Twas echt zo'n rol to do die for...
Wordt alsnog kwaad door die kutomroep.
Die geen aftiteling laat zien en binnen 2 seconden na afloop weer een reclame door je strot moet duwen. ![]()
quote:Dus dan is de vader van Percy óf de broer, óf de zwager van die vrouw, en dus verantwoordelijk voor de positie van Percy, omdat die zonder zijn vader nooit op de wereld was gezet
Op vrijdag 19 december 2003 00:24 schreef Varr het volgende:[..]
Volgens mij was die het enige neefje van de vrouw van de gouverneur, maar goed dat doet er niet toe.
quote:Er is immers weinig veranderd in de film.
Op vrijdag 19 december 2003 00:30 schreef shmoopy het volgende:
Weer gekeken, en ik vond 'm nog steeds goed.
Gehuild ?
quote:Ik ben een bikkel, en bikkels huilen niet.
Op vrijdag 19 december 2003 00:38 schreef tong80 het volgende:[..]
Er is immers weinig veranderd in de film.
Gehuild ?
(eerste keer wel, hoor)
quote:je hebt een foutje gemaakt, maar ik heb het 6je al voor je omgedraaid
Op vrijdag 19 december 2003 01:02 schreef BAZZA het volgende:
Heb deze film nou al drie maal gezien en hij kan gewoon niet boeien, een 9'je voor de moeite maar meer echt niet hoor.
quote:en dan kijk je hem drie maal
Op vrijdag 19 december 2003 01:02 schreef BAZZA het volgende:
Heb deze film nou al drie maal gezien en hij kan gewoon niet boeien, een 6'je voor de moeite maar meer echt niet hoor.
hou ons op de hoogte hoe de vierde maal beviel
quote:Hele mooie film met misschien wel meerdere boodschappen. Mooi camerawerk, tempo, acteerwerk etc.
Op zondag 26 maart 2000 01:32 schreef jooltje het volgende:
Wat vond jij van de electrocutie-scenes? Gaat het te ver of is het gewoon realiteit? Zover dat ik weet zijn die bepaalde scenes er in Amerika uitgehaald.
quote:Ik dacht dat walking the green mile de laatste mijl op het kerkhof was....
Op dinsdag 21 januari 2003 13:06 schreef milagro het volgende:[..]
Dát is dus (walking) the Green Mile
Burdened with the gift of Life.
quote:Ik besef me dat nu opeens met dat onschuldigen wat je zojuist in dit forum brengt.
Op vrijdag 19 december 2003 01:19 schreef giovan het volgende:[..]
Als je beseft dat er jaarlijks tientallen onschuldige mensen sterven door de doodstraf kan zo'n film wel een breekijzer zijn.
Maar wat jooltje vindt, begrijp ik goed dat er zulke scenes heftig zijn, maar het is realiteit maar eigenlijk ook weer niet, omdat die bruine man in de film krachten heeft. Maar ja, we hadden 't over de executies.
quote:Het is dat ze in die tijd geen ICT hadden anders hadden ze een CMG consultant van hem gemaakt
Op vrijdag 19 december 2003 00:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Potverdikkeme, wat is die Percey perfect gecast..
die gozer haalt het bloed onder mijn nagels vandaan
quote:"Coffey looked up the Green Mile toward the duty desk and the door which led into my office and the storage room beyond"
Op vrijdag 19 december 2003 01:22 schreef giovan het volgende:[..]
Ik dacht dat walking the green mile de laatste mijl op het kerkhof was....
Het is de naam vd gang in dit geval.
Walking the Green Mile is idd het einde nabij.
En die muis op 't eind, zijn green mile zal lang zijn, zoals het bij Coffey ook was.
quote:euhm ja
Op vrijdag 19 december 2003 01:33 schreef giovan het volgende:[..]
Het is dat ze in die tijd geen ICT hadden anders hadden ze een CMG consultant van hem gemaakt

[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 19-12-2003 13:38]
quote:R.I.P , ik herkende hem van Waterworld.
Op vrijdag 19 december 2003 13:31 schreef Duiveltja het volgende:
Ook een geweldige rol van Michael Jeter, die helaas al overleden is.
quote:Ja, iedereen was er zo positief over dat ik iedere keer het idee had dat er iets geweest was dat ik gemist moet hebben
Op vrijdag 19 december 2003 01:16 schreef milagro het volgende:en dan kijk je hem drie maal
hou ons op de hoogte hoe de vierde maal beviel
Maar na 3 keer kijken maar.. nee IMHO: het is gewoon niet zo'n goede film als iedereen zegt dat ie is...
Maar ik had een vraag, het begint dat Paul (als 108 jarige man aan een bejaarde vrouw verteld over "the Green Mile"De 1e beelden die je dan over die tijd ziet zijn een stuk of honderd gevangenen die werk moeten verichten. Hierbij zingen ze met z'n allen een lied, weet iemand hoe dit nr. heet?
quote:Ik hoorde laatst dattie wel een oscar heeft gehad, maar dan wel voor beste bijrol
Op vrijdag 19 december 2003 00:24 schreef =HellFire= het volgende:
Michael Clarke Duncan had hier echt een Oscar voor moeten hebben...!! Heeft ie niet eens gehad. Poor bastard.Twas echt zo'n rol to do die for...
quote:Hij heeft verloren tegen Michael Caine. Die was best wel sterk in The Cider House Rules. De andere genomineerden waren de kleine van The Sixth Sense, Tom Cruise in Magnolia en Jude Law in The Talented Mr. Ripley. Vrij sterk jaar dus.
Op woensdag 31 december 2003 11:00 schreef Elladan het volgende:[..]
Ik hoorde laatst dattie wel een oscar heeft gehad, maar dan wel voor beste bijrol
En dat terwijl hij eigenlijk de hoofdrol had...
Of heb ik dat nou weer helemaal verkeerd gehoord?
quote:
Op woensdag 31 december 2003 12:28 schreef SaintOfKillers het volgende:Hij heeft verloren tegen Michael Caine. Die was best wel sterk in The Cider House Rules. De andere genomineerden waren de kleine van The Sixth Sense, Tom Cruise in Magnolia en Jude Law in The Talented Mr. Ripley. Vrij sterk jaar dus.
Ik hou die oscars nooit echt bij, ik besluit liever zelf wat ik goede films vind, en The Green Mile vind ik zekers een goede film
Duidelijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Percy Wetmore is één van de meest abominabel onsympathieke personages uit films ooit![]()
![]()
Wat een kotsventje![]()
ik heb een heel stuk van het begin niet gezien, maar zodra ik hem zag, kreeg ik al de neiging om zn schenen kapoet te schoppenquote:Op donderdag 9 december 2004 22:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Percy Wetmore is één van de meest abominabel onsympathieke personages uit films ooit![]()
![]()
Wat een kotsventje![]()
Een goed acteur dus als hij deze gevoelens bij de kijker opwekt!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb een heel stuk van het begin niet gezien, maar zodra ik hem zag, kreeg ik al de neiging om zn schenen kapoet te schoppen
Ja ik ook dus hij speelt zijn rol super dat is de bedoelingquote:Op donderdag 9 december 2004 22:44 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik heb die film nu 5 keer gezien en iedere keer weer voel ik een ongelooflijke neiging om dat pisventje uit de TV te trekken en helemaal in elkaar te rossen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal
4
regels
quote:Op vrijdag 19 december 2003 00:24 schreef -CRASH- het volgende:
Pffffffffffffff.... wat een film.
A must have.
Zeer goed. Een film zonder poespas.10+
En de derde keer, hij blijft geweldig.quote:Op dinsdag 21 januari 2003 00:36 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik heb 'm vandaag voor de tweede keer gezien, het is gewoon een fantastische film.
Ik herkende hem nog van Airbud...quote:Op vrijdag 19 december 2003 14:31 schreef Varr het volgende:
[..]
R.I.P , ik herkende hem van Waterworld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zit dat dan, is die John eigenlijk onschuldig ofwat?
[ Bericht 2% gewijzigd door bierglas op 10-12-2004 00:34:50 ]♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
Ja.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:20 schreef bierglas het volgende:
Hoe zit dat dan, is die John eigenlijk onschuldig ofwat?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:20 schreef bierglas het volgende:
[...]
Hoe zit dat dan, is die John eigenlijk onschuldig ofwat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:31 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |