Euhm, even denken. Waar zal ik beginnen
![]()
Youssef en ik vertrokken zo rond 14:00 richting Vianen. We kwamen onderweg in een kijkersfile terecht (zo kansloos, aanrijding op de tegenliggersbaan, en file op onze baan omdat die koekblikkers allemaal willen zien wat er gebeurd is
![]()
) Met ongeveer 30 a 50 km/h zijn we daar doorheen gereden en dat was precies genoeg want precies om 14:45 kwamen we aan op de afspreekplek, waar bwt, mercy en raus al op ons aan het wachten waar (stonden daar al een half uur
![]()
). RB was ook al aangekomen alleen was hij gaan tanken, dus die kwam na ongeveer 10 minuten ook aanrijden.
Daarna wouden we richting hollander rijden om te kijken hoe het met hem zat, eventueel ook de motor aanduwen mocht dat nodig zijn. Net toen we wouden vertrekken kwam hij al aanrijden met z'n vriendin als duo. Ik moest sowieso nog tanken dus ben samen met Youssef nog even naar het tankstation geweest. Eenmaal terug op de afgesproken plaats reden we gelijk weg, misschien wat handiger om eerst even te bespreken hoe we de rit gingen rijden omdat het Youssef's eerste meet was en hij ging gelijk voorop rijden
![]()
Naja, beetje gereden en op een gegeven moment kwamen we in een dorpje/stadje terecht waar Youssef de verkeerde kant op reed
![]()
Op zich niet zo erg, maar bwt en RB reden achteraan en die hadden... ik denk hollander.. uit het oog verloren. Dus die reden wel de juist kant op. Wij wisten nog niet dat we verkeerd waren gereden dus bleven even verderop op ze wachten. Maar geen teken van leven
![]()
Youssef is nog teruggereden toen, maar kon ze niet meer vinden. Daarna zijn we met z'n allen een deel van de route teruggereden. Niet gevonden, dus wederom zijn we gekeerd en reden nu weer de normale route, en toen we in het dorpje kwamen zagen we opeens dat we de vorige keer verkeerd waren gereden. Dus hebben we die route gevolgd omdat RB en bwt hoogstwaarschijnlijk die kant op waren gereden.
Weer een paar kilometers gemaakt en daarna besloten om helemaal tot het startpunt te keren waar we hadden afgesproken
![]()
Misschien dat we ze daar nog zouden tegenkomen. Nope, ook daar niet gezien. Youssef probeerde RB nog te bellen, de keren daarvoor dat we belden kregen we voicemail, maar deze keer nam hij op. Hij zat samen met bwt op een terras en zou op ons wachten
![]()
Okay, vanaf het startpunt zijn we dus opnieuw begonnen met de route te rijden en voor de vijfde keer volgens mij door dat dorpje heen geweest langs dat terras
![]()
(zou het ze zijn opgevallen, 'heey, weer dat groepje motorrijders
![]()
'
![]()
) RB en bwt waren een aardig eind doorgereden zonder ons alvorens te stoppen op een terras dus het grootste deel hebben we vandaar met vijf motoren gereden en bwt met RB apart. Route was wel aardig, alleen nogal veel drempels (lastig voor duo van hollander) en ik vond zelf dat er niet echt veel lekkere bochten te vinden waren.
Eenmaal op het terras waren we weer united
![]()
Hebben daar samen wat gedronken, gerookt en gegeten. Bwt moest eerder dan ons weg omdat iemand (weet niet meer precies wie het nou was) z'n schouder uit de kom had en vervoer nodig had. Wij vertrokken nog wat later met zes motoren en na een paar kilometertjes gingen RB en hollander richting huis en reden Youssef, Mercy, Raus en ik nog een stuk van de route door. Wat ik overigens het leukste gedeelte van de route vond
![]()
mooi asfalt en lekkere bochtjes dat stukje
![]()
We hebben de route uiteindelijk niet helemaal uitgereden want we gingen daarna richting A2 waar Mercy en Raus richting den Bosch gingen en Youssef en ik richting Amsterdam.
Jammer dat we in het begin uit elkaar waren gegaan
![]()
Maar ja, niet zo een ramp. Youssef reed nogal ver door steeds, maar daarna gin het wel goed. Nog wat foto's (geresized naar forumformaat, groter op aanvraag
![]()
):
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat waren zo een beetje de enige foto's
![]()
Youssef en ik waren onderweg naar huis nog even bij een tankstation gestopt om de snoepjes uit z'n tanktas op te eten
![]()
En nog wat drinken
![]()
Volgende keer is iemand anders aan de beurt voor een verslag
Edit na op preview button geklikt te hebben:
Woa
Heb ik dat helemaal geschreven?!