2 Juniquote:Op zaterdag 30 april 2005 03:19 schreef Hellrazor het volgende:
wanneer in NL ??
Ik noem 21.859 mensen geen handjevol...quote:Op zaterdag 30 april 2005 03:24 schreef Nickthedick het volgende:
Op imdb zijn ze helemaal lyrisch over deze film, zou het een hype zijn? Of heeft dat handjevol mensen die de film gezien hebben gelijk?
http://www.sincitythemovie.com/quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:19 schreef Nickthedick het volgende:
Zijn er ook al trailers van of tv-programma's die de film hebben gereviewed?
THNXquote:Op zaterdag 30 april 2005 12:21 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
http://www.sincitythemovie.com/
onder "Media" kan je trailers vinden.
heb een rotte cam versie gedownload. Maar ga hem niet kijken., Wacht wel tot in de bios.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't love if you want to die in peace.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:48 schreef Mr.Black het volgende:
Idd! zeker in de top 5 van beste films 2005.
De hardheid, tragiek, principe kwesties en rechtvaardigheid in de film is echt prachtig. Verder de film noir achtige acteerwerk en voice-over, Genilaal gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensch.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:01 schreef merry77 het volgende:
[..]
Wacht wel tot in de bios.
Alexis is gorgeous.
quote:Op zondag 15 mei 2005 00:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Aah ok. 't is duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanksDon't love if you want to die in peace.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:38 schreef jimjim1983 het volgende:
ik hoorde gister op tv dat deze film 25 mei uitkomt maar in dit topic staat 2 juni
wie weet er meer?
Bron: Pathe.nlquote:Bruce Willis en Mickey Rourke leiden een sterrencast in Robert Rodriguez' verfilming van Frank Millers strips over een duistere en gewelddadige stad
* Regie: Robert Rodriguez, Frank Miller
* Cast: Bruce Willis, Mickey Rourke, Clive Owen, Josh Hartnett, Jessica Alba, Benicio del Toro
* Genre: Actie, Misdaad, Drama, Film Noir, Thriller
* Lengte: 126 minuten
* Verwacht: 2 Juni 2005
heb je die filmposter van Jessica Alba?quote:Op zondag 15 mei 2005 01:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nemen julie die Alexis maar, dan neem ik Jessica Albawel.
Ik heb hem ook al gezien. Als je spoilertags gebruikt kan je hier best vragen wat je wil vragen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:40 schreef Ewaldus het volgende:
ik heb em al gezien met een 'sneak-preview', het zijn om te verklappen verschillende verhaallijnen, en wil em binnenkort nog een keer zien omdat ik er geen neuk meer van snap, dus goed opletten
mocht iemand anders em al hebben gezien en wel het snapt, mag mij toevoegen op msn om het nodige uit te leggen
Dit plaatje komt zo uit de comicsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:14 schreef One_conundrum het volgende:
[[url=http://img262.echo.cx/img262/8484/nancycalahan39qy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Deze mevrouw wordt gespeeld door Jessica Alba...
nou nou, sherlock, dat had niemand kunnen raden natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 16:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dit plaatje komt zo uit de comics
Was als antwoord op SilverBullet die even daarboven zei dat hij de comics nog nooit had gelezen...quote:Op maandag 23 mei 2005 12:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
nou nou, sherlock, dat had niemand kunnen raden natuurlijk
Hosanna.quote:As you read here in the hallowed pages of JoBlo.com first, Robert Rodriguez has started work on SIN CITY 2, which will be based on the Frank Miller book "A Dame to Kill For." The film would follow Clive Owen's character Dwight and would also feature repeat performances by Mickey Rourke and Michael Clarke Duncan (among others). It would follow Dwight's life (prior to the events in the SIN CITY film) when a former girlfriend Ava shows up looking for love and some protection from Manute (Duncan). Rodriguez said at the Cannes Film Festival, according to the BBC, that "work had already started on a sequel...and would feature many of the same characters." As we originally reported, the plan was to film two SIN CITY sequels back-to-back but it's unclear whether that's still the plan. Frank Miller will still be intimately involved with any sequel. What exact work had been started remains to be seen but there's got to be some FX tests going on for the film. Rodriguez is also attached to direct CONAN (another You-Heard-It-Here-at-JoBlo.com-First scoop) and whether he'll film that after SIN CITY 2 or try and work on them concurrently hasn't yet been revealed.
ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:41 schreef victorinox het volgende:
Nog één week.
Het werd ook wel eens tijd.
Nee hoor, één dag ervoor.quote:
quote:
Kan niet wachten op de dvd, en dan natuurlijk t liefst in zo`n mooie giftsetquote:Sin City
Wat kan ik er over zeggen??![]()
![]()
![]()
.Wat een superstoere, ubercoole film. Zoals we al konden zien de trailers: het ziet er subliem uit, net een echte bewegende comic. Het acteerwerk is cool, de actie keihard, grof en recht-voor-je-raap.De 3 verschillende verhaallijnen zijn alle 3 interessant en goed te volgen. Het verhaal van Mickey Rourke vond ik zelf het beste en coolste
.
En verder: gewoon genieten van deze geweldige film![]()
![]()
![]()
De strijd voor de beste film zal op t einde van t jaar nog hard worden. Wie zal er winnen: Revenge of the Sith of Sin City?? Ik gok op een gelijkspel
IMDB Cijfer: 8,3/10
Mijn Cijfer: 9,3/10
hoezo dat? wat is er mis met Jessica Alba??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:43 schreef Neverstop het volgende:
Zag net in de metro/spits () een reclame van Sin City, breed balkje, strip stijl.
Met die Jessica Alba () en daarbij in een strip balkje: "Sin City is sexy!".
Wat een KUT reclame, ipv meer zin krijg ik op deze manier minder zin om die film te gaan zien. Idioten.
tis ook de bedoeling dat de verhaallijnen niets met elkaar te maken hebben: ze hebben 3 Sin City strips in 1 film gestoptquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:08 schreef Roi het volgende:
Wat een geweldige film! Echt een geweldige stijl, alleen hebben de verhaallijnen niets met elkaar te maken helaas
Ah vandaar. Jammer dat ze daar niet iets hebben op verzonnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
tis ook de bedoeling dat de verhaallijnen niets met elkaar te maken hebben: ze hebben 3 Sin City strips in 1 film gestopt
Nee dat is juist goed. Anders krijg je rare onrealistiche connecties die er helemaal niet zijn. Nu is het goed. Net zoals de verhalen in Pulp Fiction maar heel los samenhangen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:51 schreef Roi het volgende:
[..]
Ah vandaar. Jammer dat ze daar niet iets hebben op verzonnen.
d'oh, de link is Basin City.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:08 schreef Roi het volgende:
Wat een geweldige film! Echt een geweldige stijl, alleen hebben de verhaallijnen niets met elkaar te maken helaas
Augustus komt een kale versie uit in amerika. Zodra de centjes van die verkoop binnen zijn gaat miramax ons nog uitmelken met een Special Edition.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:13 schreef kippiej het volgende:
Woei!
Deze flim lijkt me wel vet!!
*hoopt op een rappe dvdrelease enzo
Ik heb hem 21 april al in de bios gezien. Dát noem ik pas een sneak previewquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:07 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nee hoor, één dag ervoor.
*kuch* sneak *kuch*
Ik 2 dagen nadat ie in Amerika draaide al.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:56 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ik heb hem 21 april al in de bios gezien. Dát noem ik pas een sneak preview
ik twijfelde of ik 'm zal kijken... toch maar niet gedaan.quote:
viel nogal tegen, die making off. Vooral omdat ie 10 minuten eerder begon als wat in de tv gids stond aangegevenquote:Op zondag 29 mei 2005 00:12 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik twijfelde of ik 'm zal kijken... toch maar niet gedaan.
het zal één en al spoiler zijn.
ik kijk de film wel in de bios.
Das een nog sneakere previewquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik 2 dagen nadat ie in Amerika draaide al.
In een nederlandse bioscoop
De DVD circuleert al maanden op nieuwsgroepen. Ik snap eerlijk gezegd de drukte niet rond deze film. Ik vind het persoonlijk echt geen leuke film. De kwaliteit is erg slecht, dat is bewust gedaan om zo'n tekenfilmstijltje te krijgen. De plot is ook erg onduidelijk, en veel te onrealistisch om leuk naar te kijken.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:56 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ik heb hem 21 april al in de bios gezien. Dát noem ik pas een sneak preview
Dat ding op de nieuwsgroepen is volgens mij geen DVD, maar zo'n bioscoop rip. Vandaar dat de kwaliteit zo slecht lijkt denk ik want in de bios zelf is dat mij niet opgevallen.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:44 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De DVD circuleert al maanden op nieuwsgroepen. Ik snap eerlijk gezegd de drukte niet rond deze film. Ik vind het persoonlijk echt geen leuke film. De kwaliteit is erg slecht, dat is bewust gedaan om zo'n tekenfilmstijltje te krijgen. De plot is ook erg onduidelijk, en veel te onrealistisch om leuk naar te kijken.
Het enige leuk is eigenlijk dat Jessica Alba er in speelt.
[moraalriddermode]quote:Op maandag 30 mei 2005 12:44 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
De DVD circuleert al maanden op nieuwsgroepen. Ik snap eerlijk gezegd de drukte niet rond deze film. Ik vind het persoonlijk echt geen leuke film. De kwaliteit is erg slecht, dat is bewust gedaan om zo'n tekenfilmstijltje te krijgen. De plot is ook erg onduidelijk, en veel te onrealistisch om leuk naar te kijken.
Het enige leuk is eigenlijk dat Jessica Alba er in speelt.
wat ik dus echt niet snap he, is dus hoe jij tot het cijfer 9,3 komt. 9, ok. 10, ook goed, maar 9,3, welke criteria miste jij om het een 9,4 te geven, of 9,2 ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:07 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren gezien in de sneak en dit schreef ik er net over in t "Welke Film heb je net gezien" topic:
[..]
Kan niet wachten op de dvd, en dan natuurlijk t liefst in zo`n mooie giftset![]()
Dat is iets wat ik ook niet helemaal begrijp.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:16 schreef boskov het volgende:
[..]
wat ik dus echt niet snap he, is dus hoe jij tot het cijfer 9,3 komt. 9, ok. 10, ook goed, maar 9,3, welke criteria miste jij om het een 9,4 te krijgen, of 9,2 ?
Die scene datquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:09 schreef Duder het volgende:
Ik heb hem gisteren ook in de sneak gezien.
Maar wat heeft QT eigenlijk gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |