2 Juniquote:Op zaterdag 30 april 2005 03:19 schreef Hellrazor het volgende:
wanneer in NL ??
Ik noem 21.859 mensen geen handjevol...quote:Op zaterdag 30 april 2005 03:24 schreef Nickthedick het volgende:
Op imdb zijn ze helemaal lyrisch over deze film, zou het een hype zijn? Of heeft dat handjevol mensen die de film gezien hebben gelijk?
http://www.sincitythemovie.com/quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:19 schreef Nickthedick het volgende:
Zijn er ook al trailers van of tv-programma's die de film hebben gereviewed?
THNXquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:21 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
http://www.sincitythemovie.com/
onder "Media" kan je trailers vinden.
heb een rotte cam versie gedownload. Maar ga hem niet kijken., Wacht wel tot in de bios.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't love if you want to die in peace.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:48 schreef Mr.Black het volgende:
Idd! zeker in de top 5 van beste films 2005.
De hardheid, tragiek, principe kwesties en rechtvaardigheid in de film is echt prachtig. Verder de film noir achtige acteerwerk en voice-over, Genilaal gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensch.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:01 schreef merry77 het volgende:
[..]
Wacht wel tot in de bios.
Alexis is gorgeous.
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Aah ok. 't is duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanksDon't love if you want to die in peace.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:38 schreef jimjim1983 het volgende:
ik hoorde gister op tv dat deze film 25 mei uitkomt maar in dit topic staat 2 juni
wie weet er meer?
Bron: Pathe.nlquote:Bruce Willis en Mickey Rourke leiden een sterrencast in Robert Rodriguez' verfilming van Frank Millers strips over een duistere en gewelddadige stad
* Regie: Robert Rodriguez, Frank Miller
* Cast: Bruce Willis, Mickey Rourke, Clive Owen, Josh Hartnett, Jessica Alba, Benicio del Toro
* Genre: Actie, Misdaad, Drama, Film Noir, Thriller
* Lengte: 126 minuten
* Verwacht: 2 Juni 2005
heb je die filmposter van Jessica Alba?quote:Op zondag 15 mei 2005 01:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nemen julie die Alexis maar, dan neem ik Jessica Albawel.
Ik heb hem ook al gezien. Als je spoilertags gebruikt kan je hier best vragen wat je wil vragen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:40 schreef Ewaldus het volgende:
ik heb em al gezien met een 'sneak-preview', het zijn om te verklappen verschillende verhaallijnen, en wil em binnenkort nog een keer zien omdat ik er geen neuk meer van snap, dus goed opletten
mocht iemand anders em al hebben gezien en wel het snapt, mag mij toevoegen op msn om het nodige uit te leggen
Dit plaatje komt zo uit de comicsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:14 schreef One_conundrum het volgende:
[[url=http://img262.echo.cx/img262/8484/nancycalahan39qy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Deze mevrouw wordt gespeeld door Jessica Alba...
nou nou, sherlock, dat had niemand kunnen raden natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 16:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dit plaatje komt zo uit de comics
Was als antwoord op SilverBullet die even daarboven zei dat hij de comics nog nooit had gelezen...quote:Op maandag 23 mei 2005 12:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
nou nou, sherlock, dat had niemand kunnen raden natuurlijk
Hosanna.quote:As you read here in the hallowed pages of JoBlo.com first, Robert Rodriguez has started work on SIN CITY 2, which will be based on the Frank Miller book "A Dame to Kill For." The film would follow Clive Owen's character Dwight and would also feature repeat performances by Mickey Rourke and Michael Clarke Duncan (among others). It would follow Dwight's life (prior to the events in the SIN CITY film) when a former girlfriend Ava shows up looking for love and some protection from Manute (Duncan). Rodriguez said at the Cannes Film Festival, according to the BBC, that "work had already started on a sequel...and would feature many of the same characters." As we originally reported, the plan was to film two SIN CITY sequels back-to-back but it's unclear whether that's still the plan. Frank Miller will still be intimately involved with any sequel. What exact work had been started remains to be seen but there's got to be some FX tests going on for the film. Rodriguez is also attached to direct CONAN (another You-Heard-It-Here-at-JoBlo.com-First scoop) and whether he'll film that after SIN CITY 2 or try and work on them concurrently hasn't yet been revealed.
ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:41 schreef victorinox het volgende:
Nog één week.
Het werd ook wel eens tijd.
Nee hoor, één dag ervoor.quote:
quote:
Kan niet wachten op de dvd, en dan natuurlijk t liefst in zo`n mooie giftsetquote:Sin City
Wat kan ik er over zeggen??![]()
![]()
![]()
.Wat een superstoere, ubercoole film. Zoals we al konden zien de trailers: het ziet er subliem uit, net een echte bewegende comic. Het acteerwerk is cool, de actie keihard, grof en recht-voor-je-raap.De 3 verschillende verhaallijnen zijn alle 3 interessant en goed te volgen. Het verhaal van Mickey Rourke vond ik zelf het beste en coolste
.
En verder: gewoon genieten van deze geweldige film![]()
![]()
![]()
De strijd voor de beste film zal op t einde van t jaar nog hard worden. Wie zal er winnen: Revenge of the Sith of Sin City?? Ik gok op een gelijkspel
IMDB Cijfer: 8,3/10
Mijn Cijfer: 9,3/10
hoezo dat? wat is er mis met Jessica Alba??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:43 schreef Neverstop het volgende:
Zag net in de metro/spits () een reclame van Sin City, breed balkje, strip stijl.
Met die Jessica Alba () en daarbij in een strip balkje: "Sin City is sexy!".
Wat een KUT reclame, ipv meer zin krijg ik op deze manier minder zin om die film te gaan zien. Idioten.
tis ook de bedoeling dat de verhaallijnen niets met elkaar te maken hebben: ze hebben 3 Sin City strips in 1 film gestoptquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:08 schreef Roi het volgende:
Wat een geweldige film! Echt een geweldige stijl, alleen hebben de verhaallijnen niets met elkaar te maken helaas
Ah vandaar. Jammer dat ze daar niet iets hebben op verzonnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
tis ook de bedoeling dat de verhaallijnen niets met elkaar te maken hebben: ze hebben 3 Sin City strips in 1 film gestopt
Nee dat is juist goed. Anders krijg je rare onrealistiche connecties die er helemaal niet zijn. Nu is het goed. Net zoals de verhalen in Pulp Fiction maar heel los samenhangen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:51 schreef Roi het volgende:
[..]
Ah vandaar. Jammer dat ze daar niet iets hebben op verzonnen.
d'oh, de link is Basin City.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:08 schreef Roi het volgende:
Wat een geweldige film! Echt een geweldige stijl, alleen hebben de verhaallijnen niets met elkaar te maken helaas
Augustus komt een kale versie uit in amerika. Zodra de centjes van die verkoop binnen zijn gaat miramax ons nog uitmelken met een Special Edition.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:13 schreef kippiej het volgende:
Woei!
Deze flim lijkt me wel vet!!
*hoopt op een rappe dvdrelease enzo
Ik heb hem 21 april al in de bios gezien. Dát noem ik pas een sneak previewquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:07 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nee hoor, één dag ervoor.
*kuch* sneak *kuch*
Ik 2 dagen nadat ie in Amerika draaide al.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:56 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ik heb hem 21 april al in de bios gezien. Dát noem ik pas een sneak preview
ik twijfelde of ik 'm zal kijken... toch maar niet gedaan.quote:
viel nogal tegen, die making off. Vooral omdat ie 10 minuten eerder begon als wat in de tv gids stond aangegevenquote:Op zondag 29 mei 2005 00:12 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik twijfelde of ik 'm zal kijken... toch maar niet gedaan.
het zal één en al spoiler zijn.
ik kijk de film wel in de bios.
Das een nog sneakere previewquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik 2 dagen nadat ie in Amerika draaide al.
In een nederlandse bioscoop
De DVD circuleert al maanden op nieuwsgroepen. Ik snap eerlijk gezegd de drukte niet rond deze film. Ik vind het persoonlijk echt geen leuke film. De kwaliteit is erg slecht, dat is bewust gedaan om zo'n tekenfilmstijltje te krijgen. De plot is ook erg onduidelijk, en veel te onrealistisch om leuk naar te kijken.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:56 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ik heb hem 21 april al in de bios gezien. Dát noem ik pas een sneak preview
Dat ding op de nieuwsgroepen is volgens mij geen DVD, maar zo'n bioscoop rip. Vandaar dat de kwaliteit zo slecht lijkt denk ik want in de bios zelf is dat mij niet opgevallen.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:44 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De DVD circuleert al maanden op nieuwsgroepen. Ik snap eerlijk gezegd de drukte niet rond deze film. Ik vind het persoonlijk echt geen leuke film. De kwaliteit is erg slecht, dat is bewust gedaan om zo'n tekenfilmstijltje te krijgen. De plot is ook erg onduidelijk, en veel te onrealistisch om leuk naar te kijken.
Het enige leuk is eigenlijk dat Jessica Alba er in speelt.
[moraalriddermode]quote:Op maandag 30 mei 2005 12:44 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De DVD circuleert al maanden op nieuwsgroepen. Ik snap eerlijk gezegd de drukte niet rond deze film. Ik vind het persoonlijk echt geen leuke film. De kwaliteit is erg slecht, dat is bewust gedaan om zo'n tekenfilmstijltje te krijgen. De plot is ook erg onduidelijk, en veel te onrealistisch om leuk naar te kijken.
Het enige leuk is eigenlijk dat Jessica Alba er in speelt.
wat ik dus echt niet snap he, is dus hoe jij tot het cijfer 9,3 komt. 9, ok. 10, ook goed, maar 9,3, welke criteria miste jij om het een 9,4 te geven, of 9,2 ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:07 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren gezien in de sneak en dit schreef ik er net over in t "Welke Film heb je net gezien" topic:
[..]
Kan niet wachten op de dvd, en dan natuurlijk t liefst in zo`n mooie giftset![]()
Dat is iets wat ik ook niet helemaal begrijp.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:16 schreef boskov het volgende:
[..]
wat ik dus echt niet snap he, is dus hoe jij tot het cijfer 9,3 komt. 9, ok. 10, ook goed, maar 9,3, welke criteria miste jij om het een 9,4 te krijgen, of 9,2 ?
Die scene datquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:09 schreef Duder het volgende:
Ik heb hem gisteren ook in de sneak gezien.
Maar wat heeft QT eigenlijk gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:45 schreef karoltje het volgende:
Gisteren sneak.
Ge-wel-dig inderdaad! Het ziet er gewoon allemaal heel gaaf uit! Gave karakters en goed gespeeld. Heel erg trouw aan de strip, dat rennen van die gasten alleen al
. Echt hilarisch, zo laag bij de grond met wapperende jassen, echt zo'n strip-beeld.
[spoiler]Ik denk dat dat vooral bedoeld was om duidelijk te maken dat alles toch met elkaar verband houd. Al lijken het allemaal losse verhalen uit Sin City toch zet er een soort verband tussen. Niks en niemand staat helemaal op zich zelf.[/spoilers]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:02 schreef karoltje het volgende:. Bruce.
. "First, I take out his weapon....both of them."
Niet echtquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:19 schreef karoltje het volgende:
[afbeelding]
Ik moest zo lachen om deze gast, het is gewoon sprekend Hans Teeuwen.
heb ik ook 'ns gelezen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:49 schreef Tokus het volgende:
hoorde ik ze nou op de radio de film "de opvolger van Pulp Fiction" noemen???![]()
Wat is er moeilijk aan zwart-wit?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
heb hem maandag gezien en moet zeggen ik het echt een kut film vond.
moeilijk kijken wegens dat zwart/wit en het verhaal is ook bagger
en rood. en blauw....quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:35 schreef Tokus het volgende:
wat nou zwart wit? ik zag toch duidelijk geel
ja ik weet het niet. vind het gewoon niet prettig kijken. zeker niet af en toe met die fele kleuren erdoor heen. vind met kleuren kijken gewoon prettiger.quote:
in die ene scene?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
(Tarantino zie je er in terug!)
dat hoorde ik ook. echt megatriest. en volgens mij noemen ze Rodriguez niet eens, terwijl ze Tarantino wel noemenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:49 schreef Tokus het volgende:
hoorde ik ze nou op de radio de film "de opvolger van Pulp Fiction" noemen???![]()
Je en ook wel in het totaalbeeld.quote:
met het totaalbeeld heeft hij niet zoveel te maken hoor verderquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je en ook wel in het totaalbeeld.
idd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
met het totaalbeeld heeft hij niet zoveel te maken hoor verder
De dialogen komen juist van Frank Miller lijkt mij!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet ik.
Maar ik heb zo het idee dat Tarantino wel wat tips e.d. heeft gegeven, zeker wat betreft de dialogen. Die 2 zijn goede vrienden en gaan binnenkort samen een horror maken dus
http://www.imdb.com/title/tt0458481/quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zei iemand eerder in het Topic ook al, beetje erg kansloos en dom
Ik hoorde trouwens dat Sin City 2 volgend jaar al komt!?
Het is er iets meer dan een maand geleden opgezet, dus leek me vrij recent. Maar als er 1 sequel komt , ook goedquote:Sin City 3 (2008)
Production Notes/Status:
Status: Announced
Comments:
Status Updated: 28 April 2005
Note: Since this project is categorized as being in production, the data is subject to change; some data could be removed completely.
Ik heb ook al bullshit op IMDb gezet, enkel en alleen om te zien of het zou lukken en soms is 't echt geen probleem hoor. Uiteraard wordt het na een tijdje terug verwijderd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:24 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Het is er iets meer dan een maand geleden opgezet, dus leek me vrij recent. Maar als er 1 sequel komt , ook goed
quote:Source: ComingSoon.com
May 26, 2005
In an announcement of The Weinstein Company's upcoming release date schedule, ComingSoon.com says that Sin City 2 is included for a summer 2006 bow.
Stay tuned for more news on the sequel as it comes in.
Dat is idd erg duidelijk. Alleen ik wist niet dat je zomaar info op imdb kunt adden. Ik was in de veronderstelling dat die announcements van nieuwe films toch wel 'officieel' waren. Blijkbaar niet dus..quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb ook al bullshit op IMDb gezet, enkel en alleen om te zien of het zou lukken en soms is 't echt geen probleem hoor. Uiteraard wordt het na een tijdje terug verwijderd.
En zoals al gezegd, op IMDb wordt geupdated door filmfans, op DarkHorizons is het een uitspraak van Rodriguez zelf. Lijkt me wel duidelijk welke het meest betrouwbaar is.
[ Bericht 8% gewijzigd door 7eVeNL op 02-06-2005 23:34:06 ]
Onwijs gave link. Dank je. Alleen heet dat begin stuk natuurlijk The Customer is always right, en niet The Babe wore red, wat een andere nog niet verfilmde short is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:08 schreef beschuit het volgende:
Gisteravond gezien; echt vanaf de eerste minuut verliefd op de stijl! hoe vet gewoon!
Veel humor (zie spoilertag van 7eVeNL) en vooral het karakter Marv is perfect neergezet door Rourke.
Je moet echt niet vies zijn van geweld, gore, en vrouwelijk bloot, want dat zit er voldoende in! Maar de manier waarop het in beeld gebracht is... tja, echt cartoony wil ik het niet noemen, maar het is apart iig...
Ik weet niet offie al voorbij is gekomen maar check deze link: http://www.filmrot.com/images/sincity-comparisons/sincity.html
Zie je plaatjes uit het stripboek vergeleken met film screencaps. SPOILER-ALERT dus, maar wel erg leuk om te zien!
Voor mij zeker de beste film van dit jaar tot nu toe; echt een mustsee.
ik vind dat wel meevallen. Ik had de comics ook nog nooit gelezen en ga ze nooit lezen. In het begin zijn de verhalen vrij vaag inderdaad, maar naarmate de film vordert snapte ik het allemaal wel. Het is wel zo dat wanneerje de strips hebt gelezen het allemaal wat logischer maakt lijkt me, maar desondanks echt een must seequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:30 schreef BMH het volgende:
Ik heb hem gisteren gezien. Ik heb nog nooit een Sin City strip/comic gelezen dus ik ging zonder voorkennis naar de bios.
Het is echt een film voor de fans/bekenden van de comics.. Want als je die niet kent waan je je in een wereld zonder begin of eind. 3 losse verhalen waarvan maar 1 echt blijft hangen. De andere 2 hebben veel geweld en weten nog maar net te boeien.
Sin City is een bizare stijlvolle film die ik alleen zou aanraden als je de comics kent.
JAA! Dat vond ik nou ook. Dacht voor een split second dat ie ook zo'n rare bek ging trekken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:19 schreef karoltje het volgende:
[afbeelding]
Ik moest zo lachen om deze gast, het is gewoon sprekend Hans Teeuwen.
Ok, eerste niet geheel positieve reactiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:30 schreef BMH het volgende:
Sin City is een bizare stijlvolle film die ik alleen zou aanraden als je de comics kent.
Leuke link, thnx!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:08 schreef beschuit het volgende:
http://www.filmrot.com/images/sincity-comparisons/sincity.html
Ik ben net terug, vond hem heerlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:01 schreef Ronno het volgende:
iedereen die nog twijfelt, ga hem kijken, het is echt een fantastische film, letterlijk en figuurlijk![]()
Het is heel persoonlijk denk ik. Ik kom net terug van de bios (er zat zo'n twintig man, viel wat tegen)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:40 schreef Kolkus het volgende:
Kan me alleen niet voorstellen dat je niet van deze film kan genieten als je de comic niet hebt gelezen....
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:29 schreef thaleia het volgende:
Hihi, ik wilde even naar de officiele filmsite. Die heb ik nog niet gevonden, maar ik weet inmiddels wel dat het NIET www.sincity.com is
Het is http://www.sincitythemovie.com/. Ze zetten er meestal 'themovie' of 'movie' achter, omdat het domein van een film vaak al bestaatquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:29 schreef thaleia het volgende:
Hihi, ik wilde even naar de officiele filmsite. Die heb ik nog niet gevonden, maar ik weet inmiddels wel dat het NIET www.sincity.com is
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:18 schreef 7eVeNL het volgende:Ja , dat was erg lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een film
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
ik ben geregistreert maar hoe kom ik bij de juist afbeeldingen ?! Snap er geen hout vanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:09 schreef Smots het volgende:
Tip: van www.image-net.net kun je (na aanmelding) een aantal ranzig mooie en grote afbeeldingen uit de film neerladen.
Dan moet je nooit meer naar dit soort films gaan. Ik kan bij types zoals jou (absoluut niet lullig bedoeld) meteen beoordelen of het wel of geen film voor je is. Als je hier niks aan vond dan vind je Kill Bill 1 ook niks idd.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:24 schreef eborn het volgende:
[..]
Het is heel persoonlijk denk ik. Ik kom net terug van de bios (er zat zo'n twintig man, viel wat tegen)
Ik heb nog nooit een Sin City strip gelezen. Ik weet niets van de karakters en de verhalen en ik had het gevoal dat ik 10 uur in de bioscoop had gezeten. VerschrikkelijkAfgezien van een paar glimlachen bij 'wel aardige' opmerkingen en 1 echte lach (zie spoiler boven) vond ik het een matige film.
De sfeer was apart, het zwart/wit gaf iets extra's, maar verder was het te vaak hetzelfde. Teveel nutteloze dialoog, teveel non-actie (lekkere vage term). Gewoon niet mijn smaak
Ik ben niet vies van actie, bloed, dingen die onzin schreeuwen, maar dit was gewoon TE...
Maar goed, ik kan me goed voorstellen dat fans van de strips en andere mensen dit een super film vinden. Maar ik zat daar samen met een vriend en we lagen nog net niet te slapen. Het is dat er nog wat hak en steekwerk in zat, maar dat had Kill Bill 1 ook.
Het is nu toch 5-6?? Dus wat is het probleem, dan draait ie toch overal?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:35 schreef Djaser het volgende:
Draait hij nu overal in Nederland, want op de site van mijn plaatselijke bioscoop staat dat nog steeds dat hij voor het eerst op 2-06 word gedraaid.
Alleen jammer, geen verhaal, saaie bordkartonne karakters.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:28 schreef BDisOKE het volgende:
Prachtige film!
Heerlijk sfeertje
Super cast!
Net als, ik gok, zo'n 95% van de bezoekers in Nederland. Toch weerhoudt dat mensen er niet van om het een gave film te vinden.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:24 schreef eborn het volgende:
Ik heb nog nooit een Sin City strip gelezen. Ik weet niets van de karakters en de verhalen
ik ookquote:Op maandag 6 juni 2005 02:08 schreef Kontiki het volgende:
Echt geweldige film. En gewelddadig
Greep op een gegeven moment gewoon naar m'n zak![]()
wat ook eigenlijk niet zou moeten uitmaken aangezien de film een bijna 1 op 1 kopie is van enkel verhalenquote:Op maandag 6 juni 2005 07:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
Net als, ik gok, zo'n 95% van de bezoekers in Nederland. Toch weerhoudt dat mensen er niet van om het een gave film te vinden.
Precies, als je de film niet leuk vond, zul je de strips echt niet opeens wel fantastich vinden. Dan is dit soort film-noir verhalen gewoon niet voor jou.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat ook eigenlijk niet zou moeten uitmaken aangezien de film een bijna 1 op 1 kopie is van enkel verhalen
Nouja, ik hoor(lees) enkele mensen klagen dat er totaal geen link is tussen de 3 verhalen en dergelijke, terwijl dat juiste de bedoeling is. Ik heb de film nog niet gezien maar weet uit de comics dat de verhalen gelinkt zijn door verschillende karakters op dezelfde plaats.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat ook eigenlijk niet zou moeten uitmaken aangezien de film een bijna 1 op 1 kopie is van enkel verhalen
En die link zit ook duidelijk in de film imho. Wat je daar verder uit wil concluderen is up to you. Zo is er een stukje dat Dwight vertelt hoe hij over Marv denkt. .quote:Op maandag 6 juni 2005 14:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Nouja, ik hoor(lees) enkele mensen klagen dat er totaal geen link is tussen de 3 verhalen en dergelijke, terwijl dat juiste de bedoeling is. Ik heb de film nog niet gezien maar weet uit de comics dat de verhalen gelinkt zijn door verschillende karakters op dezelfde plaats.
Dwight die in dezelfde kroeg is als Marv die naar Nancy kijkt en dat Dwight daarbij in zn gedachten denkt: Blijf maar van Nancy af want Marv sloopt je
PRECIES!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Nouja, ik hoor(lees) enkele mensen klagen dat er totaal geen link is tussen de 3 verhalen en dergelijke, terwijl dat juiste de bedoeling is. Ik heb de film nog niet gezien maar weet uit de comics dat de verhalen gelinkt zijn door verschillende karakters op dezelfde plaats.
Dwight die in dezelfde kroeg is als Marv die naar Nancy kijkt en dat Dwight daarbij in zn gedachten denkt: Blijf maar van Nancy af want Marv sloopt je
Nouja die heb ik dus niet gezien, maar comic lezers weten dus dat ze niet meer hoeven te verwachten...quote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En die link zit ook duidelijk in de film imho. Wat je daar verder uit wil concluderen is up to you. Zo is er een stukje dat Dwight vertelt hoe hij over Marv denkt. .
Knappe kerel die die drie verhalen NIET kan linken, overduidelijk en dan zelfs nog het feit dat Brittany Murphy's karakter die drie verhalen linkt...quote:Op maandag 6 juni 2005 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
PRECIES!
Ik heb de comics niet gelezen maar snapte de links dus wel...
Ben ik nou een doorgewinterde filmkijker of is het actie-publiek gewoon te dom?
Iddquote:Op maandag 6 juni 2005 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Knappe kerel die die drie verhalen NIET kan linken, overduidelijk en dan zelfs nog het feit dat Brittany Murphy's karakter die drie verhalen linkt...
Kan aan mij liggen, maar beetje dom als je DAAR naast kijkt...![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:52 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Nouja die heb ik dus niet gezien, maar comic lezers weten dus dat ze niet meer hoeven te verwachten...
ik heb de film niet gezien, dat geef ik in beide posts aan...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Heb je de film nu wel of niet gezien.
dat is de naam van de stad waar de film in speelt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:36 schreef BL_Henkie het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de term Basin City te pas en te onpas wordt gebruikt?
Uh huh, dus de stad heet Basin City en de film Sin City?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
dat is de naam van de stad waar de film in speelt.
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 02:31 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
Uh huh, dus de stad heet Basin City en de film Sin City?
ja, want men noemt de stad Sin City ondanks dat hij eigenlijk Basin City heet. Nu duidelijk?quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:31 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
Uh huh, dus de stad heet Basin City en de film Sin City?
Benicio is gewoon altijd coolquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:25 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
en ik vond Benicio de perfecte Jackie Boy.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo droog
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
Ik kende haar uit Josie and the Pussycats en Punk'd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Rosario Dawson kende ik voor Sin City eigenlijk als het verlegen meisje uit Men In Black.
Ze heeft in ieder geval een heel andere rol in Sin City
Wishful thinkingquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een enorm vette film..
Het enige minpunt vond ik Jessica Alba, dat vind ik maar een doos. Maar Brittany Murphy en Alexis Bledel en Rosario Dawson (!!!) maakten dat wel weer goed..
En zag ik het verkeerd, of was Sarah Michelle Gellar een van de vijf hoofden aan de muur?
Maar ik was niet de enige die het dacht, karoltje.quote:
Je kende haar ook uit Kids.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kende haar uit Josie and the Pussycats en Punk'd.. En in de making of Sin City die wel eens op MTV komt is ze ontzettend leuk.
welke scene is dat? (zonder spoilers graagquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:05 schreef California het volgende:
(de scène die achteraf door Tarantino geregisseerd blijkt te zijn, vond ik nog de leukste, wat me eigenlijk verbaast).
Dwight en Jackie-Boy samen in de hard-top with a decent engine.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef jimjim1983 het volgende:
welke scene is dat? (zonder spoilers graag)
ah dank.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:32 schreef California het volgende:
[..]
Dwight en Jackie-Boy samen in de hard-top with a decent engine.
[ Bericht 0% gewijzigd door sizzler op 08-06-2005 16:41:06 ]"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The short weekend begins with longing...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:45 schreef sizzler het volgende:
Briljant aan de ene kant, maar aan de andere kant vond ik het tegenvallen. Het geweld in het begin was ok. Zelfs kimisch. Maar later voegde het weinig meer toe dan het choqueren om het choqueren. Ik hou ook niet zo van die "onoverwinnelijke types". Die moordende hobbit was nog wel ok -alhoewel zijn achtergrond wel wat uitgediept had mogen worden- maar dat meisje was weer veel te overdreven. Als er te veel dingen in een film zijn overdreven dan doet dat imo af aan het totaalplaatje. Jammer ook dat Jessica Alba zo'n onbenullige rol heeft, terwijl ze wel op de posters staat. Zoals ik al zei had de achtergrond van sommige karakters wel wat uitgebreider gemogen. Die van Rutger Hauer en de hobbit bijvoorbeeld.Wie is de moordende hobbit in hemels naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wie is de moordende hobbit in hemels naam?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wie is de moordende hobbit in hemels naam?
ik heb me aangemeld maar ik zie niks en hij vindt ook niksquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:09 schreef Smots het volgende:
Tip: van www.image-net.net kun je (na aanmelding) een aantal ranzig mooie en grote afbeeldingen uit de film neerladen.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:45 schreef sizzler het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het zelf een hele briljante film gewoon![]()
Ja, maar dan een stuk bizzarder.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:35 schreef =HellFire= het volgende:
Is de sfeer een beetje te vergelijken met die van de game-reeks Max Payne? Want dat vind ik dus echt geweldige games, qua verhaal en actie maar ook hoe die stripverhalen getekend zijn enzo.
Van 't weekend maar effe heen iig.
die heeft echt stijlquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Inderdaad.
En ook nog eensRutger Hauer
.
die gast met die pijlquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:24 schreef sindell het volgende:
Vette film!!
Ik heb me af en toe rotgelachen. Sfeer is erg mooi neergezet. Ik ben geen fan van stripverhalen, maar dit vond ik wel erg mooi zo.
Niet geschikt voor de jongere kijker trouwens
Ik snapte het verhaal ook prima, daar hoef je de strips niet voor gelezen te hebben....
Een opvallende miscasting in een voor de rest bijna perfect gecaste film.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:03 schreef One_conundrum het volgende:
Owja en Jessica Alba was inderdaad triest
Ik heb Dark Angel ook nooit gezien. Maar wanneer vrijwel alle personages uit een blad van de comic lijken te zijn gekropen en er dan eentje tussenloopt die lijkt te zijn opgedrongen door een producer of zo is het wel jammer. En dan zwijgen we even over het "mindere" acteerwerk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:20 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb me helemaal niet aan Jessica Alba geergerd, maar ik heb dan ook nog nooit 'Dark Angel' gezien.
Wat ik juist van haar wel aardig vond is dat ze redelijk aansloot bij de jongere Nancy. Ik 'geloofde' wel dat het hetzelfde meisje was en er 8 jaar was verstreken. Maar ja, als ik zo op IMDB kijk zijn veel mensen dat niet met me eensquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb Dark Angel ook nooit gezien. Maar wanneer vrijwel alle personages uit een blad van de comic lijken te zijn gekropen en er dan eentje tussenloopt die lijkt te zijn opgedrongen door een producer of zo is het wel jammer. En dan zwijgen we even over het "mindere" acteerwerk.
Het lijkt mij ook ontzettend moeilijk om een kind en volwassene zo te casten dat ze op elkaar lijken en ook acteren. Ik vind dat soort kritiek dan ook gewoon een beetje flauw, het is een detail.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:45 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Wat ik juist van haar wel aardig vond is dat ze redelijk aansloot bij de jongere Nancy. Ik 'geloofde' wel dat het hetzelfde meisje was en er 8 jaar was verstreken. Maar ja, als ik zo op IMDB kijk zijn veel mensen dat niet met me eens![]()
Heb ik ook gelezen. Was met zijn analyse redelijk eens. Alleen dan weer niet met zijn oordeel daarover.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:16 schreef NoSigar het volgende:
Leuk stuk in De NRC gisteren over Sin City. Eindigde minder NRC-achtig met de woorden: "Fuck toch een eind op. "
Hoezo? te eng?quote:Op zondag 12 juni 2005 09:49 schreef Toeps het volgende:
Trouwens hilarisch hoeveel mensen de zaal uit liepen. Zeker een stuk of 20.
Het uiterlijk overeen laten komen is niet moeilijk, het spel wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:36 schreef Djaser het volgende:
Het lijkt mij ook ontzettend moeilijk om een kind en volwassene zo te casten dat ze op elkaar lijken en ook acteren. Ik vind dat soort kritiek dan ook gewoon een beetje flauw, het is een detail.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een goeie film, maar erg bruut en grof. Een 8.
[ Bericht 4% gewijzigd door WheeleE op 13-06-2005 08:47:50 (achteraf gezien nogal spoilerig...) ]"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Mogen ze nog blij zijn dat het niet in kleur wasquote:Op zondag 12 juni 2005 10:59 schreef Toeps het volgende:
Ze vonden het vast allemaal te ranzig of zo.
Dat idee had ik meer bij de dood vanquote:Op zondag 12 juni 2005 17:28 schreef WheeleE het volgende:
maar wat kwam hij bruut en grof aan z'n einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:55 schreef pberends het volgende:
Ligt het aan mij of is die volledig film in het grijs (zwart/wit)??
De film wordt niet chronologisch verteld. Waarschijnlijk Tarantino's signatuur.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:28 schreef WheeleE het volgende:
En waarom kwam hij in het laatste stuk van de film ineens weer terug? Gewoon relaxed zittend in een stoel bij die boerderij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
quote:Op maandag 13 juni 2005 00:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
De film wordt niet chronologisch verteld. Waarschijnlijk Tarantino's signatuur.
Wat mij meer bezighoudt:Hij zat waarschijnlijk nog na te genieten van een maaltijd, en wilde zich er niet mee bemoeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die zaak had ook niet echt iets met hem te maken.Are you pondering what I'm pondering?
Nouja, yellow bastard is het neefje van Rutger Houwer. toch? Waarom hem anders daar laten zien?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hij zat waarschijnlijk nog na te genieten van een maaltijd, en wilde zich er niet mee bemoeien.![]()
Die zaak had ook niet echt iets met hem te maken.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 13 juni 2005 01:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nouja, yellow bastard is het neefje van Rutger Houwer. toch? Waarom hem anders daar laten zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis dat ik wist dat Elijah Wood Kevin speelde anders had ik gezworen dat het Tobey Maguire was![]()
Ohja en op de Sin City site zag ik Becky in kleur, schijnt dat haar topje doorschijnend is, you'll never look at Gilmore Girls the same again
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
Zoveel heeft Tarantino niet met de film te maken. Of zo belangrijk is de invloed van het oeuvre van Tarantino niet op deze film. In de strips worden de verhalen ook na elkaar verteld en komen ook personages terug die eigenlijk al dood zijn en is het dus ook niet allemaal chronologisch. Alleen 't verhaal van Hartigan wordt opgesplitst, waarschijnlijk om duidelijker te maken dat daar veel tijd tussen het begin en het einde zit.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:22 schreef sizzler het volgende:
De film wordt niet chronologisch verteld. Waarschijnlijk Tarantino's signatuur.
quote:Op maandag 13 juni 2005 02:10 schreef Herald het volgende:Zelfs nu ik haar alleen in zwartwit heb gezien zal ik nooit meer hetzelfde naar GG kijken, wat een babe is die Alexis Bledel zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis dat ik wist dat Elijah Wood Kevin speelde anders had ik gezworen dat het Tobey Maguire was![]()
Ohja en op de Sin City site zag ik Becky in kleur, schijnt dat haar topje doorschijnend is, you'll never look at Gilmore Girls the same again"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
als je de reclame op de radio moet geloven wel....quote:Op maandag 13 juni 2005 07:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zoveel heeft Tarantino niet met de film te maken. Of zo belangrijk is de invloed van het oeuvre van Tarantino niet op deze film.
En daar zie in dit topic weer de gevolgen van. Mensen die Taratino allemaal credits geven, die hij helemaal niet verdient. Terwijl over de echte makers, Rodriquez en Miller, geen woord gerept wordt.quote:Op maandag 13 juni 2005 09:14 schreef Tokus het volgende:
[..]
als je de reclame op de radio moet geloven wel....
Maar dat heeft Rodriquez ook aan zichzelf te danken door Tarantino uit te nodigen om anderhalve scène te regisseren. Was Tarantino nu echt onmisbaar voor die scène? Neuh, lijkt me toch niet. Al zou die scène er echt uitspringen was het een enorme stijlbreuk geweest, en al springt de scène er niet echt uit had Rodriqeuz het best zelf gekund. Rodriquez heeft (waarschijnlijk) Tarantino uitgenodigd omdat Tarantino garant staat voor aandacht. In die opzet is hij geslaagd. Rodriquez had bij de Film Noir-fans veel credit verspeeld door Spy Kids 1 t/m 3 en Once upon a time.quote:Op maandag 13 juni 2005 09:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En daar zie in dit topic weer de gevolgen van. Mensen die Taratino allemaal credits geven, die hij helemaal niet verdient. Terwijl over de echte makers, Rodriquez en Miller, geen woord gerept wordt.![]()
het is bij jou nooit opgekomen dat Tarantino misschien heel graag mee wilde werken, en een scene wilde regisseren? Dat het van hemzelf uitkwam om mee te werken?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:12 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Maar dat heeft Rodriquez ook aan zichzelf te danken door Tarantino uit te nodigen om anderhalve scène te regisseren. Was Tarantino nu echt onmisbaar voor die scène? Neuh, lijkt me toch niet. Al zou die scène er echt uitspringen was het een enorme stijlbreuk geweest, en al springt de scène er niet echt uit had Rodriqeuz het best zelf gekund. Rodriquez heeft (waarschijnlijk) Tarantino uitgenodigd omdat Tarantino garant staat voor aandacht.
Rodriguez had tarantino uitgenodigt om hem te laten zien dat een film met CGI-regiseren ook leuk kan zijn, en om hem te overtuigen dat hij met zijn puriteinse instelling ("geen CGI dat is pas film maken" ) niet altijd gelijk had...quote:Op maandag 13 juni 2005 11:12 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Maar dat heeft Rodriquez ook aan zichzelf te danken door Tarantino uit te nodigen om anderhalve scène te regisseren. Was Tarantino nu echt onmisbaar voor die scène? Neuh, lijkt me toch niet. Al zou die scène er echt uitspringen was het een enorme stijlbreuk geweest, en al springt de scène er niet echt uit had Rodriqeuz het best zelf gekund. Rodriquez heeft (waarschijnlijk) Tarantino uitgenodigd omdat Tarantino garant staat voor aandacht. In die opzet is hij geslaagd. Rodriquez had bij de Film Noir-fans veel credit verspeeld door Spy Kids 1 t/m 3 en Once upon a time.
Volgens mij was het een soort tegendienst voor Rodiriquez hulp bij Kill Bill. . Denk echt niet dat Rodriquez QT erbij heeft gehaald wegens marketings redenen. Daar is het de man niet naar, imo. Het was meer een soort geintje tussen vriendenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:12 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Maar dat heeft Rodriquez ook aan zichzelf te danken door Tarantino uit te nodigen om anderhalve scène te regisseren. Was Tarantino nu echt onmisbaar voor die scène? Neuh, lijkt me toch niet. Al zou die scène er echt uitspringen was het een enorme stijlbreuk geweest, en al springt de scène er niet echt uit had Rodriqeuz het best zelf gekund. Rodriquez heeft (waarschijnlijk) Tarantino uitgenodigd omdat Tarantino garant staat voor aandacht. In die opzet is hij geslaagd. Rodriquez had bij de Film Noir-fans veel credit verspeeld door Spy Kids 1 t/m 3 en Once upon a time.
Nooo Frodo, nooo!quote:Op maandag 13 juni 2005 02:10 schreef Herald het volgende:
Tis dat ik wist dat Elijah Wood Kevin speelde anders had ik gezworen dat het Tobey Maguire was![]()
*slurp*quote:Ohja en op de Sin City site zag ik Becky in kleur, schijnt dat haar topje doorschijnend is, you'll never look at Gilmore Girls the same again
quote:Op maandag 13 juni 2005 02:10 schreef Herald het volgende:Eh, misschien heeft 'ie haar opgezocht in het telefoonboek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verschil tussen Hartigan en Roark is dat Hartigan de echte naam van Cordelia weet, dan is het niet zo moeilijk meer om haar te vinden lijkt me.
Zou het trouwens Tarantino's keuze zijn geweest dat Michael Madsen meespeelt? Die twee werken wel vaker met elkaar (Reservoir Dogs, Kill Bill).Are you pondering what I'm pondering?
Maar Roark weet niet dat Cordelia in werkelijkheid Nancy is, anders had ze die acht jaar niet eens overleefd.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:32 schreef One_conundrum het volgende:
Roark weet de echte naam van Cordelia ook, Waarom gebruikt ze anders een Alias
Jawel. want ik die brieven vertelt ze helemaal geen details over haar eigen leven ofzo, dat wordt duidelijk gezegd door Hartigan.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar Roark weet niet dat Cordelia in werkelijkheid Nancy is, anders had ze die acht jaar niet eens overleefd.
Doet ze dat dan niet juist zodat Roark er niet achter kan komen wie die brieven stuurt?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Jawel. want ik die brieven vertelt ze helemaal geen details over haar eigen leven ofzo, dat wordt duidelijk gezegd door Hartigan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |