Heeft iemand anders ook de film gezien? Wat vond jij van de electrocutie-scenes? Gaat het te ver of is het gewoon realiteit? Zover dat ik weet zijn die bepaalde scenes er in Amerika uitgehaald.
Wel grappig, maar om daar nou voor naar de bios te gaan ? Daar word tegenwoordig ook genaaid, iedere keer dat ik er kom is het duurder geworden
Ik download de stuff en kijk het wel lekker thuis
En eventjes terug te komen op "Faces of death". Dat wat je daar ziet is echt, echte lijken en echte ongelukken. Wat je ziet in " The Green Mile" is maar fictie, het word gespeeld door acteurs. Ik heb ooit een deel gezien van "Faces of death"( lang geleden) en in eerste instantie dacht ik dat het allemaal nep was. Waar wordt er in godsnaam nog iemand uit elkaar getrokken door een aantal paarden?? En wie vergeet in hemelsnaam om het touw niet vast te maken bij een bungyjump?? En een illusionist die gespiesd word door zijn eigen zwaarden??? Later hoorde ik dat het allemaal realiteit was en voor mij hoeft dat niet.
In een film met acteurs weet je dat het fake is, maar "Faces of Death" heb ik geen behoefte aan.
quote:
op 03-28-2000 om 07:38 AM schreef Danny het volgende:
Het was ook alleen maar om te illustreren dat, hoe realistisch de electrocutiescenes in TGM ook zijn, de realiteit is nog ranziger.
Ik vond het wel een waanzinnige film. Geen seconde te lang. Ik had het overigens wel leuk gevonden als in het begin, waarin langs kanalen gezapt wordt, een korte scene te zien was geweest van The Shawshank Redemption, of een andere Stephen King film. Wat ik ook erg goed vond was dat het bovennatuurlijke gedeelte zo goed geprortioneerd was.
------------------
My Memory Serves Me far To Well
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser (Datum 28 Maart 2000).]
if you know what i mean
quote:
op 03-28-2000 om 09:48 AM schreef SunChaser het volgende:
SPOILER ALERT SPOILER ALERT SPOILER ALERT SPOILER ALERTvergeleken met die van, wat was zijn naam ook weer? Die oude man met de muis.
Eduard Delacroix, oftewel Del.
Bepaalde scenes waren werkelijk meesterlijk! AL moet ik wel zeggen dat ik de laatste executie wat magertjes vond. Naar mijn idee had je meer moeten zien...
Een opmerking tenslotte: ik vond het een gemiste kans dat die zwarte acteur (naam kwijt) geen oscar heeft gekregen voor beste mannelijke bijrol! In plaats daarvan Micheal Caine... nou nou!
quote:
Een opmerking tenslotte: ik vond het een gemiste kans dat die zwarte acteur (naam kwijt) geen oscar heeft gekregen voor beste mannelijke bijrol! In plaats daarvan Micheal Caine... nou nou!
Precies! Belachelijk inderdaad dat Caine heeft gewonnen. Hij was duidelijk de minste van de vijf, vond ik.
Maar helaas pindakaas film nog niet gezien zal het zeker doen!
Hebben ze dat stukkie met de muis er ook in gelaten?
Topfilm dus!
quote:
op 04-03-2000 om 12:23 PM schreef §erum het volgende:
Het was echt een GEWELDIGE FILM
Ik hoop die 'John Coffey' nog vaak terug te zien in films ! Hij's COOL !
Heb je Armageddon al gezien?
WAT EEN GEWELDIGE FILM!!!!
Als je nog ergens drie uur over hebt een keer: KIJKENNNNNN!!!
Prachtig...
V.
Overigens is de executiescene in face of Death NEP. Executies zijn vrij klinisch van aard (ooit eens een keer een documentaire gezien daarover). En de electrische stoel ging er ook (voor die tijd, alternatief was ophangen en vuurpeloton) vrij beschaafd aan toe (mits het sponsje nat is).
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 03-01-2001 20:54]
quote:Mensen die tijdens een film de krant gaan lezen hebben niet het recht een mening over die film te geven
Op 05 januari 2001 10:11 schreef yvonne het volgende:
Snap er geen hout van, vond het echt geen bijzondere film,acteerwerk was goed, maar verhaal vond ik niet goed verfilmd.
Nee, niet om eens lekker dwars te liggen, maar als ik tijdens een film de krant maar ga lezen, is het niet een erg goede film.
* Arcee vond The Green Mile een prachtige film trouwens.
Ik had het boek dus al gelezen en de film: heel mooi.
Ik ben absoluut geen filmhuiler (behalve altijd bij ernstige dingen met dieren), maar bij deze film zat ik vaak met grote tranen op m'n gezicht (ehum, er zit wat in m'n oog).
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 24-07-2001 15:49]
quote:Hij was vorig jaar genomineerd voor 4 Oscars, maar hij geeft er geeneen gewonnen.
Op 24 maart 2001 18:32 schreef MeneerTim het volgende:
Geweldige film! Is deze film niet in de oscars gevallen of maakt het kans bij de oscaruitreiking van zondag?
quote:Dat begrijp ik echt niet..
Op 24 maart 2001 18:34 schreef Arcee het volgende:
Hij was vorig jaar genomineerd voor 4 Oscars, maar hij geeft er geeneen gewonnen.
quote:Ik op 1 na wel. 1999 was een waanzinnig goed jaar en er waren dus nóg betere films dan The Green Mile. Die ene uitzondering is Michael Clarke Duncan, die sowieso van Michael Caine had moeten winnen. De vraag is dan nog of-ie ook van Haley Joel Osment (The Sixth Sense) had moeten winnen. Ik denk dat ik de voorkeur toch aan Osment zou geven.
Op 25 maart 2001 22:07 schreef MeneerTim het volgende:
Dat begrijp ik echt niet..
Al is The Shawshank Redemption (naar mijn mening) nog iets beter.
Als je dit een mooie film vond moet je 4 seasons van Stepen King eens lezen. Naast The Shawshank Redemption staan hier ook Stand by Me en Apt Pupil in.
quote:Hee bedankt!
Op 09 januari 2001 20:38 schreef Archon het volgende:
Je krijgt echt een hekel aan Percy als...
quote:Nee. Het lijkt me niks eerlijk gezegd. Onderwerp spreekt me totaal niet aan.
Op 26 maart 2001 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Heppie hem dan nog niet gezien Gellar?
quote:Dat weet je dus niet op een forum, en dus is het wel zo netjes om spoilers ff aan te kondigen. Alhoewel dit geen spoiler eerste klas was eik...
Op 26 maart 2001 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Heppie hem dan nog niet gezien Gellar?
quote:Dan moet mr. King eerst even zijn Donkere Toren Reeks afmaken.
Op 03 april 2000 18:04 schreef Priscella het volgende:
Geweldige boekenserie alhoewel ik een aantal deeltjes nog mis net zoals de donkere toren reeks please laten ze daar ook een film over maken<P>
G@dver, wat een film...
* CraZaay is stil... heel stil...
Ook al heb ik 'm al een maand of drie thuis op DVD liggen.....
quote:Nou, dan maakt die spoiler ook niks meer uit.
Op maandag 26 maart 2001 10:15 schreef Gellarboy het volgende:
Nee. Het lijkt me niks eerlijk gezegd. Onderwerp spreekt me totaal niet aan.
Ik vond hem erg bizar. Zeldzaam intrigerend werkje, absoluut uniek in een met miljarden gespekte sequel-speelfilmhel van tegenwoordig. Dit zijn de krenten in de pap..
quote:Ik neem aan dat je wilde zeggen: "Ik vind dit ...". Da's iets anders dan "is"
Op woensdag 25 juli 2001 19:33 schreef SHAKESPEARE2000 het volgende:![]()
![]()
Wat een onzettend matige film zeg. Sentimentele, manipulatieve rotzooi...
![]()
![]()
Sentimenteel: ja, dat is een deel van de kracht van de film.
* CraZaay vindt 'm goooeeed... maar that's just me
Alleen de allerlaatste scene van Tom Hanks en de muis hadden ze voor mijn part achterwege kunnen laten...
Jompels,
Slaapmeisje
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 21:04 schreef CraZaay het volgende:
Ik neem aan dat je wilde zeggen: "Ik vind dit ...". Da's iets anders dan "is"
"vinden" en "zijn" is toch precies hetzelfde. Alles is subjectief, alles is tekst, bla bla bla...
quote:Uiteraard was die reactie bedoeld om een reactie als deze uit te lokken.
Op donderdag 26 juli 2001 00:57 schreef SHAKESPEARE2000 het volgende:[..]
Oh ik was niet politiek correct genoeg?? Kun je me het ooit nog vergeven?
"vinden" en "zijn" is toch precies hetzelfde. Alles is subjectief, alles is tekst, bla bla bla...
Nu weet ik hoe serieus ik je kan nemen
quote:Die laatste scene moest er wel in, om bij het verhaal van het boek te blijven.
Op woensdag 25 juli 2001 21:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
Kippenvel film en zeker een aanrader! Jeetje mikmak ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens flink gejankt om een film, ik vond het toch zo oneerlijkAlleen de allerlaatste scene van Tom Hanks en de muis hadden ze voor mijn part achterwege kunnen laten...
Maar i.d.d.... CraZaay moest ook huilen...
quote:* Fannetje ook...
Op donderdag 26 juli 2001 01:21 schreef CraZaay het volgende:[..]
Die laatste scene moest er wel in, om bij het verhaal van het boek te blijven.
Maar i.d.d.... CraZaay moest ook huilen...
![]()
maar what else is new
Ik heb zo ongeveer de halve film zitten huilen
quote:Ik vond het motief van die muis door het verhaal juist zo mooi in de film....
Op woensdag 25 juli 2001 21:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
Alleen de allerlaatste scene van Tom Hanks en de muis hadden ze voor mijn part achterwege kunnen laten...Jompels,
Slaapmeisje
en ik zit ook ontzettend te wachten op het nieuwste deel van de donkere toren, vind die serie zo verschrikkelijk goed...
-edit-
en er wordt in de film ook een moreel,ethish vraagstuk aangesneden: is de doodstraf rechtvaardig?
Als je een horror/thriller zo kan maken dat je ook gaat nadenken over deze maatschappelijke kwestie, ben je erg goed als schrijver.
-edit-
What's your name?
John cofee
like the drink but not spelt te same
quote:DVD ondertiteld het idd met "Coffee"... en dat is wel als de drink.
Op donderdag 26 juli 2001 16:25 schreef Ultralaser het volgende:
What's your name?
John cofee
like the drink but not spelt te same
Ik vind het persoonlijk één van de beter Stephen KIng verfilmingen. Andere goede zijn imo The Stand (zes uur! maar wel erg mooi), The Shining (met Jack Nicholson "Heeeere's Johnny") en Salem's Lot.
Ook mooi is dat John Coffey genezende gaven heeft, en dezelfde initialen als Jezus Christus. Geeft te denken.
quote:Ik vind The Shawshank Redemption (verhaal "Rita Hayworth and Shawshank Redemption")en Stand By Me (verhaal "The Body")ook erg goede King-verfilmingen.
Op vrijdag 11 januari 2002 13:19 schreef Elegy het volgende:Ik vind het persoonlijk één van de beter Stephen KIng verfilmingen. Andere goede zijn imo The Stand (zes uur! maar wel erg mooi), The Shining (met Jack Nicholson "Heeeere's Johnny") en Salem's Lot.
2 ijzersterke films van F.Darabont. Kan niet wachten op z'n nieuwste film "The Majestic" met J.Carrey in een serieuze rol voor de verandering.
quote:Stand by me!!!
Op vrijdag 11 januari 2002 14:33 schreef vooghel het volgende:[..]
Ik vind The Shawshank Redemption (verhaal "Rita Hayworth and Shawshank Redemption")en Stand By Me (verhaal "The Body")ook erg goede King-verfilmingen.
Ja, die is idd ook erg mooi, binnenkort maar op dvd anschaffen. (krijg ik ook de clip van Ben E. King te zien ) Eigenlijk is het meer een avonturen verhaal, nogal ongebruikelijk voor King in die periode. Tegenwoordig schrijft hij steeds meer psychologische thrillers (weliswaar met een vleugje bovennatuurlijkheden) zoals Rosie, Dolores Claiborne en Harten in Atlantis.
Dolores Claiborne ook een hele goeie film, vet freaky net als the green mile
quote:Het is echt een goede film ja. Toen ik hem zag in de winkel heb ik hem ook gelijk meegehaald, maar ligt nu bij mijn broer.
Op zaterdag 21 september 2002 22:57 schreef calvobbes het volgende:
* calvobbes zit 'm nu weer te kijken
wat een goede film blijft het toch
maandag vanaf 20:30 op SBS 6!!!
met als "bonus" een extra lange plaspauze om 22:30
quote:Dat is altijd erg kut ja.
Op zaterdag 18 januari 2003 23:25 schreef calvobbes het volgende:
quote:Als je eenmaal in het verhaal zit laat je het niet meer los
Op zaterdag 18 januari 2003 23:40 schreef sweek het volgende:
Ok, ik ga nu kijken (voor de eerste keer)... hoop dat ik het 3 uur volhoud.
quote:Nee... en dat kun je redelijk letterlijk nemen ben ik bang... ik kan gewoon niet slapen omdat ik nog steeds die beelden van die tweede executie in m'n hoofd heb zitten...
Op zaterdag 18 januari 2003 23:42 schreef calvobbes het volgende:[..]
Als je eenmaal in het verhaal zit laat je het niet meer los
Prachtige film, maar dit ging mij dus persoonlijk even net iets te ver.... Kan gewoon niet goed tegen dit soort dingen ben ik bang.
Krijg je natuurlijk tussen de reclames weer van:
"Ben je geil, bel dan dit ubergeile nummer 0900 blablabla...."
quote:nog niet gezien.
Voor diegene die hem nog (steeds) niet gezien hebben:maandag vanaf 20:30 op SBS 6!!!
quote:Net als bij LOTR, voor je het weet zijn de 3 uur om!
Op zaterdag 18 januari 2003 23:40 schreef sweek het volgende:
Ok, ik ga nu kijken (voor de eerste keer)... hoop dat ik het 3 uur volhoud.
quote:Laat maar zitten, huur 'm wel een keer bij de videotheek
Voor diegene die hem nog (steeds) niet gezien hebben:maandag vanaf 20:30 op SBS 6!!!
quote:Dat ben ik helemaal met je eens. Ik heb het boek meerdere malen gelezen en The Green Mile ligt hier als DVD, en het is echt een superfilm! Het gebeurd niet vaak dat een boek zo goed word verfilmd (bv. LOTR1 mist heel erg veel stukken, oa met Willem de ezel) word.
Op zondag 26 maart 2000 19:01 schreef Danny het volgende:
Ik heb het boek 2x gelezen (nou ja, alle kleine deeltjes dus). 1x in het Nederlands en 1x in het Engels. Vond de geschreven versie briljant. Deze film doet er niet voor onder. Dat de regie in handen is van de man die ook King's "Shawshank Redemption" onder handen nam zegt wel genoeg. Ja, ook voor King fans die de geschreven versie kennen is deze film een aanrader.
nog ff snel douchen en dan kijken!
Ben 13, zal toch niet zo afgerijselijk zijn?
Ne hoor, na Scream, I kwno what you did last summer, Resident evil(alle spellen + film)(alhoewel kreeg ik bijna een trauma van die graphics van de kubus) en evil dead kan ik wel wat hebben
Ben benieuwt
aleen waarom dat klote hart van Nederland erdoor heen?
Morgen gelukkig pas om half 12 werken!
vind hem niet zo "eng" als Resident Evil, maar wel choquerender, wellicht in een paar scenes.
[Dit bericht is gewijzigd door Reddiablo op 20-01-2003 20:25]
quote:
Op maandag 20 januari 2003 20:18 schreef Ajax_master het volgende:
over kwartiertje gai k hem ook kijkenBen 13, zal toch niet zo afgerijselijk zijn?
Ne hoor, na Scream, I kwno what you did last summer, Resident evil(alle spellen + film)(alhoewel kreeg ik bijna een trauma van die graphics van de kubus) en evil dead kan ik wel wat hebben
Ben benieuwt
aleen waarom dat klote hart van Nederland erdoor heen?
quote:De film van Resident evil was niet zo eng, maar soms schrok je wel
Op maandag 20 januari 2003 20:22 schreef Reddiablo het volgende:vind hem niet zo "eng" als Resident Evil, maar wel choquerender, wellicht in een paar scenes.
Maar de spellen vind ik echt geweldig, zo creepy en mooi sfeerstje, vooral Resident evil op de cube
Michael Clarke Duncan ... als ... John Coffey
aleen lullig bij die stoel dat die vent nog leefde,
De ondertiteling kwam steeds net te laat dat was wel irritant, maar volgens mijn had sbs het wel gefixt
Muisje is leuk
quote:Wat een vent he.
Op maandag 20 januari 2003 20:49 schreef MrLunk het volgende:
[afbeelding]
This guy is huge !Michael Clarke Duncan ... als ... John Coffey
Wat een vent.
Geweldig.
Heb een diepe respect voor hem, zoals hij in die film is en gewoon.
Ondanks alle reclame's tussendoor, heb ik er ontzettend van genoten. Echt een topfilm
* Zworld is heel diep onder de indruk.
Even bijkomen hoor.
djeez mooie fillum!!!
quote:Ik heb begin gezien en rest opgenomen en ga straks dus nog even restand bekijken.
Op dinsdag 21 januari 2003 00:21 schreef sunbloem het volgende:
Jeutje zeg, wat een prachtige filmOndanks alle reclame's tussendoor, heb ik er ontzettend van genoten. Echt een topfilm
Was vanaf het begin erdoor gegrepen.
quote:Het pakt je wel hoor.
Op dinsdag 21 januari 2003 00:25 schreef golfer het volgende:[..]
Ik heb begin gezien en rest opgenomen en ga straks dus nog even restand bekijken.
Was vanaf het begin erdoor gegrepen.
Mr. Jingles
Voor meer info.
quote:Hij is heel erg oud
Op dinsdag 21 januari 2003 00:26 schreef Lexie het volgende:
*Snif*
Wat een prachtig mooie film. Deze staat zeker in mijn top drie.
Maar er is een dingetje wat ik niet helemaal begrijp. Wat was er nou met zijn zoon op het laatste, dat de tijd niet klopte? Bedoelde hij Mr Jingles of zo
quote:Als je in 1935 al een volwassen zoon hebt..
*Snif*
Maar er is een dingetje wat ik niet helemaal begrijp. Wat was er nou met zijn zoon op het laatste, dat de tijd niet klopte? Bedoelde hij Mr Jingles of zo
quote:Ik kan nou niet rustig gaan liggen.
Op dinsdag 21 januari 2003 00:27 schreef thaduck het volgende:
Zo'n film raakt me echt diep, heel diep zeg. Normaal ga ik rustig slapen maar deze film (en ook het boek!) kan ik gewoon niet onderbreken. Ook al heb ik hem op DVD liggen, toch heb ik hem op de TV gevolgd INCLUSIEF (!!) al die frut reclames, dat zegt genoeg!
quote:Hij zei dat ie in 1935 44 jaar oud was en al een volwassen zoon had, dat was 64 jaar daarvoor, ze kon zich niet voorstellen dat hij al zó oud was
*Snif*
En ik had er eigenlijk helemaal geen erg in dat ie meer dan 3 uur duurde, was zo voorbij..
(itt sommige andere films)
quote:He big!
Op maandag 20 januari 2003 20:49 schreef MrLunk het volgende:
This guy is huge !Michael Clarke Duncan ... als ... John Coffey
Wauw, wat een indrukwekkende film.
Iedereen een Oscar wat mij betreft.
quote:Nee, dat ie 108 is en dus zijn zoon overleefd heeft
*Snif*
quote:idd.. ik had het ook niet eens door, alleen klote al die reclames er tussendoor... zo'n film moet je echt zonder reclames zien.. dan zit je der echt helemaal in
Op dinsdag 21 januari 2003 00:29 schreef dikkebanaan het volgende:
En ik had er eigenlijk helemaal geen erg in dat ie meer dan 3 uur duurde, was zo voorbij..
(itt sommige andere films)
quote:Dat denk ik niet, ik denk dat ie mr jingles bedoelt. In de film hoor je niks over een zoon en ook als ie opnoemt wie ie allemaal overleeft heeft zegt ie ook niks over zijn zoon. Hij bedoelt dus mr Jingles. Schitterende film overigens.
Op dinsdag 21 januari 2003 00:30 schreef thaduck het volgende:[..]
Nee, dat ie 108 is en dus zijn zoon overleefd heeft
quote:Als ze rond de tafel het plan opvatten om John naar buiten te smokkelen om de vrouw van een collega te helpen heeft hij het wel degelijk over zijn zoon. En ook als hij het verhaal afrond in de schuur!
Op dinsdag 21 januari 2003 00:33 schreef -Frankie- het volgende:
Dat denk ik niet, ik denk dat ie mr jingles bedoelt. In de film hoor je niks over een zoon en ook als ie opnoemt wie ie allemaal overleeft heeft zegt ie ook niks over zijn zoon. Hij bedoelt dus mr Jingles. Schitterende film overigens.voor de maker.
Ge-wel-di-ge film !!!!!!
Ik ben er elke keer weer stil van....
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 00:30 schreef thaduck het volgende:[..]
Nee, dat ie 108 is en dus zijn zoon overleefd heeft
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 00:27 schreef patty het volgende:[..]
Hij is heel erg oud
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 00:27 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Als je in 1935 al een volwassen zoon hebt..
quote:*pling*
Op dinsdag 21 januari 2003 00:28 schreef Vibromass het volgende:[..]
Hij zei dat ie in 1935 44 jaar oud was en al een volwassen zoon had, dat was 64 jaar daarvoor, ze kon zich niet voorstellen dat hij al zó oud was
[Dit bericht is gewijzigd door Paperclipjes op 21-01-2003 00:42]
quote:Oh sorry, dan heb ik die zin net gemist.
Op dinsdag 21 januari 2003 00:35 schreef shmoopy het volgende:
Jawel, hij zegt dat hij zijn vrouw én zoon heeft zien doodgaan.
quote:* Lexie nodigt -Frankie- uit in het ga-je-schamen-hoekje.
Op dinsdag 21 januari 2003 00:42 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Oh sorry, dan heb ik die zin net gemist.
Mijn fout.
Ik zal even motiveren.
Geen goed/verassend plot (na de eerste 'genezing' van John dan), erg voorspelbaar, hints liggen er zeer dik bovenop, en dan dat einde wat drie kwartier doorsleept ..
Het enige goede argument voor deze film zou imho de sentimentaliteit zijn, maar die vind ik ook extreem over the top, en door de voorspelbaarheid verliest dit zijn kracht.
Don't flame me, just expressing my opinion ..
Wel zielig voor Gel(ofzo, iedergeval de baas van Mr. Jingles)
Dat die flikker de spons niet nat had gemaakt
Hij zit nu toch bij mijn top3 mooiste films
Aleen ik stoorde me bij de reclames en ha:r t van nederland
quote:Topfilm, alleen zulke films moet je dus niet gaan uitzenden bij SBS, jezus wat erger ik me ook altijd aan dat hart van nl er dwars door heen...
Op dinsdag 21 januari 2003 09:05 schreef Ajax_master het volgende:
Ik vond het zeker een mooie en geweldige film,Wel zielig voor Gel(ofzo, iedergeval de baas van Mr. Jingles)
Dat die flikker de spons niet nat had gemaaktHij zit nu toch bij mijn top3 mooiste films
Aleen ik stoorde me bij de reclames en ha:r t van nederland
quote:Dat dacht ik gister dus ook..
Op dinsdag 21 januari 2003 10:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga alsnog de DVD maar aanschaffen geloof ik.
Echt een super mooie film... je blijft ook gewoon kijken..!
Dat was een meevaller dus.
En jezus wat is die gozer grooooooooooot .
Maar goed, hij was dus als het ware een natuurkracht, een speciaal wezen dat alle kwaad vd wereld kon voelen, maar ook al het goede toch? Alleen omdat het kwaad overheerste voelde hij zich altijd zo kut? Hij was trouwens blij dat hij geexecuteerd werd toch? Omdat hij waarschijnlijk al eeuwen leefde en het gewoon niet meer aankon?
quote:Kijken!
Op dinsdag 21 januari 2003 10:37 schreef K-otic het volgende:Oorlogsfilm? Want daar hou ik niet van.
quote:Ik hou niet van oorlogsfilms, jij misschien wel maar dan hoef je niet meteen zo hysterisch te doen
Op dinsdag 21 januari 2003 10:40 schreef Qarinx het volgende:[..]
Kijken!
quote:Tis geen oorlogsfilm.. duh!
Op dinsdag 21 januari 2003 10:41 schreef K-otic het volgende:[..]
Ik hou niet van oorlogsfilms, jij misschien wel maar dan hoef je niet meteen zo hystersch te doen
Als je nou ff eerst de moeite neemt om je te informeren ipv gelijk te roepen "Oorlogsfilm..ik kijk geen oorlogsfilms!"... Over hysterisch gesproken
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 21-01-2003 10:48]
Favo moment: dat die flikker (Percy ) in zn broek piste toen die gevangene em vastpakte
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 10:31 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga alsnog de DVD maar aanschaffen geloof ik.
Nederlands ondertiteld en een mooie "Making Off!"
Ja Wendy, ik heb het nu over jouw!
Maar is inderdaad een zwaar goede film.
quote:Nou ja, die ene cipier David Morse (Brutal) is net zo groot als Michael Clarke Duncan (John Coffey)...dankzij bepaalde camera-punten lijkt de gevangene stukken groter
Op dinsdag 21 januari 2003 10:40 schreef X-Ray het volgende:En jezus wat is die gozer grooooooooooot
.
Niet de beste film (want dat bestaat niet vind ik) maar je hebt bij mij slecht, goed, en zeer goed en deze is gewoon zeer goed
quote:4 categorien dus...
Op dinsdag 21 januari 2003 11:07 schreef Flaman het volgende:
Soundtrack is erg mooi ook.Niet de beste film (want dat bestaat niet vind ik) maar je hebt bij mij slecht, goed, en zeer goed en deze is gewoon zeer goed
Als je The Green Mile goed vond, dan vind je automatisch The Shawshank Redemption ook goed, toch?
quote:Andersom in ieder geval niet .. ik vind The Shawshank Redemption erg goed, The Green Mile helemaal niet.
Op dinsdag 21 januari 2003 11:34 schreef Patch het volgende:[..]
4 categorien dus...
1.slecht
2.goed
3.zeer goed
4.gewoon zeer goed.Als je The Green Mile goed vond, dan vind je automatisch The Shawshank Redemption ook goed, toch?
Jammer trouwens dat al die SBS zenders zo vaak die ondertiteling verkloten..
quote:Die K-otic (zowel die hier als het groepje) heeft een geweldige plaat voor zijn kop, niet aan storen joh..
Op dinsdag 21 januari 2003 10:41 schreef Qarinx het volgende:[..]
Tis geen oorlogsfilm.. duh!
Als je nou ff eerst de moeite neemt om je te informeren ipv gelijk te roepen "Oorlogsfilm..ik kijk geen oorlogsfilms!"... Over hysterisch gesproken
2e keer dat ik hem zag, en ik vind hem nog mooier dan de 1e keer. Indrukwekkende film!! Petje af voor alle acteerprestaties (zeker die van Hanks)! Dit soort films wordt veel te weinig gemaakt...
Erg mooie film, goed en bijzonder verhaal!
quote:Ja, beetje heel erg jammer ja. Hele tijd die apostrofen (
Op dinsdag 21 januari 2003 11:40 schreef dikkebanaan het volgende:
En Percy kwam uiteindelijk toch nog in die inrichting terechtJammer trouwens dat al die SBS zenders zo vaak die ondertiteling verkloten..
quote:dat is ongeveer 80 centimeter
Op dinsdag 21 januari 2003 12:24 schreef Smorlez het volgende:
Wat ik alleen een beetje jammer vond was dat op het moment dat John Coffey Hal's vrouw genas dat het huis toen begon te bewegen. Vond ik een beetje te. Michael Clarke Duncan is 2 foot 5 inch. Hoe groot is dat precies eigenlijk?
quote:Bij tankstation Total zijn ze 10 euro
Op dinsdag 21 januari 2003 10:52 schreef calvobbes het volgende:[..]
play.com our price: £7.99 Delivered
Nederlands ondertiteld en een mooie "Making Off!"
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 12:26 schreef SuperUli het volgende:[..]
dat is ongeveer 80 centimeter
denk dat je iets groter bedoelt?
quote:Kwou net zeggen
Op dinsdag 21 januari 2003 00:42 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Oh sorry, dan heb ik die zin net gemist.
Mijn fout.
Trouwens, die vertaler van de TV was zwaar bagger! Op gegeven moment hele tijd te laat en dingen als ë stonden er niet..
quote:Haha, fuck ja. Lekker dom van me.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:26 schreef SuperUli het volgende:[..]
dat is ongeveer 80 centimeter
denk dat je iets groter bedoelt?
Born-and-raised in Chicago, Duncan studied communications at Alcorn State University in Mississippi. Returning to his hometown, he landed work with Peoples Gas Company while moonlighting as a bouncer at various Southside clubs. A chance encounter with a stage producer won him a security job for the road company of "Beauty Shop, Part 2," which brought the 6'5," 315 lb. talent to Los Angeles after a 56-city tour.
quote:Die acteur is niet zo lang hoor, dat zie je in de making of dus heel duidelijk, hij is wel breed
Op dinsdag 21 januari 2003 12:24 schreef Smorlez het volgende:
Wat ik alleen een beetje jammer vond was dat op het moment dat John Coffey Hal's vrouw genas dat het huis toen begon te bewegen. Vond ik een beetje te. Michael Clarke Duncan is 2 foot 5 inch. Hoe groot is dat precies eigenlijk?
Bovendien over die muis, die gaat nooit dood, zo ook zijn baasje niet
Dát is dus (walking) the Green Mile
Burdened with the gift of Life.
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 21-01-2003 13:15]
quote:die muis gaat wel degelijk het hoekje om (ik kan me zo ff 1 2 3 alleen niet herinneren of dat ook in de film gebeurt, volgens mij wordt dat gezegd in die 'speech' aan het einde van de film)
Op dinsdag 21 januari 2003 13:06 schreef milagro het volgende:[..]
Die acteur is niet zo lang hoor, dat zie je in de making of dus heel duidelijk, hij is wel breed
Bovendien over die muis, die gaat nooit dood, zo ook zijn baasje niet
quote:Nee, die muis gaat wáárschijnlijk ooit het hoekje om, net zoals Hanks, but The Green Mile is long......maybe not infinit, but long...
Op dinsdag 21 januari 2003 14:18 schreef Ener-G het volgende:[..]
die muis gaat wel degelijk het hoekje om (ik kan me zo ff 1 2 3 alleen niet herinneren of dat ook in de film gebeurt, volgens mij wordt dat gezegd in die 'speech' aan het einde van de film)
Hij is gestraft met the gift of life, moet al hen die hem dierbaar zijn zien sterven, tot de schuld afbetaald is...voor het (laten) doden van a gift of God, namelijk Coffey..
quote:ja duh dat laatste had ik ook wel begrepen
Op dinsdag 21 januari 2003 14:21 schreef milagro het volgende:[..]
Nee, die muis gaat wáárschijnlijk ooit het hoekje om, net zoals Hanks, but The Green Mile is long......maybe not infinit, but long...
Hij is gestraft met the gift of life, moet al hen die hem dierbaar zijn zien sterven, tot de schuld afbetaald is...voor het (laten) doden van a gift of God, namelijk Coffey..
In het boek gaat het verhaal trouwens wel verder dan waar het bij de film ophoudt.
ik vroeg me alleen af of die muis nou dood ging of niet, aangezien ie zich zoiets afvraagt van 'als een muis de kracht heeft gekregen om zijn leven zo lang te verlengen, hoeveel langer zal een mens dan wel niet kunnen leven'
quote:Gister voor het eerst gezien, best wel lauwe film ... Af en toe beetje persoonlijk maar toch. Maar ff wat anders, hoe oud zou hij dan kunnen worden als die muis zijn leven al zo gigantisch lang verlengd is??? Staat dat niet in het boek?
Op dinsdag 21 januari 2003 15:59 schreef Ener-G het volgende:[..]
ja duh dat laatste had ik ook wel begrepen
In het boek gaat het verhaal trouwens wel verder dan waar het bij de film ophoudt.
ik vroeg me alleen af of die muis nou dood ging of niet, aangezien ie zich zoiets afvraagt van 'als een muis de kracht heeft gekregen om zijn leven zo lang te verlengen, hoeveel langer zal een mens dan wel niet kunnen leven'
quote:En die was dus al minimaal 108 - 44 = 64 jaar.
Op dinsdag 21 januari 2003 17:16 schreef Acathla het volgende:
Mr. Jingles ademde nog aan het einde.
Uitleg: Paul was 108, 44 toen hij op de mijl werkte en dus toen is Mr. Jingles tevoorschijn gekomen. Echter er word niet verteld hoe oud de muis al is, laten we uitgaan van 1 jaar maximaal dan zou het beteken dat Mr. Jingels net met pensioen gegaan is
quote:Helemaal mee eens.
Op dinsdag 21 januari 2003 18:22 schreef dethoom het volgende:
de film raakte me diepkei goeie film
quote:'t Leek me een eeuwigheid.
Op dinsdag 21 januari 2003 14:21 schreef milagro het volgende:
[..]
...The Green Mile is long......maybe not infinit, but long...
Gezichtsloze, sentimentele, zelfingenomen drek. Het volgende King-Darabont project wordt ongetwijfeld een remake van The Neverending Story.
Gesitueerd in een gevangenis.
Met alle respect voor de rest van de meningen hier, natuurlijk
Verder wel goed gespeeld en John Coffey is heel intrigerend neergezet.
Wat een fantastische film!
Ik had de DVD al meer dan een jaar in de kast liggen, maar ik kwam er steeds maar niet aan toe om te kijken, tot gisteravond.
De film heeft, in tegenstelling tot de gemiddelde hedendaagse film, weinig spektakel in de vorm van achtervolgingen, ontploffingen, schietpartijen, schaarsgeklede dames en superhelden.
Wat deze film wél heeft, in tegenstelling tot de gemiddelde hedendaagse film, is een verhaal wat het hap-slik-weg gehalte ver, heel ver overstijgt, en als bonus nog een moraal ook (al past deze niet in mijn persoonlijke levensvisie)
quote:Bij mij ook
Op donderdag 18 december 2003 21:05 schreef FallenAngel666 het volgende:
Mooie film!
Die Percy had als collega van mij allang een "bedrijfsongelukje" gehad
quote:Kwil niet vervelend doen, maar dat ligt niet aan de film hoor. De film kan helemaal niet Hollywoodachtig zijn in mijn ogen aangezien ze het boek als script gebruiken. Bijna alles klopt tot op de letter zoals het in het boek van King staat. In mijn ogen heeft de regiseur van deze film er niet veel aan toegevoegd.
Op donderdag 18 december 2003 22:07 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
Ik vind dit echt een overschatte film. Niet slecht, maar zeker ook niet zo goed als veel mensen zeggen. Ik vind de film te Hollywoodachtig met te veel cliches.
Er zitten ook een paar irritante verwijzingen in naar het christendom.
De initialen van John Coffey bijvoorbeeld en de executie die meer op een kruisiging lijkt.
In mijn ogen is het precies zoals je je het voorsteld als je het boek leest.
quote:Goh, das toevallig zeg..
Op donderdag 18 december 2003 22:07 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:Er zitten ook een paar irritante verwijzingen in naar het christendom.
De initialen van John Coffey bijvoorbeeld en de executie die meer op een kruisiging lijkt.
quote:Jah. Ik hou het nooit droog op het einde
Op donderdag 18 december 2003 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een prachtige film blijft het ook...
quote:Niet alleen tijdens het einde, om eerlijk te zijn...
Op donderdag 18 december 2003 23:56 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Jah. Ik hou het nooit droog op het einde
quote:Toch vreemd dat een film dat met je kan doen, terwijl in het dagelijk leven zoveel ergere dingen gebeuren die je eigenlijk niets doen...
Op donderdag 18 december 2003 23:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Niet alleen tijdens het einde, om eerlijk te zijn...
.
quote:Me too
Op donderdag 18 december 2003 23:57 schreef psychonaut het volgende:
ja idd blijft een mooie film, ik moest weer huilen op het eind
(ik ben een MAN ja by the way)
quote:Zo zie je maar weer: What's in a name?
Op vrijdag 19 december 2003 00:03 schreef psychonaut het volgende:
haha en dat van iemand die fallenangel666 heet en een bokkenpentagram als icoon heeft.
maar ja die film doet wel wat met je.
en dat het christendom er vanaf druipt kan ik in dit geval nieteens mee zitten. normaal heb ik wel iets tegen het christendom maar in essentie bedoelt elk geloof het wel goed... maar dat is weer een hele andere discussie...
quote:Erg is dat he?
Op vrijdag 19 december 2003 00:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Potverdikkeme, wat is die Percey perfect gecast..
die gozer haalt het bloed onder mijn nagels vandaan
quote:Idd, en ik zie dit ook liever in een film dan een "happy happy joy joy"- einde.
Op vrijdag 19 december 2003 00:01 schreef Varr het volgende:
Erg... erg mooie film, zielig einde, maar wel mooi.
Frequency was wel het toppunt van een overdreven happy ending...
wel 3.5 uur lang inclusief reclames. Vorig jaar heb ik 'm ook al gezien, toen was het geloof ik op SBS6, alleen moeten die weer nodig Hart van Nederland er doorheen uitzenden midden in de film, moest de volgende dag weer vroeg op
anyway, de film kan mij nog steeds boeien, hoewel het zo lange film is, dat je wel doorhebt dat sommige (lange) scenes niet nodig zijn om het hele verhaal te snappen.
Tis de 4e x ofzo dat ik hem gezien heb, heb hem ook op dvd en ik blijf erbij tranen , maar ook omdat het zon mooie film is..symbolisch gewoon! Kan niet meer zeggen, want heb een brok in mijn keel nu
quote:Volledig mee eens! Zéér sterk geacteerd, want hij wekt zo'n grote antipathie bij de kijker op, dat je hem inderdaad zélf zou willen aftuigen. Dit wordt ook versterkt door het feit dat z'n collega's hem niets kunnen maken ivm de positie van Percy's vader...
Op vrijdag 19 december 2003 00:12 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Erg is dat he?
Het liefst zou je hem uit de tv willen sleuren om hem af te tuigen...
quote:Volgens mij was die het enige neefje van de vrouw van de gouverneur, maar goed dat doet er niet toe.
Op vrijdag 19 december 2003 00:15 schreef InTrePidIvity het volgende:[..]
Volledig mee eens! Zéér sterk geacteerd, want hij wekt zo'n grote antipathie bij de kijker op, dat je hem inderdaad zélf zou willen aftuigen. Dit wordt ook versterkt door het feit dat z'n collega's hem niets kunnen maken ivm de positie van Percy's vader...
Het blijft toch ook een geweldige film zeg!
Twas echt zo'n rol to do die for...
Wordt alsnog kwaad door die kutomroep.
Die geen aftiteling laat zien en binnen 2 seconden na afloop weer een reclame door je strot moet duwen.
quote:Dus dan is de vader van Percy óf de broer, óf de zwager van die vrouw, en dus verantwoordelijk voor de positie van Percy, omdat die zonder zijn vader nooit op de wereld was gezet
Op vrijdag 19 december 2003 00:24 schreef Varr het volgende:[..]
Volgens mij was die het enige neefje van de vrouw van de gouverneur, maar goed dat doet er niet toe.
quote:Er is immers weinig veranderd in de film.
Op vrijdag 19 december 2003 00:30 schreef shmoopy het volgende:
Weer gekeken, en ik vond 'm nog steeds goed.
Gehuild ?
quote:Ik ben een bikkel, en bikkels huilen niet.
Op vrijdag 19 december 2003 00:38 schreef tong80 het volgende:[..]
Er is immers weinig veranderd in de film.
Gehuild ?
(eerste keer wel, hoor)
quote:je hebt een foutje gemaakt, maar ik heb het 6je al voor je omgedraaid
Op vrijdag 19 december 2003 01:02 schreef BAZZA het volgende:
Heb deze film nou al drie maal gezien en hij kan gewoon niet boeien, een 9'je voor de moeite maar meer echt niet hoor.
quote:en dan kijk je hem drie maal
Op vrijdag 19 december 2003 01:02 schreef BAZZA het volgende:
Heb deze film nou al drie maal gezien en hij kan gewoon niet boeien, een 6'je voor de moeite maar meer echt niet hoor.
hou ons op de hoogte hoe de vierde maal beviel
quote:Hele mooie film met misschien wel meerdere boodschappen. Mooi camerawerk, tempo, acteerwerk etc.
Op zondag 26 maart 2000 01:32 schreef jooltje het volgende:
Wat vond jij van de electrocutie-scenes? Gaat het te ver of is het gewoon realiteit? Zover dat ik weet zijn die bepaalde scenes er in Amerika uitgehaald.
quote:Ik dacht dat walking the green mile de laatste mijl op het kerkhof was....
Op dinsdag 21 januari 2003 13:06 schreef milagro het volgende:[..]
quote:Ik besef me dat nu opeens met dat onschuldigen wat je zojuist in dit forum brengt.
Op vrijdag 19 december 2003 01:19 schreef giovan het volgende:[..]
Als je beseft dat er jaarlijks tientallen onschuldige mensen sterven door de doodstraf kan zo'n film wel een breekijzer zijn.
Maar wat jooltje vindt, begrijp ik goed dat er zulke scenes heftig zijn, maar het is realiteit maar eigenlijk ook weer niet, omdat die bruine man in de film krachten heeft. Maar ja, we hadden 't over de executies.
quote:Het is dat ze in die tijd geen ICT hadden anders hadden ze een CMG consultant van hem gemaakt
Op vrijdag 19 december 2003 00:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Potverdikkeme, wat is die Percey perfect gecast..
die gozer haalt het bloed onder mijn nagels vandaan
quote:"Coffey looked up the Green Mile toward the duty desk and the door which led into my office and the storage room beyond"
Op vrijdag 19 december 2003 01:22 schreef giovan het volgende:[..]
Ik dacht dat walking the green mile de laatste mijl op het kerkhof was....
Het is de naam vd gang in dit geval.
Walking the Green Mile is idd het einde nabij.
En die muis op 't eind, zijn green mile zal lang zijn, zoals het bij Coffey ook was.
quote:euhm ja
Op vrijdag 19 december 2003 01:33 schreef giovan het volgende:[..]
Het is dat ze in die tijd geen ICT hadden anders hadden ze een CMG consultant van hem gemaakt
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 19-12-2003 13:38]
quote:R.I.P , ik herkende hem van Waterworld.
Op vrijdag 19 december 2003 13:31 schreef Duiveltja het volgende:
Ook een geweldige rol van Michael Jeter, die helaas al overleden is.
quote:Ja, iedereen was er zo positief over dat ik iedere keer het idee had dat er iets geweest was dat ik gemist moet hebben
Op vrijdag 19 december 2003 01:16 schreef milagro het volgende:en dan kijk je hem drie maal
hou ons op de hoogte hoe de vierde maal beviel
Maar na 3 keer kijken maar.. nee IMHO: het is gewoon niet zo'n goede film als iedereen zegt dat ie is...
Maar ik had een vraag, het begint dat Paul (als 108 jarige man aan een bejaarde vrouw verteld over "the Green Mile"De 1e beelden die je dan over die tijd ziet zijn een stuk of honderd gevangenen die werk moeten verichten. Hierbij zingen ze met z'n allen een lied, weet iemand hoe dit nr. heet?
quote:Ik hoorde laatst dattie wel een oscar heeft gehad, maar dan wel voor beste bijrol
Op vrijdag 19 december 2003 00:24 schreef =HellFire= het volgende:
Michael Clarke Duncan had hier echt een Oscar voor moeten hebben...!! Heeft ie niet eens gehad. Poor bastard.Twas echt zo'n rol to do die for...
quote:Hij heeft verloren tegen Michael Caine. Die was best wel sterk in The Cider House Rules. De andere genomineerden waren de kleine van The Sixth Sense, Tom Cruise in Magnolia en Jude Law in The Talented Mr. Ripley. Vrij sterk jaar dus.
Op woensdag 31 december 2003 11:00 schreef Elladan het volgende:[..]
Ik hoorde laatst dattie wel een oscar heeft gehad, maar dan wel voor beste bijrol
En dat terwijl hij eigenlijk de hoofdrol had...
Of heb ik dat nou weer helemaal verkeerd gehoord?
quote:
Op woensdag 31 december 2003 12:28 schreef SaintOfKillers het volgende:Hij heeft verloren tegen Michael Caine. Die was best wel sterk in The Cider House Rules. De andere genomineerden waren de kleine van The Sixth Sense, Tom Cruise in Magnolia en Jude Law in The Talented Mr. Ripley. Vrij sterk jaar dus.
Ik hou die oscars nooit echt bij, ik besluit liever zelf wat ik goede films vind, en The Green Mile vind ik zekers een goede film
Duidelijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Percy Wetmore is één van de meest abominabel onsympathieke personages uit films ooit![]()
![]()
Wat een kotsventje![]()
ik heb een heel stuk van het begin niet gezien, maar zodra ik hem zag, kreeg ik al de neiging om zn schenen kapoet te schoppenquote:Op donderdag 9 december 2004 22:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Percy Wetmore is één van de meest abominabel onsympathieke personages uit films ooit![]()
![]()
Wat een kotsventje![]()
Een goed acteur dus als hij deze gevoelens bij de kijker opwekt!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb een heel stuk van het begin niet gezien, maar zodra ik hem zag, kreeg ik al de neiging om zn schenen kapoet te schoppen
Ja ik ook dus hij speelt zijn rol super dat is de bedoelingquote:Op donderdag 9 december 2004 22:44 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik heb die film nu 5 keer gezien en iedere keer weer voel ik een ongelooflijke neiging om dat pisventje uit de TV te trekken en helemaal in elkaar te rossen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal
4
regels
quote:Op vrijdag 19 december 2003 00:24 schreef -CRASH- het volgende:
Pffffffffffffff.... wat een film.
A must have.
Zeer goed. Een film zonder poespas.10+
En de derde keer, hij blijft geweldig.quote:Op dinsdag 21 januari 2003 00:36 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik heb 'm vandaag voor de tweede keer gezien, het is gewoon een fantastische film.
Ik herkende hem nog van Airbud...quote:Op vrijdag 19 december 2003 14:31 schreef Varr het volgende:
[..]
R.I.P , ik herkende hem van Waterworld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zit dat dan, is die John eigenlijk onschuldig ofwat?
[ Bericht 2% gewijzigd door bierglas op 10-12-2004 00:34:50 ]♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
Ja.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:20 schreef bierglas het volgende:
Hoe zit dat dan, is die John eigenlijk onschuldig ofwat?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:20 schreef bierglas het volgende:
[...]
Hoe zit dat dan, is die John eigenlijk onschuldig ofwat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:31 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:34 schreef bierglas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:42 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]yepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Actiefilmquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:20 schreef bierglas het volgende:
...Normaal krijgen dat soort personen een of andere rol in een actiefilm...
het is dan ook een sprookje, hèquote:Op vrijdag 10 december 2004 04:10 schreef Forumschorem het volgende:
Jammer dat het eind weer zo tenenkrommend dramatisch is. En dan heb ik het niet over het acteerwerk. Exploderende lampen, onweer, lichtflitsen, vonken... Zeer realistisch allemaal.
Heb je gedurende de film goed opgelet? John Coffey was niet helemaal een 'standaard' neger...quote:Op vrijdag 10 december 2004 04:10 schreef Forumschorem het volgende:
Jammer dat het eind weer zo tenenkrommend dramatisch is. En dan heb ik het niet over het acteerwerk. Exploderende lampen, onweer, lichtflitsen, vonken... Zeer realistisch allemaal.
Nooit van gehoord. Istwat?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik heb laatst ook 2 gave films ontdekt, The Shawshank Redemption en The Godfaher. Ze zijn echt goed, kent iemand deze???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |