quote:Ik hoorde laatst dattie wel een oscar heeft gehad, maar dan wel voor beste bijrol
Op vrijdag 19 december 2003 00:24 schreef =HellFire= het volgende:
Michael Clarke Duncan had hier echt een Oscar voor moeten hebben...!! Heeft ie niet eens gehad. Poor bastard.Twas echt zo'n rol to do die for...
quote:Hij heeft verloren tegen Michael Caine. Die was best wel sterk in The Cider House Rules. De andere genomineerden waren de kleine van The Sixth Sense, Tom Cruise in Magnolia en Jude Law in The Talented Mr. Ripley. Vrij sterk jaar dus.
Op woensdag 31 december 2003 11:00 schreef Elladan het volgende:[..]
Ik hoorde laatst dattie wel een oscar heeft gehad, maar dan wel voor beste bijrol
En dat terwijl hij eigenlijk de hoofdrol had...
Of heb ik dat nou weer helemaal verkeerd gehoord?
quote:
Op woensdag 31 december 2003 12:28 schreef SaintOfKillers het volgende:Hij heeft verloren tegen Michael Caine. Die was best wel sterk in The Cider House Rules. De andere genomineerden waren de kleine van The Sixth Sense, Tom Cruise in Magnolia en Jude Law in The Talented Mr. Ripley. Vrij sterk jaar dus.
Ik hou die oscars nooit echt bij, ik besluit liever zelf wat ik goede films vind, en The Green Mile vind ik zekers een goede film
Duidelijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Percy Wetmore is één van de meest abominabel onsympathieke personages uit films ooit![]()
![]()
Wat een kotsventje![]()
ik heb een heel stuk van het begin niet gezien, maar zodra ik hem zag, kreeg ik al de neiging om zn schenen kapoet te schoppenquote:Op donderdag 9 december 2004 22:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Percy Wetmore is één van de meest abominabel onsympathieke personages uit films ooit![]()
![]()
Wat een kotsventje![]()
Een goed acteur dus als hij deze gevoelens bij de kijker opwekt!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb een heel stuk van het begin niet gezien, maar zodra ik hem zag, kreeg ik al de neiging om zn schenen kapoet te schoppen
Ja ik ook dus hij speelt zijn rol super dat is de bedoelingquote:Op donderdag 9 december 2004 22:44 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik heb die film nu 5 keer gezien en iedere keer weer voel ik een ongelooflijke neiging om dat pisventje uit de TV te trekken en helemaal in elkaar te rossen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal
4
regels
quote:Op vrijdag 19 december 2003 00:24 schreef -CRASH- het volgende:
Pffffffffffffff.... wat een film.
A must have.
Zeer goed. Een film zonder poespas.10+
En de derde keer, hij blijft geweldig.quote:Op dinsdag 21 januari 2003 00:36 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik heb 'm vandaag voor de tweede keer gezien, het is gewoon een fantastische film.
Ik herkende hem nog van Airbud...quote:Op vrijdag 19 december 2003 14:31 schreef Varr het volgende:
[..]
R.I.P , ik herkende hem van Waterworld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zit dat dan, is die John eigenlijk onschuldig ofwat?
[ Bericht 2% gewijzigd door bierglas op 10-12-2004 00:34:50 ]♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
Ja.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:20 schreef bierglas het volgende:
Hoe zit dat dan, is die John eigenlijk onschuldig ofwat?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:20 schreef bierglas het volgende:
[...]
Hoe zit dat dan, is die John eigenlijk onschuldig ofwat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:31 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |