quote:Het pakt je wel hoor.
Op dinsdag 21 januari 2003 00:25 schreef golfer het volgende:[..]
Ik heb begin gezien en rest opgenomen en ga straks dus nog even restand bekijken.
Was vanaf het begin erdoor gegrepen.
Mr. Jingles
Voor meer info.
quote:Hij is heel erg oud
Op dinsdag 21 januari 2003 00:26 schreef Lexie het volgende:
*Snif*
Wat een prachtig mooie film. Deze staat zeker in mijn top drie.
Maar er is een dingetje wat ik niet helemaal begrijp. Wat was er nou met zijn zoon op het laatste, dat de tijd niet klopte? Bedoelde hij Mr Jingles of zo
quote:Als je in 1935 al een volwassen zoon hebt..
*Snif*
Maar er is een dingetje wat ik niet helemaal begrijp. Wat was er nou met zijn zoon op het laatste, dat de tijd niet klopte? Bedoelde hij Mr Jingles of zo
quote:Ik kan nou niet rustig gaan liggen.
Op dinsdag 21 januari 2003 00:27 schreef thaduck het volgende:
Zo'n film raakt me echt diep, heel diep zeg. Normaal ga ik rustig slapen maar deze film (en ook het boek!) kan ik gewoon niet onderbreken. Ook al heb ik hem op DVD liggen, toch heb ik hem op de TV gevolgd INCLUSIEF (!!) al die frut reclames, dat zegt genoeg!
quote:Hij zei dat ie in 1935 44 jaar oud was en al een volwassen zoon had, dat was 64 jaar daarvoor, ze kon zich niet voorstellen dat hij al zó oud was
*Snif*
En ik had er eigenlijk helemaal geen erg in dat ie meer dan 3 uur duurde, was zo voorbij..
(itt sommige andere films)
quote:He big!
Op maandag 20 januari 2003 20:49 schreef MrLunk het volgende:
This guy is huge !Michael Clarke Duncan ... als ... John Coffey
Wauw, wat een indrukwekkende film.
Iedereen een Oscar wat mij betreft.
quote:Nee, dat ie 108 is en dus zijn zoon overleefd heeft
*Snif*
quote:idd.. ik had het ook niet eens door, alleen klote al die reclames er tussendoor... zo'n film moet je echt zonder reclames zien.. dan zit je der echt helemaal in
Op dinsdag 21 januari 2003 00:29 schreef dikkebanaan het volgende:
En ik had er eigenlijk helemaal geen erg in dat ie meer dan 3 uur duurde, was zo voorbij..
(itt sommige andere films)
quote:Dat denk ik niet, ik denk dat ie mr jingles bedoelt. In de film hoor je niks over een zoon en ook als ie opnoemt wie ie allemaal overleeft heeft zegt ie ook niks over zijn zoon. Hij bedoelt dus mr Jingles. Schitterende film overigens.
Op dinsdag 21 januari 2003 00:30 schreef thaduck het volgende:[..]
Nee, dat ie 108 is en dus zijn zoon overleefd heeft
quote:Als ze rond de tafel het plan opvatten om John naar buiten te smokkelen om de vrouw van een collega te helpen heeft hij het wel degelijk over zijn zoon. En ook als hij het verhaal afrond in de schuur!
Op dinsdag 21 januari 2003 00:33 schreef -Frankie- het volgende:
Dat denk ik niet, ik denk dat ie mr jingles bedoelt. In de film hoor je niks over een zoon en ook als ie opnoemt wie ie allemaal overleeft heeft zegt ie ook niks over zijn zoon. Hij bedoelt dus mr Jingles. Schitterende film overigens.voor de maker.
Ge-wel-di-ge film !!!!!!
Ik ben er elke keer weer stil van....

quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 00:30 schreef thaduck het volgende:[..]
Nee, dat ie 108 is en dus zijn zoon overleefd heeft
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 00:27 schreef patty het volgende:[..]
Hij is heel erg oud
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 00:27 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Als je in 1935 al een volwassen zoon hebt..
quote:*pling*
Op dinsdag 21 januari 2003 00:28 schreef Vibromass het volgende:[..]
Hij zei dat ie in 1935 44 jaar oud was en al een volwassen zoon had, dat was 64 jaar daarvoor, ze kon zich niet voorstellen dat hij al zó oud was
[Dit bericht is gewijzigd door Paperclipjes op 21-01-2003 00:42]
quote:Oh sorry, dan heb ik die zin net gemist.
Op dinsdag 21 januari 2003 00:35 schreef shmoopy het volgende:
Jawel, hij zegt dat hij zijn vrouw én zoon heeft zien doodgaan.
quote:* Lexie nodigt -Frankie- uit in het ga-je-schamen-hoekje.
Op dinsdag 21 januari 2003 00:42 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Oh sorry, dan heb ik die zin net gemist.
Mijn fout.
Ik zal even motiveren.
Geen goed/verassend plot (na de eerste 'genezing' van John dan), erg voorspelbaar, hints liggen er zeer dik bovenop, en dan dat einde wat drie kwartier doorsleept ..
Het enige goede argument voor deze film zou imho de sentimentaliteit zijn, maar die vind ik ook extreem over the top, en door de voorspelbaarheid verliest dit zijn kracht.
Don't flame me, just expressing my opinion ..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |