quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:34 schreef bierglas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:42 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]yepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Actiefilmquote:Op vrijdag 10 december 2004 00:20 schreef bierglas het volgende:
...Normaal krijgen dat soort personen een of andere rol in een actiefilm...
het is dan ook een sprookje, hèquote:Op vrijdag 10 december 2004 04:10 schreef Forumschorem het volgende:
Jammer dat het eind weer zo tenenkrommend dramatisch is. En dan heb ik het niet over het acteerwerk. Exploderende lampen, onweer, lichtflitsen, vonken... Zeer realistisch allemaal.
Heb je gedurende de film goed opgelet? John Coffey was niet helemaal een 'standaard' neger...quote:Op vrijdag 10 december 2004 04:10 schreef Forumschorem het volgende:
Jammer dat het eind weer zo tenenkrommend dramatisch is. En dan heb ik het niet over het acteerwerk. Exploderende lampen, onweer, lichtflitsen, vonken... Zeer realistisch allemaal.
Nooit van gehoord. Istwat?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik heb laatst ook 2 gave films ontdekt, The Shawshank Redemption en The Godfaher. Ze zijn echt goed, kent iemand deze???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |