen had. Ik wilde voorkomen dat de afstand tussen Youssef (want die blies maar door) en de laatste niet te groot werd zodat we weer iemand kwijt zouden raken. Later bleek dat je het gewoon heel goed bij kunt houden, maar ja...
Je rijd primaquote:Soms kan ik wel treuzelen, maar over het algemeen vind ik zelf ook dat ik goed rijd.(mag je dat van jezelf zeggen
?)
Ik heb 10 december mijn rijbewijs gehaald, daarna 1 dag gereden en toen ongeveer 3 maanden niet vanwege de winterstop. Ik heb dus eigenlijk nog niet zo veel gereden. Pas sinds eind maart weer.
In het begin blies ik echt een beetje door, maar nadat Martie me daar op had gewezen blies ik door om vervolgens wel weer af te remmen en te wachten hoor.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik wilde voorkomen dat de afstand tussen Youssef (want die blies maar door) en de laatste niet te groot werd zodat we weer iemand kwijt zouden raken. Later bleek dat je het gewoon heel goed bij kunt houden, maar ja...
Dudequote:
Hay Didiotquote:
Dat klopt, daarna ging het veel beter. Toen wist iedereen ook beter wat ie moest doen volgens mij. Het ging harstikke lekker hoor! Maar samenrijden is altijd even wennen. Ik moest al wennen om met z'n tweeën te rijden. Hoe je bijv. iets moet doorgeven aan elkaar. En dat je naar voren moet rijden als je ergens wilt stoppen. En dan meteen nog voorop rijden in een meet ook!quote:Op zondag 1 mei 2005 22:14 schreef Phatzak het volgende:
[..]
In het begin blies ik echt een beetje door, maar nadat Martie me daar op had gewezen blies ik door om vervolgens wel weer af te remmen en te wachten hoor.Laatste stukje vond ik wel lekker gaan daarom, bleven wat dichter bij elkaar.
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:19 schreef RB het volgende:
Meet was zekers geslaagd
Zeker als je met 7 begint![]()
met 2 man 2/3 van de route rijdt![]()
en met 7motoren weer eindigd![]()
Laaste stuk was qua asfalt ook 100x beterquote:Op zondag 1 mei 2005 22:14 schreef Phatzak het volgende:
[..]
In het begin blies ik echt een beetje door, maar nadat Martie me daar op had gewezen blies ik door om vervolgens wel weer af te remmen en te wachten hoor.Laatste stukje vond ik wel lekker gaan daarom, bleven wat dichter bij elkaar.
quote:
Mooi ding.quote:
Betersquote:Op zondag 1 mei 2005 22:25 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zekers
![]()
![]()
![]()
Ben vandaag de 800 kilometer gepasseerd, zal deze week een afspraak maken voor de eerste buurt en verwijderen van de db killersgeluidje is nog een beetje te zacht
![]()
![]()
Ik kan nietquote:Op zondag 1 mei 2005 22:26 schreef Phatzak het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)9/singlepost/2863584
Gaan we elkaar nog proberen te vinden? Volgens mij kwam Didiot ook? En Martie, Anita en OPMNog een zooi volgens mij...
Zekers maar ik ga eind deze maand in duitsland rijden, dan kan ik ze er beter weer inzettenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:28 schreef Didiot het volgende:
[..]
Beters![]()
En killers moeten er idd uit... herrie moet het maken
Die dag valt ook nog op moederdagquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:40 schreef stinkie het volgende:
Volgende keer gewoon in omgeving Gouda, dan kan ik dat ding nog terugduwen
Worden jullie weer een jaartje ouderquote:Op zondag 1 mei 2005 22:34 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Die dag valt ook nog op moederdagWel jammer, hicham is trouwens vergeten te melden gister dat jullie cadeau's mee moesten nemen. 3 mei hebben wij feest
![]()
Na je 18de is er helemaal nix leuks meer aan een verjaardag volgens mij, je mag alles alquote:
Niks nie doorbijten gewoon doen en kilometers makenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:40 schreef Phatzak het volgende:
Mij maakt het niets uit waar er gemeet wordt, gewoon net als Ralf even flink doorbijten
Je eigen !!!quote:
We zijn toevallig nog wel in Vianen geweest, dus als men een blauwe SV650N, blauwe SV650S met donderpijp en zwarte Bandit hebben gezienquote:Op zondag 1 mei 2005 11:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Natuurlijk !
Nog leuker zou zijn als ze er met zijn tweetjes gewoon staan op de afgesproken tijd toch ?
Je bent op moederdag jarig?quote:
Volgens mij deed Berry (quote:Op zondag 1 mei 2005 21:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moest nog van haar vragen wat Barrymet paarden deed, tweede hobby van haar.
![]()
Tussendoor bleef je ook wel goed bij hoor, maar sommige stukken moest ik wel even wachten op je. Maar nu ik eraan denk was dat inderdaad steeds bij drempels. Je demper viel me ook al opquote:Op zondag 1 mei 2005 21:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik wil graag dat het voor Bi ook leuk is en dat ze niet half doof van de motor stapt.(ze zit net boven de demper.
)
Ik dacht dat ik trouwens tussendoor vrij aardig bij bleef?(kutdrempels....)
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
Nou jullie hebben een leuke dag gehad zie ik.![]()
![]()
Check hier de mensen in de achtergrond.
[afbeelding]
Met name die 2 blauwen..
Youssef wou eerst nog een disclaimer geven dat het misschien niet zo snel zou gaan omdat ie z'n rijbewijs niet zo lang had. Maar achteraf gezien was dat niet nodigquote:Op zondag 1 mei 2005 22:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat klopt, daarna ging het veel beter. Toen wist iedereen ook beter wat ie moest doen volgens mij. Het ging harstikke lekker hoor! Maar samenrijden is altijd even wennen. Ik moest al wennen om met z'n tweeën te rijden. Hoe je bijv. iets moet doorgeven aan elkaar. En dat je naar voren moet rijden als je ergens wilt stoppen. En dan meteen nog voorop rijden in een meet ook!Het was super leuk vandaag.
Beetje te zacht?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:25 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zekers
![]()
![]()
![]()
Ben vandaag de 800 kilometer gepasseerd, zal deze week een afspraak maken voor de eerste buurt en verwijderen van de db killersgeluidje is nog een beetje te zacht
![]()
![]()
Yep soms op moederdag soms op hemelvaarts dagquote:Op zondag 1 mei 2005 22:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bent op moederdag jarig?Apart zeg maar.
![]()
En waarom zijn jullie dan niet aangesloten ?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef Didiot het volgende:
[..]
We zijn toevallig nog wel in Vianen geweest, dus als men een blauwe SV650N, blauwe SV650S met donderpijp en zwarte Bandit hebben gezien
Met wie heeft hij gereden danquote:Op zondag 1 mei 2005 22:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En waarom zijn jullie dan niet aangesloten ?
Abraham bedoel je.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:53 schreef RB het volgende:
[..]
Yep soms op moederdag soms op hemelvaarts dag![]()
ga langzaam richting de 40![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:53 schreef hicham het volgende:
Beetje te zacht?Hij maakt nu al teveel lawaai
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Een gecastreerde ZX6R zonder duo gaat gewoon harder dan een ongecastreerde ZXR400 met duo. ;
Ik heb ook maar 63pk.
Tja, we waren bang dat er te stevig door gereden zou worden door Fok!MC. Te hard over wegen (Mercy ging 100 ofzo waar 30 toegestaan was las ik ergens terug). Te hard door bochten, gewoon te snel... We wilden gewoon lekker relaxed rustig toerenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En waarom zijn jullie dan niet aangesloten ?
Dus dat is meteen een afzegging voor komende meets.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:01 schreef Didiot het volgende:
[..]
Tja, we waren bang dat er te stevig door gereden zou worden door Fok!MC. Te hard over wegen (Mercy ging 100 ofzo waar 30 toegestaan was las ik ergens terug). Te hard door bochten, gewoon te snel... We wilden gewoon lekker relaxed rustig toeren
Makster en PatM Didiot.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:04 schreef Phatzak het volgende:
Wie misten we nu eigenlijk op de meet? Alleen Pepijn en OPM toch?![]()
En ZX9Rquote:
Lekker kinderachtig.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dus dat is meteen een afzegging voor komende meets.
Die bestaat niet meer.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:07 schreef stinkie het volgende:
niemand die mij heeft gemist
Ik verlaat meteen het MC SC
Owww lekker !quote:Op zondag 1 mei 2005 23:06 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Lekker kinderachtig.Wie was de derde die mee ging meeten?
Ja, ik communiceer via jou ondeugend![]()
![]()
Mij ook niet, maar ik heb gewoon een bord voor mijn kop.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:07 schreef stinkie het volgende:
niemand die mij heeft gemist
Ik verlaat meteen het MC SC
Wat heb jij voor lelijke motor in je avatar?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat heb jij voor lelijke motor in je avatar?
Ik kan het niet goed zieneen groene BMW met tanktas?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |