abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26649086
Ik vond het niet echt relaxed, kon amper normaal naar de pompshop lopen Was ook behoorlijk uitgedroogd... Keren lukt me nog niet echt goed, maar dat oefen ik nu al een aantal keer op mijn lesterrein en dat gaat steeds beter Motor is volgens mij ook nog nooit zo heet geweest, werd behoorlijk warm onder me kont
Bolletje deeg enzo.
  zondag 1 mei 2005 @ 21:02:17 #102
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_26649140
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:00 schreef Phatzak het volgende:
Ik vond het niet echt relaxed, kon amper normaal naar de pompshop lopen Was ook behoorlijk uitgedroogd... Keren lukt me nog niet echt goed, maar dat oefen ik nu al een aantal keer op mijn lesterrein en dat gaat steeds beter Motor is volgens mij ook nog nooit zo heet geweest, werd behoorlijk warm onder me kont
dat hoort erbij wist je dat niet ?
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zondag 1 mei 2005 @ 21:02:54 #103
21094 hicham
hiesjam
pi_26649161
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:52 schreef VitruvianMan het volgende:

[..]

Ik zag het eigenlijk aan de achterknippers van je,
Ik zat direct achter je
Had je dan niet even kunnen toeteren? Dan zou ik achteraf hier wel op het forum kunnen lezen dat jij dat was Was zeker die dag dat je je leaseauto ging halen toch, want je woont ergens in groningen als ik het goed heb Zag m'n bocht er verder netjes uit of ...
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:57 schreef Rausdouwer het volgende:

Mijn naam vergeten. Jullie weten in ieder geval nog dat ik Raus ben, dus tja dat is al goed. Maar ik had me voorgesteld als Anita.

Hebben jullie dat ook, dat het altijd zo raar is om te lopen na het motorrijden? Echt wel lekker relaxt!
Ok, dan weet ik dat weer. Die van Bianca was ik ook alweer vergeten hoor, maar dat hoorde ik nog een keer op het terras dus vandaar dat ik eht weer wist. Van bwt hoorde ik nog van Youssef en de andere namen had ik al eerder op het forum gelezen. Niemand nam de moeite om jouw naam nog eens te herhalen

Helemaal vergeten dat jij nog zo een zere knie had trouwens Hoe ging dat vandaag? Of helemaal geen last van gehad
pi_26649210
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:02 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

dat hoort erbij wist je dat niet ?
Doe je altijd 3 maal je route dan omdat je met z'n allen verkeerd rijdt

Volgende week ga ik denk ik wel naar de mega meet, ik weet nog niet of H. gaat. Wel tof leven trouwens van jullie. Heb het eindelijk een beetje mogen ervaren Normaal altijd zondag als enige dag vrij en dan nog stapels huiwerk Nu 3 weken vrij dus kon zorgeloos verkeerd rijden

Wie misten we nu eigenlijk op de meet? Alleen Pepijn en OPM toch?
Bolletje deeg enzo.
  zondag 1 mei 2005 @ 21:06:13 #105
21094 hicham
hiesjam
pi_26649244
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:00 schreef Phatzak het volgende:
Zal wel aan de zithouding liggen, ik heb er niet echt last van als ik van de Bandit stap Keren gaat ook lastig met de supersports zag ik Ook dat Raus voor me wat moeite had met keren omdat ze niet zo lang is als Mercy Heb ik ook soms llast van, als je niet goed met je voeten bij de grond kan en niet in 1 keer kan draaien, dan moet ik achteruit steppen wil niet altijd even goed lukken Naja, ik heb vandaag volgens mij 3 keer mijn BV'tje halve draai kunnen oefenen
pi_26649249
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:02 schreef hicham het volgende:
Ok, dan weet ik dat weer. Die van Bianca was ik ook alweer vergeten hoor, maar dat hoorde ik nog een keer op het terras dus vandaar dat ik eht weer wist. Van bwt hoorde ik nog van Youssef en de andere namen had ik al eerder op het forum gelezen. Niemand nam de moeite om jouw naam nog eens te herhalen

Helemaal vergeten dat jij nog zo een zere knie had trouwens Hoe ging dat vandaag? Of helemaal geen last van gehad
Maakt niet uit dat je mijn naam niet meer wist hoor. Ik vond het in ieder geval erg gezellig vandaag (wel jammer dat we Ralph en btw daar voor een groot deel bij moesten missen). We hebben lekker gereden.

Ja ik had een zere knie. Sinds het vocht uit mijn knie is gehaald, kan ik weer normaal lopen en motor rijden . Twee weken geleden moest ik nog om de 10 minuten pauzeren. Maar nu kan ik gewoon weer lang op de motor zitten. Ik heb wel links de knieprotectie eruit gehaald, want met doet nog wel zeer.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_26649282
Ik zit lekker aan het ijs nu

Dat met achteruit steppen had ik gister trouwens op dezelfde route ook nog, en dan nogwel in een blinde ( ) bocht, dus kon elk moment een auto aansjeesen en ik kreeg dat ding maar niet achteruit
Bolletje deeg enzo.
pi_26649304
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:06 schreef hicham het volgende:

[..]

Zal wel aan de zithouding liggen, ik heb er niet echt last van als ik van de Bandit stap Keren gaat ook lastig met de supersports zag ik Ook dat Raus voor me wat moeite had met keren omdat ze niet zo lang is als Mercy Heb ik ook soms llast van, als je niet goed met je voeten bij de grond kan en niet in 1 keer kan draaien, dan moet ik achteruit steppen wil niet altijd even goed lukken Naja, ik heb vandaag volgens mij 3 keer mijn BV'tje halve draai kunnen oefenen
ik bakte er inderdaad niet zo veel van. Toen ik net mijn rijbewijs had, kon ik het hartstikke goed. Ik keerde toen regelmatig gewoon over de weg in één keer. Sinds de winterstop moet ik weer beetje bij beetje inkomen. Dat is inmiddels aardig gelukt, alleen het keren wil nog niet zo. Binnenkort ga ik dat weer eens op een terrein oefenen.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_26649359
Ok, nu ga ik even mijn vakantie inplannen. Ben benieuwd naar de foto's van Ralf die zeer waarschijnlijk op die van Hicham zullen lijken Fotoshooten is niet echt gelukt.
Bolletje deeg enzo.
  zondag 1 mei 2005 @ 21:11:58 #110
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_26649372
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:06 schreef hicham het volgende:

[..]

ik heb vandaag weer voor het eerst sinds tijden mijn achterrem weer gebruikt

al dat bochtjes draaien is vermoeiend
Let's race
Buienradar
  zondag 1 mei 2005 @ 21:16:30 #111
21094 hicham
hiesjam
pi_26649471
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:06 schreef Rausdouwer het volgende:

Ja ik had een zere knie. Sinds het vocht uit mijn knie is gehaald, kan ik weer normaal lopen en motor rijden . Twee weken geleden moest ik nog om de 10 minuten pauzeren. Maar nu kan ik gewoon weer lang op de motor zitten. Ik heb wel links de knieprotectie eruit gehaald, want met doet nog wel zeer.
Mooi is dat Wel nadelig natuurlijk dat het je schakelknie is (voor zover je met je knie schakelt )

Mercy zit ook nogal vaak te rekken en strekken op de motor, alleen weet ik dan niet of ie echt aan het rekken / strekken is of dat ie mij iets duidelijk probeert te maken En 1 keer deed ie het ook precies toen we een scooterrijder inhaalde, daardoor leek het alsof ie de scooterrijder van de weg wou schoppen Of wou hij nou juist die scooterrijder van de weg schoppen en leek het op strekken
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:11 schreef Phatzak het volgende:
Ok, nu ga ik even mijn vakantie inplannen. Ben benieuwd naar de foto's van Ralf die zeer waarschijnlijk op die van Hicham zullen lijken Fotoshooten is niet echt gelukt.
Ja, ik heb expres ook foto's gemaakt omdat hij niet op zijn eigen foto's staat, hij is degene achter de lens
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:11 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik heb vandaag weer voor het eerst sinds tijden mijn achterrem weer gebruikt
Ik gebruik mijn achterrem nog altijd, gewoon uit automatisme, ik lees wel vaker dat mensen hun achterrem niet gebruiken, tenzij ze de roest eraf willen schrapen
pi_26649554
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:16 schreef hicham het volgende:

Ik gebruik mijn achterrem nog altijd, gewoon uit automatisme, ik lees wel vaker dat mensen hun achterrem niet gebruiken, tenzij ze de roest eraf willen schrapen
Komt zeker weer omdat je op die wijvenbandit rijdt Mijn voorrem remt bagger, als ik rem krijg ik een harde tegenslag van 10Hz ofzo Moet echt die schijf vervangen, heb al een aantal maal meegemaakt dat dat niet echt geweldig remt. Dan gaat me voorwiel stuiteren

Achterrem gebruik ik ook altijd alleen om de roest weer eraf te remmen. Heb nu ook geen zin meer om de hoes over de motor te leggen en het gaat denk ik regenen Dus morgen wordt ie weer gebruikt

Oh ja, dat van Hicham die als Riet reed vond ik ook al. Ook al heb ik Riet nooit zien rijden, hoe die die rode babemagnet heen en weer gooit
Bolletje deeg enzo.
  zondag 1 mei 2005 @ 21:24:20 #113
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_26649678
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:16 schreef hicham het volgende:

Mercy zit ook nogal vaak te rekken en strekken op de motor, alleen weet ik dan niet of ie echt aan het rekken / strekken is of dat ie mij iets duidelijk probeert te maken En 1 keer deed ie het ook precies toen we een scooterrijder inhaalde, daardoor leek het alsof ie de scooterrijder van de weg wou schoppen Of wou hij nou juist die scooterrijder van de weg schoppen en leek het op strekken
[..]
meestal was het gewoon even strekken bij dat k*t scootertje was het dat ook
Let's race
Buienradar
  zondag 1 mei 2005 @ 21:29:01 #114
21094 hicham
hiesjam
pi_26649785
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:19 schreef Phatzak het volgende:

[..]

Komt zeker weer omdat je op die wijvenbandit rijdt
quote:
hoe die die rode babemagnet heen en weer gooit

Naja, ik heb nog nooit op een supersport gereden eigenlijk, op een klein stukje na dan. Dus ik ga nog een keertje je ZX6R voor een dagje lenen (netzoals jij een keer een hele dag op mijn bandit mocht rijden omdat ik op school zat en jij nog geen motor had ), dan zie ik wel hoe het is om op een SS te rijden. Maar die Bandit geeft me gewoon een enorm vertrouwen Totaal niet het gevoel dat ik omval of wegglijd Rijdt gewoon heerlijk, vraagt er gewoon naar om alle kanten op gegooid te worden
  zondag 1 mei 2005 @ 21:31:12 #115
21094 hicham
hiesjam
pi_26649860
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:24 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

meestal was het gewoon even strekken bij dat k*t scootertje was het dat ook

Wel errug flauw trouwens om bij dat ene stoplicht aan het gas te jengelen
  zondag 1 mei 2005 @ 21:39:54 #116
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_26650113
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:31 schreef hicham het volgende:

[..]

Wel errug flauw trouwens om bij dat ene stoplicht aan het gas te jengelen
klonk best leuk en vooral die ketting reactie daarna
Let's race
Buienradar
pi_26650259
Ik was in het begin nog wel behoorlijk geschrokken trouwens. Ik liep wat uit en verwachtte dat jullie der wel achteraan zouden knallen. Maar achteraf bleek dus dat we in een rustig tempo moesten rijden.

Toen ik dus terugreed en Raus en Martie langs de weg zag staan dacht ik dat ze op d'r bek gegaan was
Bolletje deeg enzo.
  zondag 1 mei 2005 @ 21:47:02 #118
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_26650307
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Anita heb jij je theorieboeken nog? Mijn vriendin was al om maar sinds vandaag helemaal, ze wil mijn ZXR.

Kan ik mooi kijken naar wat zwaarders want vandaag was het echt een beperking, Martie zal dat ook kunnen beamen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 1 mei 2005 @ 21:47:40 #119
21094 hicham
hiesjam
pi_26650329
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:45 schreef Phatzak het volgende:
Ik was in het begin nog wel behoorlijk geschrokken trouwens. Ik liep wat uit en verwachtte dat jullie der wel achteraan zouden knallen. Maar achteraf bleek dus dat we in een rustig tempo moesten rijden.

Toen ik dus terugreed en Raus en Martie langs de weg zag staan dacht ik dat ze op d'r bek gegaan was
Dat was de keer dat we besloten helemaal naar het startpunt terug te rijden toch?

Dat gevoel had ik toen ook Ik keek achterom, Lars stond achter mij en jij ging vast terugrijden. In de verte zag ik Mercy naar z'n motor staan ,andere motor erbij en nog wat fietsers. Ik dacht dat er wat gebeurd was

Gelukkig niks aan het handje

RB heeft wel een lekker geluidje trouwens Toen we van het terras wegreden iedereen ff pimpen (ik met m'n standaarduitlaat ) en nog een beetje zitten knallen dat korte stukje dat we met z'n 7 waren
  zondag 1 mei 2005 @ 21:49:05 #120
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_26650380
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:47 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Anita heb jij je theorieboeken nog? Mijn vriendin was al om maar sinds vandaag helemaal, ze wil mijn ZXR.

Kan ik mooi kijken naar wat zwaarders want vandaag was het echt een beperking, Martie zal dat ook kunnen beamen.
dat is cool met zijn 2tjes rijden is
Let's race
Buienradar
  zondag 1 mei 2005 @ 21:49:48 #121
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_26650401
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:04 schreef Phatzak het volgende:
Volgende week ga ik denk ik wel naar de mega meet, ik weet nog niet of H. gaat.
quote:
Wel tof leven trouwens van jullie. Heb het eindelijk een beetje mogen ervaren Normaal altijd zondag als enige dag vrij en dan nog stapels huiwerk Nu 3 weken vrij dus kon zorgeloos verkeerd rijden
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_26650405
quote:

[..]

Doet me goed dat te horen, want ik vond er echt na een tijdje niets meer aan. Blij dat zelfs onze achteropzitter het leuk vond Zelfs ik vond die zxr400 langzaam trekken met de testritjes.
Bolletje deeg enzo.
  zondag 1 mei 2005 @ 21:50:20 #123
21094 hicham
hiesjam
pi_26650413
quote:

[..]

Als zij het niet heeft heb ik ze nog wel hoor Een theorie boek en een boek met 1100 vragen

Hield jij trouwens bewust veel afstand op sommige stukken, of waren dat de momenten dat je tekort kwam? Of de drempels uiteraard, ik weet niet wat het was
  zondag 1 mei 2005 @ 21:50:25 #124
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_26650416
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:47 schreef hicham het volgende:

[..]

Dat was de keer dat we besloten helemaal naar het startpunt terug te rijden toch?

Dat gevoel had ik toen ook Ik keek achterom, Lars stond achter mij en jij ging vast terugrijden. In de verte zag ik Mercy naar z'n motor staan ,andere motor erbij en nog wat fietsers. Ik dacht dat er wat gebeurd was

Gelukkig niks aan het handje

RB heeft wel een lekker geluidje trouwens Toen we van het terras wegreden iedereen ff pimpen (ik met m'n standaarduitlaat ) en nog een beetje zitten knallen dat korte stukje dat we met z'n 7 waren
Let's race
Buienradar
pi_26650435
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:49 schreef hollander172 het volgende:

Normaal kan ik niet rustig meeten omdat ik met school in de knoop raak
Bolletje deeg enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')